Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Jee123

Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Jee123 »

Itse pyydän rukousta elämäni puolesta ! meidän perhettä ja varsinkin minua on loukattu kun ei olla kutsuttu kylään. muutama kaksi ystävä perhettä on alkanut elää tärkeyden halukasta elämää ! Sen takia kun me ei olla "mitään" eikä tavoitella korkeita, niin ei meitä kutsuta kylään ! Mitä täs pitäisi tehdä myydä sielu menestykselle ja rahalle, olla jotakin ihmisten silmissä. EN ! mä vihaan tätä koko elämän korkeuden hakemista , koska miten pahasti se loukkaa ja satuttaa lähimmäisiä. Toisella on rikkinäiset housut , niin hän on kurja ! Musta tuntuu todella kauheeta ! et en tiedä miten jaksan elää enää ! kyynel silmässä pitää vaimolle kertoo ettei meillä ole ystäviä ! Ei kukaan halua olla meidän kanssa ! tuntuu tosi pahalta, olisivat edes mun vaimon kavereita !
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tähän on monta lohdullista Raamatun sanomaa joita voi pitää ja peilata vieläpä TAIVASTAKUUNA:
Maailma vihaa MEITÄ! Se on se syy! Se joka tässä maailmassa elämänsä menettää, se löytää sen ikuisessa elämässä. Jos ymmärrät olevasi hyljätty tässä maailmassa ja tuntuu ettei kukaan kunnioita tai arvosta sinua, silloin tiedät varmuudella että Jeesus on sinut korottava, sillä se joka itsensä korottaa, se alennetaan ja joka itsensä alentaa, se korotetaan.
Joh. 12:25 Joka elämäänsä rakastaa, kadottaa sen; mutta joka vihaa elämäänsä tässä maailmassa, hän on säilyttävä sen iankaikkiseen elämään
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jee ymmärrän hyvin tuskasiellä. En ole edes naimisissa ja ja minulla ei ole paikkakunnalla yhtään henkilökohtaisista ystävää.rakkauden kaksoiskäsky on unohdettu rakasta lähimmäistäsi niinkin itseäsi. Haemme koko ajan rakkautta Jumalaan mutta Jeesus opettaa toisin.ne jotka ovat rakkauden puutteessa heidät juuri seurakunnan joka on PERHE pitäsi ottaa huomioon.mutta koska seurakunnissa perhe on käsitelty vain avioliittoon ei tajuta millainen merkitys on seurakuntaperheellä.jopa Jeesus laittoi opetuslapset rakkaitensa edelle isäänsä ja äitiänsä.miksi emme rakasta kadulla ihmisiä evankelioimalla.miksi tulee kauhee ryöppy jos joltakin kysyy oletko todistanut.jos olet todistanut sanot siihen kiitos Herralle etkä suutu.huono omatunto taitaa olla.on hämmästyttävää että kotikirkkoon menee paljon tuttuja eikä kukaan koskaan edes tervehdin teen sen kyllä itse.enää en mene.mulle riittää seurakunnissa vallitseva kylmyys.odotan että Jumala puuttuu peliin ja näyttää uskoville mikä on seurakuntaperhe.apteoissa. teoissa kokoontuivat kodeissa.missä nämä kokoukset nykyisin piilotella ei niitä ainakaan lehdessä lue.sit ihmetellään kun ei ole herätystä. Kuka hukkuvat haluaa tulla kokoukseen jossa hoidetaan vaan ihmisen henkeä olemme kokonaisuus.perheellisten on turha valehdella ettei ole aikaa.aikaa kyllä on moneen muuhun huvitukseen.mikä sun Jumalasta on.perhe kyllä pystyy pitämään kotikokoukse. Miksi jätämme ihmiset jotka tarvitsevat ensin Jumalan rakkauden kosketuksen ja sen jälkeen perheen uskovien tukea.miten hengellinen vauva selviää ilman minkäänlaista yhteyttä perheessä toisiin.mikä perhe lisääntyy ja kasvaa jos haetaan vaan pelkkää sanaa rakkaus.se ei lisäänny. Lampaiden on tarkoitus lisääntyä.jos te pysytte minussa te kannattaa paljon hedelmää. Esirukousta tapahtuu 2min.ja se oli siinä.perhe kokoontuu kerran viikossa.ei voi muuta kun ihmetellä.siitä maailma tuntee teidät minun optuslapsikseni kun teillä on keskinäinen rakkaus.lue apua. Teot mitä rakkaus siellä sai aikaa. Ei niitä voi yliviivata. Kasvamme ja rakasta,me myös teoissa.olen kuullut tämän niin monta kertaa Tämän kylmyys asian seurakunnissa etten voi enää kuin rukoilla.eräskin paikka on on kokoontunut 20 vuotta ja sama porukka kokoontuu edelleen.ei yhtäkään uskoontullutta ei edes kysytä haluaako joku tulla uskoon. Katsotaan vaan itseen haetaan syntisyyttä vajavuutta rikkinisyyttä joiden pitäisi jo olla opettajia.en elää enää minä on täysin sivuutetaan missä Jeesus käskee katsomaan itseensä.mitä meillä on tarjottava. Kadonneet eivät etsi uskovia vaan uskovat kadonneita lue hesekiel .laittomuuden pääsee valtaan kylmenee useimpien rakkaus.siis rakkauden kaksoiskäsky ensin Jumalaan ja sitten toisiin uskoviin. Seurakunnissa on niin paljon kylmyyttä ja välinpitämättömyys että en halua pakastaa jos sinne menen.odotan rakkauden herätystä ja se tulee ja koskettaa hukkuvat.ja olemme mukana täynnä pyhää henkeä ja tulta.seurakunnan on lopetettava odottamassa lentokaloja.verkot lasketaan mereen.pelastussanoma on tällä hetkellä ainoa paikka josta saan rakkautta rohkaisua ja sanaa.kiitos Herralle siitä.ihmisiä olisi myös henkilökohtaisesti tarve nähdä uskovia joihin on hengen yhteys.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Menen Lappiin viikoksi rukoilette että voisin olla siellä avuksi. Ja myös todistusmahdollisuuksia.rukoilkaa myös ihmisen puolesta puolesta jonka luo menen poika teki itsemurhan 6 vuotta sitten.rukoilkaa jos on Herran tahto että voisin tavata kuolleen äitini ainoan ystävän ja voisimme keskustella hänestä olen 5 vuotiaan lähtenyt sieltä.viime kerralla kun kun olin siellä Lapissa kaupassa tuli 5 nuorta miestä Japanista jäi lähelleni seisomaan. Todistan heille.he eivät《englanniksi)ymmärtäneet kuka on Jeesus,raamattu,seurakunta.kun he lähtivät he sanoivat kuka ihmeen Jeesus ja naureskelvatkaa. Eka kerta kun tapasin ihmisiä jotka eivät tienneet mitään raamatusta.minulla ei ole netti käytössä joten kirjoittelen harvaan mutta rukouksessa olette kaikki!olen kolmatta kuukautta raittiina.kiitos Synnistä vapauttajalle.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ensinnäkin, kiitos Jee123, että olet täällä kanssamme.
Minulle olet rakas veli ja vaimosi on minulle sisko. Oletteko molemmat uskossa? Mutta yhtäkaikki, tärkeitä ja rakkaita olette silti.
Minulle nousi tuosta kirjoituksestasi sellainen laulu mieleen: Niin alhaalla ei ole kukaan, ettei siellä Jeesus ois.... : https://www.youtube.com/watch?v=iIqBvNFY4Hs
Yhdyn myös täysin Jarmon niinkuin myös katso7 sanoihin sinulle, se kaikki on niin totta.
Jeesus rakastaa juuri kurjia, köyhiä ja sairaita. Hän kulkee kohti syntisen joka on eksynyt, Hän haluaa että he kaikki ovat pelastettuja.
Rakas Jeesus, anna tälle Veljelle, Jee123:lle ja hänen vaimolleen jokin perhe, uskova perhe, josta saisivat tukea ja sitä seurakunta yhteyttä, jota me täällä tarvitsemme. Sinä RAKASTAT heitä ja näet heidän nöyryyden. Näet että he eivät maailmaa tavoittele, vaan sinun valtakuntaasi!!!
Eivät he pyydä rahaa ja menestystä, vaan ihmisiä lähelleen jotka välittävät, ihmisiä joilla on aitoa lähimmäisen rakkautta, sitä he pyytävät ja minä Jeesus Sinussa Riemuitsen sitä että Sinä tämän suot heille!!!
Kiitos Kunnia ja Ylistys, Sinulle, Herramme Jeesus Kristus!!!
Amen.

Ps. Me täällä Pelastussanomissa olemme teidän perhettänne ja olette aina tervetulleita tänne!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Me elämme tässä maailmassa kuin olisimme kävelleet kaupungin loiston läpi slummialueelle ja joutuneet siellä umpikujaan. Ympärillämme on vain niitä jotka kyttäävät kuinka vahingoittaa meitä tai hyötyä meistä. Meillä ei ole tässä maailmassa mitään mihin voisimme kiintyä.
Kun Jaakob ja Eesau matkasivat isänsä Iisakin matkassa siellä jossain, niin Iisak sanoi Jumalan sanomana että asukaamme teltoissa, älkäämme alkako rakentamaan kivistä taloja, kuten muut ihmiset. Mutta sitten tapahtui jotain... Jaakob kavalsi esikoissiunauksen isältään ja Eesau luopui siitä kupillisesta puuroa... siis luopui kalleimmasta mitä Taivas voi antaa mutta se ei merkinnyt tätä maailmaa rakastavalle mitään. Niinpä Eesau otti vaimon ja alkoi rakentamaan kivistä taloa jossa oli pysyvät perustukset mutta Jaakob jatkoi isänsä viitoittamalla tiellä ja hänestä tuli ISRAEL. Hän ei juurtunut tähän maailmaan.

Minä olen myös elänyt sydämessäni koko ajan kuin olisin bussipysäkillä. En ole mistään kotoisin, enkä tiedä minne tässä maailmassa edes menisin. Sydämeni ei asetu tähän maailmaan, vaan mielessäni on erilaiset matkat, jota tämä maailma ei osaa pitää arvossa.
Ps. 84:5 Autuaat ne ihmiset, joilla on voimansa sinussa, joilla on mielessänsä pyhät matkat!
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi mikä huoli minulle tästä Jee123, rukoupyynnöstä, sydämeni on itkenyt koko aamun ja aamupäivän! Olen huokaillut Herran edessä, että Hän toisi avun, että Hän vuodattaisi tuota ihanaa rakkautta ja rauhaa teidän sydämiin, että Hän antaisi sen autuuden teille, mitä maailma ei voi antaa.
Huokailin Herralle, että jospa olisitte jossain lähelläni, niin minä voisin teidät kutsua, ei minua haittaa kenenkään "risaiset housut", sitä ne joskus saattavat olla itsellänikin ... mutta ehkä voin tukea edes täältä ja rukouksissani.
Amen.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jee123, pyysin juuri Herralta lohduttavaa Sanaa teille, sillä niin sydämeni itkee ... Avasin Raamattuni umpimähkään ja se avautui näin, toivon siitä olevan lohtua:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.
8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.
Jee123

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Jee123 »

Kiitos Jarmo, katso7 , sinettisormus kun olette tukena ! olemme kumpikin Jarmo uskossa.

Sinettisormus, luin sun tekstiä ja purskahdin itkee kun aloit rukoilee meidän puolesta ja kun kirjotit että sulla jäi huoli ja olet itkenyt, niin itkin kans myös koska uskon et jumala rukoili sun kautta mun puolesta !

Ja kiitos että tarjouduit ja tarjouduitte ystäväksi. Mutta en halua että kukaan olisi meidän ystävä sen takia mikä tilanne meillä on ! Vaan haluaisin ettei kukaan tietäisi ja olisi kiinnostunut meistä sellaisinaan kuin ollaan. Tuli oikeen hyvä mieli itkien kun kolme kaveria/veljeä jaksoi nähdä vaivaa kirjottaa mulle ! Kiitos teille kolmelle ja kaikille ketkä rukoilitte tai viellä rukoilette meidän puolesta !
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En halua olla ystävänne vain siksi, mikä on tilanteenne, EN !!! Vaan siksi, että me olemme samaa perhettä, taivaan perillisiä, Jeesuksessa Kristuksessa!!! Olette todella rakkaat ja Herra todella tekee jotain, sillä sydämeni itkee koko ajan, se huutaa lohdutusta ja sitähän nuo Jesajan sanatkin kertovat.

t. sinettisormus; ja yllätys yllätys : - siskosi - :)
Jee123

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Jee123 »

Joo, ja olet meille kans tärkeä koska olemme yhtä perhettä siskoni. katsotaan mitä herra tekee , kun sen sun surun ja lohdutuksen tuntee tänne asti miten rukoilet meidän puolesta !
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Koko päivän on tuo tunne ollut, vielä nytkin, tässä illalla. Jouduin jo rukoilemaan kielillä, Pyhän Hengen kautta kun omat sanat ei riitä, tehköön Henki sen puolestani ja tuo suru, se on suurta RAKKAUTTA JEESUKSESSA KRISTUKSESSA, teitä kohtaan!
Amen.
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

Jee123, haluaisin tuoda sinulle esille sitä, mitä me täällä haluaisimme tehdä todeksi jokaisen veljemme ja siskomme elämässä:
Joh 17 kirjoitti:17 Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.
18 Niinkuin sinä olet lähettänyt minut maailmaan, niin olen minäkin lähettänyt heidät maailmaan;
19 ja minä pyhitän itseni heidän tähtensä, että myös he olisivat pyhitetyt totuudessa.
20 Mutta en minä rukoile ainoastaan näiden edestä, vaan myös niiden edestä, jotka heidän sanansa kautta uskovat minuun,
21 että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat, niin että maailma uskoisi, että sinä olet minut lähettänyt.
22 Ja sen kirkkauden, jonka sinä minulle annoit, minä olen antanut heille, että he olisivat yhtä, niinkuin me olemme yhtä-
23 minä heissä, ja sinä minussa-että he olisivat täydellisesti yhtä, niin että maailma ymmärtäisi, että sinä olet minut lähettänyt ja rakastanut heitä, niinkuin sinä olet minua rakastanut.
24 Isä, minä tahdon, että missä minä olen, siellä nekin, jotka sinä olet minulle antanut, olisivat minun kanssani, että he näkisivät minun kirkkauteni, jonka sinä olet minulle antanut, koska olet rakastanut minua jo ennen maailman perustamista.
25 Vanhurskas Isä, maailma ei ole sinua tuntenut, mutta minä tunnen sinut, ja nämä ovat tulleet tuntemaan, että sinä olet minut lähettänyt.
26 Ja minä olen tehnyt sinun nimesi heille tunnetuksi ja teen vastakin, että se rakkaus, jolla sinä olet minua rakastanut, olisi heissä ja minä olisin heissä."
Suo meille kuitenkin myös myös anteeksi, sillä se Jumalan työ jonka Hän on meissä alkanut ja tulee kyllä loppuun asti saattamaan, on meissä kaikissa vielä hieman kesken - sattuneesta syystä. Mutta asia on paranemaan päin. ;)

