Kaikenlaista jutustelua 4

Keskustele palstaa koskevista asioista
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Onnea minunkin puolesta Sinetti ja siunausta.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Olkaat Siunatut Jeesuksessa Kristuksessa.
Ikinuori; Sinetti
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja antakaa anteeksi tuo huumorin tajuni .. itselleni siinä vain nauran .. :D :lol: :lol:
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onko tuo "omakuva". 😁
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikkea hassua ne keksiiki... Tässä artikkelissa on suuri sähköllä käyvä kaivoskuormuri "dumpperi", joka on siis valtavan kokoinen kuin joku pienkerrostalo. No tämä vehje toimii sähköllä mutta kun tämän tehtävä on hakea kivilouhosta vuorelta ja tuoda se alas tehtaaseen, niin se käyttää kuorman massaa hyödykseen lataamalla sen painovoimasta akut täyteen. Se ajaa siis sähkökäytöllä tyhjänä rinnetien ylös ja lastaa karmean kivimassa kuormaan ja sitten huilaa alas jarruttamalla. Jarruihin on taas asennettu vastavoimaksi raskaita sähkökeneraattoreita, jotka alas tullessa lataa akut täyteen. Näin tämä dumpper on periaatteessa ikiliikkuja. Poislukien, että sen käyttövoima on kylläkin tuon kiviaineksen massa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maa ... #gs.yoxsqp
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Maaret:
Onko tuo "omakuva". 😁
... = Minä ite! :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Oon mä sut Sinetti tavannu mut en nyt ihan muista 1:1 tuon näköisenä :lol:
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo! Itse luo itsestään aika kriittisiä kuvia! Itse kritiikki on kovaa. :D :lol: ... olen itseäni kohtaan välillä aika armoton piiskuri.
Kohta, n. 15 min. päästä tulee kyyti kokoukseen.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mistähän tuossa porvoon ampumistapauksessa on oikein kyse, jossa ammuttu kahta poliisia? poliisi ei kuitenkaan voi sanoa ampujien tuntomerkkejä. ei edes autoa, millaisella ajaneet tai rekisterinumeroa. silti se pyytää kansalaisten apua. tulee mieleen, että tahallaan tekastu juttu.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoillaan, että viranomaiset saavat pian ampujat kiinni.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen. Kiinni ovat.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Maaret »

