Eläimet opettavat

Keskustele luomakunnasta, sen synnystä ja Jumalan suunnitelmasta
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

:lol: Sientti! :lol: ... ei voi mitää, tää on näit päivii... :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ymmärrän täysin :D
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... iteasiassa ja vakavasti ottaen :D ... Jyrki tossa joku aika sitten kehotti heittää huumorii kehii, joten sitä saa mitä tilaa ... :lol:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eläimet opettavat ja sarajakuvaeläimet myös:
kettu_temmataan.jpg
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä on varmaan sitä Odottamisesta, syntyvää jännitystä!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Jeesus tulee ja me olemme siihen valmistautuneet.
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

... totta, ei vielä ole saavutettu tuota parasta hetkeä, mutta se on tuleva PIAN! Tule Jeesus!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mä sillee rakastan filosofiaa.... toi on sitä.
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

SIUNAUSTA KAIKILLE!!!
Samuli

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kyllä ehkä juuri nuo molemmat siunaukseksi ja opetukseksi. ainakin omalla kohdalla. :)
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Opetus ja siunaus = sama asia
Onnettomuus ja siuanus = monesti sama asia

Tässä juuri loppiaisena neljä adventistinuorta ajoi autolla Puolassa lähetystyössä ja joutuivat erittäin rajusti rekan ruhjomaksi. Takapenkkiläiset lensivät ulos autosta siten ettei niiden lentorataa voitu selittää. He vain lensivät ulos autosta eikä kenellekään käynyt isompia vaurioita. Pieniä luunmurtumia jne. Lääkärit olivat ihmeissään koska auton takaosa ruhjoutui tuon lennon jälkeen sellaiseen kuntoon, ettei yksikään elollinen olisii siellä selvinnyt.

Tyttäerni kertoi toissapäivänä tästä koska hänen koulukaverinsa oli tuossa onnettomuudessa.

Nyt selviää jälleen se että "hei nämä ovta uskovia" ja sitten "ahaa, heillä on siunaus"... ja sitten jengi tajuaa.
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Heillä oli TODELLA Jumalan Siunaus ja Suojelus mukana. Kiitos Jeesus!
sisar

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja sisar »

-jarmo- kirjoitti:Eläimet opettavat ja sarajakuvaeläimet myös:
kettu_temmataan.jpg
Minä näin eilen aamulenkillä ketun :) Ja tänään viimeksi ajattelin, miten hulluna ihmiset ja ei (vielä) uskova mieheni minua pitäisivät, jos tietäisi kaikki sisimmät ajatukseni. Voin kuvitella ilmeet ja puheet, jos vuodattaisin tekstini ääneen :)

Senkin vuoksi olen niin kiitollinen tästä palstasta. Saa vuodattaa sydämen ajatuksia.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi että mä ymmärrän sua Sisar!!!
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Sisar! Minä näin eilen aamuna myös ketun pellollamme, kun join aamukahvia. Ja voin täysin samaistua sinun kommenttiisi, noista sisimmistä ajatuksista. Kaikkea en voi tuoda ilmoille, mitä ajattelen, sillä ympärilläni on paljon niitä, joita ei vähää kiinnosta ja ovat sen ilmi tuoneetkin: "Ei enää yhtään Jeesusta!" Tätä sain välillä kuulla, ja alkoi jo pelottaa aukaista suutaan näistä hengellisistä asioista, mutta täällä voin tuoda sen mitä sydämeni laulaa tahi itkee. Olen myös kiitollinen Herralle, että Hän teki mahdolliseksi tämän foorumin.
Mieheni sanoi minulle joskus, ettei halua tietää näistä minun hengen asioistani ja siksi hän ei tiedä, että kirjoitan täällä. Tosin muutaman kerran hän on jo tullut taakseni, kuin vakoilemaan, mitä koneella teen. En siis valehtele hänelle, kun itse on kieltänyt, ettei halua tietää, mutta jotenkin tämä vaivaa minua ja jollain tasolla haluaisin kertoa. Ehkä sitten, kun hän herää kiinnostumaan todella näistä uskon asioistani.
Joten ymmärrän täysin tunteesi sisar. Ihmispelkoa ei saisi olla, mutta joskus uskova ajetaan vain niin nurkkaan! Minäkin olen vain ihminen, enkä aina niin vahva, kuin mitä oletetaan...
Mutta ollaan toistemme tukena! Olen tämän halunnut jo kauan kertoa tänne, mutta nyt vasta pystyin, kun sain sinulta vertaistukea, RAKAS SISAR!
Sinettisormus

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. olen kuitenkin ihmetellyt ja samalla kiitollinen, että mieheni on antanut minun pitää noita kotikokouksia. Ja hän sanoikin, että jos hänellä ei olisi yhtään uskoa, en noita kokouksiakaan saisi pitää, että ehkä jotain toivoa vielä, mutta kun sen uskon kasvu on hänellä lakannut, ja joskus tuntuu että on tullut jopa taantumaa,... että tällasta vuodatusta tästä nyt tuli .....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen Sinetin miehen puolesta. Hänessä on paljon hyvää ja ennen kaikkea ymmärrystä. Usko tulee sitten kun on tullakseen.
Hannah

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Aamen.
näkymätön ninni

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Sama tilanne on minullakin kotopuolessa kuin sinetillä ja sisarella, joten ymmärrän hyvin heidän tuntojaan!

Mies sanoo uskovansa, mutta käytännössä hän ei osoita kiinnostusta uskon asioihin. Sanoo kyllä rukoilevansa ja onhan se jo aika paljon sanottu. Tietysti toivoisin, että hän kiinnostuisi myös Jumalan Sanasta. Hän kyllä pitää kovasti yhteisistä rukoushetkistä, joita pidämme yhdessä lasten kanssa aina kun on sopiva hetki. Olen kovasti kiitollinen Herralle niistä hetkistä! Eikä hän pistä vastaan, että luen lapsille lastenraamattua ja puhun heille Jeesuksesta. Kiitos Herralle siitä!

Mutta jatkamme rukouksia läheistemme puolesta! Siunausta teille kaikille!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Eläimet opettavat

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kommenttina puolisoista, luulen että he voivat jakaa todellisen uskon, teitä sen enempää tuntematta. Tietenkin he voivat olla uskossa eri kohtaa, mutta puolisoiden ei välttämättä ole helppo jakaa näitä asioita keskenään, koska maallinen yhteys on niin voimakas.

Itse törmäsin tähän viimeksi jouluna vaimoni kanssa, joka on siis uskossa, mutta siitä huolimatta meille meinasi melkein tulla riita Herran odottamisesta. Hetki sen jälkeen hän tuli perääni ja sanoi että olen oikeassa, mutta että hän pelkää. Enkä voi häntä siitä syyttää.

Olen rukouksessa monta kertaa saanut viestin, että Herralla on vaimoini kanssa yhteys, mutta että se ei ole sama yhteys kuin meillä täällä maan päällä. Ja että Herra kyllä pitää hänestä huolen. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin