Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus! Olette rukouksessani. Olkaa Siunatut.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa, Herra on selvästi kuullut rukouksemme. Herra, Paranna, Siunaa ja Suojele Pigeonin miestä ja anna lohtusi kaikille niille, joita tämä asia koskettaa! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Voitteko rukoilla asian puolesta jonka Herra tietää. Kiitos rakkaat sisaret ja veljet
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen puolestasi, rakas veljeni. Olet Herran johdatuksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen puolestasi Katso7!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksissa olet katso7! Ole siunattu!
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

voisitteko rukoilla minun puolesta, kun erästä asiaa minulle nyt tarjotaan ja josta olen epävarma. Jumala tietää, mitä minun tulee tehdä ja että Hän ilmoittaisi minulle, mitä teen sen kanssa.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoiltu.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen mukana rukouksessa!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hannah

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Rukoilin myös niin Katso7 veljen ja sisar Tuula1:en puolesta..
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos rukouksista. Asiat selkeni. Näin käärmeen, joka katseli minua. Siis se ei ollut Jumalasta, vaan sielunvihollisesta. En ota siis siihen enää kantaa.
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Pyydän rukousta seuraavan asian puolesta: kun katson illalla jotain liian jännää elokuvaa niin tuntuu että seuraavana päivänä olen sisäisesti kauhean peloissani. Touhuan kovasti jotain ikäänkuin paeten todellisuutta. Eläydyn liian täydellisesti elokuvan dramaattisiin asioihin ikäänkuin pelkäisin että sellaista voi sattua myös minulle joskus. Kun koko ikänsä on ollut ilman turvaa eikä sitä näytä koskaan löytävän niin pelot tulee aina uudelleen esiin kun erehtyy katsomaan jotain TVstä tai lukemaan muuten vaan vaikka profetioita, uutisia, ihan mitä tahansa.
Jos rukoilen niin Jeesus tuo rauhan ja turvallisuuden mutta jos erehdyn lankeamaan todellisuuteen ja arkeen (jatkuvaan köyhyyteen) niin pelot tulee heti sisimpään ihan vapinana. Toivoisin että täältä pääsisi pian pois. Minulle sopii vain sallitut elokuvat mutta kiusaus jännitykseen saa katsomaan myös K12 ohjelmia.
Pyytäisin siin rukousta etten lakea katsomaan mitään muita ohjelmia kuin "lapsille sallittuja".
Toki toivoisin että sisäisen sydämen pelot joskus loppuisivat eivätkä vain olisi välillä väliaikaisesti poissa "vallasta".
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen asiasi puolesta. Minäkään en enää kykene katsomaan mitään, missä on väkivaltaa tai kauhua, se on otettu pois minulta, eikä ne meille Herran omille sovi. Me niitä katsellessa avaamme ovea saatanalle: " POIS SE MEISTÄ!!" Jos mahdollista yritä katsella esim. tv7:mää ja kuunnella hyviä netti saarnoja. Tämä vain vinkiksi.

Rakas Jeesus!
Tule Pyhän Hengen läsnäolossa tähän keskuuteemme.
Me anomme sinun edessäsi vapautusta noiden huonojen ohjelmien katsomisesta, ohjelmat joissa on paljon väkivaltaa ja kauhua.
Vain Sinun veresi kelpaa meille Jeesus Kristus!
Me JULISTAMME, demonisille voimille, kuoleman henki ja noituuden hengille, pelon ja vihan hengille, että niiden on POISTUTTAVA Maaretin elämästä!!! JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ POISTUKAA!!! Ne ovat tuoneet Maaretin elämään kaikkinaista pahaa, koko hänen elämänsä ajan mutta NYT NIIDEN ON POISTUTTAVA! JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ JA VERENSÄ KAUTTA DEMONISET HENGET POISTUKAA MAARETISTA!!!
Ja nyt saamme kiittäen ottaa heti vastaan tuon vapauden noista ohjelmista ja demoneista. KIITOS JEESUS!!! KIITOS JEESUS!
Amen.

Julista myös itse noille hengille ääneen, että niiden on poistuttava heti elämästäsi ja uskossa ota HETI VASTAAN!
Amen.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

JULISTA niille vielä:
MINÄ IRTISANOUDUN KAIKISTA DEMONISISTA HENGISTÄ ELÄMÄSSÄNI:
KUOLEMAN HENGESTÄ; NOITUUDEN HENGESTÄ; PELON JA VIHAN HENGESTÄ! EIKÄ NIILLÄ OLE ENÄÄ MITÄÄN VALTAA MINUUN; JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ!!! AMEN
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus! Poistukoon kaikki vihan, pelon ja ahdistuneisuuden ja alistuneiduuden MUISTOT, mitä on ollut Maaretin elämässä, Sinun nimessäsi Jeesus Kristus! Amen.

Kun otit tämän Hengessä ja uskossa heti vastaan, voit todella uskoa, että nyt olet VAPAA!!!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen.

Meillä jokaisella on omat "herkkyytemme" eri asioille. Toisia ne koskettavat tuottaen juuri sisäisiä pelkoja, ja toisiin ihmisiin samat asiat eivät vaikuta millään lailla. Puhun kokemuksesta.

Samoin on eri hengellisten keskusteluaiheiden kanssa, jotkut ahdistuvat toisesta ja toiset taas toisesta aiheesta.

Jos sinua on joku asia satuttanut jossain elämäsi vaiheessa, niin "vanha haava" voi taas vaivata jos se tulee myöhemmin vastaan.Puhun kokemuksesta.

"Ja katso, Minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti"
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Mulle tulee vain mieleen eräs tilanne jossa en totellut Jumalan ääntä:
tottelemattomuuttahan sanotaan noituudeksi. Kun olin pihalla menossa töihin aamulla noin 10 vuotta sitten niin koin että olisi pitänyt sanoa eräälle miehelle jotain Jeesuksen pelastuksesta, tuo mies kulki edelläni pihalla ja oli viemässä roskia roskasäiliöön. Olin niin monta kertaa saanut turhaan puhua ihmisille Jeesuksesta että kieltäydyin ja sanoin "äänelle" että "ihan turhaa".... "ääni" vastasi "et sinä voi tietää..." minä kuitenkin käännyin pois kiertäen bussipysäkille metsän kautta....
Muutama viikko myöhemmin kuulin että se mies oli kuollut sydän kohtaukseen pihalla viedessään roskia....

koen siis syyllisyyttä niistä monista tilanteista joissa en ole totellut ja puhunut Jeesuksesta ...... vaikka katutyössä olen puhunut niin monille niin turhaan. Tällainen "leivisköjen hoitamattomuus" saa epävarmaksi pelastuksesta kun siellä Raamatussa on niin paljon niitä ankaria vertauksia vaikka monissa kohtaa korostetaan armoa....

Mutta kiitos rukouksista ......
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinetti kirjoitti: 29 Huhti 2019, 12:06 Kiitos Jeesus! Poistukoon kaikki vihan, pelon ja ahdistuneisuuden ja alistuneiduuden MUISTOT, mitä on ollut Maaretin elämässä, Sinun nimessäsi Jeesus Kristus! Amen.

Kun otit tämän Hengessä ja uskossa heti vastaan, voit todella uskoa, että nyt olet VAPAA!!!
Kiitos Sinetti.
Olisi ihanaa olla sellainen ihminen jolle itsevarmuus on normaalia ja terve itsetunto on normaalia. Ne puhuu normaalisti ihmisten kanssa ja niille on normaalia olla vaikka esimies ja määrätä muita, tai olla vastuussa jossain johtotehtävässä , se on niille normaalia

en tarkoita että haluan määrätä vaan sellainen päättäväinen vastuunotto on joillekin täysin luonnollista ihan missä tahansa tilanteessa tai työtehtävässä, ne on armeijassa esim upseereita ja saavat helposti työpaikan koska haastattelija huomaa itsevarmuuden ja vastuunoton.

Mun mielestä oli hauskaa lukea noita sääntöjä tälläkin foorumilla, niin outoa ja hassua että joka saa ladella sääntöjä ja määräyksiä, niin hassua että joka saa Suomessa laatia lakeja muiden toteltavaksi, jotenkin mä jaksan aina ihmetellä että toiset asettuu toisten yläpuolelle määräämään ja käskemään. Mulle se on niin outoa kun akateemisesta koulutuksestani ymmärrän ettei kukaan ole toista tärkeämpi tai arvokkaampi mutta silti ne voi asettua johonkin asemaan missä ne käyttää autoriteettia.
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tarkoitan, että olisi hauska oppia sellaista kykyä määrätä ja laatia ohjeita tai sääntöjä, siis vaatia jotain niin että se vaikuttaa johonkin. nyt jos vaadin niin riita ja sota on valmis. Siihen liittyy ihan vaikka palvelusten pyytäminen, rukoilen pitkään rohkeutta ja mietin perusteluja pitkään jos mun täytyy pyytää jotain apua tai palvelusta toisilta ihmisiltä, muille on normaalia pyytää ja vaatia. Elämä tuntuu turhalta jos ei vaikuta mihinkään.
On ikäänkuin havunneulanen polulla jolla ei ole mitään valtaa eikä vaikutusta mihinkään mitä ympärillä tapahtuu. Miten sellainen voi olla vastuussa esim jostain leivisköistä?
Joskus ajattelen sitä orjatyttöä joka kertoi sotapäällikölle että hänen maassaan Israelissa on profeetta joka varmasti päästäisi sotapäällikön hänen pitalistaan. Sellainen pieni lausunto oli niin suuri että se mainittiin Raamatussa ja sotapäällikö saapui Israeliin profeetta Elisan parannettavaksi pitalistaan. 2. Kuningastenkirja 5.

Minä olen kuin tuo mitätön pieni orjatyttö jolla joskus ehkä on tilaisuus tehdä yksin pieni teko joka onkin suuri siunaus.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2. Niin hän avasi suunsa ja opetti heitä ja sanoi:
3. "Autuaita ovat hengellisesti köyhät, sillä heidän on taivasten valtakunta.
4. Autuaita ovat murheelliset, sillä he saavat lohdutuksen.
5. Autuaita ovat hiljaiset, sillä he saavat maan periä.
6. Autuaita ovat ne, jotka isoavat ja janoavat vanhurskautta, sillä heidät ravitaan.
7. Autuaita ovat laupiaat, sillä he saavat laupeuden.
8. Autuaita ovat puhdassydämiset, sillä he saavat nähdä Jumalan.
9. Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
10. Autuaita ovat ne, joita vanhurskauden tähden vainotaan, sillä heidän on taivasten valtakunta.
11. Autuaita olette te, kun ihmiset minun tähteni teitä solvaavat ja vainoavat ja valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa.
12. Iloitkaa ja riemuitkaa, sillä teidän palkkanne on suuri taivaissa. Sillä samoin he vainosivat profeettoja, jotka olivat ennen teitä.
Matt.5.
Vastaa Viestiin