Lopunajat mediassa 2

Keskustele eskatologisista asioista
Pi_O

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Tämä on huolestuttava suunta.
Samaan aikaan, kun usko Jumalaan vähenee niin kasvaa nuorison ja lääketieteen usko mm. psykedeelisiin huumeisiin.
En halua linkittää mitään tiettyä kirjoitusta, mutta Googlella löytää useita kirjoituksia.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siksi meidän uskovien on nyt todella aika jalkautua kaduille ja aidan vierille, niin kuin tässä jo olen muutamana päivänä tätä kohdalleni julistanut. Koen että Jumala haluaa juuri nyt tätä meiltä. Tullaan ulos niistä omista turvallisista "pesistämme", muiden uskovien kanssa, olemme viettäneet vain hauskaa aikaa toistemme kanssa, yhtä aikaa kun maailma huutaa. Onko meistä siihen? Nyt on aika osoittaa Herralle rakkautemme.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2 Tim 4:
1 Minä vannotan sinua Jumalan ja Kristuksen Jeesuksen edessä, joka on tuomitseva eläviä ja kuolleita, sekä hänen ilmestymisensä että hänen valtakuntansa kautta:
2 saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.
3 Sillä aika tulee, jolloin he eivät kärsi tervettä oppia, vaan omien himojensa mukaan korvasyyhyynsä haalivat itselleen opettajia
4 ja kääntävät korvansa pois totuudesta ja kääntyvät taruihin.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon miettinyt sitäkin, että vaikka maallisen ihmisen mielestä sanan julistaminen ja sen kuuleminen kadulla on varmasti "käsittämätöntä", ihan niin kuin se on vaikka tuolla Suomi24:n puolella, niin jollekin se kuultu sana voi joskus aueta, vaikka se ei sillä hetkellä tekisikään niin. Eli mikään Herran Nimessä tehty työ ei mene hukkaan!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006037521.html
Oletko ihan varma, milloin pääsiäinen on tänä vuonna?
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tästä tulee mieleen, että jos Pääsiäinen on tänä vuonna jo ensi viikon perjantaina, niin kuin se kevätohran löytymisen mukaan voisi olla, niin saimmeko eilen "seitsemän päivän varoituksen" Kristuksenkirkolle (Uuden-Seelannin Christchurch), asettaa "huoneensa järjestykseen", niin kuin monen sananvälittäjän suusta on viime aikoina tullut?

Pääsiäinen voisi "oikeastikin", Herran määräämänä ajankohtana, olla ensi viikonloppuna, sillä tuo Helsingin yliopiston juttu viittaa alkukirkon sopimaan kevätpäiväntasauksen ajankohtaan sekä nykyaikaiseen "keskikuun" laskentaan, joka ei ilmeisesti ole sama asia kuin mitä taivaalla todellisuudessa tapahtuu. Eli kyse on ihmisen itsensä kanssa sopimasta laskentatavasta molemmissa tapauksissa, ei siitä miten Herra on ajankohdat määrännyt.

Toinen vaihtoehto on, että ensi viikolla on Esterin kirjan mukainen Purimin juhla tai jopa molemmat yhtä aikaa, kuten tuolla Torah Calenderissa esitetään. En tosin tiedä, miten he juhlapyhien paikkoja laskevat:

pesach.jpg
pesach.jpg (13.43 KiB) Katsottu 10014 kertaa

Joka tapauksessa, tule Herra Jeesus, pyydän!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Eero tästä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hirvittävä teko kyllä tuolla Uudessa Seelannissa, ei se aivan merkityksetön voi olla kun miettii tosiaan tuota paikannimeä ja miten se myös leviää uutisissa (peitellysti) kristinuskosta kumpuavana tekona. Kostonkierrettä sillä tavoitellaan, niin kuin ampuja oli kai itsekin todennut. Eli vihollisen tunnusmerkit vahvasti.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Tuula1

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

shalom väelle. viikko on ollut tapahtumarikas meikäläisellä. kirjoituksissa kovasti olen kulkenut ja töistä hain vapaata. laina autokin hajosi koulun pihaan, joten koettelemuksiakin olen kokenut.Sipoon väki on rukoillut puolestani. se on eräs rukousryhmä ja minulle tärkeä.kuulkaas kun olen niin tuntenut Jeesuksen lähelläni tälläviikolla kun aamu klo 4 olen lähtenyt Mikkeliin ajamaan kirjoituksiin, kun aamulla klo 8 on pitänyt olla siellä kirjoituspaikalla. olen miettinyt, että kun nämä vastustuksetkin ovat tälläviikolla olleet minulla myös elämässä mukana, niin olen tullut siihen tulokseen, että Jeesus koittelee uskoviakin, pysyvätkö uskossaan ja sallii koettelemukset. sitten on nuo uutiset, joita olen lukenut ympäri maailmaa. Eero mainitsikin jo tuon Uuden-Seelannin ampumatapauksen ja sitä en voi olla myös kommentoimatta senverran, että kun ahdistus lisääntyy näin lopunaikona, niin jotkut alkavat käymään hengellistä sotaa ihan fyysisesti näitä muslimeja vasten. ja uskon, että sodat vain kiihtyy. Matteus 24: tunnusmerkit ovat vahvasti läsnä ja te saatte kuulla sodan ääniä.....jne. Jarmolle terveisiä. Hyvä, kun elokuva projektisi etenee. ja toivottavasti pysyt terveenä. Rukouksin sinua ja muitakin muistan täällä olevia.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuula1 kirjoitti: 16 Maalis 2019, 15:05...Matteus 24: tunnusmerkit ovat vahvasti läsnä ja te saatte kuulla sodan ääniä.....jne. Jarmolle terveisiä. Hyvä, kun elokuva projektisi etenee. ja toivottavasti pysyt terveenä. Rukouksin sinua ja muitakin muistan täällä olevia.
KIITOS sisar rakas! Olette kaikki ihania siskoja ja veljiä! Muistan teitä rukouksin ja siunaan teidän jokaista päiväänne.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tänään siis EU antoi Englannille lisäaikaa 22.5. saakka mutta Halla-aho sanoi heti suoraan, ettei lisäajassa ole mitään järkeä ja että kova brexit alkaa jo viikon päästä perjantaina. Englanti onkin varautunut 3500 sotilaaseen jotka tulevat poliisin tueksi kaduille.

Eletään sitä aikaa, mistä Paavali sanoi. Kun te näette näiden alkavan tapahtua, niin vapautuksenne on lähellä.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, on kyllä kummallista meininkiä. Jos olen ymmärtänyt oikein, niin erosopimuksen yhtenä vaikeutena on se, että EU haluaisi jättää Britanniaan takaportin eli Irlannin vastaisen avoimen rajan. Mihinköhän tätä rajaa haluttaisiin käyttää, jos EU-eron osasyynä on ongelma laittomien maahanmuuttajien kanssa?

Luin myös, että Lontoossa olisi otettu käyttöön noiden sotilaiden komentopaikaksi "ydinsotabunkkeri". Vaikkei varsinaisia mellakoita odoteta, niin varaudutaan kuitenkin levottomuuksiin, jos esimerkiksi ruuasta tulee pulaa. Missäköhän tilanteessa EU-ero voisi tällaista aiheuttaa? Eikö Britannia ja Eurooppa ole toimineet yhteen ennen EU:takin.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eipä taida maailmassa olla prosentuaalisesti kovinkaan montaa, jotka oikeesti tajuaa millaisessa tilanteessa se makaa. Sammakot kököttävät vain hyväuskoisina vesikattilassa ja liesi ykkösellä hiljalleen siihen sijoilleen keittyen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Uudessa-Seelannissa järjestettiin tänään muistotilaisuus Christchurchin terroritekojen uhreille. Teko on hirvittävä, mutta nyt se myös levittää islaminuskoa solidaarisuuden nimissä:

