ei vakoilua

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ihana aurinkoinen syys aamu. Aamu on hyvä alkaa rukouksella. Ja pukeutua sota asuun.
Rukoilin asioille lähtiessä: PS 91:11 Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
Meinasin kaatua, kun eilen oli satanut ja polku oli liukas. Kiitos Jeesukselle varjeluksesta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus!
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no en minä nyt ainakaa allekirjoita tuota, että televisio olisi pirun kapine. kyllähän sieltä tulee mitä vaan, jos kaikkea alkaa katselemaan. itselläni oli lapsuudessa vanhoillis körttiläinen mummi joka asui meillä kotona.äitin äiti. oli syntynyt vuonna 1891, eli fatser suklaan syntymävuonna ja hän sanoi televisiota pirun kapineeksi. arvaappa missä oli meidän televisio. noh. kammarin nurkassa pöytäliinan alla.siksi olen oppinut tv stä valitsemaan asia ohjelmat, jos katson edes niitäkään. ei minun elämääni tv ohjaile. voin olla katsomattakin. nytki tv on ollut monta viikkoa kiinni. katselin sitä viimeksi keväällä kun oli ne jääkiekko huumat tv:ssä
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

en minä tiedä hänen hyveestä. opin vain hänen kauttaan miten sen ajan uskova eli. miehensä eli minun pappa oli niitä miehiä (s. 1878) jotka kävi kultaa vuolemassa Amerikassa ja sieltä haki talo rahat, joilla teki sitten syvänmaahan talon (äitini syntymäkoti). Herra minulle muutama vuosi sitten sanoi, että se mamma ei minun puolesta rukoillut, koska hän inhosi isääni. olen kysynytkin Herralta, kuinka uskova voi vihata tai inhota toista?tai pikkulasta inhota, joka ei ole hänen mieleen. kuolinvuoteella se oli huutanut minun nimeä. kai hän näki asioita, että tulen uskoon jossakin vaiheessa elämää.
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no tuo YouTube juttu. itse katson sitä päivittäin. siihenkin pätee sama kuin tv:seen.siellä on hyvää ja pahaa.
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta, mutta sieltä löytyy hyvää hengellistä julistustakin. Itse voi valita.
Ja niitä mainoksia ... grrrr!
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Totta Sinetti. siellä todellakin on hyvää hengellistä ohjelmaa ja niitä tulee enimmäkseen katsottua. noh. tänään pitää taas kiirehtää seurakunnan Jumalan palvelukseen.
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuosta Herran odotuksesta vielä vähän. Minä odotan Häntä joka hetki saapuvaksi ja siten täytyy olla valmis kun Hän tulee. Mutta ei saa PAADUTTAA itseään väsymyksen tilaan jossa vain odotetaan.. olen tästä ennenkin sanonut. Ei, vaan meidän täytyy tehdä viimeiselle sekunnille asti Herran työrintamalla työtä Hänelle, ei saa vajota paatumukseen! Niin paljon kuulee uskovien suusta nykyään, että ovat väsyneitä eivätkä jaksa mitään, vain ja ainoastaan Herran odotusta.
Älkää antako viedä sitä kruunuanne, odottamalla, että joku toinen sen vie ja tekee sen, mikä teille kuuluisi. Kilvoitelkaa loppuun asti.
Älkää ottako yllenne maailman valheen viittaa.
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.youtube.com/watch?v=pzddn-f5AZw
Matti Wendelin: Elia ja Elisa
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos mautsa vinkeistä.
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

totta Sinetti. Herran töitä tulee tehdä, kun työnteko aikaa vielä on jäljellä. ja mautsalle mitä tuohon pirun kapineeseen tulee, niin Liisa mummuni mielestä myös hanuri ja viulu olivat pirun kapineita. muistan kun pyysin että haluaisin alkaa soittamaan viulua, niin siitäkös sota nousi kotona, kun mummu kuuli, mitä halusin soittaa.( lapsuuttani väritti kovasti erilliset pirun kapineet. mikä oli Jumalasta ja mikä ei). kun taas isän isäni soitti hanuria ja oli paljon vapaampi uskonsa suhteen vaikka oli samalla vuosisadalla tämän äitin äitini kanssa syntynyt. noh. olen antanut Liisa mummulle anteeksi jo ajat sitten. tässä vuosi sitten näin näyn kuolleiden ylöstempauksesta,jossa äitini tuli viereeni ja katsoi minua. hieman kauempana näin sellaisen aikajatkumon, jonka päässä näin tuon liisa mummon ja heikin kävelemässä valoa kohden. nuo kaikki ovat kuolleet jo ajat sitten. myös äitini.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

mautsa kirjoitti: 22 Syys 2019, 09:14 Sinetti tietää kaiketi adblock-ohjelman jolla ei youtubessa mainokset häiritse?.
kuuntelin joutessani putkeen kolmen eri julistajan luennot israelin kadonneista kun jostain syystä asia kiehtoo.
eli Pekka Sartola. Juha kakko ja Pekka lyyränen.
Jos jaksat, niin lue Juhani Aitomaan kirjoittama ; Israelin 10 heimon vaellus.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Ella »

TV:stä puheen ollen. Tänä iltana kello 20.30 TV 7 Kuolleista herätetty.

En katsele muita kanavia kuin TV 7 koska niissä ei ole muuta katsottavaa kuin, luontodokumentit.
Uutiset, mutta ne ei totuutta kerro.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuulostaa tutulle. Täytyy yritää muistaa katsoa .
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oli hyvä ohjelma ja kopioinkin linkin tuonne ylös, hengellisiin ohjelmiin. Kannattaa katsoa ja kuunnella.
Tuula1

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo. tuli katsottua se ohjelma. hyvä oli.
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

"ja rukous, joka uskossa lausutaan, parantaa sairaan. Herra nostaa hänet jalkeille, ja jos hän on tehnyt syntiä, hän saa sen anteeksi." (Jaak. 5:14)
Sinettisormus

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

4:48 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Ellette näe merkkejä ja ihmeitä, te ette usko."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Ella »

Totisesti tämä ohjelma: Kuolleista herätetty puhutteli.
Vanhurskaan Rukous voi paljon kun, se on harras.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: ei vakoilua

Viesti Kirjoittaja Ella »

Jaakobin kirje 5:15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja
jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin