Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Voin kokea sisar tuon suuren tunteesi. Viime perjantaina Jumala näytti myös minulle, että vaikka minä hoen mitä, olen vahvasti Hänen ohjauksessaan ja johdatuksessaan. Hän on suunnitellut meidän elämämme ja ne tulee toteutumaan tavalla tai toisella. On siis turha enää pyristellä vastaan ja huutaa että haluan sitä sun tätä, sillä Herra tietää, mikä meille on hyväksi. Hän yllättää meidät, tuoden asioita eteemme ja saamme ihmeissämme Häntä kiittää.
Me pyydämme tikkaria, mutta Hän antaa paljon parempaa!
Kiitän, että Hän vahvisti profetiat Jumalan työstäni, vielä toisen evankelistan kautta, eikä he kumpikaan tienneet sitä mitä toinen oli minulle profetoinut. Minä vain saatoin sitten siitä heille kertoa ...
Herra osoitti että Hänen suunnitelmansa on voimissaan uskoni kasvussa ja työni laajenemisessa...
Olen niin ihmeissäni ja kiitollinen siitä.
Vaikka Jumala kertoi, että minulla on ollut vaikea koulu ja tulee sitä vielä olemaan, että uskoni kasvaa ja tulen vahvaksi työssäni, se ei minua haittaa, että en helpolla pääse, vaan iloitsen siitä, että Hän tekee alati työtä kanssani, tämän eteenpäin viemiseksi.
Kiitos kunnia ja ylistys! Sanat ei riitä kiitokseen, mutta Hän kyllä sen tietää! Halleluja!
Amen.

Olikohan tuo tarpeeksi sekavaa ... :D
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ps. olin hämilläni ja olen edelleen, sillä Pirkko Vesavaara, niinkuin hänen tiimi ryhmälaisensä, toisistaan tietämättä, sanoivat, että minusta tulee evankelista ja sitä tehtävää en ole koskaan tuntenut omakseni, mutta Herra tietää ja kasvattaa ... näillä siis mennään.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas taivaallinen Isä.
Kiitos, että annat syntimme anteeksi
Jeesuksen tähden.
Auta meitä elämään armosi varassa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jeesus on niin Rakas... NIIN RAKAS!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Herra,
anna minulle iloinen mieli,
että meillä olisi tosi hauskaa.

Sillä tämäkin kaikki on sinun lahjaasi,
joka ei tulisi itsestään,
ellet sinä sitä antaisi.

Siksi pyydän Kristuksen tähden,
anna minulle iloinen mieli,
anna puhdas ilo,
että olisin tänään ystävieni seurassa
hyvällä tuulella,
syntiä tekemättä.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Jumalallemme suuresta rauhasta joka ylittää kaiken ymmärryksen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Herrassa meillä on kaikki mitä tarvitsemme ja Hänessä saamme levätä. Aina tulee koettelemustenkin keskellä turvallinen olo, koska tietää, että Häneen voi luottaa aina.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Herra, että annoit veljellemme Katsolle vielä asunnon. Älä kuitenkaan anna meidän kiintyä liikaa maallisiin koteihimme, vaan auta meitä näkemään uskon silmin jo uudet kotimme luonasi!
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Herra ihanasta vilvoittavasta tuulesta, josta saimme parin päivän ajan nauttia!

Kiitos Herra, että Sinä tiedät kaiken!
Kiitos Herra, että Sinä hallitset kaikkea!
Kiitos Herra, ettei meidän tarvitse pelätä mitään. Kiitos, että Sinä olet meidän kilpemme ja suojamme!

Auta meitä joka hetki muistamaan, miten lyhyt on elämämme, ettemme tukehtuisi tämän maailman murheiden alle, emmekä myöskään kiinnittäisi sydäntämme mihinkään maalliseen "hyvään". Sinä Herra olet ainoa HYVÄ! Me olemme vain tomua ja elämämme kestää vain hetken. Auta meitä myös muistamaan, että kaikki hyvä anti on lahjaa Sinulta. Auta meitä jakamaan lahjoistasi toisille, kuten Sinä Herra jaoit ne pienen pojan eväät, joilla ruokittiin tuhansia nälkäisiä ja tähteeksi jäi 12 täyttä korillista! HALLELUJA HERRA!

Anna meille kiitollisuuden Henki, jolla me joka hetki ylistämme ja kiitämme Sinua, Sinua ainoaa, joka on arvollinen saamaan KAIKEN kiitoksen, kunnian ja ylistyksen! HALLELUJA!

Kiitos Herra, että sinä annat kärsivällisyyttä kärsimättömälle, voimaa uupuneelle, virvoitusta janoavalle, ravintoa nälkäselle. Kiitos, että Sinä autat meitä vaeltamaan Hengessä ja Totuudessa.

Kiitos Herra kaikista taivaallisen perheen jäsenistä, sisarista ja veljistä, joiden kanssa saamme yhdessä vaeltaa.


Kiitos Herra, että Sinä et jättänyt meitä yksin tähän pimenevään maailmaan vaan Sinä kuljet kanssamme! Kiitos Herra, että joka päivä olemme askeleen lähempänä kotia! HALLELUJA! HALLELUJA! HALLELUJA!


Kiitos Herra Jeesus Kristus, että kuolit puolestani. Kiitos, että kannoit minun syntini ruumiissasi ristin puulle ja kärsit minulle tarkoitetun rangaistuksen. Kiitos Jeesus. Minä rakastan Sinua!

Kiitos Herra, että SE ON TÄYTETTY!

HALLELUJA! HALLELUJA! HALLELUJA! Kiittäkää yksin Herraa! Miten suunnattoman suuri Hänen armonsa ja ja se kestää iankaikkisesta iankaikkiseen!

Kiitos Herra!
Mari

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Mari »

Kiitos Jeesus! Halleluja, aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herra! Halleluja, Hän on Tie, Totuus ja Elämä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jeesus ei ole koskaan myöhässä. Olen nyt uudessa asunnossa. Kiitos Hänelle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pelastettujen kiitosvirsi
Sinä päivänä sinä sanot: "Minä kiitän sinua, Herra, sillä sinä olit minuun vihastunut, mutta sinun vihasi asettui, ja sinä lohdutit minua.
Katso, Jumala on minun pelastukseni; minä olen turvassa enkä pelkää, sillä Herra, Herra on minun väkevyyteni ja ylistysvirteni, hän tuli minulle pelastukseksi."
Te saatte ilolla ammentaa vettä pelastuksen lähteistä.
Ja sinä päivänä te sanotte: "Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansain keskuudessa, tunnustakaa, että hänen nimensä on korkea.
Veisatkaa ylistystä Herralle, sillä jaloja töitä hän on tehnyt; tulkoot ne tunnetuiksi kaikessa maassa. Huutakaa ja riemuitkaa, Siionin asukkaat, sillä suuri on teidän keskellänne Israelin Pyhä." JES:12

Kuva
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Jeesus, että sovitit syntini. Kiitos Jeesus, että Sinä olet turvani ja kilpeni. Kiitos Jeesus Rakkaudestasi. Kiitos, että tämä päivä oli huomattavasti helpompi kuin mitä odotin. Kiitos Jeesus, että Sinä kannat, kun minä en itse jaksa.

Kiitos Jeesus kaikesta.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Anoin Jumalalta erästä asiaa tänään ja tänään tuli jo vastaus. Jumalamme vastaa rukouksiin joskus nopeasti kiitos elävälle Jumalalle. Kiitos Jeesus!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ylistäkää Herramme Jeesusta Kristusta! Me kiitämme Sinua, meidän Herramme ja Vapahtajamme! Sinä suuressa äärettömässä Armossasi ja Laupeudessasi sovitit syntimme ja siunaat meitä Hyvyydelläsi ja Rakkaudellasi joka päivä. Sinä kuulet pyyntömme, tiedät tarpeemme ja annat meille sen, minkä me oikeasti tarvitsemme.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitosaihe että sain ajolupani takaisin 2 vuoden jälkeen.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi Kiitos, Rakas Jeesus Kristus, mitä kaikkea hyvää Sinä annat omillesi! Kiitos! Tästä iloitsen, rakas veljeni!"
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olin päihtyneneenä 6 kertaa lyhyen ajan välillä ja päädyin putkaan. Menetin ajoluvan mutta sain sen takaisin. Ylistän sinua korotettu Herrani Jeesus Kristus. Teet vieläkin ihmeitä Rakas Jeesus kiitos kiitos kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin