Soihdunkantaja

Keskustele näyistä, unista ja profetaalisista kirjoituksista
Sinettisormus

Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

13.1.2018.
Näin suuren huoneen, jonka keskellä oli suuri pöytä,jonka päällä oli valkoinen liina ja sen ympärillä paljon ihmisiä. Tuo kuva oli niin vanhanaikaisen oloinen, kuin jostakin keskiajalta. Sitten näin, kuinka huoneeseen astui, siihen ihmisten keskelle nainen, jolla oli soihtu kädessään ....

Koetelkaa ...

5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
Psalmi 23.
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja sitten näin vielä ...
20.1.2018, kun heräsin ja olin rukouksessa näin hyvin selkeän kuvan, jossa oli kaksi sormusta päällekkäin. Ne olivat kultaiset vihkisormukset. Ja meille, jotka odotamme Herraa palaavaksi takaisin, nuo sormukset tietää hyvää. Ylkä (Jeesus) tulee hakemaan pian morsiantaan (morsius seurakunta). Sormukset on jo valmiina.
Kiitos, kunnia ja ylistys, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle! Te, jotka ette ole vielä ottaneet Jeesusta Herraksenne, tehkää se pian, sillä kun tuo hetki tulee, joka on pian, on myöhäistä. Tuo hetki tulee kuin varas, ilmoittamatta.

Kuva
http://pns.fi/images/kuva-kulta-ja-kell ... -14-25.jpg

1. "Silloin on taivasten valtakunta oleva kymmenen neitsyen kaltainen, jotka ottivat lamppunsa ja lähtivät ylkää vastaan.
2. Mutta viisi heistä oli tyhmää ja viisi ymmärtäväistä.
3. Tyhmät ottivat lamppunsa, mutta eivät ottaneet öljyä mukaansa.
4. Mutta ymmärtäväiset ottivat öljyä astioihinsa ynnä lamppunsa.
5. Yljän viipyessä tuli heille kaikille uni, ja he nukkuivat.
6. Mutta yösydännä kuului huuto: 'Katso, ylkä tulee! Menkää häntä vastaan.'
7. Silloin kaikki nämä neitsyet nousivat ja laittoivat lamppunsa kuntoon.
8. Ja tyhmät sanoivat ymmärtäväisille: 'Antakaa meille öljyänne, sillä meidän lamppumme sammuvat'.
9. Mutta ymmärtäväiset vastasivat ja sanoivat: 'Emme voi, se ei riitä meille ja teille. Menkää ennemmin myyjäin luo ostamaan itsellenne.'
10. Mutta heidän lähdettyään ostamaan ylkä tuli; ja ne, jotka olivat valmiit, menivät hänen kanssansa häihin, ja ovi suljettiin.
11. Ja myöhemmin toisetkin neitsyet tulivat ja sanoivat: 'Herra, Herra, avaa meille!'
12. Mutta hän vastasi ja sanoi: 'Totisesti minä sanon teille: minä en tunne teitä'.
13. Valvokaa siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä.
Matt.25.
Olematon

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Olematon »

Haavoittunut enkeli.

Suurin osa ihmisistä ovat kadottaneet yhteyden henkimaailmaan, vaikka tuonela portille kaikki päädytään. Syntejä harrastetaan ja katumista vältellään. Vielä tulee aika jokaisen kohdata tekonsa. Sanotaan että vahvat syö heikot, vaikka vahvat hukkuvat omaan ylpeytensä lopulta, mutta heikkoa ja nöyrää Jumalan palvelijaa on vaikea murtaa. Näitä vaikeasti murrettava ei maailma ole vielä kohdannut, mutta nyt on aika kohdata.
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lauantai iltana, kun tulimme uskovan siskoni kanssa kotiin, Rukousyhteys illasta, siinä matkalla hän kertoi, perheestä, jossa vanhus oli kuolemaisillaan. Tuo ihminen ei ollut ottanut Jeesusta vastaan ja kuolin hetkellä hänellä oli kammottavat, viimeiset sanat: " Nyt se piru tuossa nyt tulee ..."
Ne jäivät hänen viimeisiksi sanoikseen ja ikäväksi muistoksi omaisille, mutta toivon että ne ovat kuitenkin pelastukseksi heille.
Kun lähdemme, on hyvä miettiä, kumpi meitä on vastassa, piru vaiko Jeesus?

Kuva
https://i.ytimg.com/vi/SJvODVkktnA/hqdefault.jpg
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sinetti mä jäin miettimään oliko siinä pöydässä mitään tarjolla(sinä katat minulle pöydän Jeesus) . Toiseksi se oli keskiajalta ja nainen jolla oli soihtu kädessä. Mulla oli jo aikeissa eilen kirjoittaa mutta mulle ei tullut kuin voimakkaasti mieleen Iisebel joka tuo väärää tulta.
koetelkaa.(vihollinen tulee joskus valkeuden enkelinä) NAINEN VALONTUOJANA PÖYTÄÄN JONKA HERRAN PITÄISI VALAISTA JA KATTAA vain mun ajatuksia
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tuolla pöydällä oli vain puhtaan VALKOINEN liina.
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Uskon itse tuon näyn liittyvän siihen, kun uskova veljeni vähän aika sitten, profetoi minulle, että näkee minut vanhan aikaisena soihdunkantajana, mutta ei vain yksi muiden joukossa, vaan etunenässä ....
Lauantaina, rukousillassa oli evankelista joka profetoi myös, että toimintamme tulee laajenemaan ja alueellemme tulee herätys.
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Oliko tuo aloitus näky, tähän liittyen, sitä, että tulen takaisin tänne keskuuteenne, huoneeseen jossa väki on jo pöydän ympärillä, mutta nyt aloitetaan puhtaalta pöydältä ... nämä on vain minun ajatuksia ... voisiko se vielä olla mahdollista ... Jumalalle VOI!!!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

1.
Jeesus, luona armopöydän
sinut löydän,
siinä mulla kyllin on.
Siellä armo, rauha, ilo,
siellä elo,
sieltä löydän ravinnon.

2.
Siitä vuotaa lohdutusta,
virvoitusta,
jota sielu tarvitsee.
Siitä kasvaa usko, tieto,
voima, taito,
joka mielen hallitsee.

3.
Armon pöytä, Jeesus rakas,
olet paras,
elämäni kuolosi.
Haavasi on auki mulle,
vaivatulle,
voimani kun raukeni.

4.
Matkalla on ruokanani,
juomanani
ruumiisi ja veresi.
Hengen nälkä kasvaa yhä,
Herra pyhä,
antimista pöytäsi. 5.
Tätä ruokaa syödessäni,
juodessani
orjan mieli katoaa.
Tämän riemun rikkaudessa,
runsaudessa
oma puku putoaa.

6.
Tässä näyttää tahraiselta,
saastaiselta
kaikki oma hurskaus.
Kristuksesta loistaa vastaan
ainoastaan
Isän suuri rakkaus.

7.
Mieltäni se liikuttakoon,
opettakoon
armon Herraa kiittämään.
Sieluni se sulattakoon,
taivuttakoon
Jeesukseeni tyytymään.

8.
Kirkkaus ja voitto, valta
kaikkialta
olkoon yksin Kristuksen.
Maa ja taivas luotuinensa
Herrallensa
riemuin tuokoon kiitoksen!


8.
Kirkkaus ja voitto, valta
kaikkialta
olkoon yksin Kristuksen.
Maa ja taivas luotuinensa
Herrallensa
riemuin tuokoon kiitoksen!
Jumalalle kaikki on mahdollista!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Ja kiitos noista virren sanoista, ne olivat täydelliset tähän, sinä siunattu veljeni!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kehoitan sinua virittämään palavaksi armolahjasi.....näin näyn .näkysi ei ollut teille vaan se puhui minulle vähän eri tavalla. Näyt voivat puhua eri lailla. rukoillaan kaikki lisääntyvää armolahjojen käyttöä ja raamattu kehoittaa rukoilemaan varsinkin profetoimisen armolahjaa.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Tuo aloitus näky on meille kaikille täällä ja todella, tuo pöytä voi täyttyä armolahjoista!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

siis tarkoitin että näky oli teille ja myös minulle mutta se puhui vähän muustakin minulle. anteeksi virhekirjoitukseni Sinetti Saara
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Ymmärrän, että tämä on aika laaja alainen ja kauas kantava näky. Olisi kiva, jos avaisit enemmän tuota näkyäsi, tähän liittyen, sillä siinä voi olla tärkeää sanomaa, joka pitää ottaa huomioon ... :)
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin heti, että Herra virittäisi armolahjani palaviksi ja tiedän että Hän on KUULEVA Jumala!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Mä katsoin eilen yhen ulkomaisen hengellisen you tube videon ja siinä oli nainen soihtu kädessä (Iisebel) siitä tuli vain mieleen ja noin kuukausi sitten näin myös pöydän jossa oli valkoinen lakana mutta ketään ei ollut siinä paikalla????? en ymmärrä kaikki näyt ei ole Jumalasta!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ei yhtään huono ajatus tuo katso7 tuoma:
Sinetti mä jäin miettimään oliko siinä pöydässä mitään tarjolla(sinä katat minulle pöydän Jeesus) . Toiseksi se oli keskiajalta ja nainen jolla oli soihtu kädessä. Mulla oli jo aikeissa eilen kirjoittaa mutta mulle ei tullut kuin voimakkaasti mieleen Iisebel joka tuo väärää tulta.
koetelkaa.(vihollinen tulee joskus valkeuden enkelinä) NAINEN VALONTUOJANA PÖYTÄÄN JONKA HERRAN PITÄISI VALAISTA JA KATTAA vain mun ajatuksia
Ajattelin eilen jo ihan samaa, mutta en tohtinut sitä tuoda vielä esille...
Nainen valontuojana soihtu kädessä; vapaudenpatsas ym....

Vapaudenpatsas esittää Vapauden jumalatarta. Sen vasemmassa kädessä on lakitaulu, jossa lukee Yhdysvaltain itsenäisyysjulistuksen päivämäärä, oikeassa kädessä on valistuksen soihtu, ja vasemmalla jalallaan jumalatar talloo rikkoutuneita kahleita.
Kuva

Kuva
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Noilla kuvilla, näkyni on kaukana noista kuvista ... se oli kaunis kuva ja ihmiset oli pöydän ympärillä, vähän kuin tuossa ehtoollis maalauksessa ... mutta hyvä, koetelkaa vain ... :)
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kun Jumala kattaa meille pöydän vihollisten silmien eteen niin voisko ajatella että se Jumalan kattama pöytä saa vihollisetkin tulemaan nauttimaan samasta pöydästä Jeesuksen kutsumana.
miten ajattelette onko se katettu pöytä vain minua itseäni varten.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Soihdunkantaja

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Se kertoo ettei meidän tarvitse pelätä, tuon pöydän ääressä, mitä muut, ihmiset/viholliset sanoo, vaan Jeesus on siinä kanssamme, tukena ja turvana.
Vastaa Viestiin