"Puutarha ja Pelto"

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

"Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

TÄNÄÄN; 28.5.2018.

Kuva

Herätessäni, minulle näytettiin kuvaa maaseudulta. Näytettiin isoa piha aluetta, sen puutarhaa, jossa oli muutama valkoinen, puusta tehty, vanha puutarha tuoli ja vähän kauempana oli seipäistä tehty lyhyehkö aita, joka rajasi pihaa ja peltoa, joka taustalla, aidan takana näkyi. Ja taas tuli nuo kädet, jotka niin monasti olen nähnyt. Ne asettivat tuolien lähelle, suuren ruukun ja ruukkuun joitakin oksia, jotka kukkivat valkoisia pieniä kukkia ...
Mitä tuo tarkoittanee, mutta minulle nousi siitä Psalmi 23:

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Kuva
Sinettisormus

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herra On Minun Paimeneni; Psalmi 23: https://www.youtube.com/watch?v=k__Yhntamcw


Kuva
Olematon

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan poikansa...
Sinettisormus

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Se on Suurinta Rakkautta!
Olematon

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Sinetti kirjoitti:Amen! Se on Suurinta Rakkautta!
Suurimman valtakirjalla ilmoitan. Uskosi tekee vielä ihmeen.
Sinettisormus

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Nöyrällä sydämellä otan vastaan, mitä Herra minulle suo. Hänen tahdossaan tahdon elää ja riemuita kaikesta siitä hyvästä.
Kunnia, kiitos ja Ylistys, Jeesukselle Kristukselle! Halleluja!
Sinettisormus

Re: "Puutarha ja Pelto"

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos sinulle Olematon! Siunattu olet Sinä!
Sinä profetoit minulle ja jään ilolla odottamaan, mitä se tuo tullessaan.
Vastaa Viestiin