Janita Lukkarisen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
rauhansoturi

Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

En tiedä, saako laittaa linkki tänne. Jos ei saa, niin ylläpito voi poistaa sen linkin.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/ ... a8a74b1725

Jaak. 5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta,
että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Totta kai. Minäkin toin Rukous pyynnön Janitan puolesta johonkin ketjuun, mutta ehkä parempi näin omanaan.
Janita on rukouksessani, Jumala armahtakoon häntä, parantaen ja muuttaen Janitan parantumisen suureksi todistukseksi. Ja tulkoon myös vahva pelastus!
Amen.
rauhansoturi

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Amen! Kiitos, Sinetti!
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukoillaan. Mä muistan kun minun äiti sairastui 70 luvun alussa rintasyöpään ja se luettiin 3 asteen syöväksi siihen aikaan, eli pahin mahdollinen. Sitten hän alkoi juomaan koivunmahla uutetta. osti jostakin luontaistuote kaupasta ja niinhän se häneltä parani se syöpä. muistan kun katselin sitä pulloa sinne pirtin leipä kaapin taakse. äiti sanoi, että sitä ei saa muilla juoda kuin hänellä vaan. se oli sellasta mustaa ja pahan hajuista lientä.
rauhansoturi

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Minäkin olen kuullut siitä luontaistuotteesta. Olen myös lukenut jossain, että syöpään sairastunut ihminen on parantunut täysin, kun on käyttänyt sitä kyseistä luontaistuotetta. Samoin olen kuullut vähän siitä pakurikääpäjauheesta. Olen itse joskus maistanut itse keränneellä pakunikääpäjauheella tehdyn kuuman juoman. Ei hyvältä maistunut ja käytin siihen hunajaa. Ne on Herran luomat kansan tervehtymiseksi.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Mitähän se "sekoitus" oli? Koivunmahla on vaaleaa ja aika hyvän makuista. Joskus juoksetettiin sitä suoraan koivusta.
Keväällä oli limsaa myytävänä jossa oli koivunmahlaa. Mahtaako olla kaupoissa?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

hyvä kysymys Ella. Olin aivan lapsi tuolloin 70 luvun alussa ja muistan juuri ja juuri sen pullon. voinhan vanhemmilta siskoilta yrittää kysyä, mitä se oli. muistan vaan, että se piti keittää ja se keitetty liemi jota äiti säilytti oli lasipullossa ja musta/harmajaa väriltään.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen rukoilin niin Janitan kuin katso7 puolesta. Molempien kohdalla rukoillessani, PyHä Henki lasketui vahvana, päässä aivan huimasi ja rukoilin kielillä.
Koin vahvasti että rukoukset kuultiin ja niinhän se on Herra kyllä kuulee.
Meidän tulee rukoilla vahvasti uskoen ja sanoinkin kiittäen Herralle, että haluan julistaa Janitalle täydellistä terveyttä, enkä muuta ota vastaan, Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Amen.

16. Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
Efes.6.
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Sinetti. Vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.no tuosta koivujuomasta kyselin vanhimmalta siskolta ja hän kun aina vastaa heti kysymyksiin, kun häneltä kysyy asioita. juoma oli koivuntuhkalientä. ja nyt googletin tuota juomaa, niin olisikohan se nykyään tuo koivuntuhkauute, jota myydään siellä ja täällä, eli se ei olisi kuitenkaan loppunut myynnistä. noista juoman annostuksista en ole varma, millaiset ne 70 luvun suomessa olivat tuolla juomalla. vanhin siskoni piti juomaa sen ajan muotijuomana ja uskomusjuomana.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Googletin koivunpakuria. Siitä löytyi että käyttävät syövän hoidossa. Mutta ei sytostaatti hoitojen aikaan.

Nim. Ihmeellinen koivunpakuri.
Siitä tuhkalipeästä minäkin olen kuullut. Että jotkut käyttivät sitä syöpähoidoissa.
Mutta en muista oliko siitä apua?
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
rauhansoturi

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Muistan jotain epäselvästi ja hämärästi, että olisi apua syöpähoitoihin. Mutta muistui äsken mieleeni kirjailijan kertomus. En muista kirjailijan nimen. Hän kirjoitti Israelista tai juutalaisista. En muista kirjan sisältöä, mutta muistan vain sen, mitä hän kirjoitti. Että hän taisteli tai hänen vaimo taisteli syöpää vastaan. Hän kirjoitti, että paljailla varpailla kävellään sileitä kiviä päälle, niin se panee verenkiertoa ja se ennaltaehkäisee syövän tuloa. Hänen mukaan se auttaa.

Ok, Sinetti. Rukoillaan Janitan puolesta. Nyt rukoilen.
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no käsittääkseni Janita Lukkariselta on syöpähoidot lopetettu niiden tehottomuuden takia, niin itse ainakin kokeilisin hänenä tuon koivunlipeän tehoa. ei se ota jos ei annakkaan. no. rukous on tärkeintä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on tän Janitan suhteen rauha sydämessä... En tiedä mitä se tarkoittaa käytännössä mutta on kumminkin ja tiedän sen olevan Pyhän Hengen ilmoitus. Sen sijaan mä oon itte taas niin voimaton ja väsynyt... Mun on pitäny kutsua ja hakee katso7 mun luo mutta oon ollu syksyn tulle itte henkisesti ihan loppuun ajettu väsynyt, etten jaksa nyt olla muuta kuin tämän mitä nyt jaksan. Tarvitsen ittekki rukoilijoita, vaikka täs on jo paljon rukoiltu eri asioiden takia ja saatu ihania vastauksiakin, kuten äitini terveyden kanssa. Mutta Jeesus on voimamme ja kalliomme. Häneen voimme turvata aina ja se, jos joku on niin lohdullista.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Mulla on myös rauha sydämessä Janitan suhteen, ehkä tuon hänestä kertovan jutun perusteella, koska hänellä itsellään tuntuu olevan rauha Herralta, näinkin vakavan asian edessä.

En ole kuullut koivuntuhkauutteesta, koivun mahlasta kyllä. Sen tiedän, että vähähiilihydraattinen ruokavalio (tai paasto) ehkäisee ja tehoaa syöpään, koska syöpä saa voimansa hiilihydraateista eli lopulta sokereista. Kun sen voimansaanti katkaistaan, tyrehtyy myös syöpä.

Kunpa Herramme tulisi pian, rukoilen puolestasi Jarmo! Kaikki vihulaisen juonet kilpistyköön itseensä! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

itse taas elän samalla innolla tätä syksyä, kuin lapsena elin. se on sellaista lapsen intoa, jota saan taas tuntea. ja kun olen oikein innostunut asioista, niin käyn välillä ylikierroksilla. Kiitos Herralle. rukoilenpa puolestasi Jarmo veli minäkin.
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täältä myös rukous apua sinulle, Jarmo.
rauhansoturi

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Jarmo, viime vuonna minulla oli liian alhainen rauta-arvo 40 µg/l, joka aiheutti minulle väsymyksen ja voimattomuuden. Söin rautataplettia, niin nyt meni yli viitearvon 100 µg/l ja se on melkein yli 200 µg/l. Hyvä, että kävin otattamassa verikokeet hyvissä ajoin, niin ehdin lopettaa rautatapletin syömisen.

Oletko tutkituttamassa rauta-arvot (ferritiiniarvot)?

Rukoilen puolestasi. Taivaallinen Isä on paras ylilääkäri ja tietää sinun asiat.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos ystävät! Jonkun puolesta rukoilu on aina parasta apua, niin ittelle ku rukoiltavalle.
Mä kävin just äsken verikokeissa ja mulla on kaikki muut arvot hyvät, ihan kolestroliarvoja myäden, paitsi veren sokeri hiukan koholla mutta kilpirauhanen on reilusti liian vajaatoiminen ja sitä alettiin nyt sitte hiukan lääkitsemään parilla tuotteella. Kilpirauhasen vajaatoiminnan vaikutukset saattaa olla monenlaisia, kuten mulla on selvästi. Väsymyksenstä nivelkipuihin, kuten mulla juuri on.
Kilpirauhasessa on kaksi hormoonia, toinen on T4 ja toinen T3 joita se tuottaa elimistöön ja lääkäriliitto taistelee kahden koulukunnan välillä asiasta ja siksi se ei ole päässyt yhteisymmärrykseen mm. lääkityksestä. Pitää käyttää luontaistuoteita, jotka avustavat kilpirauhasen toimintaa.
Otin selvää tästä ja sain puhelimen päähän kaverin, jolla jopa leikattiin koko rauhanen pois ja nyt joutuu olemaan täysin lääkityksen varassa ja maksaa 1500€ vuodessa hänen lääkkeet. Siihen ei haluais mennä... Rukous on aina paras, muuhun en oikeestaan ees luota!
Sinettisormus

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin Jarmo juuri noiden tuomiesi asioiden puolesta ja Pyhä Henki lasketui valtavana rauhan tunteena ylleni, ota vastaan, kiittäen, Herra on tässä kanssamme läsnä. Amen.
Tuula1

Re: Janita Lukkarisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo Jarmo. mä voisin kirjoittaa kokonaisen elämänkertakirjan itsestäni ja kilpirauhasestani, joka leikattu kanssa vuonna 1990. nyt ovat ilmenneet ne sydän vaivat, joista leikkaava lääkäri puhui silloin 1990, että se tulee vaikuttamaan sydämen toimintaani. noh.nyt se luettiin siis stressin piikkiin nämä sydän oireet pari viikkoa sitten. rukoilen puolestasi.
Vastaa Viestiin