Palvelinlasku

Keskustele palstaa koskevista asioista
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Palvelinlasku

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei kaikki Rakkaat ystävät. Mä oon köyhä mies ja tartten nykyään apua. Olli hoiti aiemmin palstan Nebulan maksut ja viimeksihän keräys tuotti 1,5 vuoden laskut kasaan. Nyt mulla ei ole tietoa Ollin jutuista eikä ittelläni varaa muuhun kuin omaan elämiseen, niin kysyn teiltä että ottasko joku teistä laskutuksen silleen haltuun että keräysrahat voi tulla sinne ja nää saatas maksuun.

Ongelma ittellä on lähinnä toi kela, että en voi ottaa varoja kauheesti. Joku teistä jolla ei ole tällasta ongelmaa.
4 vuoden domain periodi meni taas umpeen ja en tiedä ihan tarkkaa mistä tää koostuu. Eero on kumminkin Nebulan yhteyshenkilö, joten hän tietenkin äkkiseltä olis sopiva jos joku vaihtelis YV viestinä Eerolle pankkitietoja ja asia menis sillee... Olisko ideaa?
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Palvelinlasku

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Poistin laskun koska Eero veljemme jo ehti ilmoitautua vapaaehtoiseksi ja oli hiukan johdatustakin ollut mukana, joten niin ne asiat Herramme Jeesuksen palvelijoina aina menee kätevästi. Kaikki arvokkaat asiat menevät Taivaan pankkitilille.
Sinettisormus

Re: Palvelinlasku

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikki mitä ihmisellä on lahjaa Jumalalta:
Onko sinulla mitään, mitä et ole saanut lahjaksi? Jos kerran olet saanut kaiken lahjaksi, miksi ylpeilet niin kuin se olisi omaa ansiotasi?
(1. Kor. 4:7)
Sillä mikä olen minä, tai mikä on minun kansani? Kuinka me itse pystyisimme antamaan tällaisia lahjoja? Sinulta me olemme kaiken saaneet, sinulta on tullut kaikki, minkä sinulle annamme.
(1. Aik. 29:14)
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Palvelinlasku

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Thanks Eero. Hyvä homma. Foorumi elää :)
Biblia (1776) Juud. 1:25 Ainoalle viisaalle Jumalalle, meidän Vapahtajallemme, olkoon kunnia, ja majesteetti, ja valta, ja voima, nyt ja kaikessa ijankaikkisuudessa, amen!
https://www.youtube.com/watch?v=v57IWfovEmU
Vastaa Viestiin