"Kaksinaamaisuus"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

EILEN, 30.5.2018. illalla, kun kävin jo maate ja olin Herran kanssa Rukouksessa ja läsnäolossa, näin miehen, tai mieheksi hänet katsoin, ehkä on parempi kertoa, että näin ihmisen, jolla oli kahdet kasvot.

Ymmärsin kyllä, että Herra halusi tässä varoittaa kaksinaamaisuudesta, joka on ikävä ominaisuus ihmisessa. Tällaiseen on vaikea luottaa, sillä hän puhuu edessä hyvää ja takana pahaa.

Kuva
https://carolynjoycooper.files.wordpres ... es-61.jpeg


Ihmisten asein?

"Me elämme tässä maailmassa mutta emme taistele tämän maailman tavoin. Taisteluaseemme eivät ole ihmisten aseita, vaan niillä on Jumalan antama voima tuhota linnoituksia. Me kaadamme kumoon järjen päätelmät ja kaiken, mikä nousee ylpeänä vastustamaan Jumalan tuntemista. Me vangitsemme kaikki ajatukset kuuliaisiksi Kristukselle ja olemme valmiit rankaisemaan kaikesta tottelemattomuudesta, heti kun te itse olette tulleet täysin kuuliaisiksi."

2. Kor. 10:3-6 [kr92] [kr38]


LUE LISÄÄ LINKISTA:

http://www.kotisatama.net/fi/raamattuja ... 2007-12-27
Sinettisormus

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaksinaamaisuudesta; ketä miellytän tänään? : http://www.brander.name/?p=1642
Hankalinta kaksinaamaisuus on silloin, kun pitäisi odotat jo saamaasi tukea vaikeassa asian käsittelyssä ja huomaat, että aiemmin kovasti asiansa puolesta puhunut osapuoli pyörtää puheensa tai kääntää takkinsa sitten, kun olisi se tilanne, jossa päätöstä tehdään. Mielipiteen vaihtaminen ei ole ongelma, mutta se, jos mielipide vaihtuu aina sen mukaan, ketä tahdotaan miellyttää. Ikävintä on tietty löytää itsensä syystä tai toisesta tällaisen takinkääntäjän paikalta.

”Te kaikki olette Jumalan lapsia, kun uskotte Kristukseen Jeesukseen. Kaikki te, jotka olette Kristukseen kastettuja, olette pukeneet Kristuksen yllenne. Yhdentekevää, oletko juutalainen vai kreikkalainen, orja vai vapaa, mies vai nainen, sillä Kristuksessa Jeesuksessa te kaikki olette yksi.” (Gal. 3:26-28)
Sinettisormus

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi että on tuttua! Mä oon kärsiny tästä ja kärsin tälläkin hetkellä tästä samasta. Meinaan kirjoittaa aiheesta kohta... Me olemme viahttu automaattisesti vaikka meistä tykättäis, niin pian tapahtuu selvä muutos kun ihmiset ymmärtää että olet uskossa.... jne.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiusaamisessa kaksinaamaisuus on erityisen tuttua! Kiusaajan puolelle mennää siksi koska se näyttää voittajapuolelta ja toisaalta kiusatun puolelle ei haluta taas mennä siksi jottei joutuisi itse kiusatuksi.
Sinettisormus

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joo. Tää kaksinaamaisuus on aiheena hyvin laaja ja jokaista koskeva. Sitä esiintyy paljon ja kaikkialla. Politiikassa se on jopa " normaalia".
Olematon

Re: "Kaksinaamaisuus"

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Mä luulen että tämä kaksinaamaisuus liittyy viranomaisiin ja byrokratiaan. En pysty luottamaan viranomaiseen, joka on korvannut ihmisyyden byrokratialla ja valitettavasti viranomaiset mieluiten noudattavat typeriä sääntöjä, vakkka asia olisi ratkaistavissa ihmisyydellä.
Vastaa Viestiin