Kaikenlaista jutustelua 2

Keskustele palstaa koskevista asioista
Mari

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Mari »

Siunattua lomaa ja taukoa sinulle rakas Sinetti! ♥
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Mari siskoseni!
Tämän vielä haluan tähän nostaa. Tässä matka valmisteluja tehdessäni, nousi minulle Raamatun Sana ja paikka. Olen menossa Kainuuseen, mökille joka on puron rannalla ja tuo Raamatun kohta alkoi puhuttelemaan minua, sillä se sopii nyky tilanteeseen maailmassa.
Tässä teille tämä myös tutkittavaksi.

1. Kuningasten kirja 17 : http://raamattu.fi/1933,38/1Kun.17.html ja 18. : http://raamattu.fi/1933,38/1Kun.18.html
Amen.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

pidähän virkistävä loma Sinetti sisko.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Hyvää lomaa Sinetti, ole Siunattu sekä sinun perheesi ja läheisesi myös!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Raikas ja rakas Sinetti! Hyvää lomaa kiitos Jeesukselle sinusta Siunausta teille kaikille!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

ihmettelin aamulla kun olin heräilemässä. keittiön ikkunan alla oli talitiaisia ja joku muu lintu myös. noita pieniä lintuja kaikki. sitten 2 niistä yritti lentää sisään ikkunasta ja kuului vain pamaus. kun osuivat ikkunaan. ei ne kuolleet mutta ihmettelen, mitä ne sillai lenteli. samalla tuli mieleen se laulu, että katsohan lintua oksalla puun. en tiedä, mistä kieli heidän vierailunsa.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Viime päivinä Raamattua lukiessani olen noissa Jeesuksen lausumissa sanoissa ikäänkuin kuullut hänen puheensa korvin kuultavin sanoin. ikäänkuin tietäsin nyt millainen Jeesuksella on ääni, kun Hän puhuu. no sanotaanhan sitä, että lampaani tuntevat Minun ääneni sanoo Jeesus.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jeesus puhui minulle kerran uninäyssä. Ääni oli aivan kuin raamattu puhuu paljojen vetten pauhu. Se oli niin mahtava että pomppasin sängystä ylös ja vapisin. En pelännyt mutta ääni oli jotain uskomatonta. Jeesus sanoi minulle että etkö jo minun rakas lapseni usko että olet kaikki syntisi anteeksi saanut ja en niitä enää muistele!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Katso7:lle ilmoitus: Mun kännykkä lähti vahingossa tyttären laukussa Tampereelle, joten et voi soittaa minulle mutta tulen sua vastaan maanantaina kuten sovittiin.
Tuula1

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

sain jonkin tason näyn, vai hengessäkö lienen käynyt saulia jututtamassa, jossa Sauli Niinistö kysyi minulta, mitä hänen tulee tehdä? sanoin että mene polvirukoukseen Jumalan eteen. luulen, että presidenttimme on puun ja kuoren välissä nyt. kansa ei tajua tätä tilannetta. luin jostakin, että tuolla sotsin reissulla 22.8 pv puhuttaisiin alueista. ennen toista maailman sotaa suomen johto kävi venäjällä tiuhaan ja nyt suunta on samanlainen. olen samaa ajatellut, kuin Jarmo tuolla etusivulla, että kahdesta pahasta ottaisin venäläisen, jos muuta vaihtoehtoa ei suomella ole.vielä jatkan tätä näkyä senverran, että samaan aikaan aukesi jokin ovi, kun sanoin Niinistölle, että mene Jumalan eteen polville.
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Katso-veljemme, kun jaksat pitää ajatuksemme Kristuksessa! Herra sinua ja kaikkia muitakin suuresti siunatkoon ja varjelkoon!
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tuula1 kirjoitti:sain jonkin tason näyn, vai hengessäkö lienen käynyt saulia jututtamassa, jossa Sauli Niinistö kysyi minulta, mitä hänen tulee tehdä? sanoin että mene polvirukoukseen Jumalan eteen. luulen, että presidenttimme on puun ja kuoren välissä nyt. kansa ei tajua tätä tilannetta. luin jostakin, että tuolla sotsin reissulla 22.8 pv puhuttaisiin alueista. ennen toista maailman sotaa suomen johto kävi venäjällä tiuhaan ja nyt suunta on samanlainen. olen samaa ajatellut, kuin Jarmo tuolla etusivulla, että kahdesta pahasta ottaisin venäläisen, jos muuta vaihtoehtoa ei suomella ole.vielä jatkan tätä näkyä senverran, että samaan aikaan aukesi jokin ovi, kun sanoin Niinistölle, että mene Jumalan eteen polville.
Uutisten mukaan Niinistöllä on aika paljon vaikutusvaltaa kansansuosion myötä. (nyt en löydä sitä uutislinkkiä). Moni olisi valmis esim. valitsemaan Naton, jos Niinistö antaa tukensa asialle. Tuli mieleen Hamlenin pillipiipari... Olisiko aika polvirukouksille, jotta Herra auttaisi Niinistöä johtamaan maatamme Hänen tahtonsa mukaisesti?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ihan samoja fiiliksiä... Tosin kun oon toistakyt vuotta seurannu tilannetta, niin olen hiukan jäävi omia tunteitani enää tuomaan uskottavasti esille.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tuon tähän kaksi sanomaa, jotka mulle tuli eilen, toinen yöllä ja toinen päivällä ja jotka koen tarpeelliseksi jakaa kaikille. Molemmat liittyvät aikaan tai paremminkin tähän hetkeen, oon lukenut ja kokenut, että aika on loppunut ja meidän maan päällä kokemamme aika kiihtyy koko ajan, vaikka kello "raksuttaakin" samalla tavalla kuin ennenkin. Siksi merkittäviä tapahtumia tulee koko ajan enemmän ja maailma tuntuu käyvän hullummaksi, koska ihmiset aistivat tämän. Näin myös tuon oven, jonka Tuula näit.

"Anna itsesi vapautua kahleista, anna itsesi vapautua siitä, minkä olet asettanut itsellesi esteeksi, joka pitää sinut erossa minusta. On se omaisuus, kiire, velvoitteet, työ, ihmissuhteet, kaikki elatuksen murhe. Aika Minun kanssasi on tässä hetkessä, nyt."

JA

"Kuulin avaimen kääntyvän lukossa ja vanhan narisevan oven avautuvan vasemmalle puolelleni. Kaaduin läpi oviaukosta, mutta ikään kuin seinän läpi ja jäin siihen makaamaan. Sitten tuli sanat 'on aika murtaa ja murtautua Jumalan Valtakuntaan, astua Uuteen Luomukseen'."
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tervetuloa, rakas Magda-sisko!
Olet siunattu keskuuteemme! :P

Sinetti
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

Sinetti kirjoitti:Tervetuloa, rakas Magda-sisko!
Olet siunattu keskuuteemme! :P

Sinetti
Kiitos. Täällä tuntuu hyvältä olla. Siunattu ole myös sinä.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
sisar

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Herralle uudesta "Perheemme" jäsenestä. Herra sinua (ja kaikkia muitakin) suuresti siunatkoon, Magda-sisaremme!
Avatar
Magda-sisko
Viestit: 473
Liittynyt: 19 Elo 2018, 10:58

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Magda-sisko »

sisar kirjoitti:Kiitos Herralle uudesta "Perheemme" jäsenestä. Herra sinua (ja kaikkia muitakin) suuresti siunatkoon, Magda-sisaremme!
Kiitos sinulle.
1. Kor. 8:2 "Jos joku luulee jotakin tietävänsä, ei hän vielä tiedä, niinkuin tietää tulee".
Sinettisormus

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Siunausta Jarmo edelleen sinulle, tähän kutsumus työhösi Pelastussanomassa. Tästä on tullut monelle hengellinen koti ja minä olen yksi heistä.
Kiitos Jarmo siitä ...

..ja kotona ollaan, nyt illalla tultiin. Nyt vain hieman lepoa, että tasapainottuu matka väsymyksestä.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kaikenlaista jutustelua 2

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti sisar! Kutsumus todellakin... suorastaan revitty elämästä ja maailmasta tähän työhön.

Mulle on tällä viikolla hyökätty ikävästi ystävän kautta... tietysti sellaisen, joka ei Jumalaa tunne. Hyökkäys ei ole suora mutta vaikuttaa ikävästi, eikä hän taida itsekän tietää ihan mitä hän tekee. Minä sen tiedän ja tunnen, koen ja näen. Huomaan myös senkin, ettei hän näe vaikka jo selitin hänelle sen vertauskuvallisesti eilen. Niin se on sokeus monille paha kompastuskivi elämässä.

Mutta tuomiot ovat alkaneet! Näette ympärillänne koko ajan kun ihmiset jäävät petoksistaan kiinni. Tämä on lopunajan vakava merkki. Tämän ajan on tultavan juuri ennen morsiamen poisottamista, koska muuten moni näistä kiinnijääneistä keplottelee uusilla valheillaan itsensä vapaaksi. MUTTA KUN tapahtuu maailmanhistorian rajuin tapahtuma, sitten vedenpaisumuksen, morsian otetaan yllättäen ja vastasyntyneet ja sylilapset ja sellaiset vammaiset, joilla ei ole osuutta syntiin. Tämä pistää jo kiinni jääneen syntisen miettimään rajusti, mitä on tapahtumassa ja siitä tulee heille sielun pelastus. Näin lähellä siis olemme vapautta!

Herra tule jo... Pslalmi 84:5-7 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat! Kun he käyvät Kyynellaakson kautta, he muuttavat sen lähteitten maaksi, ja syyssade peittää sen siunauksilla. He käyvät voimasta voimaan, he astuvat Jumalan eteen Siionissa.
Vastaa Viestiin