Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voitteko rukoilla puolestani asiassa jota olen pyytänyt Jumalalta pitkään. Kiitos rakkaat sisaret ja veljet
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet jatkuvassa rukouksessani, rakas veljeni! Herra kuulee ja Hänellä on aikansa. <3
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Sinetti rakas
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tiedän, katso7, että elämme vahvan Jumalan tahdon alaisuudessa. Siinä on hyvä olla, sillä Hänen tahdossaan esteet väistyy.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. olin juuri kirjoittamassa tuota edellistä kommenttia, kun soitit, ja nyt koen, että tuo vastaukseni, oli vastausta noihin esteisiin. Amen.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilin juuri asian puolesta ja vahvasti yhtä äkkiä rukoillessani koin, ettei saatana voi tulla mukana askelissa, jotka kulkevat Jumalan tahdossa.
Sitten mieleeni nousi tuo luku 153, josta kerrotaan näin:

SATAVIISIKYMMENTÄKOLME (153). Luku kuvaa
hedelmän kantamista, 153 = 17 x 9 = (voitto) x (hengen
hedelmä).

Luku 153 saadaan laskemalla yhteen numerot 1-17.

Kun Jeshua auttoi ylösnousemuksensa jälkeen Pietaria
ja muita opetuslapsia saamaan suuren kalansaaliin,
verkosta löytyi 153 kalaa (Joh 21:2,11).

Sanan 'kalat' (kreikaksi 'ichthues') lukuarvo on
1224 = 8 x 153. Myös sanan 'verkko' (kreikaksi 'to
diktuon') lukuarvo on 1224 = 8 x 153.

Hepreankielessä ilmauksen בני האלהים Jumalan lapset
lukuarvo on 153. Vastaavan kreikankielisen ilmauksen
lukuarvo on 3213 =3 x 7 x 153.

Kreikan sanan 'kanssaperilliset' lukuarvo on
1071 = 7 x 153 (Room 8:17).

Kahdentoista opetuslapsen nimien yhteinen lukuarvo
on 9629 = 7 x 9 x 153 (Mark 3:16-19).

Johanneksen evankeliumin 21. luvussa kerrottu
kertomus kalastamisesta sisältää 153 sanaa.

Liitin tuon saman, sinun kirjaasi, joka on oleva siunaukseksi monille. Olet n. 100 jakanut ja kohta lisää ja tuo luku 153 on pian täyttyvä Siunauksena sinun työllesi ja itsellesi, sillä hyvää Herra tahtoo joka Hänen tahdossaan vaeltaa ja työtä tekee.

AMEN!!! KIITOS JEESUS!
rauhansoturi

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

katso7 kirjoitti: 19 Syys 2019, 12:46 Voitteko rukoilla puolestani asiassa jota olen pyytänyt Jumalalta pitkään. Kiitos rakkaat sisaret ja veljet
Rukoilen.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Rakkahin Jeesus Kristus, meidän Herramme, että sinä ilmoitit ja todeksi näytit, että tuo saamani rukous vastaus eilen, oli todellakin Sinun vastauksesi rukokseeni katso7:lle, vahvistit sen meille! Katso7:lle ja minulle. Kiitos Jeesus ... olen sanaton ..
MEILLÄ ON SUURI JUMALA!!! HALLELUJA!!!

Kuva
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 19
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi.

2. Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
3. Päivä sanoo päivälle, ja yö ilmoittaa yölle.
4. Se ei ole puhetta, se ei ole kieltä, jonka ääni ei kuuluisi.
5. Niiden mittanuora ulottuu yli kaiken maan ja niiden sanat maanpiirin ääriin. Auringolle hän on tehnyt niihin majan.
6. Se on niinkuin ylkä, joka tulee kammiostaan, se riemuitsee kuin sankari rataansa juostessaan.
7. Se nousee taivasten ääristä ja kiertää niiden toisiin ääriin, eikä mikään voi lymytä sen helteeltä.
8. Herran laki on täydellinen; se virvoittaa sielun. Herran todistus on vahva, se tekee tyhmästä viisaan.
9. Herran asetukset ovat oikeat, ne ilahuttavat sydämen. Herran käskyt ovat selkeät, ne valaisevat silmät.
10. Herran pelko on puhdas, se pysyy iäti. Herran oikeudet ovat todet, kaikki tyynni vanhurskaat.
11. Ne ovat kalliimmat kultaa, puhtaan kullan paljoutta, makeammat hunajaa ja mehiläisen mettä.
12. Myös sinun palvelijasi ottaa niistä vaarin, niiden noudattamisesta on suuri palkka.
13. Erhetykset kuka ymmärtää? Anna anteeksi minun salaiset syntini.
14. Myös varjele palvelijasi julkeilta, älä anna heidän minua hallita. Niin minä pysyn nuhteetonna ja olen paljosta synnistä puhdas.
15. Kelvatkoot sinulle minun suuni sanat ja minun sydämeni ajatukset sinun edessäsi, Herra, minun kallioni ja lunastajani.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

28. Etkö tiedä, etkö ole kuullut: Herra on iankaikkinen Jumala, joka on luonut maan ääret? Ei hän väsy eikä näänny, hänen ymmärryksensä on tutkimaton.
Jesaja 40.

"Totisesti, sinä olet salattu Jumala, sinä Israelin Jumala, sinä Vapahtaja" (Jes 45:15). "Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä" (Room 8:33). "Ei ihminen voi käsittää Jumalan tekoja, sitä mikä auringon alla tapahtuu; vaikka ihminen kuinka ponnistelee yrittäessään ymmärtää, ei hän käsitä. Ja vaikka viisas väittäisikin ymmärtävänsä, ei hän kuitenkaan ymmärrä" (Saarn 9:17).
Pi_O

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Pyydän rukoustukea, sillä nyt tuntuu siltä, että tilanteessani on meneillään "loppuravistus" ennen kuin kaikki asiat loksahtavat paikoilleen ja kärsimys muuttuu iloksi.

Joskus lapsena kysyin Jumalalta, kun olin lukenut Jobin kirjaa, että "Miten muka uudet lapset voivat korvata menetetyt lapset?"
Tunsin Jumalan vastaavan "Hyvä on, saat ensin kivikkoisen tien ja sitten ilon tien."

Onhan joku joskus sanonut:
Se, minkä luulit olevan vastoinkäyminen onkin vain valmistelua tulevaan iloon.

Minulle tuli tänään kaksi Raamatun kohtaa vahvistukseksi.

Luuk. 16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.

Ps. 18:35 (18:36) Sinä annat minulle pelastuksen kilven, ja sinun oikea kätesi minua tukee; sinun laupeutesi tekee minut suureksi.
36 (18:37) Sinä annat minun askeleilleni avaran tilan, ja minun jalkani eivät horju.

Kiitän Abba Isä, Jeesuksen Kristuksen nimessä, että nyt on aika kirkastaa Nimesi ja Sinun tietä kulkevat.
Tapahtukoon Sinun tahtosi! Amen!
Pi_O

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Jarmo, rukoilin sinullekin voimia ja asioiden selkeytymistä, vaikken sitä tänne kirjoittanutkaan.
Toivottavasti tilanteesi on kirkastunut!
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessani.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Ella »

Matt 6:9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi
10.Tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niin kuin taivaissa.
11.Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
12;ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niin kuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme.
13.äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia
iankaikkisesti. Amen

RK 1938

Siunausta päiväänne siskot ja veljet
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pi_O

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Ella ja Sinetti, jos rukoilitte minunkin puolesta.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Etsin uutta vuokra-asuntoa voisitteko rukoilla rakkaat sisaret ja veljet asian puolesta.Kiitos
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Rukouksessani, veljeni.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestanne. katso7 ja Pi_O Siunausta päiväänne.
Kiitos Pi_O kun palasit palstalle. Ja Kiitos katso7 Profetiasta odotin sitä.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Pi_O

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pi_O »

Kiitos Ella. Hetken huili ennen toimeen ryhtymistä *toivoo*
Siunausta Ellan päivään.

Rukoilen myös katso7:lle mukavan kodin löytymistä. Paikkaa, jossa saa olla hyvin ja turvallisin mielin.
Ja tietysti Jumalan johdatusta elämään, Amen!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olette rukouksessa. Pi_O ja katso7, tapahtukoon Isän tahto teidän asioissa ja toiveissa. Siunattuja olkoon tämän palstan keskustelut ja palstalaiset Herran nimeen! Aamen!
Vastaa Viestiin