Omia Kokemuksia Levossa 3

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinullekkin Pi-O, Olet myös minulle rakas, niin kuin te kaikki täällä.
Tämä päivä on vahvistanut ja avannut paljon asioita ja todella nyt tiedän, että vihulaisella on nyt kiire .. siis tulta housuissa ja siksi tuo eteeni uskovia, jotka kritisoi. Eilenkin eräs kyseli linkkejä hyville uskovien palstoille. Kerroin ja ohjasin hänet tänne, mutta sain haukut päälle, siis kauniisti rivienväliin aseteltuna ja hän koki ahditusta tästä palstasta ja kirjoituksistani, näyistä ja unista.
Meni hetki, kun minulle nousi ajatus, se varmaan annettiin, että tuo ahdistus ei ole Kristukselta ja voi johtua esim. siitä, että ihmisen oma syyllisyyden tunto nostattaa päätään, siksi hänkään ei kestänyt tätä Pyhää Henkeä mikä täällä vaikuttaa.
Pidetään siitä kiinni.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suljin hiljaa eilen parin palstan sivut, koska koin niissä huonoa oloa ja keskityn nyt enemmän tänne, sillä tämä on kotini, teidän keskuudessa ja yhteydessä ja olemmehan me Kristuksessa samaa perhettä.
Tuula1

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

oi et sinä Sinetti ole mikää tylsä tyyppi. luen aina sinun tekstisi, jos jaksan ( usein työstä väsynyt)no väsyneenä en lue silloin muidenkaan tekstejä.tuo työ vie kaikki mehut ja mikä kauheinta niin sosiaali ja terveysalan asiat alkaa menemään päivä päivältä oudompaan summaan. tänään oli kokousta ja mietin, että yhä hullummat asiat saa jalan sijaa terveysalan sisällä. esim. sellasia vanhuksia, joilla on pitkälle edennyt muistisairaus ja siten voi olla vaaraksi muille asukkaille.(sellanen vanhus siis kyseessä jolla ei pelaa enää pää vain jalat) ei saa muiden asukkaiden huoneita lukita yöaikaan vaikka kyseessä olisi sellainen vanhus joka ei kävele vaan makaa sängyssään kokoajan. kuulemma tuo vaaraksi oleva vanhus saa toisen vaikka tappaa, kun se ei menetä liikkumisen vapautta hoitokodissa
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensiksi kiitokset myös rakkaalle Tuula siskolle ja olet niin oikeassa tuosta hoitotyön suunnasta, joka on taantumassa kovaa vauhtia.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa meille kaikille, jotka niin Herramme, Jeesuksen Kristuksen tulemusta täällä odotamme.

Tänään, sain Herran läsnäolossa kolme kuvaa.

Ensin näin perästä päin, yhtenäisen vaaleista autoista kulkevan jonon. Mietin, kulkivatko he siinä ylämäkeen? Näin saattoi hyvinkin olla.
Tiesin, että he olivat meitä, jotka Herraa odottivat ja hiljaa kulkivat Häntä vastaan, meidän hengelliset kulkuneuvomme.

Sitten näin sormia, jotka vierivieressä naputtivat pöydän pintaa, kuin jotain odottaen.
Tiesin, että nuo malttamattomat sormet, rinta rinnan, olivat meidän Herraa odottavien, kaikilla oli samatahti/ rytmi.

Lopuksi näin pienen lapsen, joka väsyneenä haukotteli.
Tiesin, että hän saattoi olla sinä, tai minä, jotka tällä henkilökohtaisella tasolla Herraa niin kovin odottaa, että alkaa jo väsyttää.
Tätä teille kirjoittaessa muistin tämän niin rakkaaksi tulleen laulun, sen sanat soivat kauniisti
korvissani:

Kirkossa ( Tuli kirkkoon mies ja lapsi) : https://www.youtube.com/watch?v=aVUvCIEo66I

tuli kirkkoon mies ja lapsi
he eteeni istuivat
kai tie oli pienelle pitkä
oli kosteat kiharat
ei monta hetkeä hiljaa
tuo ollut pikkupää
oli paljon kyselemistä
ja paljon nähtävää

oli kauniit alttaritaulut
monihaaraiset kynttilät
nuo kaksi puhuivat hiljaa
ja joskus hymyilivät
kovin kauan saarna kesti
lapsi istui miettien
ja pienin pehmein sormin
isän hihaa hyväillen

minä tahtoisin isä jo kotiin
isä minua väsyttää
hän nostaa pienet kasvot
ja huuli värähtää
he lähtivät kesken saarnan
minä loppuun asti jäin
sama hiljainen arka pyyntö
nous syvältä itsestäin:
minä tahtoisin isä jo kotiin
isä minua väsyttää
soi kirkossa kiitosvirsi
oli ulkona vehreää
29. Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
30. Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
31. mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
Jesaja 40.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Ps. 25:3 Ei yksikään, joka sinua odottaa, joudu häpeään; häpeään joutuvat ne,
jotka ovat syyttä uskottomat.
4 Herra, neuvo minulle tiesi, opeta minulle polkusi.
5 Johdata minua totuutesi tiellä ja opeta minua, sillä sinä olet pelastukseni Jumala.
Sinua minä odotan kaiken päivää.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Ella ja Sinetti!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


Rauhaa.
Eilinen oli aivan ihmeellinen päivä, vai pitäisikö tarkentaa että eilinen ilta.
Sain kutsun Nastolaan, Luhtaanpirtille. Ilmoitin tästä hyvälle ystävälleni ja mehän päätimme lähteä kuulemaan, mitä siellä on tarjolla.
Pääpuhujana siellä oli Peter Hope, Vaasasta.
https://www.tv7plus.fi/vod/player/68569/
Hän on todella voimallinen Hengen mies. Paljon ihmisiä parantanut, Pyhän Hegen voimassa.

Jumala On puhunut Peterille tämän Sanan paikan:

22. karttakaa kaikenkaltaista pahaa.
23. Mutta itse rauhan Jumala pyhittäköön teidät kokonansa, ja säilyköön koko teidän henkenne ja sielunne ja ruumiinne nuhteettomana meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen.
24. Hän, joka teitä kutsuu, on uskollinen, ja hän on sen myös tekevä.
1.Tess.5.

Hänen puheensa oli aivan mahtavaa ja hän kertoi kuinka hänelle oli profetoitu monasti että hänestä tulee evankelista.
Tuota kuunnellessa, koin että se oli kuin tarkoitettu minulle, sillä olen kokenut aivan samaa.
Minulle on myös profetoitu myös sitä evankelistana oloa ja molemmat Peterin kanssa sanoimme ettei meistä evankelistoja tule. No, nyt Peter on sitä ja hyvin voimallinen, Pyhässä Hengessä.
Kun rukoukset alkoivat ja lopulta minunkin vuoroni, pyysin häneltä, että saisin kokonaisvaltaista terveyttä ja samalla kerroin kuinka koin hänen puheensa evankelityöstään, kuin profetiana myös minulle, että Jumala alkaisi avaamaan ovea.
Hän kysyi minulta:
- Haluatko että voitelen sinut evankelistaksi?"
Vastasin:
-" Jos se on Jumalan tahto, niin tapahtukoon".
Hän sanoi:
- " Se on Jumalan tahto."
Niin hän voiteli minut ja rukoili minulle terveyttä ja sieluja, monta kertaa toistaen ja minun piti sanoa kaikki hänen perässään.
Sitten hän pyysi Pyhää Hengeä minuun .. ja se tuli vahvana ... ja kohta näin itseni lattialla.
Olin siellä jonkin aikaa, useampia minuutteja, sitten yritin nousta. Peter kysyi:
- Lisää"?
Minä nyökkäsin, ja vain muutama sekuntti niin taas olin lattialla. 5 kertaa kävin tuolla lattian pinnassa. Se oli jotain aivan ihmeellistä. Vielä pitkään sen jälkeen koin huimausta päässäni, mutta hyvällä tavalla.
Illalla kotona, vuoteellani vain hymyilin ja kiitin Jumalaa rukouksessani.
Nyt jään avoimin sydämin odottamaan ja kasvamaan, mitä Jumalalla on minulle suunnitelmissaan?
Tapahtukoon Jumalan tahto ja suunnitelma.
Viime päivät vihulainen on vahvasti hyökännyt ja kaikki huipentui eiliseen iltaan, joten koen, että senkin tarkoitus oli vain estää minua lähtemästä tuohon tilaisuuteen.
Meidät ystäväni kanssa kutsuttiin Lahteen sunnuntaina, heidän Jumalanpalvelukseensa. He ovat Toivonkeskus srk. Se jää nähtäväksi, menemmekö sinne, mutta he oliva kaikki, aivan ihania siskoja ja veljiä ja toivon tapaavani heitä uudelleen. Erään siskon kanssa vaihdoimme numeroita, sillä hän asustaa lähistöllä ja pitää myös kotikokouksia, joihin kutsui meitä.
Kiitos Jeesus, että näin ihanasti johdatit ja ohjasit eilen ystävääni ja minua.

Olkaa siunatut.
Tuula1

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

no mutta hienoa Sinetti Sisar, että olet löytänyt kutsumuksesi. Kyllä Jumala on ihmeellinen. Hän antaa meille sen, mitä Hän on tarkoittanut tehtäväksemme. Itse luulen, että minut on tarkoitettu rukoilijaksi, koska aika-ajoin tulee kehoituksia rukoilla asioiden vuoksi.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En ole koskaan kokenut itseäni evankelistaksi. Näin kirjoittaen tämä jotenkin sujuu mutta mennä ihmisten eteen puhumaan? Mutta niin minulle on kolmesti profetoitu ja nämä kaikki toisistaan tietämättä puhuivat samat sanat. Ja kun kerroin että teenhän tätä jo netin kautta niin vastaus oli:
- " Ei, se on jotain suurempaa!"
Miten voi olla suurempaa kun netissä voi olla vaikka kuinka suuri yleisö, sitä tosin emme itse tiedä. Mutta kun tekee ihmisten edessä, saa kyllä henkilökohtaisen yhteyden ja kosketuksen.
Joten, Jumalan tahdossa menen, vaikka välillä huudan kuin Jeremia, ettei minusta tähän ole.
Niin oli käynyt tuolle Peterillekkin, mutta kuunteli sitten kuuliaisena Jumalaa ja Hänen tahtoaan.
Siihen pitää minunkin taipua.
Evankelistaksi ei vain tulla sormia näpäyttämällä, vaan Jumala kouluttaa ihmisen, valittunsa siihen.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

.. teki mieli tuota vastausta kirjoittaessa koko ajan kirjoittaa, jos minusta tulee ... mutta kun se on niin monelta profetoitu ja Jumalan tahdoksi ilmoitettu, minun tulisi vain oppia, etten käytä enää tässä asiassa jos sanaa, vaan nyt olen Jumalan koulutuksessa ja ohjauksessa, tulevaa tehtävääni varten.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Moni asia näin maallisesti katsottuna on vastaan tuota evankelista tehtävää. Eihän minulla ole ajokorttiakaan .. ,millä siis kulkisin? Mutta Jumalalle on kaikki mahdollista, ehkä saan oman hovikuskini? :D
Täytyy sanoa että olen aika hämilläni tästä kaikesta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Tuo Kolarin Juhannuskonferenssi oli todella voimallinen. Pyhän Hengen voima tuntui täällä kotona asti.
Ole siunattu rakas sisareni siinä julistus työssä. On suurta Jumalan Armoa että saamme olla hänen
käytössään. Rukoillaan sinulle "hovikuskia".
Olen saanut esirukoilijan tehtävän. Kiitos siitä!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukous tehtävä on HYVIN tärkeä. Se on meille valtava ARMOLAHJA ja ase henkivaltoja vastaan.
Herra, anna voimia ja viisauttasi kaikille, rukouksen armolahjan saaneille, heillä on hyvin tärkeä tehtävä.
Niin Tuulalle kuin Ellallekkin, ja teille muille ... Kiitos Jumalalle teistä.
Olkaa Siunatut, Jeesuksessa Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Rauhaa teille, rakkaani.

Tänään, Herran läsnäolossa, näin kuvan jossa ihminen, mielestäni hän oli nainen, oli jossakin "suonsilmäkkeessä" hukkumassa. Hän oli jo puoliksi vajonnut ja näin, että hänen suunsa oli äärimilleen auki, eli hän huusi apua.

Mutta kun tuossa hädässä olemme, huudammeko apua maailmalta vaiko Jumalalta?
Monasti käytämme hädässämme ensin kaikki maailmalta saatavan avun ja vasta viimeisenä turvaamme Jumalaan. Kun pitäisi olla päinvastoin. Ja on niitäkin, jotka eivät missään tilanteessa huuda apua Jumalata, vaan lopulta vajoavat siihen hätäänsä, mikä kelläkin on omassa tilanteessaan. Tämä viimeksi mainittu ihminen ei mitä ilmeisemmin tunne edes koko Jumalaa. Monet ihmiset ovat eksyneet hänestä jo hyvin kauaksi ja se näkyy niin monessa asiassa maailmassa. Ihmisistä on tullut julmia ja välinpitämättömiä toisiaan kohtaan ja se suuntaus on selkeästi lisääntymässä. Se näkyy jo meidän lapsissamme. Jumalan alkuperäinen tarkoitus oli, että meillä olisi läheinen suhde ja yhteys hänen kanssaan. Olemme kuitenkin luonnostamme itsepäisiä ja itsekkäitä ja usein myös kykenemättömiä elämään lupaustemme mukaan.

Tosiasia on, että tarvitsemme Jeesusta. Raamatussa sanotaan: ”Kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta” (Paavalin kirje roomalaisille 3:23). Hyvistä yrityksistämme huolimatta me toimimme omin päin ja kompastelemme. Se voi olla kapinaa Jumalaa vastaan ja välinpitämättömyyttä. Raamattu kutsuu tällaisia asenteita synniksi. Synti tarkoittaa iankaikkista eroa Jumalasta, sillä “synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme” (Paavalin kirje roomalaisille 6:23).

Yritämme omin voimin tavoittaa Jumalaa, mutta se ei onnistu. Hyvät tekomme tai uuden elämäntavan omaksuminen eivät riitä. Emme milloinkaan pysty omin voimin olemaan tekemättä vääriä tekoja.
Jumala kuitenkin rakastaa meitä aivan kaikkia, kun vain otamme sen vastaan ja alamme lähestyä häntä. Ei ole niin syvällä olevaa syntiä, josta ei Jeesus meitä pelastaa voisi. Isä tahtoo, että huudamme avuksi Jeesuksen nimeä.
Jokainen, joka niin tekee, pelastuu.

Evankeliumi Johanneksen mukaan 3
1. Mutta oli mies, fariseusten joukosta, nimeltä Nikodeemus, juutalaisten hallitusmiehiä.
2. Hän tuli Jeesuksen tykö yöllä ja sanoi hänelle: "Rabbi, me tiedämme, että sinun opettajaksi tulemisesi on Jumalasta, sillä ei kukaan voi tehdä niitä tunnustekoja, joita sinä teet, ellei Jumala ole hänen kanssansa."
3. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti, ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa".
4. Nikodeemus sanoi hänelle: "Kuinka voi ihminen vanhana syntyä? Eihän hän voi jälleen mennä äitinsä kohtuun ja syntyä?"
5. Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: jos joku ei synny vedestä ja Hengestä, ei hän voi päästä sisälle Jumalan valtakuntaan.
6. Mikä lihasta on syntynyt, on liha; ja mikä Hengestä on syntynyt, on henki.
7. Älä ihmettele, että minä sanoin sinulle: teidän täytyy syntyä uudesti, ylhäältä.
8. Tuuli puhaltaa, missä tahtoo, ja sinä kuulet sen huminan, mutta et tiedä, mistä se tulee ja minne se menee; niin on jokaisen, joka on Hengestä syntynyt."
9. Nikodeemus vastasi ja sanoi hänelle: "Kuinka tämä voi tapahtua?"
10. Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Israelin opettaja etkä tätä tiedä!
11. Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: me puhumme, mitä tiedämme, ja todistamme, mitä olemme nähneet, ettekä te ota vastaan meidän todistustamme.
12. Jos ette usko, kun minä puhun teille maallisista, kuinka te uskoisitte, jos minä puhun teille taivaallisista?
13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
14. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,
15. että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.
16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.
19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.
20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.
21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."
22. Sen jälkeen Jeesus meni opetuslapsineen Juudean maaseudulle ja oleskeli siellä heidän kanssaan ja kastoi.
23. Mutta Johanneskin kastoi Ainonissa lähellä Salimia, koska siellä oli paljon vettä; ja ihmiset tulivat ja antoivat kastaa itsensä.
24. Sillä Johannesta ei vielä oltu heitetty vankeuteen.
25. Niin Johanneksen opetuslapset rupesivat väittelemään erään juutalaisen kanssa puhdistuksesta.
26. Ja he tulivat Johanneksen luo ja sanoivat hänelle: "Rabbi, se, joka oli sinun kanssasi Jordanin tuolla puolella ja josta sinä olet todistanut, katso, hän kastaa, ja kaikki menevät hänen tykönsä".
27. Johannes vastasi ja sanoi: "Ei ihminen voi ottaa mitään, ellei hänelle anneta taivaasta.
28. Te olette itse minun todistajani, että minä sanoin: en minä ole Kristus, vaan minä olen hänen edellänsä lähetetty.
29. Jolla on morsian, se on ylkä; mutta yljän ystävä, joka seisoo ja kuuntelee häntä, iloitsee suuresti yljän äänestä. Tämä minun iloni on nyt tullut täydelliseksi.
30. Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä.
31. Hän, joka ylhäältä tulee, on yli kaikkien. Joka on syntyisin maasta, se on maasta, ja maasta on, mitä hän puhuu; hän, joka taivaasta tulee, on yli kaikkien.
32. Ja mitä hän on nähnyt ja kuullut, sitä hän todistaa; ja hänen todistustansa ei kukaan ota vastaan.
33. Joka ottaa vastaan hänen todistuksensa, se sinetillä vahvistaa, että Jumala on totinen.
34. Sillä hän, jonka Jumala on lähettänyt, puhuu Jumalan sanoja; sillä ei Jumala anna Henkeä mitalla.
35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Room.10.
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Siunattua Rauhaa.

Tänään herättyäni ja olessani rukouksessa ja Herran läsnäolossa, sain kokea valtavaa Siunausta ja Lohdutusta!
Ensin näin kuvan jossa tuli paloi ja se oli jo osittain hiilloksillakin, kuulin aivan korvin, kuinka se tuli oikein ritisi ja rätisi.
Sitten koin, kuinka aivan kuin pääni päälle olisi valutettu jotain märkää. Kysyin Herralta, oliko se vettä vaiko öljyä?
Kohta keittiöstä alkoi tuoksumaan mieheni laittama aamukahvi, mutta se ei ollut se tuoksu mitä hain, vaan tunsin vierelläni
jonkun muun tuoksun, niin hyvän ja miedon, se oli kukkasellinen tuoksu ja siitä ymmärsin kiittäen, että tuo, minkä koin voiteluksi
ylleni, oli öljy ja nyt sain tuntea sen tuoksun.

"Askeleeni kylpivät kermassa ja kallio minun vierelläni vuoti öljyvirtoja" (Job 29:6).

PSALMIT 133
1. Matkalaulu; Daavidin virsi. Katso, kuinka hyvää ja suloista on, että
veljekset sovussa asuvat!
2. Se on niinkuin kallis öljy pään päällä, jota tiukkuu partaan - Aaronin partaan, jota tiukkuu hänen viittansa liepeille.
3. Se on niinkuin Hermonin kaste, joka tiukkuu Siionin vuorille. Sillä sinne on Herra säätänyt siunauksen, elämän, ikuisiksi ajoiksi.

Kiitos Jeesus! Tule pian!
Sinettisormus

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Fil. 4:4-7: Iloitkaa aina Herrassa! Vieläkin minä sanon: iloitkaa! Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon. Herra on lähellä. Älkää mistään murehtiko, vaan kaikessa saattakaa pyyntönne rukouksella ja anomisella kiitoksen kanssa Jumalalle tiettäväksi, ja Jumalan rauha, joka on kaikkea ymmärrystä ylempi, on varjeleva teidän sydämenne ja ajatuksenne Kristuksessa Jeesuksessa.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Omia Kokemuksia Levossa 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Öljyllä voiteleminen on kuvaus vihkimisestä suureen tehtävään Jumalan edessä. Israelin kuninkaat, ylipapit ja profeetat
voideltiin öljyllä. Niinpä se on voiman ja elämän esikuva. Sairaita voideltiin öljyllä.
Missä Jumala antaa siunauksensa, siellä on runsaasti öljyä.
Job 29:6 jolloin askeleeni kylpi kermassa ja kallio minun vierelläni vuoti öljyvirtoja!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Vastaa Viestiin