Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistan myös rukouksin. Minäusein kuuntelen tätä laulua. Ajatelkaa missä tilanteessa se on syntynyt. Meidän uskomme on voittanut maailman siis Jeesuksessa usko tulee meihin
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa minunkin puolestani Sisar ja Herran Siunausta kaikissa asioissasi! Olet rukouksissani myös.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar-myös

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja sisar-myös »

Kiitos paljon rukouksista ja tervetulosanoista sekä virrestä !

Väkevä laulu tosiaan. Olen tätä aiemmin talvella kuunnellutkin, mutten hetkeen :)
Tässä saksaksi koko laulu ja käännös google-kääntäjällä (joitain sanojen suomennoksia lisätty)

Von guten Mächten treu und still umgeben,
Behütet und getröstet wunderbar,
So will ich diese Tage mit euch leben
Und mit euch gehen in ein neues Jahr.

Hyvien joukkojen ympäröimä loogisesti ja hiljaa, (true =uskollinen)
Suojattu ja mukava ihana, (getrost= luottavaisesti, varmasti,rohkea)
Joten haluan elää kanssasi näinä päivinä
Ja mene kanssasi uuteen vuoteen.


Noch will das alte unsre Herzen quälen (kiduttaa, piiñata),
Noch drückt (drucken=painaa, puristaa, syleillä) uns böser (böse=paha) Tage schwere Last(kuorma, lasti).
Ach, Herr, gib unsern aufgeschreckten Seelen
Das Heil, für das du uns geschaffen hast.

Vanha vielä haluaa kiduttaa sydämemme,
Huono sää vie meitä edelleen raskas päivä. (edelleen,vielä painaa meitä paha päivä, painava taakka)
Voi, Herra, anna hämmästyneille sieluillemme
Pelastus, johon olet luonut meidät.


Und reichst du uns den schweren Kelch, den bittern
Des Leids, gefüllt bis an den höchsten Rand,
So nehmen wir ihn dankbar ohne Zittern
Aus deiner guten und geliebten Hand.

Ja antaako meille raskas kuppi, katkera?
Kärsimys, täynnä korkeinta reunaa,
Joten kiitollisesti ottakaamme sen ilman vapinaa
Hyvästä ja rakastetusta kädestäsi.


Doch willst du uns noch einmal Freude schenken
An dieser Welt und ihrer Sonne Glanz,
Dann wolln wir des Vergangenen gedenken
Und dann gehört dir unser Leben ganz.

Haluatteko jälleen antaa meille iloa?
Shine tässä maailmassa ja sen auringossa,
Muistakaamme sitten menneisyyden
Ja sitten elämä on täysin sinun.


Lass warm und hell die Kerzen heute flammen,
Die du in unsre Dunkelheit gebracht.
Führ, wenn es sein kann, wieder uns zusammen.
Wir wissen es, dein Licht scheint in der Nacht.

Anna kynttilöiden lämmetä tänään lämpimänä ja kirkkaana(hell),
Kuka toi sinut pimeyteen.
Lead (johda), jos se voi olla, yhdessä uudelleen.
Tiedämme sen, valosi sytyttää yöllä.


Wenn sich die Stille nun tief um uns breitet,
So lass uns hören jenen vollen Klang
Der Welt, die unsichtbar sich um uns weitet,
All deiner Kinder hohen Lobgesang.

Kun hiljaisuus leviää syvälle ympärillämme,
Joten kuuntele, että täysi ääni
Maailma, joka näkymättömästi laajenee ympärillämme,
Kaikki lapsesi ylistävät laulua.


Von guten Mächten wunderbar geborgen,
Erwarten wir getrost, was kommen mag.
Gott ist bei uns am Abend und am Morgen
Und ganz gewiss an jedem neuen Tag.

Pelastettu hyvät voimat,
Olkaamme luottavaisesti odottaa, mitä tulee.
Jumala on kanssamme illalla ja aamulla
Ja varmasti jokainen uusi päivä.


Näin kesällä unen, että joku oli ovella ja menin eteiseen.
Ovi oli auki muutaman sentin.
Se joku painoi kahvaa edestakaisin jatkuvasti, mutta ei päässyt sisälle.
Sitten laiton lukon nippua asentoon, että oven saisi lukkoon.
Silloin käteeni tartuttiin, mutta sain sen riuhaistua irti helposti.
Sitten seisoin vaan, mutta se jokin ei päässyt sisälle.
Henkilö, joka pyrki sisään, hyppi sitten niin korkealle, että kasvot näkyivät
oven yläpuolisesta ikkunasta. Hän ei näyttänyt pahalta vaan, että kuin jokin
ulkopuolinen olisi tähän tunkeutumiseen 'pakottanut/ohjannut'.
Koin, ettei henkilö itse halunnut minulle pahaa.

Myöhemmin luin hartauden, jossa mainittiin mm. Jeesuksen Sanat että "älä tee pahalle vastarintaa"
Koin, että uni ja sanoma osuisivat yhteen.

Jouluaattona alla näin unen, että oli kohmeinen käärme pihalla tien vieressä ja kuollut rotta. Oli vähäsen lunta.
Lähempänä taloa oli useampi 'räjäytetty' käärmeen raato.
Sitten katsoin ikkunasta, kohmeisen käärmeen suunnasta tuli pienehkö
krokotiili ehkäpä kesäsäässä (oliko käärme muuttunut krokotiiliksi?)
Pian tuli nuorukainen hakemaan krokotiilia eläintarhaan tai jonnekin mistä oli karannut.
Ei pelottanut ja se loppui siihen.

100-varma en ole, olivatko unet Herrasta. Olen nähnyt aiemmin luultavasti joitain unia tms. Herrasta omaan elämään liittyen.
Nämäkin unet näin seuraavina yönä, kun olin tehnyt syntiä äitiäni kohtaan, olemalla kärsimätön ja epäkunnioittava, kun olin odottanut jotain muuta.
Epätodennäköinen aika nähdä Herran unia, ajattelisin.

Nyt on ollut tilanne, että minun pitäisi päättää mm. ostanko asuntomme. Ja pitäisi osata vastata kyselyihin ja ehdotuksiin ym. Vielä tarvitsen tilaa muutaman vuoden lapsia varten.
Ahdistusta on siitä, osaanko vastata oikein ja tuleeko oikea päätös. (Asiat ovat menneet vaikeammiksi,kun olen sanonut mielipiteitäni.) itsestäkin tuntuu, että jokin päätös pitäisi tehdä, mutta mihin Herra ohjaa.
Ja että tulisiko mahdollisesti maksaa ylimääräistä. Jos pyydetään viittaa, annetaanko ihokaskin (vuorisaarna). Suostuitte iloiten, että omaisuutenne riistettiin (Hepr 10:34)

Hepr 10 :32 Muistakaa, millaista oli ennen, silloin kun te juuri olitte päässeet valoon. Te kestitte silloin monet kärsimykset ja kamppailut. [Fil. 1:29,30]
33 Toisia teistä pilkattiin ja piinattiin katselijoiden huviksi, toiset jakoivat toveriensa kovan osan. [1. Kor. 4:9]
34 Te kärsitte yhdessä vankilaan teljettyjen kanssa, te suostuitte iloiten siihen, että omaisuutenne riistettiin, sillä te tiesitte omistavanne parempaa, omaisuuden joka pysyy. [Matt. 6:20; 1. Kor. 6:7]
35 Älkää siis heittäkö pois rohkeuttanne, sillä se palkitaan kerran runsaasti. [Matt. 10:32]
36 Kestävyys on teille tarpeen, jotta pystyisitte täyttämään Jumalan tahdon ja siten saisitte omaksenne sen, minkä hän on luvannut. [Luuk. 21:19; Jaak. 5:8]
37 Onhan sanottu näin: -- Vähän aikaa vielä, vain vähän aikaa, niin tulee se, jonka on määrä tulla, eikä hän viivyttele. [Hab. 2:3,4]
38 Kun vanhurskas palvelijani uskoo, hän saa elää, mutta jos hän luopuu, en häntä hyväksy. [Room. 1:17; Gal. 3:11]
39 Me emme ole niitä, jotka luopuvat ja joutuvat tuhoon, vaan niitä, jotka uskovat ja pelastavat sielunsa.


Yksi päivä tuli mieleen Sananlaskuista suurinpiirtein : ' petoksella saatu leipä on makeaa, mutta kohta suussa on pelkkiä kiviä"
Eli tuli mieleen, pitääkö asioissa edetä, kuten on ehdotettu.
Kaikkia, kun pohtii ja ihmettelee, mikä on Herrasta tähän tilanteeseen,tulee välillä ristiriitainen olo. En osaa laittaa palapelin palasia kohdalleen, mutta Herran tahto tapahtukoon. Ja lapsille kaikki varjelus, apu mitä tarvitsevat.

Kunnia Jeesukselle kaikesta. Ja kiitos Jeesukselle kaikesta huolenpidosta.
Ja kiitos,jos voitte rukoilla.
Siunausta kaikille !
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen puolestasi Sisar-myös, että asiassasi tapahtuu Herran tahto ja kaikkien muiden täällä olevien!
Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä. Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja
Olkoon teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoot teille rauhan!
Aamen
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

2 Piet 3:18

ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Uskoni horjuu! Pitääkö senkin raamatunkohdan tulla todeksi elämäsässäni että koska laittomuus pääsee valtaan kylmenee useimpien rakkaus?
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksissani rakas veljeni. Laitoin viestiä ja anteeksi ne kirjoitus virheet, kun kirjoitin kännyllä. Toivottavasti sait selvää...
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olet myös rukouksissani Katso7. Uskoa koetellaan, mutta sitä varten voimme aina kääntyä Jeesuksen ristille ja puoleen.

Luin tänään Luukkaan evankeliumista 15 kohdan mikä kyllä puhutteli:

27. Tämä sanoi hänelle: 'Sinun veljesi on tullut, ja isäsi teurastutti syötetyn vasikan, kun sai hänet terveenä takaisin'.
28. Niin hän vihastui eikä tahtonut mennä sisälle; mutta hänen isänsä tuli ulos ja puhutteli häntä leppeästi.
29. Mutta hän vastasi ja sanoi isälleen: 'Katso, niin monta vuotta minä olen sinua palvellut enkä ole milloinkaan sinun käskyäsi laiminlyönyt, ja kuitenkaan et ole minulle koskaan antanut vohlaakaan, pitääkseni iloa ystävieni kanssa.
30. Mutta kun tämä sinun poikasi tuli, joka on tuhlannut sinun omaisuutesi porttojen kanssa, niin hänelle sinä teurastit syötetyn vasikan.'
31. Niin hän sanoi hänelle: 'Poikani, sinä olet aina minun tykönäni, ja kaikki, mikä on minun omaani, on sinun.
32. Mutta pitihän nyt riemuita ja iloita, sillä tämä sinun veljesi oli kuollut ja virkosi eloon, hän oli kadonnut ja on jälleen löytynyt.'"
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos esirukouksista vihollinen on väistynyt. Koen rauhaa ja yhteyttä Yljän kanssa!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Hei kaikki uudet ja vanhat, mulla on huoli mun rakkaasta kissastani Aaposta. Aapo sai kohtauksen pe iltana ja ollu siitä saakka aika huonona, enkä usko sen elävän enää montaakaan viikkoa. Rukoilkaa että Aapo saa lähteä ilman enempiä kipuja nukkuessa kun sen aika tulee.
Aapojamina_helmikuu2018.jpg
Kuvassa minä ja Aapo eilen 13.2.2018 jossa se on huonona mutta jaksaa aina kehrätä kun sitä puhuttelee tai ottaa sen syliin.

Profetaalista: Aapo on ollut mulla yhtä kauan kun on ollu pelastussanomakin kevättalvesta 2007 saakka ja se joutu vuonna 2009 auton töytäsemäks ja vahingoittui aika ikävästi. Se on ollu hiukan liikuntarajoitteinen siitä saakka ja tiedettiin ettei se elä normaali kissan elämän pituutta, vaan kuolee hiukan ennen aikojaan. "Pääsee pois".
No mä samaistun Aapoon koska mä sain kanssa henkisen ikuisen vamman avioerossani 2006 ja oon ollu "händikäppi" siitä alkaen, josta johtuu mysö se että uudestisyynnyin ja pääsen ennenaikojaan pois.
Aapo on valkoinen kuin lumi mutta peto, eikä syntymälleen mitään siksi voi. Tässä on sama yhdistelmä itseni kanssa. Olin tuomittu kadotuksen tielle jo kauan sitten mutta Jeesuksen veri valkaisi minut ja olen puhdas kuin lumi, aivan kuten Aapo parkakin joka on nyt lähdössä. Tuossa täyttyy kauniisti vertauskuvallisena Aapon ja mun tilanne. Varsinkin kun olen rukoillut aina että Aapon ei tarttis jäädä tänne kun mä lähden. Sille olis liian iso suru kun mä lähtisin, vaan olis hienoa että Herra ottas Aapon pois ennen ku mä lähden. Nyt on niin käymässä.

Rukoilkaa Aapolle hyvää ja kivutonta matkaa, ei sille enää elonvuosia kannata rukoilla. Se on vanha ja raihnanen ollu jo pari vuotta. Turkista mä sen tunnistan kun kissa alkaa voida huonosti, se takkuuntuu. Sillon kissa alkaa tehdä lähtöä.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen Jarmo. Täällä rukoillaan.
Mari

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Mari »

Muistan teitä kumpaakin rukouksessa.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Muistan rukoilla myös minä!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksissa olette!
Siunausta ja valoa palstalaisille, kaikille tasapuolisesti!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Hei kaikki uudet ja vanhat, mulla on huoli mun rakkaasta kissastani Aaposta. Aapo sai kohtauksen pe iltana ja ollu siitä saakka aika huonona, enkä usko sen elävän enää montaakaan viikkoa. Rukoilkaa että Aapo saa lähteä ilman enempiä kipuja nukkuessa kun sen aika tulee.....
Mukana rukouksessa! Kyllä Jeesus huolehtii myös meidän lemmikeistä, Hän haluaa, että ilomme olisi täydellistä. Uskon että Jeesus kuulee toiveesi ja Aapo lähtee rauhallisesti, kiitos Jeesus että sen teet.

---
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4812
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, mukana rukouksessa myös!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Hannah

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Olen myös rukoustukena.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Eilen tyttäreni kävi katsomassa perheensä kanssa Aapoa ja muutenkin. Tyttäreni poika Eeli 2v sanoi lähtiessään Aapolle "hyvää yötä Aapo", eikä hän ole koskaan ennen sanonut kenellekään vielä hyvää yötä, vaikka on kuullut tietenkin tuon lauseen. Tyttäreni kuuli ja vahvisti asian ja uskovainen vävypoikakin sanoi suoraan että Eeli sanoi niinkuin asia on. Se oli aika huikeeta ja samalla surullista.

Olen tässä tänään monta kertaa rukoillut että ota Herra Aapo pois jo, se kärsii ja muuten mä joudun viemään sen lääkärille eutanasiaan ja se sattuu mua jo valmiiks. Mä en siihen kykene ja joudun jonkun muun pyytää tekee se. Kun Aapo sais lähtee kauniisti ilman tuskia koska se menee huonommaks nyt vaikka aluks näytti et se piristyis ehkä... mutta niinkuin oletin, niin ei, vaan kyllä tää päättyy Aapon pois lähtöön, vaikka se vain lemmikki onkin. Satuttaa se mua ja joudun itkeskelemään vielä monta kertaa.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus!
Kiitos että kuulet rukouksemme ja huokauksemme.
Sinä näet Jarmo veljen surun ja kyyneleet, Aapo lemmikkinsä vuoksi.
Kiitos että saamme luottaen jättää Aapon sinun eteesi ja sinä ohjaat lempeästi Aapon kissojen taivaaseen.
Amen.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Lapset on kyllä ihmeellisiä. Ovat jotenkin niin erityisherkkiä että vaistoavat näitä asioita.
Joku viisas on joskus sanonutkin, että se johtuisi siitä, että lapsella on niin vähän aikaa siitä kun tuli taivaasta tähän maailmaan, että heillä on siksi herkempi ja parempi yhteys. Älkää vähätelkö lapsianne, jos he joskus puhuu omituisia. Tätä olen monelle sanonut, ja uskon tuohon erityis herkkyyteen ja yhteyteen.
Vastaa Viestiin