Kaikenlaista jutustelua 4

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Mobiilipankki

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Osasin asentaa mobiilipankin. Käyn siis täyspäisestä vielä toistaiseksi :roll: :idea:
Viimeksi muokannut Magda-sisko, 05 Elo 2019, 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Haahaa, tää oli hauska Magda-sisko :D :lol:
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

-jarmo- kirjoitti: 05 Elo 2019, 20:25 Haahaa, tää oli hauska Magda-sisko :D :lol:
:mrgreen:
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

hengessä keskustelua Herran kanssa:joskus nimittäin saan tällaisia näkyjä tms. hengessä huokailin taas yhteiskunnallisia asioita Herralle. Noh. Hän kysyi, enkö halua poissa jo? en heti ymmärtänyt tuota kysymystä ja ajattelin sen olevan itsestäni tulevaa, mutta tuo kysymys jäi korviin soimaan pitkäksi ajaksi. sitten huomasin, keneltä kysymys tuli ja nostin käteni taivasta kohden ja sanoin, että haluan kotiin ja että tule Herra hae kotiin, johon sain vastauksen henkeen, että kohta. ei mene enää kauaa. joskus vuosia sitten sain samantapaisen, mutta se oli näkynä. en ollut vielä uskossa ja kävelin tuossa näyssä sellaista pimeää tunnelia. katsoin tunnelin päätä, josta tuli valoa. tuo näky kuvasti minun pelastumista ja että kävelen pelastumista kohden.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula tuosta jakamastasi. Minäkin sain sanomaa vähän aika sitten, jota en kuitenkaan uskaltanut jakaa, mutta tämä kertomasi sai minut tuomaan tämän omani, jonka sain 5.8.2019.

Kun olin herättyäni rukouksessa, niin heti pian sen jälkeen sain jostain ajatuksen,joka oli kuin omani, mutta tuota en miettinyt vaan se vain tuli ja hieman pelästyin. Ajatus kuului näin :
" - Nyt on aika lähteä. Tämä ei voi enää jatkua."

Ottakaa varauksella. Pyhä Henki puhuu monasti ajatusten kautta 🕊
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuo 5.8. oli maanantai aamu. Ja edellinen su.4.8. oli Kirkastus sunnuntai.
Jeesus kirkastui tuolloin ja viikko siitä, Hänet ristiin naulittiin.
kirkastussunnuntai 4.8. ja siitä viikko eteenpäin on sunnuntai 11.8. eli temppelin hävityksen muistopäivä 9. av. 🙏

Nämä omia päätelmiäni ...
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti sanomastasi. taidamme olla sinetti niin lapsellisia molemmat, että Jumala höpöttää meille kaikenlaista, ja muut ihmiset pitää meitä höperöinä. mutta onneksi voin sanoa, että lasten kaltainen on Taivasten valtakunta. minulla on paljon muitakin juttuja ja ihan Herran kanssa tapaamisia tms, joita muut ihmiset voivat pitää ihan mielikuvituksen tuotteena.nuo Herran kanssa tapaamiset sattuivat siellä uskoon tulon alkuaikoina. mm. tuo näky, kun katsoin Jumalanpääpäältä Jerusalemia, enkä tiennyt mikä maa se oli. Kysyin Herralta, mikä maa tuo on ja Herra sanoi, että Israel. Muutaman viikon päästä katsoin tv:stä ohjelmaa israelista, jossa kamera kuvasi juuri tuota mäkeä, josta olin katsonut Hänen päänpäältä tuota Jerusalemia
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D Amen! Me Jumalan hullut!!!
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

noissa Herran kanssa tapaamisissa Hän oli juuri sellainen, kuin Raamatussa Hänet kuvataan, eli valkoinen tukka, kuin villa ja silmät punaiset. Hänellä oli valkoinen asu päällä. olin Hänen rinnalla pienen pieni tuula, jonka Hän otti syliinsä. nuo tapaamiset ovat minulle aivan totta, koska vieläkin ne muistan niin selvästi. Hän on todellakin iso. sanotaanhan Raamatussa, että maapallo on Hänen astinlauta.
Viimeksi muokannut Tuula1, 08 Elo 2019, 20:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minäkin olen muutaman kerran saanut näyn kautta nähdä tuon valkohapsisen, rakastavan Isä Jumalan.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen Sinetti. Juuri näin. Kerran noiden tapaamisten aikana halusin tietää, miltä tuntui, jos Häntä ei olisi. Kaikenlaista hullua kyselin ja mm. sen, jolloin Hän antoi minun mennä Hänen hameensa alle pimeään. olo oli aivan uskomaton minulla, niinkuin mitään ei olisi ollut. ei ajatusta, eikä mitään näkynyt, muutakuin pimeää.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oho! Olipa kokemus! Ihmeellisesti Hän puhuu.
Senhän me tiedämmekin, mutta aina se tuntuu niin valtavan ihmelliselle .. ettei aina sanotuksi saa.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

kyllä. nuo muutamat kokemukset, joita tapasin Herran kanssa oli ihmeellisiä. ne olivat totta minulle, eikä mielikuvitusta ollenkaan. Silloin kun tulin uskoon, niin kuulin Hänen äänensä. se oli selvää puhetta, niinkuin sellainen puhdas miehen ääni. Kysyin, miksi minä en ole saanut kokea uskoon tullessani sellaista, kuin joku toinen, että näkee ja kokee uskomattomia asioita,niin siihen Herra vastasi, että olen Hänelle helppo tapaus. Mietin, mitä Hän sillä tarkoitti ja tulin siihen tulokseen, että koska uskon yleensä sanan mitä minulle sanotaan, enkä esim. käytä huumeita, tai alkoholia tms, jos kerta sanotaan, että ne ovat epäterveellisiä. tai oisko se nyt sitten Herralta minulle lahja, kun halusin jotakin järisyttävää kokea uskoon tullessani, niin Hän järjesti tapaamiset
Hänen kanssaan.
Viimeksi muokannut Tuula1, 08 Elo 2019, 21:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AAAAAA-MEN!!!!! Juuri näin. :D :lol:
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Aamen. Kyllä minä odotan, että pääsen eräänä päivänä kotiin, sillä se päivä on lähempänä, kuin koskaan. ja olen surullinen, kun sukuni ei ole tullut uskoon, vaikka Herra on totta. surullinen olo sen takia, kun Häntä pidetään nuotiojuttuna.
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Sama tunne täällä. Mutta olen kyllä kertonut heille ja heille jää sen vastaanottaminen. Se on jokaisen henkilökohtainen päätös.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

mä olen tässä illan siivoillut, kun mies lähti töihin. joo. Olen pyytänyt Herralta, että Hän pitäisi suvulleni oven auki, jos he sattuvat huutamaan Häntä avuksi.taidan alkaa nukkumaan nyt. huomenna työpäivä. Siunattua yötä jokaiselle toivottelee Jumalan hullu.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Tuula ja Sinetti! Herra on ihmeellinen ja Hänen edessään olemme kuin pieniä lapsia kun Hän puhuu.

Tule Herra Jeesus, hae meidät Kotiin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Luin tämän aamun netti iltalehestä entisestä demari kansanedustajasta joku tuula peltonen palasi eduskuntatyön jälkeen opettajaksi, niin sanoi, että muuttunut kaaosmaiseksi koko opettajan työ. noh. nyt ne alkavat niittämään sitä satoa, mitä koiviston konklaavin jälkeen ovat suomessa rakentaneet ja nythän se on vuoden 2015 jälkeen räjähtänyt käsiin koko touhu.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 4

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no joo.olipa se taas aamun avaus tuulalta. mutta kiitos kärsivällisyydestä. sainpa taas politikoida rauhassa mieltä painavan asian.
Vastaa Viestiin