Omia kokemuksia levossa 2

Keskustele todistuksista, Jumalan tekemistä ihmeistä ja muista vakuuttavista kokemuksista
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eräs uskova sisko laittoi viestiä illalla:
"Oli tarkoitus lukea Jesajan 17 lukua (Damaskoksesta), mutta "vahingossa" luinkin seuraavaa eli lukua 18.

Tässä lyhykäisyydessään koko luku, poikkeuksellisesti 92 käännöksen mukaan, ...

1 Voi sinua, siipien sirinän maa,sinä Nubian virtojen takainen maa!

2 Sinä lähetät edustajasi Egyptin virtaa pitkin, lähetät heidät ruokoveneillä vesien yli. -- Palatkaa, te nopsajalkaiset sanansaattajat! Palatkaa kookaskasvuisen ja kiiltäväihoisen kansanne luo, kansan, jota pelätään lähellä ja kaukana, oudosti ääntelevän, jalkojaan tömistävän kansan, jonka maata virrat huuhtovat mukaansa.

3 Maanpiirin asukkaat, te kaikki, joilla on asuinsijanne maan päällä, katsokaa, milloin vuorille nostetaan merkkiviiri, kuunnelkaa, milloin torven ääni kajahtaa!

4 Sillä näin on Herra minulle sanonut:

-- Minä pysyn hiljaa ja katselen kaikkea asumuksestani kuin väreilevä kuumuus kirkkaalla taivaalla tai kuin auer elonkorjuun helteessä.

5 Mutta jo ennen korjuuaikaa, kun kukat ovat kukkineet ja raakileet ovat näkyvillä, kypsymässä rypäleiksi, köynnösten oksat katkaistaan vesurilla ja rehevät versot revitään irti ja heitetään pois.

6 Ne jätetään lojumaan vuorten rinteille, petolintujen ruoaksi ja maan eläinten ravinnoksi. Kesän yli viipyvät niiden äärellä petolintujen parvet, ja kaikki maan eläimet elävät niiden äärellä yli talven.

7 Tulee aika, jolloin Herralle Sebaotille lähettää lahjoja kookaskasvuinen ja kiiltäväihoinen kansa, kansa, jota pelätään lähellä ja kaukana, oudosti ääntelevä, jalkojaan tömistävä kansa, jonka maata virrat huuhtovat mukaansa. Ja tämän kansan lahjat tuodaan paikkaan, jonka pyhittää Herran Sebaotin nimi: Siionin vuorelle."
Niin, tuossa oli mielestäni elementtejä, jotka sopivat noihin eilen aamuisiin kuviin ... (?)
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja sain toisenkin viestin joka kyllä pitää paikkansa kuviin nähden, ... :
"Minulle tuli tästä ajatus mieleen, että kun Herra tulee, näkyy Hän taivaalla suurena Kirkkautena (Herra on maailman valo), mutta Häneen uskovat saavat nähdä Hänet sellaisena kun Hän On. Hän on luonut meidät kuvakseen. Muut eivät Hänen täydellistä Kirkkauttaan kestäisi, siksi tuo Tempauksen hetki on niin lyhyt, silmänräpäys, jos sitäkään. Mutta Hänessä oleva Kirkkaus, Elämä muuttaa ne, joissa Hänen Henkensä on, sellaiseen muotoon, joka kestää Hänen läsnäolonsa, Taivasruumiiseen. Ne, joissa Henkeä ei ole, eivät muutu ja heille se hetki näyttäytyy kastastrofina. Tämä nyt vain omina ajatuksinani."
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom!
Eilen, 27.6.2018.
Herra taas yllätti minua iloisesti.
Aamulla kun heräsin ja rukoilin Hänen puoleensa, lopuksi pyysin niin kuin joka aamu: " Johdata ja ohjaa tänäänkin ja tee tästä hyvä päivä."
Oli taas työpäivä, ja kun kävelin kohti työmaatani, rukoilin siinä vielä:
- " Yllätä minut Jeesus tänään jotenkin, yllätä, en tiedä miten , mutta Sinä voisit tietää. Minä yritän olla avoin, että näen tuon yllätyksesi."
Kun sitten työ päättyi ja olin sopinut hyvän uskovan ystäväni/ siskoni kanssa, että pääsen tämän kyydillä kotia ja niin tapahtui. Ystäväni sanoi, että kävisimmekö eräällä paikallisella mansikka tilalla katsomassa mansikoita, oli lehdessä ilmoittanut ja niinhän me mentiin.
Sato oli kuitenkin vasta aluillaan ja mansikat oli loppu siltä erää. Olisi pitänyt jäädä odottamaan puoleksi tai 1 tunniksi jos olisi halunut saada mansikkaa. No, eihän me jääty. Muitakin asiakkaita tuli sinne ja kaikille oli sama vastaus.
Sitten näin tulevaksi erään uskovan siskon, jonka puolesta olen paljon rukoillut. Hän tuli pienen poikansa kanssa. Iloitsin tuosta tappamisesta ja sanoinkin että hän oli ollut mielessni ja oli pitänyt laittaa hänelle viestiä mutta aina se oli jostain syystä jäänyt.
Halasimme siinä jälleen näkemisen riemusta.
Ystäväni, jonka kyydissä olin, haki meille jäätelöt. Me juttelimme kuulumiset. Tiesin että hän odottaa vauvaa, mutta se oli vielä salaisuus. Nyt sain luvan kertoa siitä ystävällenikin ja tämän asian puolesta hän pyysi meiltä molemmilta rukousta, mutta sain kertoa siitä ystävälleni vasta koti matkalla.
Ystäväni iloitsi autossa:
- "tämäpä oli yllätys!"
Sanoin, että niin todella oli ja kerroin, mitä aamulla kävellessäni töihin olin Jeesukselta pyytänyt ja tässä se nyt tuli: "YLLÄTYS!"
Sain tärkeää tietoa niin vauvasta kuin perheestä, joka todella tarvitsi rukous apua. Vauvalla kakki oli hyvin, mutta perhe voi huonosti.
Mutta tätä kohtaamista ei olisi tapahtunut, jos emme olisi menneet katsomaan noita mansikoita, joita emme sitten edes saaneet. Mutta Herralla olikin tässä aivan toinen suunnitelma ja tarkoitus ...
Illalla sitten eräs ystäväni, jolla on tämä Nita tytär, ilmoitti, että Nitan Rippikoulu on miltei suoritettu ja elokuussa kirkossa pääsee ripille ... yksin.
Nita ei halunut suorittaa sitä ryhmässä, vaan yksin ja hyvä että se onnistui.
Pappi oli sanonut Nitan äidille:
- " Sinulla on ihana tytär. Kun luin hänen vastauksiaan asetetusta tehtävästä, itkin kokoajan lukiessani niitä, niin upeita vastaukset oli."
Olin antanut talvella Nitalle oman ISON Raamatun, josta hän iloitsi ja lupasin yllätys lahjan jos hän suoriutuu rippikoulusta ja nyt se tapahtuu ja minä saan ilolla lunastaa tuon lupaukseni. Nyt kerroin sen äidillekkin, sillä olin pitänyt tuon lahjan salassa tähän asti.
Olin ajatellut, että nuo uskon asiat on Nitan juttu ja tärkeät hänelle ja koen että ne tulee olemaan suuresti vaikuttava asia Nitan elämässä. Aivan kuin Jeesus olisi minua kehoittanut tuohon lahjaan. Päätin, että osta hänelle oman pienen Raamatun, jonka voi ottaa mukaan. Sellaisen valkoisen farkku Raamatun, jossa on vetoketju, se on lahjani ... tukea ja ravintoa uskon kasvuun ja eheytymiseen.
Sitten äiti lopuksi vielä kertoi, että Nita oli tässä juuri eräänä iltana alkanut puhumaan minusta, kuinka minä todella oikeasti välitän ...
VOI KUINKA MINÄ ILOITSENKAAN!!! Ja huomasin, että Herra yllätti minut kahdesti eilisen päivän aikana ja ILOISESTI!!!
KIITOS, KUNNIA JA YLISTYS, HERRALLEMME JEESUKSELLE KRISTUKSELLE!!!

Kuva
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/imag ... wTYYuCWBrK
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tämän Nitan puolesta olemme täällä rukoilleetkin ...

Tällaisen Raamatun ajattelin. Olen tuohon niin ihastunut, että saatan joku päivä ostaa itsellenikin, mutta nyt Nita on tärkeämpi.

Kuva
https://sacrum.fi/media/catalog/product ... 00x314.jpg
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla selailin tietoja tuosta Raamatusta ... ja näytti huonolle, jos siitä ei löydy kuin - 92 käännös,itse en suosi sitä ... HARMI !!!!!!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Eilen, 9.7. pidin uskoville ystävilleni taas Rukousyhteys Hetken. Sain kertoa unestani, kuka on sinulle tärkein? viewtopic.php?f=4&t=1290 Ja näystäni: "emme kaikki kuolemaan nuku" : viewtopic.php?f=4&p=21088#p21088
Herra oli puhunut sen kautta väkevästi minulle ja halusi sen jaettavaksi. Kaikilla muillakin oli samaa sanomaa ja päätimme, että vaikka vielä jatkamme kotikokouksia, voisimme alkaa murtaa seiniä ja jalkautua tuonne ulos, apua tarvitsevien joukkoon. Sillä siellä on ne jotka oikeasti apua tarvitsevat ja heitä on paljon ja työmiehiä vähän.
Rukoilimme myös taimaan luolaan loukkuun jääneiden puolesta, siinä päivällä ja kun illalla kaikki oli kotiutunut, tuli uutisista tiedotus että 4 oli jo saatu pelastettua.
Rukoilimme myös erään uskovan veljen puolesta, joka halusi irti tupakasta. Rukous oli voimallista, moni meistä tunsi vahvan Pyhän Hegen ja rukoiltava alkoi näyttämään kaatuamisen merkkejä, mutta kannattelimme häntä loppuun asti. Hän huojui siinä keskellä rinkiä Pyhässä Hengessä. Ja lopussa murtui ja löi tupakat ja sytkärin pöytään! Herralla kiitos! Tuollaista läheltäpiti kaatuamis tilannetta meillä ei vielä koskaan ole ollut. Nyt Pyhä Henki oli hyvin voimallinen, itsekkin huojuin siinä rukoillessa ...
Herra puhuu nyt vahvasti Apostolien tekojen kautta, ne ihmeet alkavat uudelleen. He olivat ensimmäiset uskovat, jotka saivat Jeesukselta lähetetyn Pyhän Hengen ja siihen meidän tulee uskoa ja se toimiin edelleen...
Jorma Tapanainen öljysi ja siunasi minut, ja siunasi minulle henkien erottamisen armolahjan, kun keroin nämä unet ja näyt tältä viikolta ja sen mitä Pirkko Vesavaara minusta profetoi, tiimiläisensä kanssa, että minusta tulee evankelista. Kaikki 3 toisistaan tietämättä, profetoi minulle samaa ..
Itse olen aina sanonut, että minusta ei tule evakelistaa, vaikka täällä netissä sitä teenkin, mutta ei muutn. Mutta nyt näyttää että Jumala on toista mieltä ja jos niin on, niin olkoon. Hän kouluttaa minut ja saan kulkea ohjauksessa ja johdatuksessa, Hänen vahvassa koulutuksessa.
Ja kuten minulle sanottiin; olen saanut kokea kovia ja niitä tulee jatkossakin, eli kova koulu luvassa. Hän ei luvannut ruusu tarhaa ...

Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja nostan tuon jakamani elokuvan tähän, sillä se liittyy vahvasti olennaisena osana siihen mitä Herra edellisellä viikolla jakoi:

Katsokaapa tämä todella hyvä ja vahva elokuva: Viimeinen uskonpuhdistus : http://www.tv7.fi/vod/player/50709/


Viimeinen uskonpuhdistus

Elokuvat

Dokumenttielokuva rohkaisee seurakuntaa elämään todeksi Apostolien tekoja. Seurakunta ei ole rakennus vaan ihmiset, sinä ja minä.

Keskiössä on tanskalainen Torben Söndergaard, jonka kaipaus on vapauttaa seurakunta ulos kirkkosysteemistä. Elokuva haastaa uuteen reformaatioon 500 vuotta Lutherin uskonpuhdistuksen jälkeen, reformaatioon, joka koskettaa paitsi oppia myös koko seurakuntajärjestelmää. Ulos kirkkorakennuksista ihmisiä kohtaamaan!

Kesto: 100 min.

Asiaa jota Herra on nyt antanut sydämelleni unien ja näkyjen kautta ja puhuin tästä niin kuin unista tämän päivän Rukous hetkessämme.
Ja yllätys, kaikilla rukous
osallistujilla tänään, oli sama aihe sydämellä.
Minä sanon tuolle elokuvalle: " Amen!"

ps. en tiedä jääkö tuo elokuva pysyvästi tv7 arkistoon, joten se kannattaa katsoa, jos sattuu poistumaan ...
Apostolien elämä alkaa meissä, Jeesuksen opetuslapsina, elää uudelleen meissä. Jumala on sama eilen, tänään ja tulevaisuudessa ja myös Hänen Sanansa ja Pyhä Hengensä!
Amen.
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minun oli ensin tarkoitus ylistyslaulujen jälkeen, kertoa ja puhua se mitä Herra oli minulle jakanut ja antanut sydämelle jaettavaksi. Muuta toisin oli Herra suunnitellut. Jorma alkoi puhumaan sitä mitä oli sydämellään ja niin pari muuta ja sitten vasta minä ja sanoin heille:
- "Huomasitteko, me kaikki olemme puhneet tässä samasta aiheesta,... Totsesti Herra on kanssamme!"
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... nyt vaan jään avoimin mielin ja sydämin odottamaan, mikä on Herran seuraava siirto? Miten Hän johdattaa ja ohjaa? Mitä tai keitä Hän tuo eteeni, mikä vie eteenpäin tätä koulutustani ja tehtävääni ...
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nyt viides poika pelastettu taimaassa ..
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

8 pelastettu!!! Kiitos Jeesus!!!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4804
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, en yhtään epäile, etteikö Herra tulisi käyttämään sinua voimallisesti Sinetti. Ja teillä on selvästi vahva Pyhän Hengen läsnäolo kokouksissanne, siitä on hyvä "lähteä maailmalle" ja myös palata sinne "hakemaan lisää" voimaa ja rauhaa.

Lueskelin jokin aika sitten, miten eri kirkkokunnat ottavat jäsenikseen ja yhdessä oli tilaisuuden vaiheena "Pyhän Hengen vastaanottaminen", niin kuin se olisi itsestään selvyys. En nyt sano, etteikö niin voisi myös tapahtua, mutta kauas on "kirkkosysteemi" mennyt apostolien ajan kotikokouksista.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

9 Pelastettu! Kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja nyt, kuuleman mukaan loppujakin kannetaan ulos luolastosta. Halleluja! Kyynelein täällä ylistän ja kiitän Herraa!


.... Nyt 10:nes Pelastettu! KIITOS JEESUS!!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

11:sta!!! KIITOS JEESUS!!!
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

IS seuraa pelastusoperaatiota: Reutersin silminnäkijän mukaan 12. henkilö kannettu ulos Thaimaan tulvaluolasta
Sinettisormus

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Laivaston erikoisjoukot: Kaikki saatu ulos

Reutersin mukaan Thaimaan laivaston erikoisjoukot vahvistavat, että 12 poikaa ja valmentaja on saatu ulos luolasta.


Halleluja!!! KIITOS JEESUS!!!!
Tuula1

Re: Omia kokemuksia levossa 2

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Jeesukselle. Kaikki pojat saatu luolasta ulos. Hallelujaa, Aamen.
Vastaa Viestiin