Jarin profetiat 2009

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Jarin profetiat 2009

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä haluun tuoda nää profetiat, koska tiedän nää aidoiksi. Se minkä haluan sanoa, on se, että tämä Jari tietää jäävänsä pois ekasta ylösotosta ja se on eräs uni myös, minkä hän näki. Kerron sen:

Jari näki unta olevansa asemalla, jossa kaikki pakkaantu junaan ja oli kiire. Junaan meni kaikki jotka oli sinne menossa mutta hänellä oli myös pääsy junaan, mutta hän halusi jäädä pois. Sitten juna lähti ja hän katsoi vain perään... Mutta hetken kuluttua tuli joku taksi, jolla hän pääsi privatti kyydillä samaan paikkaan minne juna meni.

Jokainen päätelköön mitä Jari sai sanomakseen.
9.11.2009

Jari Sjögrenin uni v. 1997

Istuin kirkossa joka oli täynnä ihmisiä. Takanani istui ystäviäni. Pappi tuli kirkon eteen ja alkoi saarnata. Mitä enemmän pappi saarnasi, sitä enemmän pappi muuttui koko ajan kauheamman näköiseksi hirviöksi.
Aloin hermostua, kun kaikki vain tuijottivat pappia kuin hypnoosissa. Pappi jatkoi saarnaansa ja muuttui kokonaan iljettäväksi liskoksi papin puvussa. Katselin ympärilleni ja yritin saada kontaktia ystäviini ja muihin uskoviin kirkossa.
Edessäni istunut vanha nainen kääntyi minuun päin ja sanoi "sinäkin näet sen”, kun olin huolissani, etteivätkö muut ”ymmärrä” mitä on tapahtunut. Samassa huomasin kun minun ystäväni tajusivat tilanteen ja antoivat minun ymmärtää, että hekin tajusivat missä nyt mennään.
Lopulta pääsimme ”kirkosta” ulos vain RUKOUKSEN voimalla, joka avasi silmämme. Muut eivät nähneet tai kuulleet muuta kuin ”iljettävän” papin saarnaa, kuin unessa istuen.
___________________________________________________________

9.11.2009

Jari Sjögrenin uni

Olin ystäväni kanssa Turussa ”Pohjolan sillalla” linja-autoaseman lähellä. Kaupunki oli autio ja hiljainen. Ei ollut liikennettä ollenkaan.
Taivas ja ilma oli harmaa, pilvinen ja ”painostava”. Pilvet olivat alhaalla ja mustia sekä uhkaavia. Vuodenaikaa en osaa sanoa, mutta ei ollut kylmä eikä lämmin. Mieluummin olisi voinut olla syksy. Niin harmaata oli. En osaa varmasti sanoa vuodenaikaa.
Seisoimme kaverini kanssa ja keskustelimme. Sanoin ystävälleni: ”Näin tässä kävi. Olen koko ajan puhunut ja kehottanut varautumaan tähän. Nyt ollaan tässä emmekä pääse mihinkään.”
Ei ollut autoja, ei bensaa, ei mahdollisuutta päästä mihinkään ja kaupunkiin jääminen tuntui ahdistavalta vaihtoehdolta.
Nostin katseeni taivaalle Turun sataman suuntaan eli länteen. Harmaalla taivaalla oli mustia pommikoneita ihan niin kauas kuin näin. Ahdistus sisälläni kasvoi. Sanoin ystävälleni että tähän jäätiin ja toivoa pois pääsystä ei ole.
Aloin rukoilla ja harmaasta taivaasta alkoi sataa ”mustia ja harmaita haituvia” kuin hiutaleita, joita luulin saasteeksi. Maistoin yhtä, ja se oli hyvää. Se maistui raikkaalta ja ravitsevalta. Olin hämmentynyt, mutta ymmärsin Jumalan lähettäneen meille ”ravintoa” selviytymiseen.
Ystävääni en enää nähnyt. Kaveri oli poissa. Kaverini ei tietääkseni usko Jeesuksen jumaluuteen ja herrauteen, vaan uskoo tai uskoi Jeesukseen ”opettajana” ja hänen historialliseen olemassaoloonsa.
Maaret

Re: Jarin profetiat 2009

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mä olen usein miettinyt luuliko Hitlerin aikaiset uskovat lopun tulleen ja heidän jääneen tempauksesta.
Mutta silloin tuskin luettiin Ilmestyskirjaa koska muistan että sitä pelättiin viime vuosituhannella. Vasta viime vuosina sitä on ruvettu lukemaan
lähes joka tilaisuudessa.
Monissa profetioissa on hieman sen suuntaista että tempaus tapahtuisi kesken pommien putoamisen joten ei kannata ihan heti pelätä että on jäänyt siitä ulkopuolelle.
Samaa pelkoa kai Paavalikin yritti laannuttaa sanomalla "älkää antako minkään muka meidän lähettämän kirjeen heti peljättää itseänne sillä se päivä ei tule ennen kuin laittomuuden ihminen ilmestyy."

Jo nyt maailma on niin jumalaton että voisi pelätä jääneensä tempauksesta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarin profetiat 2009

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hyvää pohdintaa Maaret!

Raamatussakin on kuvattu kahdenlaista tempausajankohtaa, toinen on varkain, huomaamattomasti ja hiljaa. Toinen taas sitten äänekkäästi huutaen jo ennalta kun joku huutaa "ylkä tulee"... jne. Ja sitten on se näkyvä pasuunan soidessa, jolloin ei kukaan enää voi puhua varkain tulemisesta yhtään mitään. Silti vaan moni sekottaa nämä yhdeksi ja samaksi tapahtumaksi.
Vastaa Viestiin