Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Aluksi huomautan että tämä todellakin on toteutunut ja samoin tämä on julkaistu 30.7.2015 jolloin kukaan ei voinut uskoa että Perussuomalaiset hajoaa vasta perustetun hallituksen myötä ja ennen syykuun takinkääntöä, joka aiheutti PS puolueen romahtamisen.
Pihon sivuilla: Profetiat 4 osiossa, julkaistu 30.7.2015
Uskovan miehen 28.7.2015 Herralta saama ilmoitus
Perussuomalaiset tulevat jakaantumaan ja syntyy uusi puolue vanhan rinnalle. Uusi puolue tulee olemaan radikaalein puolue eduskunnassa. Siihen liittyvät kovimmat oikeistovoimat. Hallitus hajoaa ja järjestetään uudet vaalit. Suomi eroaa EU:sta.
Elikkä tästä on alku toteutunut, vaan ei vielä radikaalit ole liittyneet siihen, eikä niitä taideta edes ottaa siihen, ellei tule jotain perin outoa. Edellinen hallitushan kaatui Soteen mutta se teki sen vain pari viikkoa etuajassa, elikkä sitä ei oikeen voi laskea kaatumiseksi.
Tuula1

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Uni näky tänään. Sain Antti Rinteeltä kalenterin, joka oli lehtiön muodossa. Vuosiluku sen päällä oli 2023. Hän itse sen ojensi minulle.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Tuula uninäkysi kertomisesta. Jos eduskunta pysyy kasassa, uudet vaali ovat vasta tuolloin, 2023.

Itse olen äänestänyt perussuomalaisia, ja se kyllä harmittaa että avoimesti homoseksuaali Tynkkynen pääsi eduskuntaan, ja on vieläpä aika suosittu puolueeessa, kai ? Muuten on puolueeseen tullut uusia päteviä jäseniä, ja kansanedustajia, hyvä niin. Rukoilen edelleen heidän puolestaan.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Tuula1

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

niin. en tiedä, mitä tuo uninäky tarkoittanee, mutta luin juuri eilen Jouko Pihon sivuilta uusimman profetian, jossa kerrottiin hallituksen ja julkimo ihmisten saastat paljastuvan, kun me uskovat rukoilemme oikeudenmukaisuutta asioihin. Olisiko tällä jotakin tekemistä sen asian kanssa, olen miettinyt sitä.
Sinettisormus

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Tuula. Tuossa on järkeä.
Ihmeellisiä asioita on alkanut paljastua näistä meidän keula ihmisistä.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Job 5: 12 Hän tekee kavalain hankkeet tyhjiksi, niin ettei mikään menesty heidän kättensä alla.
13.hän vangitsee viisaat heidän viekkauteensa; ovelain juonet raukeavat.
16.Ja niin on vaivaisella toivo, mutta vääryyden täytyy sulkea suunsa.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pi_O

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Tuula1! Todellakin olen yhä mukana rukouksessa:
https://www.tv7.fi/profetia-paastoillassa-11-4/
Totisesti, Aamen!

Kiitos Ella voimallisista Raamatun jakeista.

Rukoilen myös voimia läheisille, sillä he eivät välttämättä ole olleet tietoisia lähipiirinsä toimista!
Me kaikki tarvitsemme voimaa kestää tuleva, sillä ei ole helppoa katsoa, kun maailma ”murenee” ympäriltä.

Jarmo kirjoitti tänään Päivittäistä seurantaa -osioon Jeesuksen paluusta 17. heinäkuuta 2019.
Tämä on sitä samaa profetiaa, jossa on ilmoitettu, että vastustaja ilmoittaa itsestään 2.–4. heinäkuuta 2019. Mielestäni selkeimmin tästä ovat kertoneet Tubessa käyttäjät Adar Gavriel 144 ja Rapture at Twilight.

Rukoillaan yhdessä:

Kiitos Kaikkivaltiaalle Jumalalle, että meidät suomalaiset on säästetty kuivuudelta ja paahteelta!
Kiitos Kaikkivaltiaalle Jumalalle, että saamme luottaa apuusi ja oikeudenmukaisuuteesi myös raskailla hetkillä!

Abba Isä, Poikasi Jeesuksen Kristuksen nimessä rukoilen, että tulkoon Sinun Valtakuntasi ja tapahtukoon Sinun tahtosi!
Tule Herra Jeesus Kristus!
Aseta taas kaikki kohdalleen!
Anna meille viisautta ja rohkeutta kohdata muutos!

