Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Niin, ja se että yleensäkään puhutaan "lapsista" ei ole muuta kuin valhetta. Se sekunti kun he astuvat Suomen kamaralle heidän "lapseudellaan" ei ole mitään merkitystä. Heidät hyljätään syrjäytymään samalla tavalla kuin kaikki muutkin. Ehkä halu on vain saada ne naisterroristit takaisin Suomeen sillä verukkeella että puhutaan lapsista. Joko ne naiset on valtamedian tuttuja tai ystäviä ja heidät halutaan pelastaa tai sitten he tekee noista terroristeista ystäviään kuten ovat tehneet muistakin Suomen terroristeista uutistensa ja mainostensa sankareita.

Koko petokoneistolle kuitenkin kaikki yksilöt ovat täysin arvottomia, myös ne joita he käyttää hyväkseen.

Ainoa miten minä luen uutisia on että jokainen lause on valhe mitä ne suustaan päästää. Katson yleensä uutisten alusta 30 sekuntia, jotta näen sen päivän valheaiheet.

Kohta alkaa muuten TVstä Teemalta "Anarkian historia" osa 2. Katsokaa millä asenteella puhuvat hyvää anarkiasta eli valtamedian tämän hetken suosituimmista ihmisryhmistä. Ja miettikää miten se juontaa lonkeronsa kaikkeen tämän yhteiskunnan tämän hetkisiin virastoihin.
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Katsoiko kukaan dokumenttia anarkisteista?

Yhteisiä nimittäjiä löytyi : uskonnon kieltäminen, kirkkojen polttaminen, terroristien ihailu ja mustat liput. Valtioiden vastustaminen eli kansallismielisyyden vihaaminen. Toki anarkisteille ei suoraan anneta valtaa koska nyt vallassa olevat eivät omastaan luovu. Mutta niiden ideologiasta otetaan juuri sopivasti asioita tämän päivän agendaan. Sensuuri kansallismielisiä vastaan, väkivalta heitä vastaan on ns hyvää väkivaltaa, kouluissa ei saa opettaa kristinuskoa, kouluihin tulee liberalismi ja opettaja ei ole auktoriteetti oppilaaseen nähden.

Siinä muutamia mainitakseni.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Luin tuolla äsken noita Jarmon päivittäisiä ja päivitin niitä itselleni. Ja voi mikä riemu!
Oli todella valtava ilo ja riemu saada lukea sieltä, että isäsi, Jarmo, on vihdoin tullut uskoon. Ja te saatte anteeksiannon kautta uudistaa suhteenne. VOI MIKÄ RIEMU!!! Tämä on teille valtava SIUNAUS!!! Rukoukset on kuultu. Tämä on sellainen ilo asia ettei sanat riitä, mutta tämä todella on Jumalan työtä.
Sydämeni täällä juhlii!!!
Kiitos Jeesus Kristus! Kiitos, kunnia ja ylistys!
Olkaa siunatut!
Terveiset täältä Ristijärven maisemista.

Sinetti.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Onko teillä agendana ettei mun kanssa jutella? Mä haluaisin tietää onko täällä kirjoittelu ihan turhaa jos teillä ei ole edes aikomusta jutella mun kaa? Voisitteko olla sen verran armollisia ja rehellisiä että vastaisitte rehellisesti tähän kysymykseen?

Mä ymmärrän jos teille on normaalia kirjoitella blogeja "ei kenellekään" mutta mun mielestä keskustelupalsta tarkoittaa keskustelua. Jos tämä on tarkoitettu vain teille keskenään "tutuille" niin olisi rehellistä laittaa foorumi suljetuksi yleisölle.

kiitos.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

En usko, että täällä on mitään agendaa, muuta kuin tukea kanssaveljiä ja -sisaria, johon kuuluvat aivan kaikki tätä palstaa lukevat ja kirjoittavat! Eikä tänne kirjoittaminen ole mun mielestä turhaa, vaikka jokin viesti ei saisi yhtäkään vastausta, tiedän että palstalla on paljon hiljaisia jäseniä ja lukijoita, joillekin jokin viesti voi tuoda varmistusta omaan tilanteeseen tai saattaa etsimään Herraa täydestä sydämestä, mikä on sitten lopulta se kaikkein tärkein päämäärä.

Enkä usko, että täällä on "keskenään tuttuja", muuten kuin Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kaikki me saamme olla täällä, toinen toistamme tukien. Kiitos tästä yhteydestä.
Totta että joku kirjoitus avartaa ja siunaa. Vaikka ei vastausta tulisikaan.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos myötätunnosta mutta minä en jaksa vuosikymmeniä uskoa vain että kaikki tyhjyyteen puhutut sanat olisi jollekulle siunaus.
Ehkä se riittää sellaiselle joka omistaa ihmissuhteita yksityiselämässäkin, joiden kanssa jutella.

Tuntui vaan kummalliselta että kun SInetti lähti mökille niin kaikki muutkin hiljeni eikä kukaan enää vastannut minulle.
Ei se tarkoita että "johonkin" viestiin ei vastata vaan kaikkiin viesteihin ei vastata.

Mä olen live elämässäkin sellainen että jos mun kanssa ei puhuta niin se tarkoittaa ettei mua haluta kyseiseen "piiriin". Heillä riittää juteltavaa toistensa kanssa mutta minä olen ilmaa. SIlloin "olen ilmaa" mieluummin oikeasti itsekseni kuin että yritän teeskennellä "etten ole ilmaa" ryhmäss jossa kukaan ei puhu.

Siis tämä on ihan mun oma käsitys elämästä enkä osaa sitä muuttaa vain sen takjia että joku muu jaksaa kuvitella yksisuuntaisen kirjoittelun siunaavaan jotakuta. Silloin minäkin voisin kirjoitella blogeja jos yksisuuntaisuus kiinnostaisi mutta valitettavasti en ole koskaan kokenut mitään mielenkiintoa kertoa itsestäni "tyhjyyteen" ja bittiavaruuteen.

:arrow:

Mietin nimittäin sellaista aihetta kuin "jos olemme laittaneet toivomme häneen vain tämän elämän ajaksi niin olemme kaikkia säälittävimmät".
Tuo aihe käänteisesti "jos olemme laittaneet toivomme häneen vain tuonpuoleisen elämän ajaksi" niin olemmeko silloinkin säälittävät?

Mutta jos ei kukaan halua jutella niin en jaksa laitella mitään aiheita......
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sanoisin vielä että nuo kaksi kommenttia siunasi ainakin minua enemmän kuin tunnin saarna. Koska se että ihmisen kanssa kommunikoidaan osoittaa hänelle että hän on olemassa.

Kun Jumala loi Adamin ja sanoi "ei ole ihmisen hyvä olla yksin". Niin ehkä Jumalakin tarkoitti että hän tarvitsi jonkun jolle jutella? Kaikki ympärillä oli täydellistä mutta se ei riittänyt.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Ella »

Olen kokenut nämä sivut siunaavana. Muutin pois "ruuhka" Suomesta. Ja ystäviä jäi sinne. Mutta onneksi on tämä netti yhteys.
Ja hyvä ystäväni sai kutsun taivaskotiin viime keväänä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tulin kurkkaamaan mitä tänne kuuluu? Ja huomasin että täällä on uusi sisko, Ella!
Tervetuloa keskuuteemme! Ole siunattu.
Terveiset ja Siunaukset täältä Kainuusta, teille kaikille, olette rakkaat!
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:D Ja Maaret ja muut, älkää hättäilkö, kyllä täältä vielä kotiudun ja olen täällä taas teille väsymykseen asti :lol:
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

🌼🌼🌼🌼
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Juu, Sinetti on palstan sielu, jos niin saa sanoa :)
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sinetti kirjoitti: 04 Kesä 2019, 16:47 :D Ja Maaret ja muut, älkää hättäilkö, kyllä täältä vielä kotiudun ja olen täällä taas teille väsymykseen asti :lol:
Sinetti, muistatko että lupasit tänä kesänä ottaa kuvan Ristijärven pastori Fransin haudasta ja lähettää minulle? Olisiko siellä myös vaimon Amandan hauta?

Hyvää kesää toivoo Magda-sisko
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo. Sanoin just miehelle et täytyy käydä ottaa tuo kuva. Tosta Amandan haudasta en tiedä mitään.
En kyllä osaa tuoda sitä kuvaa tänne mutta Eero tai Jarmo varmaan auttaa. Laitan sen joko wats appiin tai sähköpostiin.
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sinetti kirjoitti: 05 Kesä 2019, 09:29 Joo. Sanoin just miehelle et täytyy käydä ottaa tuo kuva. Tosta Amandan haudasta en tiedä mitään.
En kyllä osaa tuoda sitä kuvaa tänne mutta Eero tai Jarmo varmaan auttaa. Laitan sen joko wats appiin tai sähköpostiin.
Kiitos. Sähköpostini on magdasisko@yahoo.com. Tai voit liittää sen myös yksityisviestiin täällä.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos. Palataan asiaan ...
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt laitoin kuvan postiin. Toivottavasti onnistui. Näkyi Amandan tiedot samassa kivessä. En tiedä varmaksi onko tuo vain muistomerkki vaiko hautamuistomerkki.
Vastaa Viestiin