Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Rukouspyyntö: Pojallani (joka ei ole uskossa, eikä usko Jumalaan)särkyi auto. Sanoo, että kannen tiiviste meni. Tiedä sitten, mutta rukoilisitteko, että tuo auton korjaus ei tulisi kalliiksi ja jos tuo ajatus, jonka aamulla sain sen auton takia, niin jos se olisi Jumalasta, niin se voisi vahvistua jonkun rukoilijan kautta. ja jos se siis ei olisi kuin minun omia ajatuksia, niin Jumalahan ei sellaisia siis vahvista.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoillaan asian puolesta.
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Sinetti
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Kiitos kaikille jotka ovat minua muistaneet rukouksissa. Nyt on tilanne taas parempi. KELA korjasi virheensä ja saan taas ruokarahaa möys ensi kuussa.
Kiitos kaikille muistamisesta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos että Rukoukseen tuli vastaus.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, kiitos meidän Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Ella »

Suomi tarvitsee vettä, koivut kellastuu ja ruoho ruskeaksi palanut.

Myös Pyhän Hengen sadetta kaipaa, tämä kuiva maa!
Tule Herra Jeesus ja kosketa, ja virvoita väsyneitä kotimatkalla olevia!
Kiitos!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sadetta saadaan mutta lämpö aaltoilee ja kaikki enteilee viimeisten päivien alkamista, jolloin maailman perustukset järkkyvät.
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Voisitteko rukoilla Herraa, että Hän parantaisi minut tuosta veikkaus hömpötyksestä. Olen sellainen, että kun on tylsää niin alan pelaamaan ja veikkaamaan ja sitten se lopussa tylsyyden takia alkaa koukuttamaan. miehelle en tohdi sanoa tätä asiaa. Kiitos.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olet rukouksissa Tuula1!

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,(tässä asiassa)
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.

Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos Pigeon.
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen Tuula puolestasi.
Tuula1

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

joo Sinetti kiitos.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Ella »

Rukoilen puolestasi että, se pelin himo irrottaa otteensa sinusta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
bitu

bitun terveiset ja rukouspyyntö.

Viesti Kirjoittaja bitu »

Tervehdys! rakkaat sisaret ja veljet Kristuksessa! Minä olen käynyt vaikeita asioita läpi ja ollut pitkään todella väsynyt. Jumala on kuljettanut ahjossa mutta tiedän että tämä tie on ollut riisumista monista asioista. Myös tuo on totta että ahjossa kulta puhdistuu ja kirkastuu. Myös tuo kärsivällisyyden koulussa, tuo on niitä vaikeimpia asioita ihmiselle.
Mutta ilman kärsivällisyyttä ihmisen on lähes mahdotonta elää tätä elämää. Uskon että olen vähän päässyt siinä eteenpäin. Uskon että tuo kaikki on pitänyt käydä läpi että voisin tästä asiasta puhua ja ehkä opettaa ainakin nuoria, joilla on elämä edessä ja kiire saada kaikki heti. Itselleni tuo on ollut aina niin vaikea asia, kokemuksen kautta voi oppia niin että se vakuuttaa kuulijan uskomaan siihen. Kerran olimme veljeni luona ja siinä oli muitakin kuulijoita, kun veljeni appiukko everstiluutnantti joka oli tullut uskoon kertoi tuosta kärsivällisyydestä viisaasti. Hän kertoi että ihmisen on lähes mahdotonta elää ja selviytyä ilman sitä.

Myös tuo toisen ihmisen tuomitseminen on ollut aivan liian helppoa, kun olen kuullut mitä syntejä tietyt ihmiset ovat tehneet. Itse olen käynyt läpi raskaan tien ja ymmärrän että minulla ei ole varaa tuomita ketään. Jumalan armossa olen noussut ja matkaa jatkanut toivoen ja luottaen.
Nyt rukouspyyntöni on että saan rohkeutta astua uuteen alkuun, minä olen pienen pojan mummi ja se on minulla vaikea asia jos joudun oleman hänestä erossa. Myös haluan kulkea Jumalan tahdossa.
Viimeksi muokannut bitu, 19 Elo 2019, 16:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
bitu

Viesti Kirjoittaja bitu »

Ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä...!
Eikä ainoastaan se, vaan meidän kerskauksenamme ovat myös ahdistukset, sillä me tiedämme, että ahdistus saa aikaan kärsivällisyyttä,
mutta kärsivällisyys koettelemuksen kestämistä, ja koettelemuksen kestäminen toivoa;
mutta toivo ei saata häpeään; sillä Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämiimme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu.

Tuossa tuo tärkein, minä jälkeenpäin muistin että noinhan se on. Minä olen käynyt ahdistuksen aikoja läpi pitkän ajan jakson. Olen ollut paljon yksin ja minut moni on hyljännyt. Mutta nyt kun ajattelen noita aikoja niin tiedän että Jeesus mestari on ollut kaikessa mukana. Uskoa on koeteltu.
bitu

RUKOUSPYYNTÖ!

Viesti Kirjoittaja bitu »

Elämässäni on menossa isoja asioita ja pelkään muutoksia. Yksi syy on tuo perusturvattomuus ja paniikkihäiriö. Myös kaikkein rakkaimmasta on vaikea luopua kuten mummin kullannupusta joka on 3kk. Olen todellakin avuton tämän kaiken keskellä kun en uskalla mennä eteenpäin. Mutta kuitenkin olen lyönyt päätäni seinään asian kanssa kaksi vuotta minkä takia nyt lähtöä teen. Olen kärsinyt paljon ja tilanne ei täällä muutu ikinä, on polkenut liian kauan paikoillaan. Jumala puhu palvelijasi kautta, Jeesus ilmesty. En oman tahdon tielle halua lähteä. Minulla oikeasti on suuri hätä tämän asian kanssa. Vaikein asia on pitkä välimatka tuohon pieneen ihmiseen joka on rakas, hän on tyttäreni pieni poika. Jeesus auta!
Maaret

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tänään tulee TV7:ltä suora rukousohjelma klo 19. Voit laittaa heillekin rukouspyynnön vaikka jo etukäteen.

sähköpostilla rukous(at)tv7.fi tai tekstarilla 045-739 500 72
Sinettisormus

Re: Laita oma rukouspyyntö tähän, Helpompi kaikien lukee tästä ne

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas bitu siskoni, rukoilen puolestasi. On ihanaa nähdä sinut taas täällä.
Vastaa Viestiin