On aivan upeaa, että olemme kaikki yhtä perhettä, kuten toit ilmi. Täällä saa vuodattaa sydäntään ja asioitaan sen mukaan kuin itse haluaa; olen varma että löydät täältä monia siskoja ja veljiä jotka kantavat asiaasi esiin myös Iskän edessä. Kirjoittivatpa siitä sinulle tai ei...
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jee123 sä muistutat minua monessa asiassa. Ole ystävä siunattu ja elä Herrassa Jeesuksessa. Me tapaamme sun kans vielä ihanissa tunnelmissa ja merkeissä, emmekä nytkään jätä sinua, vaan olemme sinulle velijiä ja sisaria... me kaikki tässä... näet meidät... me olemme oikeita ihmisiä jotka palvelevat Herraa Jeesusta vapahtajaamme, joka kuoli Golgatalla koska niin minä kuin sinäkin olemme syntisiä ja siksi me roikumme siinä samassa veneen reunassa kiinni.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Pyydän esirukousta Mirjam ja Halvor Ronningin puolesta. Luulin että en ole ollut koskaan heidän kanssaan kahden kesken jutellen vaikka olen ollut Jad Hashmonassa (siellä heitä en tavannut)mutta jutellisellisena ystäväni kanssa Israelista yhtäkkiä muistin että olen vuosikausia sitten istunut ramattukodilla pyöreän pöydän ympärillä Mirjamin ja Halvorin kanssa jutellen takana näkyi Jerusalemia. Ainoa minkä näin näyssä oli että Mirjamin kasvot loistivat kuin aurinko (miksi hän loisti kuin aurinko, hän säteili). Nyt olen miettinyt mitä tämä näky tarkoittaa. En tiedä. Ehkä meidän on syytä nyt muistaa heitä ja koko raamattukodin työtä rukouksin!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus että Sinä huolehdit omistasi. Anna tämän Mirjamin ja Halvorin saada elää sinun turvanasi.
Siunaa heitä ja anna heille Sinun Rauhaasi ja Iloasi. Voitele heidät loistamaan Sinun kirkkauttasi!
Kiitos , Kunnia ja Ylistys Jeesukselle Kristukselle!
Amen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kun ihminen rukoilee Jeesusta ja lukee raamattua niin se alkaa näkyä ihmisen kasvoissa, ja silmissä, ihan fyysisesti, näinhän tapahtui Moosekselle kun hän oli kahteen otteeseen 40 vuorokautta Jumalan tykönä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

AOAOAOAOAOAO, sorry mutta mitä aikuisen oikeesti Mooseksen 40 vuorokaudella Isän kanssa on tekemistä Jeesuksen rukoilemisen ja Raamatun lukemisen kanssa ?

Tuohon aikaan kun ei ollut Raamattua luettavaksi, eikä minun tietääkseni Mooses myöskään rukoillut Jeesusta. Itse asiassa, koko Raamatussa ei ole yhtään ensimmäistäkään kehotusta Jeesuksen rukoilemiseen, vaan ainoastaan Isän Jumalan rukoilemiseen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Jeesus on Jumala kristinuskossa.

Tuolla Moosekseen viittauksella tarkoitin sitä, kun Mooseksen kasvot säteilivät hänen tullessaan Jumalan luota. Katso7 kertoi myös Mirjamin kasvojen säteilleen. Ja, Mirjam rukoilee paljon ja on Sanan tutkimisen kautta Jumalan edessä. Siinä yhteys, jos se ei sinulle auennut.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
olli

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja olli »

Eli kuten arvailinkin, mitään yhteyttä ei siis ollut, koska Mooses oli vuorella Jumalan kanssa, eikä Jeesusta rukoilemassa, enkä nyt oikein keksi sitä yhteyttä Raamatun lukemiseenkaan. Mooses kun ei vuorenvarmasti ollut vuorella Raamattua lukemassa.

Minusta on niin kiva kun ihminen voi avoimesti myöntää virheensä, eikä lähde niistä ketkuttelemaan ja selittelemään. Eikö sinustakin olisi ?
Jeesus on Jumala kristinuskossa.
No ei ainakaan siinä kristinuskossa, jota suurin osa maailman kirkkokunnista tunnustaa, vedetä yhtäläisyysmerkkejä Jumalan ja Jeesuksen välille, joskin kolmiyhteysopin mukaan Jeesus olisikin Jumaluuden yksi persoona. Mutta se on niin eri asia, että tuollainen väite Jeesus = Jumala on ihan harhaoppinen.
Vastaa Viestiin