JEREMIA 2 ; Suomelle!

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
sisar

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tuula1 kirjoitti: 05 Maalis 2019, 16:14 minusta on uskomatonta, että uskovatkin suomessa hyväksyvät nämä islamistit ja isiksen taistelijat, jotka suomeen tulevat. tuovat mukanaan islamin uskon suomeen ja heikot ihmiset menevät lankaan. annetaan helpolla rakas kotimaamme saatanan käsiin. nyt on aika ajaa suomesta islam ulos ja se onnistuu äänestämällä perussuomalaisia tänä keväänä, saataisiin kristinusko taas näkyviin vahvana. ja vielä sen verran sanon, että politiikan kautta suomeen on nämä pahan vallat tulleet sisälle. Ja politiikan kautta se myös on lähdettävä ulos. sanakin sanoo, että ne ovat raatelevia susia lampaiden vaatteissa.
Islam ja Turku. Just luin jostain että Turussa on n. 10 000 muslimia....(Anteeksi, en nyt enää löydä sitä lähdettä)
Tuula1

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Riikka Halko minua arvosteli juuri tuosta, että en hyväksy muslimeja maahan ja sanoi Jumalan tuomitsevan sen ja olen jo itseni tuominnut helvettiin, kun vastustan niiden maahantulon ja vetosi sen norjalaisen naisen saamaan profetiaan, jossa sanottiin, että köyhistä maista virtaa tänne pohjolaan ihmisiä ja me hylätään ne. olen kyllä sitämieltä, että nämä ns. matut eivät ole köyhiä lainkaan, jotka tänne tulevat. kuinka ihminen on köyhä, joka saa suomen valtiolta lapun, jolla ostaa kännykän ja nakkaa sen samantien katuun ja polkee sen tuusan nuuskaksi, kun ei heti pelaa. jne..
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tällainen tuli Pihon sivuilla vastaan, ajattelin että liitän tähän, koska nimimerkki on "Jeremia" ja aihepiirikin on sama. Tuli myös mieleen, olisiko tälläkin yhteys Norjalaisnaisen profetiaan vuodelta 1968:
Nimimerkki Jeremian 11.3.2019 näkemä uni ”Punainen puku”

Uni tapahtui joko Norjassa tai Suomessa. Olin huoneessa, joka oli noin 4 x 5 m. Huoneessa oli suomalainen nainen ja treenatun ja varakkaan näköinen, puku päällä ilman kravattia oleva noin 185 cm mies. Ymmärsin hänen olevan muslimi. Koin miehen ja naisen olevan naimisissa. Olin huoneessa keskellä, naisen ollessa oikealla puolellani noin metrin päässä minusta. Nainen oli terveen ja hyvinvoivan näköinen. Mies oli vasemmalla noin 1,5 m päässä.

Yhtäkkiä tilanne alkoi muuttua. Mies siirtyi vasemmalle taakse toiseen huoneeseen. Sanaakaan ei sanottu, mutta ymmärsin heidän yhteiselonsa loppuneen, koska mies ei kokenut hyötyvänsä enää vaimostaan. Huoneeseen tuli toinen suomalainen nainen, joka lähti muslimimiehen perään. Huomasin, että huoneessa aiemmin ollut nainen oli mennyt mieheen nähden vastakkaiseen nurkkaan lattialle lepäämään selälleen ja hänellä oli vaalea päiväpeitto päällään. Pää oli näkyvissä. Koin syvää surua, että kristitty suomalainen nainen on ollut parisuhteessa muslimimiehen kanssa. Suruni naisen hylätystä tilanteesta vain lisääntyi. Ymmärsin, että minun piti mennä lohduttamaan ja rukoilemaan hänen puolestaan. Kumarruin ja tällöin näkymä muuttui yhtäkkiä. Naisella ei enää ollut päiväpeittoa päällään ja hämmennyin, sillä nainen oli alasti.

Kysyn aina, voinko laittaa käden henkilön olkapäälle, jonka puolesta alan rukoilla. Kauhistuin kun näin tämän muuttuneen naisen enkä voinut kysyä käden laittamisesta olkapäälle. Hän makasi selällään ollen kuin luuta ja nahkaa eikä hän voinut liikuttaa jäseniään. Pää oli normaali, mutta siitä alaspäin hän oli kuin laiha eloton keskitysleirivanki. Kysyin, soitanko ambulanssin, mutta hän ei vastannut. En tiennyt, olenko Norjassa vai Suomessa enkä tiennyt paikan osoitetta. Nainen pystyi liikuttamaan vain päätään, nosti sitä hieman ja sanoi: ”Toisitko minulle punaisen pukuni ja punaiset kenkäni?” Mietin miten voisin pukea puvun hänen päälleen ja pohdin, kykenisivätkö ambulanssimiehetkään sitä tekemään. Ymmärsin, että jos naista liikutellaan, niin luut irtoavat toisistaan. Naisen punaiset kauniit kiiltävät kengät roikkuivat takanani naulakossa. Ajattelin, että voisin hyvin varovaisesti toimien laittaa kengät hänen jalkoihinsa ilman että luut irtoavat toisistaan. Otin kengät käteeni ja kysyin, missä hänen pukunsa on. En saanut vastausta. Ajattelin, että on vaikea etsiä sitä vieraan ihmisen vaatekaapista. Heräsin tähän ja kello oli 5:40.

Olen keskustellut unesta joidenkin uskovien kanssa. Ymmärrän, että nainen kuvaa Suomi-neitoa, joka on luopunut kristillisestä perinnöstään ja on hengellisesti kuolemaisillaan. Seurakunta on Kristuksen ruumiin jäsenet (Room. 12:4-5) ja Kristus on seurakunnan pää (Ef. 5:23). Unessa vain pää pystyi toimimaan. Punainen puku kuvaa Jeesuksen veren pelastavaa ja anteeksiantavaa voimaa. Siksi hän pyysi punaista pukua ikään kuin Jumalan koko sota-asua (Ef. 6:10–17). Punaiset kauniit kiiltävät kengät kuvaavat Jumalan sota-asun alttiuden kenkiä ja rauhan evankeliumin julistamista (Ef. 6:15). Naisen äärimmäisen heikko tila kuvaa, että Suomi-neito joutuu vaikeaan ahdistukseen ja voimattomuuteen. Tällöin vain Herra voi enää pelastaa Suomen Siionin. ”Apu minulle tulee Herralta…Katso, hän joka Israelia varjelee, ei torku eikä nuku (Ps. 121:2,4).”

Toivoa tuovaa unessa on se, että nainen ymmärsi oikein, että apu tulee vain ylhäältä. Hän pyysi Herran armosta saada pukea jälleen yllensä punaisen pukunsa, mistä tulee pelastava voima kuten ”Jumalan hätäpuhelinnumerossa” Ps. 50:14-15 sanotaan: ”Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle. Ja avuksesi huuda Minua hädän päivänä, niin Minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman Minua.”
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tästä naisesta tuli mieleeni että vaikka halusit häntä armahtaa ja siunata niin sinulle näytettiin ettei hän ollut valkeissa vaatteissa eli oli alasti ja jo
ikäänkuin "etukäteen" eksynyt. Muutenhan ei kristitty mene suhteeseen muslimin kanssa jonka tietää palvovan pahuutta.

Toisaalta seuraava vaihe jossa nainen pyytää punaista pukuaan kertoo ettei hän edes halua palata valkeaan pukuunsa jos on sitä edes koskaan omistanutkaan. Mehän tiedämme Ilmestyskirjasta mitä tarkoittaa punainen puku.

Minulle tämä näky kertoo että luopiouskovat menevät mielellään muslimien ansaan ja liittoon heidän kanssaan.
Tai en tiedä onko "luopiouskova" oikea sana? Ehkä ns valheveljet ja valhesisaret olisi oikeampi sana.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Maaret! Olen kanssasi samaa mieltä.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Huomasin että tämä oli jäänyt kertomatta tästä Turku asiasta, joka paljon on tullut tuon hyökkäyksen jälkee vastaan.
Muutama päivä hyökkäyksen jälkee tapahtui tällaista:
6.3.2019.
Tänään tapahtu muutakin lohduttavaa jonka koen että se tulee tapahtumaan. Yks uskova tuttu tuli kaupalla vastaan ja alko puhuu et haluais Turkuu Martinkirkkoon. Miten mentäis? Katsoin häntä hetken suu auki. Miten hän osasikin ottaa tuon Turun ensimmäisiksi sanoikseen? Sanoin et se on ollu minullakin vuosien haave ja haluaisin todella lähtee mut matka on pitkä ja kuski pitäs löytää?
Mut tuli sellanen olo et näitten Turku hyökkäysten jälkeen Herra toi tämän tänään ja sinne meno tulee onnistumaan tavalla tai toisella. Tää on varmaa se keskiviikon yllätys jonka Jeesus monasti on antanut.
Jeesus haluaa varmaankin näyttää että kaikki menee hyvin. Saatana ei saa Turkua.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sinetti...
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja taas tämä Turku nousi, Tuulan tuoman linkin kautta, tuolla toisessa ketjussa; Oiva Sallin Profetioissa : http://oivasalli.fi/profetioita/
Turku todella alkaa näyttelemään tärkeää osaa , näin koen vahvasti.
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle nousi sydämelle lähettää tämä Turku asia Oiva Sallille sähköpostina, laitoin tämän ketjun linkin, josta saa asiasta kokonais kuvaa.
Lähetin juuri tuon postin ja nyt odotan, nostaako Herra tässä asiassa jotakin kerrottavaa.
Kiitos Jeesus!

Oiva Salli sanoo oivallisesti profetioistaan, aivan kuin minäkin näyistäni, joita saan jaettavaksi:
Olen velvollinen nämä näyt ja ilmoitukset välittämään eteenpäin, sillä niitä ei ole tarkoitettu vain pidettäväksi omana tietona ja ellen niitä välitä eteenpäin, niistä koituu minulle ilmoituksen väheneminen ja sanoman saajille se vaikuttaa sen, mitä varten se oli annettu. / Oiva Salli 1.)
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä Jumala herättelee meitä kaikkia uskovia, tämän kautta, tämän Turku asian puolesta.


Kuva
Sinettisormus

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oiva salli puhuu Jumalan äänen kuulumisesta: http://oivasalli.fi/
Ja sitä tämä Turku asiakin on.
Huomannen, että Oiva Salli on hyvin viisas ja ymmärtävä Jumalan mies.
Maaret

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tuula1 kirjoitti: 10 Maalis 2019, 00:00 Riikka Halko minua arvosteli juuri tuosta, että en hyväksy muslimeja maahan ja sanoi Jumalan tuomitsevan sen ja olen jo itseni tuominnut helvettiin, kun vastustan niiden maahantulon ja vetosi sen norjalaisen naisen saamaan profetiaan, jossa sanottiin, että köyhistä maista virtaa tänne pohjolaan ihmisiä ja me hylätään ne. olen kyllä sitämieltä, että nämä ns. matut eivät ole köyhiä lainkaan, jotka tänne tulevat. kuinka ihminen on köyhä, joka saa suomen valtiolta lapun, jolla ostaa kännykän ja nakkaa sen samantien katuun ja polkee sen tuusan nuuskaksi, kun ei heti pelaa. jne..
Olen samaa mieltä kanssasi.
Suomi nimenomaan kunnostautuu koko ajan siinä että hylkää oikeat hädänalaiset ja antaa suojan terroristeille. Sotilaita saapuvista oli ainakin 70% ja ihme on jos naisia lapsia ja hädän alaisia oli edes 30%. Lisäksi eikös valtio päättänyt että apua saa vain sellaiset joilla on 3000€/kk tulot? Eli jo vaötio päätti auttaa vain rikkaita.

Minä olen akateemisesti koulutettu enkä ole koskaan saanut edes 2000€/kk. Eli jos minä joutuisin anomaan tuota "turvapaikkaa" niin minutkin Suomi kippaisi kylmäverisesti yli laidan.
Minun saamani tuet pitkäaikaistyöttömänä on alle 10 000€/vuodessa. Joten olen moninkertaisesti halvempi autettava yhteiskunnalle kuin terroristit, joita valtio rakastaa.

Eli profetiasta puheenollen Suomi on jo hyljännyt köyhät.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: JEREMIA 2 ; Suomelle!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi mä oon saanu paljon viestejä Turun rukoilemisen pulesta. Turku tulee olemaan maamme kristus-uskonnollinen keskus.
Vastaa Viestiin