-jarmo- kirjoitti: 25 Elo 2019, 12:28 Kaikkea hassua ne keksiiki... Tässä artikkelissa on suuri sähköllä käyvä kaivoskuormuri "dumpperi", joka on siis valtavan kokoinen kuin joku pienkerrostalo. No tämä vehje toimii sähköllä mutta kun tämän tehtävä on hakea kivilouhosta vuorelta ja tuoda se alas tehtaaseen, niin se käyttää kuorman massaa hyödykseen lataamalla sen painovoimasta akut täyteen. Se ajaa siis sähkökäytöllä tyhjänä rinnetien ylös ja lastaa karmean kivimassa kuormaan ja sitten huilaa alas jarruttamalla. Jarruihin on taas asennettu vastavoimaksi raskaita sähkökeneraattoreita, jotka alas tullessa lataa akut täyteen. Näin tämä dumpper on periaatteessa ikiliikkuja. Poislukien, että sen käyttövoima on kylläkin tuon kiviaineksen massa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maa ... #gs.yoxsqp
No niinpä. Kyllä ihminen osaa viisauttakin jos viitsii.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Oulun seudulla islamistit ovat alkaneet levittämään seuraavaa:Miksi olen olemassa? lue herrasi nimeen, joka on luonut, ihmisen hyytyneestä verestä. lue: sillä herrasi on ylevin. hän joka on opettanut käyttämään kynää. opettanut ihmiselle sen, mistä tämä ei ennen tiennyt. totisesti ihminen tekee syntiä. koska hän kuvittelee elävänsä omista ansioistaan. mutta totisesti, tie johtaa hänet jälleen herransa luo. koraani: suura 96 al alaq.
jeesus koraanissa. marialta kysyttiin: kuinka voisimme puhua sellaiselle, joka on vielä kehdossa oleva lapsi? poika vastasi:totisesti minä olen jumalan palvelija.hän on antanut minulle kirjan ja hän on tehnyt minut profeetaksi. hän antaa minulle siunauksensa, missä tahansa olenkin ja hän on määrännyt minun tehtäväkseni rukoilemisen ja almut niinkauan kuin elän. hän on luonut minut hyväksi äitiäni kohtaan, eikä hän ole tehnyt minua kapinalliseksi, onnettomaksi.rauha ylläni sinä päivänä, jolloin synnyin, sinä päivänä, jolloin kuolen sekä sinä päivänä, jolloin minut herätetään kuolleista. tällainen on jeesus, marian poika.tämä on tosi sanoma, josta he kuitenkin kiistelevät. jumalan ei ole soveliasta hankkia itselleen poikaa. kunnia olkoon hänelle. kun hän päättää jonkin asian, hänen tarvitsee vai sanoa. tapahtukoon ja se tapahtuu. totisesti jumala on minun herrani ja myöskin teidän herranne. palvelkaa siis häntä. tämä on oikea tie. koraanin suura:19 mariam.jne...
Rukoillaan, että tämä harha ei leviäisi ihmisille eikä he ottaisi tätä sanomaa vastaan.tämä on suurinta valhetta, mitä olla ja voi. Israelin Jumala on ollut suomenkin Jumala ja rukollaan, että Hän sellaisena pysyykin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Totisesti Tuula, haluavat että Herran jumalisuus, ristinkuolema ja ylösnousemus heti sen jälkeen kielletään. Eli nyt näyttäisi alkavan meidän käännytys. Toivottavasti Oulun seudulla osataan käydä tätä vastaan.

Tuosta ampumisjutusta, mullakin kävi mielessä että ompa oppikirjamainen takaa-ajotarina. Vaikka voihan se mennä niinkin
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo tämän päivän päivittäisestä kirjoituksestasi. Se oli kyllä niin osuvasti ja totuudellisesti kirjoitettu. Se on juuri noin. Välillä ollaan apinoita ja välillä emme.
Jumalaa ei ole, sillä me olemme kaikki eläimiä. Näin määrittelee asian tämä maailma, joka on luojansa kieltänyt. Mutta kuinka ollakaan, se puhuu ja erottelee aina inhimillisyyden eläimellisyydestä, kun se haluaa erotella käyttäytymismalleja, kun tilanne vaihtuu ja muuttuu.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ai, kiitos jos kelpasi... Aina välillä sitä tuntuu, et kaikki on jo sanottu moneen kertaan mut sitte tulee näitä ajatuksia.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Vastaan kysymääsi, että minusta kaikki ei ole ok! :roll:
En pystynyt edes jatkamaan lukemista?
Tuli vain tunne, että tässä ei ole Pyhä Henki ollenkaan läsnä vaan ihminen omassa viisaudessaan yrittää ymmärtää/ratkoa Jumalan suuria suunnitelmia..asettua Jumalan yläpuolelle? Selainen tunne tuli minulle. :?:
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos. Täytyy toimia hyvin neutraalisti keskusteluissa. On kuitenkin mieltynyt minun Jumala yhteyteeni. :P :roll:
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

On virkistävää keskustella ihmisten kanssa ja kuunnella mielipiteitä ja tutkia asioita.. mutta minusta tämän kommentoijan tulisi noihin kysymyksiinsä hakea vastausta suoraan Jumalalta. Lukea Raamattua ja pyytää johdatusta suoraan ylhäältä näihin lopunaikoja koskeviin kysymyksiin. Mikä hetki yöstä on? Tuo on itsellenikin aika polttavakysymys, kun uutisia maailmalta seuraa!
Mutta, jotta emme vahingossakaan eksyisi.. tässä itse kukin opettelee..turvautumista ensisijaisesti Jeesukseen! :)
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa nimimerkki "rauhansoturi" ja ole Siunattu Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin