Herran kuritus

Keskustelua sanasta
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Herran kuritus

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Job 5:17
Katso, autuas se ihminen, jota Jumala rankaisee! Älä siis pidä halpana Kaikkivaltiaan kuritusta.
Sananl. 3:11 Poikani, älä pidä Herran kuritusta halpana äläkä kyllästy hänen rangaistukseensa;
Hebr. 12:5 ja te olette unhottaneet kehoituksen, joka puhuu teille niinkuin lapsille: "Poikani, älä pidä halpana Herran kuritusta, äläkä menetä toivoasi, kun hän sinua nuhtelee;
Jaak. 1:12 Autuas se mies, joka kiusauksen kestää, sillä kun hänet on koeteltu, on hän saava elämän kruunun, jonka Herra on luvannut niille, jotka häntä rakastavat!
Ilm. 3:19 Kaikkia niitä, joita minä pidän rakkaina, minä nuhtelen ja kuritan; ahkeroitse siis ja tee parannus
Hebr 12:8 Mutta jos te olette ilman kuritusta josta kaikki ovat osallisiksi tulleet silloinhan te olette äpäriä ettekä lapsia
Hebr 12:10 Sillä nuo kurittivat meitä vain muutamia päiviä varten oman ymmärryksensä mukaan mutta tämä kurittaa meitä tosi parhaaksemmr että me pääsisimme osalliksiksi hänen pyhyydestään
Ps 118:18 Herra minua kyllä kuritti mutta kuolemalle hän ei minua antanut
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Herran kuritus

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Paavali kirjoittaa: Jumalaan voi luottaa. Hän ei salli kiusauksen käydä teille ylivoimaiseksi, vaan antaessaan teidän joutua koetukseen hän samalla valmistaa pääsyn siitä, niin että voitte sen kestää.
1. Kor. 10:12-13
Vastaa Viestiin