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006043858.html

Tätä ei mainita tuossa IS:n jutussa, mutta ilmeisesti Uuden-Seelannin TV ja radio lähettivät muslimien rukouskutsun valtakunnallisissa lähetyksissä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Saman laitoin merkille.. en osaa nimetä mikä, mutta jokin tässä menee päälaelleen.
Islam saa sympatiaa ja kristitty alkaa palvomaan baalia, niinkö? (Herra varjele meitä kaikelta pahalta)
Entä Oulun tapaus? Eilen vilkaisin jotain haastattelua, kun moskeijaa vartioitiin ja haastateltava ilmoitti pelkäävänsä täällä suomessa? Yritetäänkö tässäkin saada jotain käänteistä aikaiseksi?
Ensin suomalaiset syytti Islamin kulttuuria, joka oli iskenyt kyntensä meidän lapsiin. Nyt, kun siitä tuli tuomio niin he suojautuvat näyttävästi median avulla syyttäen suomalaisia= ”kristinuskoa?” julmuuksista heitä= Islamia kohtaan??
Saatiinko Uuden-Seelannin tapauksesta voimaa tähän.
Nähdäänkö tässä ensi askeleet laajempaan kristittyjen vainoon?
Jokatapauksessa medialla on iso vastuu, miten se asioita uutisoi ja ohjailee naruista.

Olkaa Siunatut, Rakastakaa lähimmäisiä, niin kuin itseä ja älkää eksykö!!!
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, Pigeon, olen tästä samaa mieltä, uskon että tästä kristittyen vainot alkaa vahvistumaan.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Niin on profetoitu ja kirjoitettu, kristityt tullaan ajamaan ahtaalle ja jopa maan alle.
Sinettisormus

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jarmo tuosta etusivun Paivittäisestä tekstistä, jonka jaoit:
Yhdysvallat kieltäytyy toimittamasta F-35-hävittäjiä Turkille, koska maa aikoo ostaa Venäjältä S-400-ohjusjärjestelmän. Puolustusministeriö Pentagonin mukaan hävittäjäyhteistyö Turkin kanssa lopetetaan, ja sitä jatketaan vain jos Turkki peruu kaupat Venäjän kanssa.
Nyt jos tätä peilaa vanhaan profetiaan, jossa Venäjä valtaa ensin Krimin ja sitten saapuu Konstantinnopoliin, elikkä maan pääkaupunkiin, niin silloin pukekaan pyhäpuku päälle, älkääkä enää ottako sitä pois.
Koen samoin kuin sinä, että tuo Turkki - Venäjä profetia on täyttymässä.
Sain vahvistuksen jo Tammikuussa, siinä Turkki näyssäni, joka kertoi että voimme kohdistaa katseemme siihen suuntaan.
viewtopic.php?f=4&t=1415
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Oon samaa mieltä, mun käsittääkseni Turkki ei vielä muutama vuosi sitten ollut mikään merkittävä tekijä, mutta nyt se on "yhtäkkiä" alkanut havitella islamilaisen maailman johtoasemaa. Ilmestyskirjassa sanotaan, että vihollisen valtaistuin on siellä ja tästä nopeasta kehityksestä voi päätellä että aika on tosiaan lähellä. En yhtään ihmettelisi, jos Turkki kääntäisi jossakin vaiheessa takkinsa täysin Venäjän puolelle.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Lopunajat mediassa 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kun katsomme karttaa ja me tiedämme että Venäjä tulee sieltä maareittejä pitkin piirittämään Jerusalemia, niin siinä on Turkki pahasti välissä ja ilman tuota Istanbulin kautta tulemista, se ei sinne pääsisi. No, siis lentämällä ja laivoilla kyllä Syyriaan jne. kuten nytkin tekee. Mutta Turkin tilanne on profetoitu merkiksi meille.
Vastaa Viestiin