Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Keskustele palstaa koskevista asioista
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Täyty tulla sanoo, tuli tämmönen olo:
- " Tiedättekö mitä? Olette ihanan Rakkaita!"



Kuva

" NYT MÄ SEN SANOIN ... TAAS !" :D
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Nyt on muuten kohta taas Helluntai (ja tietenkin Pääsiäinen sitä ennen), mulla on pyörinyt viime päivät mielessä Pietarin saarna sen jälkeen kun Pyhä Henki oli laskeutunut opetuslasten päälle. Ihmiset luulivat, että he olivat humalassa, mutta he olivatkin Pyhän Hengen tuomassa Rakkauden tilassa - siinä on varmasti pilkahdus siitä, millaista on olla Taivaassa Herran kanssa, jo täällä maan päällä. Ei ole enää syntiä, vain Herran puhdasta Rakkautta, joka ei lopu koskaan! Halleluja ja Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Haluaisin hieman kommentoida noista "Putinin susista".
Heidän johtajansa kunnioitaa Jeesusta, olen videolla nähnyt kuinka hän rukoilee ja hänen hihassaan voitte nähdä kuvan orttodoksisesta rististä.
Itse ortodoksisuudesta en omista mielipidettä mutta vaatii rohkeutta mielestäni tuollaisessa joukossa olla johtaja, jolla on rakkaus Jeesukseen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hyvä huomio Maaret! Tässä tullaan taas siihen että kun puhutaan Trumpin petoasetelmasta, jota pidän täysin jopa naurettavana, etenkin epäraamatullisena, niin hänkin on syvästi uskova. Tai sitten valtavan hyvä näyttelijä. Sama koskee näitä ortodoksi Putinin prätkäjätkiä. Ollakko vai eikö olla?
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Hyvä tietää. Kiitos Maaret tiedosta, mitä tähän yön susiin tulee. Asetelma saa ihan toisen ulottuvuuden. Sehän on sitten näin, että Jumala olisi tämän yön sudet lähettänyt suomeen kurin palautuksen vuoksi.
Maaret

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuula1 kirjoitti: 08 Huhti 2019, 14:32 Hyvä tietää. Kiitos Maaret tiedosta, mitä tähän yön susiin tulee. Asetelma saa ihan toisen ulottuvuuden. Sehän on sitten näin, että Jumala olisi tämän yön sudet lähettänyt suomeen kurin palautuksen vuoksi.
niinpä, toivotaan niin. Tai ainakin jonkinlaiseksi rauhanvakauttajaksi.
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Oiva Sallilla on hyvää opetusta. Olen nyt seurannut hänen opetuksiaan. oivasalli.fi/profetioita/
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Tuula linkistä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula ja mielenkiintoista nuo Turkua koskevat profetiat.
Turku on nyt tullut vahvasti jatkuvasti minulle vastaan, tuon Turku saatanalle hyökkäyksen jälkeen. Se oli kuin lumipallo vyöry, joka tuli tänne meille asti. Nyt tuntuu, että Jumala suunnittelee tuon lumipallon vyöryttämistä takaisin ja sullattamista sinne, mistä se lähti.
Koen, että sinne on mentävä, tavalla tai toisella, ja jos on Herran tahto, se toteutuu. Uskon sen toteutuvan.
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sinetti kirjoitti: 09 Huhti 2019, 09:15 Kiitos Tuula ja mielenkiintoista nuo Turkua koskevat profetiat.
Turku on nyt tullut vahvasti jatkuvasti minulle vastaan, tuon Turku saatanalle hyökkäyksen jälkeen. Se oli kuin lumipallo vyöry, joka tuli tänne meille asti. Nyt tuntuu, että Jumala suunnittelee tuon lumipallon vyöryttämistä takaisin ja sullattamista sinne, mistä se lähti.
Koen, että sinne on mentävä, tavalla tai toisella, ja jos on Herran tahto, se toteutuu. Uskon sen toteutuvan.

mutta Sinetti. ei se saatana sille Turulle voi mitään. ainakin tuomiokirkko Turussa kuuluu Jumalalle ja sitä Hän ei anna pahan valtaan. niin Hän on sanonut.
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Tuula. Se on totta. Turku kuuluu Jumalalle, mutta saatanan on sitä vaikea uskoa. :D
Tuula1

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Sinetti kirjoitti: 09 Huhti 2019, 13:52 Amen Tuula. Se on totta. Turku kuuluu Jumalalle, mutta saatanan on sitä vaikea uskoa. :D

:mrgreen: no niimpä Sinetti ja siunausta
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Tuula. Siunausta kaikille!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ei ole ihme, että Turulla ja Jerusalemilla on niin valtava määrä yhtäläisyyksiä:
Jerusalemia ympäröi 7 kukkulaa - Turkua ympäröi 7 kukkulaa
Jerusalem on tuhottu kahdesti maan tasalle - samoin Turku (Turun palot 2 kpl)
Jerusalem oli ennen viimeistä tuhoa maan pääkaupunki - Samoin Turku
Jerusalem on edelleen maan uskonnollinen keskus - Samoin Turku
Lisäksi kun Israelissa syttyi kuuden päivän sota, nousi sekä Suomen että Israelin liput maan kaikkiin virastojen lippusalkoihin, eikä kukaan ottanut niitä alas koko sodan päivien aikana. Ja tuo seikka miksi Suomen lippu siellä nostettiin, oli maamme päänisteri turkulainen Rafael Paasio valtiovierailulla juuri tuolloin ja joutui sen sitten keskeyttämään. Jälleen siis yhteenkuuluvuutena Turku!

Ja anteeksi taas kun lisään toitottamaani profetiaa Turusta, koska en muutakaan voi. Suomen profeetta Inarista saapuu juuri Turkuun ja siellä tapahtuu se suuri asia mistä moni puhuu, se suuri herätys, jolloin Jumala vuodattaa Henkensä koko maan lihan päälle jne. Alkaa uskomaton aika ja Jumalan kansan, häävieraiden merkitseminen. Se on valtavan kokoinen voitto Jeesukselle, vaikka se käydään ahtaina aikoina.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Jarmo! Kävin lukemassa noita Oiva Sallin profetioita ja siellä tuli vastaa sanoma, jossa puhuttiin, että Suomesta lähtisi "herätyksen nuolia" muualle Eurooppaan sekä Baltiaan. Yhdistän tämän nimenomaan tuohon mitä oot Jarmo profetioinut.

Tule Herra ja herätä meidät, hae meidät Kotiin!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuohon profetiaan olen tätä kokemaani myös ynnännyt.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä, Eero veljeni, niin profetoi aika moni muukin. Odottamatonta on vaan se, että itse profeetta lähtee liikkeelle aivan yksin ja kulkee läpi Suomen alas Turkuun ja sitten vasta alkaa varsinainen... Tuo aika profeetalle itselleenkin on erityisen tarpeellinen ja tuona aikana... kun ei ole aikaa... hän kypsyy profeetaksi ja saattaa aloittaa isomman työn sitten valmiina. Näin minä sen ymmärrän.

Aikoinaan kun sain ko. profetian, niin olin aivan puulla päähän lyöty ja pidin ajatusta ihan hulluna omana päähänpistona mutta kun aikaa kului, niin Pyhä Henki teki työtä ja yliluonnollisesti osoitti minulle että se on totta.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siunatkaamme siis Turkua ja antakaamme rukousten virrata sen kaupungin ylle.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Herra Siunaa ja Suojele (Varsinais-) Suomea!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Re: Kaikenlaista jutustelua 3

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hebr 12:
1 Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,
2 silmät luotuina uskon alkajaan ja täyttäjään, Jeesukseen, joka hänelle tarjona olevan ilon sijasta kärsi ristin, häpeästä välittämättä, ja istui Jumalan valtaistuimen oikealle puolelle.
3 Ajatelkaa häntä, joka syntisiltä on saanut kärsiä sellaista vastustusta itseänsä kohtaan, ettette väsyisi ja menettäisi toivoanne.
Vastaa Viestiin