Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Ajattelin, että tämä tarkoitti sitä että uskoontuleminen ja uskominen muuttavat ihmistä ja silmäthän ovat sielun peili.

Ja mitä Jeesukseen tulee, ettei menisi opilliseksi kiistaksi, niin Jumalaahan me kaikki rukoilemme. Mutta vain Jeesuksen kautta meillä on tie Isän tykö.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Siis, Jumala on SANA. Ja, Mooses oli Jumalan luona. Tuo Jumalan luona oleminen sai Mooseksen kasvot säteilemään.

Johanneksen evankeliumin alku puhuu Jeesuksesta, joka on Sana, ja Jumala.

Katso7 kirjoitti;

"Mirjamin kasvot loistivat kuin aurinko (miksi hän loisti kuin aurinko, hän säteili)"

Kerroin siis oman mielipiteeni, mistä tuo Mirjamin kasvojen "säteileminen" johtui. Mirjam evankeliumin työntekijänä on viettänyt ja viettää aikaa Jumalan kasvojen edessä( yhteydessä ).

Joko nyt ymmärsit pointtini ?
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

Asiayhteyden ymmärsin, asiavirheisiin vain kommentoin. Ei pidä sekoittaa asioita, koska on paljon ihmisiä jotka saattavat oppia aivan vääriä juttuja kirjoitteluista.
2 Kor 3 kirjoitti:12 Koska meillä siis on tämmöinen toivo, niin me olemme aivan rohkeat
13 emmekä tee niinkuin Mooses, joka pani peitteen kasvoillensa, etteivät Israelin lapset näkisi sen loppua, mikä on katoavaista.
14 Mutta heidän mielensä paatuivat, sillä vielä tänäkin päivänä sama peite, vanhan liiton kirjoituksia luettaessa, pysyy poisottamatta, sillä vasta Kristuksessa se katoaa.
15 Vielä tänäkin päivänä, kun Moosesta luetaan, on peite heidän sydämensä päällä;
16 mutta kun heidän sydämensä kääntyy Herran tykö, otetaan peite pois.
17 Sillä Herra on Henki, ja missä Herran Henki on, siinä on vapaus.
18 Mutta me kaikki, jotka peittämättömin kasvoin katselemme Herran kirkkautta kuin kuvastimesta, muutumme saman kuvan kaltaisiksi kirkkaudesta kirkkauteen, niinkuin muuttaa Herra, joka on Henki.
Niin, ja sivumennen sanoen, Joh 1 puhuu kyllä sanasta ja Jumalasta, mutta se ei sano että "Jumala on Sana"; eikä edes että Sana oli Jumala (määrisellä artikkelilla), vaikka se niin (mahd. väärin käännettynä) lukeekin monessa käännöksessä, vaan että sana oli jumala (ilman määräistä artikkelia); koska sanaa theos käytetään myös merkityksessä suuri, voimallinen, mahtava yms., niin on väärin sanoa että tuossa olisi sanottu että Sana olisi Jumala, vaan että Sana oli voimallinen, mahtava, arvollinen, kunnioitettava, korkeassa asemassa, tms. - kuten Jumalan ainoa Poika nyt onkin. "Jumala"-sanan määräisen artikkelin puutos on sen tasoinen virhe, jota Johannes ei olisi ikupäivänä tehnyt.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen henkilökohtaisesti tavannut useita uskovia joiden kasvot säteilevät iloa heidän kasvonsa eivät häpeästä punaista. Mirjami kasvot kun sanoin loistivat kuin aurinko käytämme myös vertauskuvia näillä palstoilla.sitäpaitsi 10 käskyä jotka Mooses sai Jumalalta eikö ne ollut yksi syy Mooseksen kasvojen säteilyn ja eikö uusi testamentti puhu jotain Mooseksen kasvojen säteilystä ja meidän kasvojen säteilystä.kyllä Jumalan kirkkaus saa sana meidän kasvomme paremmin loistamaan kasvoiltamme .olen tavannut monta.eräskin uskova tuttu tapasi uskomattoman tuttu sanoi kun hän todisti tälle miehelle että älä katso mua nuo sun kasvot säteilee niin voimakkaasti uskon että se oli Jumalan kirkkauden säteily.mm.Richard wubrant 20v kommunistivankilasssa kirjassaan kirkkautta kidutuskammioissa kuvassa hän on langanlaiha mutta hänen kasvonsa säteilevät kuvasta.stefanuksesta sanotaan hänen kasvonsa olivat kuin enkelin kasvot kyllä tämä mielestäni kirkkauden säteilyä on joka tulee Jeesuksesta Kristusta ja hänen sanastaan
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Rauno Helpin kokous on tänään Orivedellä rukoilkaa kokouksen puolesta menen sinne!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistakaa tänä viikonloppuna olevan Rukouspäivien tapahtumaa Karmel kodilla!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Juhani

