Avioliittolaki voimaan 2017

Keskustele seksuaali- tasa-arvo ja moraalisista kysymyksistä
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Leonard RAVENHILL:SYY YLEISMAAILMAALLISEEN RAPPEUTTUMISEEN EI OLE RADIO JA TELEVIOSISSA SE ON SE SEURAKUNNSSA JOKA EI OLE OKAANA JA SUOLANA.? VOISITKO MIETTIÄ JA RUKOILLA YLKÄSI EDESSÄ ENNEN KUIN PUOUSTAUDUT. HALUATTEKO TODELLA KUULLA MONENKO HOMOLAPSI USKOVAISEN PERHEEN LAPSI ON TEHNYT ITSEMURHAN MONIEN KOVUUDEN TÄHDEN. MILLAISEN KRIISIN HE KÄYVTÄT LÄPI. SYLJETTE SPITAALISESTEN PÄÄLLE. MEETTE LAKANAN KANSSA OSOITTA MIELTÄ ETTEKÖ TAJUA KUINKA SAATASTAISIA OLETTE. jEESUSKO TEKSI NÄIN.ETTE HALUA TIETTÄÄ KUINKA MONIN HOMO TAI LESBO ON KIOKENUT HYVÄKSIKÄYTTÖÄ LAPSUUDESSAAN EIKÖ TEILLÄOLE MUUTA VASTAUSTA KUIN KAUHISISTELU. <JUMALA TULEE NÄYTTÄMMÄÅÄN MILLAINEN MIELI HÄNELLÄ ON SYNTISÄ KOHTAAN. MITEN VOIT PITÄÄ TOISTA IHMISTÄ SAASATAISEMPASNA KUIN ITSE OLET OOLUT. ENNEN PELASTUSTA. RAIVO,RAIVO, RAIVO, JALOPEURAN RAIVO ILMESTYY PIAN NIILLE JOTA VÄITTÄVÄT OMISTAVANSA SOVITUKSEN VIRAN!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja katso7 »

SYNTISILLE MINULLA EI OLE KUIN SOVITUKSEN VIRKA. SEURAKUNTA PERHEEN TÄYTYY PUHDISTUA!
TÄMÄ AVIONRIKKOJASUKUPOLVI....
EI TARVI EDES SELITTÄÄ SEN NÄKEE?????
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Mirkan profeetallinen sanoma 18.2.2017

Vanhurskaus kansan korottaa, mutta synti on kansakuntien häpeä

Eilen äänestettiin Suomen eduskunnassa aidon ja alkuperäisen, miehen ja naisen välisen avioliiton puolesta. Äänestys hävittiin äänin 120-48. Me uskovina ymmärrämme, mitä tämä tarkoittaa. Jumala pantiin sivuun ja Hänen luomistyönsä järjestykselle tai Sanalleen ei annettu asiassa mitään arvoa vastaan äänestäjien toimesta.

Henkilökohtaisesti uskon Raamatun Sanan perusteella, että sillä tulee olemaan seurauksensa. “Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema." Ilm.21:8-9.

Illalla luin uutisia aiheesta, ja voimakas rukouksen Henki tuli ylleni. Pystyin rukoilemaan ainoastaan kielillä ja se, mitä koin Pyhässä Hengessä, oli vavisuttavaa. Sitten Herra alkoi näyttää ja puhua, alkoi avata tätä asiaa. Se on jaettava. Koetelkaa Jumalan Hengessä. Vapahtajallamme on kaikki langat käsissään kaikissa asioissa. Siksi ei ole pelkoa täydellisessä rakkaudessa, joka Hän on. Hän ei hylkää omiaan, ei niitä, jotka Häntä avukseen huutavat ahdistuksen päivinä. Hän auttaa ja meidän tulee kunnioittaa Häntä. Mitä lähempänä Herraa, sitä vähemmän pelkoa. Mitä paremmin tunnemme Lunastajamme, sitä vähemmän pelkoa.

Nyt alkaa tapahtua. Kaikki nämä vaiheet vievät sitä kohti, mikä on tapahtuva. Katso, kuinka minä upotan tuon syntilaivan. Se tulee aiheuttamaan hätäännystä ja kaaosta, ihmiset tulevat juoksemaan sinne ja tänne kuin henkensä edestä peläten. Turva tulee olemaan asumattomilla seuduilla, ei kaupungeissa, sillä hävittäjä ottaa ne valtaansa. Ihmiset tulevat olemaan kuin siteissä, ei ole pakopaikkaa.

Mutta silloin, juuri niinä päivinä Minä lähetän teidät päästämään heidät vapaaksi siteistä, vapaaksi vankiloista, jotka ovat sitoneet heidän henkensä. Juuri silloin te lähdette liikkeelle, te joille olen puhunut, te jotka olette kuulleet. Te, jotka olette ottaneet Sanani varteen ja totelleet ja olleet kuuliaiset ja uskolliset Minulle, joka teidät lähetän. Te tuotte vapautuksen ja rakkauden Minun sydämeltäni niille sydämille, jotka olen siihen valmistanut maailman luomisesta. He tippuvat teidän syliinne, sillä se on Minun työni. Teillä ei ole siihen osaa eikä arpaa, mutta te saatte kerätä saalista Minun kanssani. Me yhdessä korjaamme satoa Minun taivaallisiin aittoihini. Ne ovat teille ilon päiviä olosuhteista huolimatta.

Katsokaa, olosuhteet näyttävät silloin synkiltä, mutta minä olen teidän valonanne ja voimananne. Ja te kuljette eteenpäin rohkeasti ja turvallisella mielellä, sillä Minä Olen teidän kanssanne. Ottakaa vaarin Minun sanoistani ja Minun Sanastani tulee teille kantava voima. Minä johdatan teitä, kun te kysytte Minulta, kun kuljette rukoillen tämän matkan. Sillä tämäkin kestää vain aikansa, määrä-aika on tälläkin toimituksella, joka Minun tyköäni lähtee.

Vieras valta tulee marssimaan kuin avoimista ovista, nuo jotka tulevat avaralta maalta, kuin sotajoukot ne määrätietoisesti marssivat maahanne. Silloin teidän päättäjänne pyörittelevät päitään ihmetellen. Mutte te, Minun omani, olkaa turvallisella mielellä, Minä en kadota teistä yhtäkään.

Rukoilkaa rakkaidenne puolesta, että heidän sydämensä kääntyisivät, että Minä voisin verelläni peittää heidän syntinsä, että he tulisivat pelastetuiksi. Pyytäkää, niin te saatte. Etsikää, niin te löydätte ja kolkuttakaa, niin teille avataan. Minä annan ja Minä avaan teille oikeat ovet. Nyt rakkaani, olkaa vain lujat ja rohkeat, älkääkä luopuko tunnustuksestanne Minuun minkään vallan edessä. Pitäkää uskonne Minuun ja olkaa uskolliset loppuun saakka, sillä pian tämän maailman ruhtinas tuomitaan ja nuo, jotka sitä kumartavat kasvonsa maahan saakka.

Amen, tule Herra Jeshua!
http://www.jouko-piho.fi/211357871
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näin minäkin tämän asian koin, kun Suomen päättäjät sanoivat Jumalalle: "EI!"
Nyt voimme vain odotella tuon syyn seurausta...
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sanoin miehelleni, tuossa toissa iltana, että pahoin pelkään, kun meillä nuo homotkin saavat kohta vihkiytyä, ehkä meillä kohta on myös homo presidentti ja miten käykään tuon eutanasia asian, ohitammeko vielä siinäkin Jumalan? Herra armahda meitä!!!
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ajatelkaapa linnanjuhlien vastaanottoa, jossa meillä on homo presidentti, kera puolison.

Kuva
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

HERRA!!! MINÄ EN SOVI ENÄÄ TÄHÄN MAAILMAAN! TULE PIAN! HAE MEIDÄT OMASI!!!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos näystä! Ei oikein mitään lisättävää. Tule Herra Jeesus, korjaa meidät pois täältä!
Niin puistattavaa katsella uutisia ja nähdä, miten iljettävyyksiä juhlitaan..
Jotain on tapahtuva pian, olen samaa mieltä!
tuula

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo- aika ihmeellinen uutinen tänään oli iltasanomissa, että Helsingissä,ja espoossa sekä vantaallakin haisee oksennus ja uloste. noh. itselläni heti jysähti se Raamatun kohta mieleen, jossa Herra sanoo oksentavansa suustaan ulos ne ihmiset, jotka ovat sellasia (mitä ne nyt olikaan?)välinpitämättömiä. en ole hakenut sitä kohtaa vielä Raamatusta, mutta se taisi olla laodiken seurakunnalle antamat sanat.
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, tuula! Huomasin myös tuon uutisen ja mieleeni tuli tuo sama sananpaikka ja näkyni tuosta mustasta autosta, jonka ovet olivat levällään ja oksennusvadit jalkatiloissa ...
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ehkä tämä maamme ja täällä olomme, alkaa muuttumaan suuressa synnissään näkyväksi ja myös sen hajuiseksi, miksi se kaikkinensa on muodostunut, oksennukseksi, jonka Herra suustaan oksentaa ...
tuula

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja tuula »

aamen sinetti. näin taitaa käydä nyt.
Sinettisormus

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

”Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: ’Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani. ’Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet. Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. ’Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. ’Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille.’” (Ilm. 3:14–22)
tuula

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja tuula »

Iso AAMEN. juuri tätä lukua tarkoitin. onhan maa Jumalan astinlauta ja nyt syystäkin Jumala oksensi niskaamme viime päivien tapahtumien johdosta.
sisar

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja sisar »

"Maailma" iloitsee tänään.

Yllättäen hehkutetaan homoparien onnen täyttymystä ja arkkipiispakin kiittää Jumalaa heistä. (Silmäilin vain uutisotsikoita, juttuja en lukenut)

Voi Herra, anna tulesi tulla taivaasta! Näytä Herra Voimasi Näytä Herra Viisautesi ja Tahtosi! Anna Taivaan julistaa Sinun kunniaasi! Nöyrrytä maamme kansa Sinun edessäsi Herra!

Tule jo Jeesus rakas, en jaksa enää!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sanos muuta sisar! Amen, tule Herra Jeesus jo, en minäkään jaksa enää odottaa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ainakin yksi "tapaus" tullut julki:

Helsingin tuomikapituli haluaa kuulla homoparin vihkinyttä pastoria
http://yle.fi/uutiset/3-9498492
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Okei, nyt se sitten alkaa... :(
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Katselin tuossa kalenteria ja panin merkille että raamatullinen vuodenvaihde osuu sinne 29. päivän korville, joten sen jälkeen on odotettavissa maailmaa mullistava vaihe, ehkä pääsiäisen jälkeen sitten.
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Avioliittolaki voimaan 2017

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

papit painostavat piispoja, jotta homot saisivat kirkkovihkimisen.

http://www.kaleva.fi/uutiset/kotimaa/pa ... le/753771/
Vastaa Viestiin