Totisesti, Aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" Jarmo kirjoitti tänään Päivittäistä seurantaa -osioon Jeesuksen paluusta 17. heinäkuuta 2019 "

Ei toteudu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 01 Heinä 2019, 11:23 " Jarmo kirjoitti tänään Päivittäistä seurantaa -osioon Jeesuksen paluusta 17. heinäkuuta 2019 " Ei toteudu.
Toi on vain sun mielipide, kun tuo video on taas profetia. Profetia VS. mielipide. Olis hyvä jotenki yleensä perustella mielipiteensä, mieluummin sitten Raamatun avulla, jos profetian kyseenalaistaa.

Toinen juttu mikä näissä on sellainen asenteellinen ongelma, niin tässä kiihkeästi odotetaan Jeesusta. Tuo mielipide "ei toteudu" taas hylkää Jeesusta sanomalla, ettei Hän tule. Tässä on asenneongelma, joka juontaa johonkin huomattavasti vakavampaan ongelmaan. Katsos minä haluaisin että Jeesus tulisi jo tänään, vaikka minuutin päästä. Olen onnellinen jos niin käy. Miksi siis sanoa että ei se tule? Se on oire jostain.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eikö olekin niin, että TULE HERRA JEESUS NYT JA HETI!!!!
Tämä on hartain toimeemme.
Sinettisormus

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo ja ei minuutin päästä, vaan heti! Tätä niin hartaasti odotan, mutta teen työtä Hänelle loppuun asti!
Kiitos Jeesus! Olet rakkaista RAKKAIN!
Sinettisormus

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eli elän niin, että olen joka hetki valmis lähtöön, sillä emme tiedä tuota hetkeä ... ehkä se on ... JUURI NYT! Oletko valmis?
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Ella »

Aamen! Totisesti. TULE HERRA JEESUS Tätä minä myös odotan!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

" Toi on vain sun mielipide, kun tuo video on taas profetia. Profetia VS. mielipide." -----> Tuo videolla oleva ilmoitus Jeesuksen tulosta 17.7.on puutaheinää.

" Toinen juttu mikä näissä on sellainen asenteellinen ongelma, niin tässä kiihkeästi odotetaan Jeesusta. Tuo mielipide "ei toteudu" taas hylkää Jeesusta sanomalla, ettei Hän tule. Tässä on asenneongelma, joka juontaa johonkin huomattavasti vakavampaan ongelmaan."

------> Minä en hylkää Jeesusta, vaikka sellaista yrität väittää.

------> Ja, profetia on todistettu Jumalan antamaksi oikeaksi profetiaksi vasta kun se on toteutunut.

Uskovatko muutkin palstalaiset Jeesuksen tulevan 17.7. ?? Epäilen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

viewtopic.php?f=4&t=392

10.9.2016 oma viestini eräästä keskuteluketjusta koskien mm. "profetioiden " oikeellisuutta, ja milloin jokin asia tapahtuu ;

" Nämä erilaiset "profetiat" ja "viestit Jumalalta" ovat välillä niin ristiriitaisia itsensäkin kanssa.
Julistetaan, että " kohta lähdetään", ja sitten " aletaan surmaamaan ". Kuka tällä palstalla uskoo, että nämä kaksi asiaa tapahtuu, sanotaanko esim. 2-3 vuoden sisällä ? Tai, 3-4 ? "

ja, tuohon saamani vastaus Jarmolta 10.9.2016 ;

" MINÄ! ...siis en usko 2-4 vuoden, vaan alle yhden vuoden sisällä ! "
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Pi_O

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Vain Isä yksin tietää, että milloin Jeesukselle Kristukselle luvatut sydämet ovat valmiina hääjuhlaan.

Laitoin aiemmin myös toiseen ketjuun varoituksen sanat, että osa amerikkalaisista odottaa eksyttäjän ilmaantumista 2.-4.7. (meillä ehkä vasta viidentenä päivänä). Amerikassa on paljon esillä NWO ja Illut ja Skientologit yms. Suomessa hyvä veli -verkosto yms. pitää suhteellisen matalaa profiilia, joten meillä ei näistä asioista niin puhuta.
Sen siis uskon, että jotain suurta on tekeillä, mutta miten se onnistuu niin sen tietää vain Jumala. Vain Jumalan sallimuksesta ihmisten ja langenneiden enkelien laatimat NWO:t onnistuu tai on onnistumatta.

Joka tapauksessa tunnen olevani valmis lähtöön ennen 17.7.2019.
Olen samaa mieltä, että mitä pikemmin Kristus tulee niin sitä parempi! Odottavan aika on pitkä :?

Tule Herra Jeesus! Amen!
Pi_O

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

AOAOAOAOAO kirjoitti: 01 Heinä 2019, 11:23 " Jarmo kirjoitti tänään Päivittäistä seurantaa -osioon Jeesuksen paluusta 17. heinäkuuta 2019 "

Ei toteudu.
Minusta toteutui. Uusi aika on alkanut. Jeesus Kristus on Herra! Amen!
Tosin Kristus ei tullut vielä näkyvällä tavalla vaan laittoi enkelit sirppien kanssa töihin. (Luuk. 17, Ilm. 14)


Samoin, Venäjän sukellusveneonnettomuus tapahtui 1.7. ja Kaliforniassa maa järisi voimakkaasti 4.7.
Jumala varoittaa ihmisiä, että jo keskisuurissa järistyksissä, joissa Hänen "rakennelmat" kuten ihmiset eivät kaadu, mutta ihmisten rakennelmat kuten tiet ja talot vaurioituvat.

Mitä mieltä muut ovat?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AO vois yrittää välillä erottaa mikä on profetiaa ja mikä Jeesuksen paluun odottamista ja vavomista.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Profetia perussuomalaisista, hallituksesta ja EU:sta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Sinä, Jarmo, annoit selvästi ymmärtää oman mielipiteesi ja tuomasi videon kautta, että 17.7. päivämäärä olisi Jeesuksen tulon ja tempauksen hetki, ja tuota minä en uskonut, ja sen selvästi sanoin.Sinä loukkaannuit koska en ollut kanssasi samaa mieltä.

Ja, huomasitko 1.7.2019 kirjoittamani viestin? Siinä lainasin vanhaa keskustelua kanssasi, jonka olin tallentanut, jossa sinä hartaasti, jälleen kerran, väitit Jeesuksen tulevan " alle vuoden sisällä ". Tuohon viestiini, 1.7.2019, et jostain syystä vastannut.

Kaikki uskovat odottavat Jeesuksen ilmestymistä, mutta kaiki uskovat eivät pidä jokaista toisen uskovan kertomaa "profetiana".

Ehkä annat selityksen miksi Jeesus ei tullutkaan 17.7., ja miksi Jeesus ei tullutkaan "alle vuoden sisällä", tai sitten et anna.

Kysyin myös tuolloin, 2016, muiden palstalaisten mielipidettä uskovatko he , Jarmon kanssa, Jeesuksen tuloon 2-3, tai 3-4 vuoden sisällä.....kukaan ei vastannut.

Samoin tässäkin ketjussa kysyin kuka uskoo Jeesuksen tulevan 17.7........taaskaan ei kukaan vastannut.

-----------------------------------------------------

Herra Jeesus Kristus EI TULE VIELÄ MONEEN VUOTEEN.

Jumalalla on vielä PALJON työtä tekemättä, vaikka loppu onkin "lähellä".

Jumala mainitsi tästä myös Barbara Mrykalolle kun Barbara oli erään kerran taas romahtanut fyysisesti, ja myös hänen aviomiehensä luuli hänen kuolevan koska Barbara oli tuolloin niin heikossa kunnossa. Jumala tuolloin sanoi Barbaralle ; " sinä et tule vielä kotiin, sillä on vielä paljon tekemistä ". Video on myös profetia-palstalla, tässä linkki alkuperäiseen Jumalan Barbaralle antamaan viestiin; https://www.youtube.com/watch?v=APuNGBeyav4

--------------------------------

Minä en voi sanoa tietäväni milloin aika loppuu, ja mikä olisi viimeinen vuosi. Mutta, sen tiedän, että monia asioita täytyy tapahtua, ihan omassakin elämässäni, joita Jumala on minulle näyttänyt, ennen kuin kaikki päättyy. Vielä pelastumattomien ihmisten kannalta tämä on HYVÄ ASIA.

Ja, onhan Sinettikin todistanut omasta kutsumuksestaan tulla evankelistaksi, johon Jumala on häntä kouluttanut, sekin on vasta alussa.

---------------------------------

Omakin "varsinainen" hengellinen/maallinen työni vasta odottaa alkamistaan,vaikka olen LUULLUT sen jo monta kertaa alkavan.

-------------------------------------

Vapaassa keskustelussa saa olla eri mieltä,tai muuten se ei ole vapaata keskustelua.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Vastaa Viestiin