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Anteeksi tyhmä kysymykseni (uskoni ensi askeleita) mutta mikä on Raamatun sanan mukaan eroa sillä, jos rukoilee suoraan Jumalalle tai saanko sitten jotenkin sitten lisää "poweria" jos käyttää välissä esirukoilijoita? Mitä Raamattu sanoo tästä ja mitä apostolit tekivät?
Juhani

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Löytyykö asiaan liittyviä Raamatun jakeita?
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Uskon henkilökohtaiseen yhteyteen, mutta olen miettinyt tuota samaa ja löysin vastauksen silloin tästä Matt 18:
19 Minä sanon teille: mitä tahansa asiaa kaksi teistä yhdessä sopien maan päällä rukoilee, sen he saavat minun Isältäni, joka on taivaissa. 20 Sillä missä kaksi tai kolme on koolla minun nimessäni, siellä minä olen heidän keskellään."

Siunausta päiväänne!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hei siskot ja veljet,
Pyydän esirukousta siskoni pojalle, joka on hyvin sairas. Itse pelkään jo pahinta..
Rukoilkaa viisautta lääkäreille, mutta vielä enemmän, että poika ja koko perhe löytäisi Jeesuksen ennen kuin myöhäistä.
He eivät ole uskossa.

Siunausta teille kaikille!
sisar

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja sisar »

Pigeon kirjoitti:Hei siskot ja veljet,
Pyydän esirukousta siskoni pojalle, joka on hyvin sairas. Itse pelkään jo pahinta..
Rukoilkaa viisautta lääkäreille, mutta vielä enemmän, että poika ja koko perhe löytäisi Jeesuksen ennen kuin myöhäistä.
He eivät ole uskossa.

Siunausta teille kaikille!
Herra Jeesus Kristus, Sinun Pyhiin Käsiisi jätämme Pigeonin sisaren perheineen. Pelasta, paranna ja armahda Sinun hyvän tahtosi mukaan. Aamen.
näkymätön ninni

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksissa ovat siskosi poika ja koko perhe.
Olet varmaan jo jonkin aikaa rukoillut siskosi perheen puolesta...
Niinpä mitään ei tapahdu sattumalta tai vahingossa vaan kärsimykseen on kätkettynä Jumalan suunnitelma ja hyvä tarkoitus, vaikka sitä ei saata koskaan ymmärtää tämän elämän aikana. Loppujen lopuksi kaikki se, mitä Jumala antaa ja sallii meidän elämäämme, tähtää vain yhteen tavoitteeseen: uskon päämäärään, sielun pelastumiseen (1. Piet. 1:9).
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

Pigeon, oletko kertonyt Jeesuksesta itse suoraan siskosi pojalle ? Koen, että esirukous on tärkeää, mutta vielä tärkeämpää on asettaa hänen itse valittavakseen elämä.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Hyvä kysymys Olli. Olen opettanut hänet rukoilemaan(taaperona), mutta paljon on tapahtunut tässävälissä ja ne on ehkä unohtuneet.. Tämä on ollut yksi rukoukseni aihe, miten ottaa asia puheeksi nyt. Kiitos, kun toit asian esille..vahvistusta pohdinnoilleni.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen hänen puolestaan.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Pigeon hyvä että pyysit esirukousta vien asian ystävälleni Jumalalle! Jeesuksen nimessä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

katso7 kirjoitti:... vien asian ystävälleni Jumalalle! Jeesuksen nimessä!
Juuri näin ! Kiitän Isää siitä, että Hän haluaa olla ystävämme. Kaikki asiat eivät mene niin kuin omassa viisaudessamme haluamme, mutta se mikä on aivan varmaa on se, että Hän kutsuu jokaista luokseen, eikä toivo kenenkään hukkuvan.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kuulin elämäni ensimmäisen korvin kuultavin äänin 1,5v sitten (uskon että Jumala sen sanoi) KAIKKI MITÄ SÄ OLET ODOTTANUT ON OVEN TAKANA!. voisitteko rukoilla tämän profetian sanojen ymmärrystä ja kestävyyttä ja että korvani sekä sydämeni avattaisiin ymmärrykselle mitä tämä tarkoittaa. Uskon tietäväni sen mutta jos voisitte rukoilla! Olisin kiitollinen!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

^ katso7, suo anteeksi jos olen väärässä, mutta minä näen, että tuo profetia on käynyt ja käymässä toteen silmissäsi juuri nyt. Kaikki se mitä olet elämältä hakenut, on silmiesi edessä, ja ovi on nyt auki. Nyt sinun on aika astua eteenpäin ja elää uskossa, ei enää näkemisessä. Olet siihen valmis.
Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olli et ole väärässä. Ovi on sepposen selällään. Herra puhui kauttasi kiitos rohkaisusta. Olen siihen kyllä jo myötävän vastauksen saanut että ovi on auki ja kaikki on valmiina. Abba Isä Jeesuksen nimessä anteeksi epäluottamukseni sinuun! Miksi on niin vaikea uskoa jotain ennenkuulumatonta. Uuteen astuminen vaatii rohkeutta mutta onneksi Jumala on turvamme!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin