se totuus

Voit lisätä tähän jos et muuten tiedä mihin alueeseeen aloituksesi kuuluu
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ymmärrän paamat, ymmärrän ... joskus ihminen vain väsyy.
Luin kommenttisi ja ajattelin heti : " Emme sinua hylkää, jollet sinä meitä ... ja siltikin .. odotamme sinua takaisin, aivan kuin Jumala ei hylkää lastaan, vaan odottaa häntä takaisin luokseen."
Tuota ajattelin kun mieleeni nostettiin Sanasta tuo tuhlaajapojan tarina, sanoin Herralle heti : " Aamen".

Isä ja kaksi veljestä

"Niin hän lähti isänsä luo. Kun poika vielä oli kaukana, isä näki hänet ja heltyi. Hän juoksi poikaa vastaan, sulki hänet syliinsä ja suuteli häntä. Poika sanoi hänelle: 'Isä, minä olen tehnyt syntiä taivasta vastaan ja sinua vastaan. En ole enää sen arvoinen, että minua kutsutaan pojaksesi.' Mutta isä sanoi palvelijoilleen: 'Hakekaa joutuin parhaat vaatteet ja pukekaa hänet niihin, pankaa hänelle sormus sormeen ja kengät jalkaan. Tuokaa syöttövasikka ja teurastakaa se. Nyt syödään ja vietetään ilojuhlaa! Minun poikani oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa, mutta nyt hän on löytynyt.' Niin alkoi iloinen juhla.

Vanhempi poika oli pellolla. Kun hän sieltä palatessaan lähestyi kotia, hän kuuli laulun, soiton ja tanssin. Hän huusi luokseen yhden palvelijoista ja kysyi, mitä oli tekeillä. Palvelija vastasi: 'Veljesi tuli kotiin, ja isäsi käski teurastaa syöttövasikan, kun sai hänet terveenä takaisin.'

Silloin vanhempi veli suuttui eikä halunnut mennä sisään. Isä tuli ulos ja suostutteli häntä, mutta hän vastasi: 'Kaikki nämä vuodet minä olen raatanut sinun hyväksesi enkä ole kertaakaan jättänyt käskyäsi täyttämättä. Silti et ole koskaan antanut minulle edes vuohipahaista juhliakseni ystävieni kanssa. Mutta kun tämä sinun poikasi tulee, tämä, joka on hävittänyt omaisuutesi porttojen parissa, sinä teurastat hänelle syöttövasikan!'

Isä vastasi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun luonani, ja kaikki, mikä on minun, on sinun. Mutta olihan nyt täysi syy iloita ja riemuita. Sinun veljesi oli kuollut mutta heräsi eloon, hän oli kadoksissa mutta on nyt löytynyt."
Luuk. 15:20-32
Lue täältä aiheesta lisää: http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2006-03-16

Kuva
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

ensinnäkin evoluutio "tiede" ei ole tiedettä, se on uskomus. ei ole alkeellisintakaan todistusaineistoa evoluutiosta, päin vastoin, alkujaan geenit oli täydellisiä, niistä lajiutui leijona ja tiikeri ( pystyvät lisääntymään keskenään) ei sinne arkkiin tarvittu tuhatta sataa eläintä, no missä se maan matonen mönki, olishan se hukkunu ressukka, ei harmainta kuusaa, niin tai näin, evoluutio on mahottomampi kuin luoja. samantien kysysytään: mistä luoja sai alkunsa, onko hänellä alku?, mikä on luoja?, mikä on luojan alkuperä, tahtonsa, motiivinsa, mikä on ikuisuus?, miten ikuisuus lasketaan?, jos aurinkoa ja maata ei olisi, ei oli aikaa, ei mitta asteikkoa mitata mitään.
ainiisetiede. toinen uskoo luojaan toinen alkulimaan jonka mahdollisesti joku ufo örkki kävi täräyttämässä ohimennssään johonkin maaperän lammikkoon dna-pyssyllään. vääjäämättä kysymys vaan siirtyy: mistäs nää ufo-oktonautit mahtoi kehittyä?.
palataan takas
"luoja" on" ikuisuus olento: ikuisuutta ei voi määritellä, sitä ei ole
lainakaan sen jälkeen kun auriko ja maa mossahtaa 5-miljardin vuoden päästä.????
ja vaikka tää ex-valonkantaja kuinka uhoo, hänetkin on luotu!, siis loppupäätelmä: jos on luoja, niin kaikki henget vallat ja voimat on hän luonut. minkä takia tää perkeleellinen taistelu, vai onko ikuisuus olennolla vain niin tylsää että pitää luoda tällaista teatteria???.ettei olisi ittellä niin tylsää. ateistin maailmankuvaa on helppo ymmärtää mutta kun en ole ateisti.
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

Sinetille kaunista aamua, mutta unohda tämä vertaus. toisin sanoen. kuka /mikä on se henki minussa?, olen kyllästymiseen saakka kuullut tarinan TUHLAAJAPOJASTA. hittoako mä täälä vietän aikaani, pystyn oleen nöyrä mutta nuolemaan en rupee, polvistun korkeimman pyhän edessä, en ihmisten, päivä minunelämääni, kestätkö sen,(14-vuotta) helvettiä, mä en turhanpäitte teille puhunu asioista demonit, mutta jos teillä on niin helppoa, että ne ei käy teihin fyysisesti käsiksi, niinkuin minuun ainavaan...ainavaan 14-vuotta, loppuuko se milloinkaan?.
kiittäkää toki Jumalaa, teillä ei ole tätä, minkä takia siis juon?, tuliko selväksi?.
tavallaan :vihaten elämämää, en teitä. :(
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Toivon sinulle myös kaunista aamua Paamat. Voimaa ja ymmärrystä laittaa ne portit kiinni, jonka kautta demonit saa luvan käydä käsiksi. Uskon, että kaikilla(täälläkin)uskon polulle lähteneistä on eriasteisia henkimaailman ja tämän fyysisen elämän taisteluja käynnissä. Rukoilen puolestasi, kuten meidän kaikkien muidenkin, että saat(saamme)Voiman vastustaa noita henkimaailman hyökkäyksiä!!
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaunista aamua myös sinulle paamat kuin myös teille muille.
Amen myös Pigeonin kommenttiin.
Kyllä, kyllä se vihollinen hyökkää uskovankin elämässä ja mitä vahvemmaksi uskossa tulee sitä vahvemmin se hyökkää ja siitä kertoi Jeesuskin.. ei Hän luvannut meille ruusu tarhaa, mutta Hän on meitä auttamassa näissä taisteluissa. Hänen voimassaan me saamme edetä tätä uskon tietä. Itsessämme emme ole mitään.
Viime aikoina vihollinen on hyökännyt eritavoin hyvin voimakkaasti , niin, että olen saanut kokea sen aivan fyysisesti. Mutta minä tiedän kuka on minun Herra, enkä anna sille periksi, se on raskasta ja koen valtavaa väsmystä, mutta silti .. Jeesus Kristus on minun Herrani!
Amen.

Siunattua päivää teille jokaiselle, olette rakkaat ...
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/zIOre1TXEOo ...kun rakkaus kerran voittaa.
Tämä vanha iskelmä tuli eteeni ja todella ihana on tietää että Jeesuksen Kristuksen RAKKAUS VOITTAA!!!
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

kestä 14-vuotta tämä: kun haluat olla selvinpäin, se tulee ,se vainoo,täysin fyysisesti, kyllä, juuri sinne, niin erestä kuin takaa, lopettaa kun jeppe juo, aloittaa kun jeppe päättää olla juomatta, siis mitä jeppe tekee?, juo..juo ja juo. loputon oravan pyörä. alkoholismi alkoi 40-kymppisenä. voishan se elämä kauniimpaakin olla vaan kun ei anneta mahdollisuutta.
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

tämän demonisen ongelman edessä ei nyt auta Fredin vanha iskelkä. toisin sanoen:mä haluan elämän! en enempää, en vähempää!.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ei todellakaan mitkään vanhat iskelmät sinua auta, enkä sitä sen takia tänne tuonnutkaan, vaan ylisesti sen halusin jakaa kaikille. Siinä on kuitenkin hyvä sanoma.
Tuo alkoholi on todellinen kurjimus!!! Jeesus tule nyt väliin, sillä tiedän, että vain Sinä voit ja Sinulla on VOIMA!!!
Mutta koska meillä on oma tahto, ei Hän tule väkisin, sitä Hän ei tee, vaan ainoastaan täydellisen nöyryyden kautta ihminen luovuttaa itsensä Jeesuksen käsiin. Isäni aloitti juomaan jo 8 vuotiaana pikku poikana. Hänen isänsä laittoi isäni 4 vuotiaana sellaiseen suden kuoppaan ja isälläni ei ollut helppoa .. se oli tuskien taival hänelle itselleen kuin myös perhellemme. Pelko oli alati läsnä. Kerran isä puukon kanssa yritti ottaa hengen vanhimmalta veljeltäni, joka myös alkoi juomaan kuin myös vanhin siskoni, joka juo yhä. Veljeni kuoli 55 vuotiaana. Tiedän kyllä korottamatta, mikä PERKELEEN KURIMUS ALKOHOLI ON!!!
Rukoilin juuri puolestasi ja jatkan rukoustani:
JEESUS KRISTUS! Sinä olet täydellinen ja Sinä myös pelastat ja parannat ja vapautat täydellisesti! Mitään et tee puolinaisesti vaan täydellisesti.
Ota paamat veljeni nyt Pelastuksesi ja Vapautuksesi piiriin! JEESUKSEN KRISTUKSEN nimessä ja Sovinto veressä ja Ylösnousemus voimassa saatana ja sen demonit joutuvat väistymään SINUA, Sinun on VOIMA JA KUNNIA !!!!!!!!
Nyt jään omaan rukoukseeni ja kiitokseeni, kiittämään Sinua Jeesus että Sinä aloitat nyt muutos työn Veljessäni paamatissa. Otan hänet nyt rukous taisteluuni!
Amen.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JEESUS VAPAUTTAA!!!!!!!! : https://www.youtube.com/watch?v=9sodXJgKNi0

Psalmit:
30:1 Daavidin virsi; temppelin vihkimislaulu.
30:2 Minä ylistän sinua, Herra, sillä sinä pelastit minut etkä sallinut viholliseni iloita minusta.
30:3 Herra, minun Jumalani, sinua minä huusin, ja sinä paransit minut.
30:4 Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit minut henkiin hautaan vaipuvien joukosta.
30:5 Veisatkaa kiitosta Herralle, te hänen hurskaansa, ylistäkää hänen pyhää nimeänsä.
30:6 Sillä silmänräpäyksen kestää hänen vihansa, eliniän hänen armonsa; ehtoolla on itku vieraana, mutta aamulla ilo.
30:7 Minä sanoin menestykseni päivinä: "En minä ikinä horju."
30:8 Herra, sinä armossasi vahvistit minun vuoreni. Mutta kun sinä kätkit kasvosi, niin minä peljästyin. >> Jakeen lisätiedot
30:9 Sinua, Herra, minä huusin ja Herraa minä rukoilin:
30:10 "Mitä etua on minun verestäni, jos minä hautaan vaivun? Ylistääkö tomu sinua, julistaako se sinun uskollisuuttasi?
30:11 Kuule, Herra, ja armahda minua, Herra, ole minun auttajani."
30:12 Sinä muutit minun murheeni ilokarkeloksi, sinä riisuit minun surupukuni ja vyötit minut riemulla,
30:13 että minun sieluni veisaisi sinulle kiitosta, eikä vaikenisi. Herra, minun Jumalani, sinua minä ylistän iankaikkisesti.
paamat

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja paamat »

ehkä musiikki helpottaa 60-luvun hippityyliin.:(
http://www.youtube.com/watch?v=L5V9nK7-OkM
vai olisko parempi tää:/ http://www.youtube.com/watch?v=kMrNsFwTXJQ
vai pitäiskö vetää näin:
www.youtube.com/watch?v=IaXzcTrY0Vg
ehkä kuitenkin:/
http://www.youtube.com/watch?v=Bo0HXKgyyWA
vai pitäiskö palata iskelmään:
http://www.youtube.com/watch?v=ZRCM79XWVAQ
anteeksi lievä skeptisyys näiden kaikkien facin kirottujen vuosien jälkeen.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... minä tiedän mistä tuo iskee ja rukous täällä jatkuu, tunnistan nuo demonit ... VAIN JEESUS VOI !!!

Tuo video: JEESUS VAPAUTTAA, https://www.youtube.com/watch?v=9sodXJgKNi0
koin sen Herralta vastaukseksi, jo heti kun kuulin tuon alussa olevan psalmin, toin se heti tänne ja sitten kuuntelin loppuun ja tuo nuori mies puhui samat sanat kuin sinä paamat, sinä haluat elämän niin kuin tuo mies, nuori pastori nyt, halusi ja sai elämän, mutta siihen oli vain yksi tie ja se on ... kaikesta taistelusta huolimatta ... JEESUS!!! Mistään muualta et tule saamaan tuota voimaa, jolla saisit tuon vapauden.
Mutta nyt olen RUKOUSTAISTELUSSA puolestasi; että saat tuon elämän, niinkuin isäni aikanaan, miltei myös haudan partaalta, vapautui tuosta ALKOHOLIN PERKELLESTÄ ja se loppui kuin seinään ja Jeesus astui isäni elämään.
Myös oma juomiseni aikanaan loppui, ehkä viimehetkellä, Jeesus vei myös minulta täydellisesti halun alkolijuomiin ... jo haju etoo tänään minua, mutta Jeesus otti täydellisesti pois sen, mikä oli esteenä elämässäni ja isäni elämässä ....
Ariel7

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Ehdoitta antautuminen kunnioittamaan Jeesusta - Jumalaa - Pyhää Henkeä. Irtisanoutuminen järkeisopista, demoneiden korottamisesta ääneen. Kuuliaisuus Jumalalle kaikessa nöyryydessä uhmaamatta Jumalaa.
Tämä on viisaan ja ymmärtäväisen jumalanpalvelus. Se mikä on Jeesuksen omassa on Suurempi kuin se mikä on maailmassa. Etsi uskova pappi ja irtisanoudu vihollisesta tietoisesti ja tunnusta syntisi ja sen että tarvitset Jeesuksen anteeksiantoa. Katko kaikki mahdolliset kahleet Jeesuksen nimessä ja Veressä. Koen, että olet avannut ovia pimeydelle. Sulje ne. Jeesus Rakastaa sinua iankaikkisella rakkaudella ja odottaa että viimeinkin antaisit itsesi 100 prosenttisesti Hänelle, jos voit tehdä sen kokosydämisesti. Olet Rakas veljeni<3<3<3
Ariel7

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Vihollisen ainut keino on VALHE. se yrittää saada uskomaan, ettet kelpaa JUMALALLE ENÄÄ . Juuri sinuakin varten Isä tuli lihaksi Jeesuksessa ja tahtoi kokea ihmisyyden taakan. Jeesus on Kuningas ja ottaa sinut vastaan heti jos itse haluat. Ei ole merkitystä millainen olet ja kuinka syntinen... JEESUS rakastaa Sinua EHDOITTA, TOSIN YKSI ON ETTÄ USKOT HÄNEEN JA ANNAT HÄNELLE KOKO ITSESI. VIHOLLINEN EI VOI MITÄÄN JOS RIIPUT JEESUKSESSA.
https://ajankohtainen.wordpress.com/201 ... ituksesta/
Ariel7

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

On tehtävä mielenmuutos...käännyttävä pois synnistä. Tämä on tärkeää koska Jumala ei Sanansa mukaan voi katsoa syntiä ja siten Hän odottaa nii kauan, että käännyt synnistä ja lopetat katkeruuden Häntä kohtaan. Jumala on ylpeitä vastaan mutta nöyrille Hän antaa Armon. Etsi tietoisesti Häntä sieltä mistä Hänet löytää voidaan. Jumala Rakastaa sitä, että kuumeisesti etsimme Häntä... SE SULATTAA HÄNET<3<3<3
Ariel7

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Erään sisaren todistus

Olin tilassa, jossa en enää kokenu minkäänlaista kiinnostusta uskonasioihin,, ihan turtuneena..
-ei minkäänlaista omantunnonnontuskaa...

Tiedän että Isä näki sen ja lähetti hiljaisen kosketuksen ja näytti tuon tilani mulle:

-säikähdin todella,, mihin olen menossa
- otin todesta tuon tilani näkemisen ja kokemisen
- huusin sydämessäni tosissani:
- anna Isä minulle väkevä Jumalan-nälkä
- päästä minut tästä kuolleesta tilasta

Olinhan nähnyt päiviä, jolloin Jumalan Henki liikkui ja vaikutti kauttani
- kaikki muistot tuotiin mieleeni ja tuskani yltyi

ANNA ISÄ MINULLE ANTEEKSI - armahda ja ota takaisin armoosi ja elävään yhteyteesi

Ja siitä alkoi iso herätys sydämessäni !
- se herätys ei tule kenenkään ihmisen kautta, se tulee Pyhältä Hengeltä,,

KUN PYYSIN !

Ensin Isä näytti tilani, sitten uudistaa armossaan , antoi anteeksi kun TUNNUSTIN

Rakas ihana, rukoilen sinullekin Jumalan nälkää, että näkisit missä tilassa olet, ja ettet jää valheen vangiksi turtuneisuuteen

VAAN PÄÄSET JUMALAN TUNTEMISEN RIKKAUTEEN
ELÄVÄÄN YHTEYTEEN
TÄYNNÄ RAKKAUTTA SINUA KOHTAAN <3

Olemaan se johon sinut on kutsuttu <3

Yeshua H’amashian nimessä ja veressä ole siunattu <3
Ariel7

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Ariel7 »

Erään todistus

Ihmettelin aikoinaan,, miksi minussa on vielä pelkoa, eihän se enää kuulu minulle.

- pelkään sairautta
- pelkään vainoa
- pelkään etten onnistu
- pelkään että . . . . .
Huaah

Pelko on pimeän usuttama sieluusi, pelon maaperä karkoittaa uskonsiemenen sinussa,,
Se hyökkää ensin pelolla ja sit ....

Jos yhtään ymmärrän sanaa, joka sanoo:

1.Joh.4:18
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.

Puhuin Isälle:
Hei, tuohan kuuluu minullekin,, Isä, nyt on jäänyt armotyösi minussa hieman kesken.
Vie päätökseen koko prosessi ja poista pelko,, täytä niin Pyhällä Hengelläsi ettei koskaan enää ole pelkoa

Ja se IHME tapahtui HETI,, pelko kaikkosi ja syvä ilo ja rauha ja juhla alkoi sydämessäni

Jos pelkäät,, puhu Isälle, Hän haluaa tehdä sinut vapaaksi kaikesta pelosta RAKKAUDESSAAN <3

Ole siunattu rakas ihana <3
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kuuntelin tässä äskettäin aiheesta saarnan ja oli asiaa.
Kun pelkäämme annamme taivaallisen vallan meissä saatanalle ja se on suuri rikos, hallinnollinen rikos. Tuossa tilassa emme usko Jumalan apuun vaan annamme saatanalle vallan. Meitä voi pelottaa mutta voimme silti luottaen mennä sitä pelkoa kohti, tietäen että Jumala on meidän turvamme ja voimamme. Näin valta pysyy ja lisääntyy siellä mihin se kuuluu. Jeesus saa tilaa meissä ja se väärä valta joutuu pakenemaan.
Sinettisormus

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

https://youtu.be/VZQna1FUDsU
Tossa oli toi pelko teema ja oli hyvä ... kannattaa kuunnella.
Uskon ja voimallisten tekojen ilta - Suora lähetys Turun Evankeliumintalolta
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: se totuus

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Paamat, sillä hetkellä kun tunnet Herran puhuvan sinulle, laskeudu polvillesi ja pyydä Häntä tulemaan sydämeesi täysimääräisenä ja saat nähdä että parannus alkaa.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin