Voisitteko rukoilla puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Hannah

Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Sisaret ja veljet, pyydän rukoustukeanne koska omat voimani eivät enää riitä yksinäni kamppailemaan. Olen pahasti veloissani, no niistä selviää vain kovalla työnteolla. Mutta työskentelen jo jaksamiseni äärirajoilla. Lisäksi velkaantumiseni johtuu peliriippuvaisuudestani, joka ei näytä edelleenkään olevan hallinnassani. Keskusteluterapia ei ole hyödyttänyt aiemminkaan, kärsin jo teininä peliriippuvaisuudesta, tuolloin minulla diagnosoitiin bipolaari ja lääkityksellä "tautini" on ollut tasapainossa. Nyt tuntuu siltä, etten voi täysin laskea vaikeuksiani sairauteni piikkiin...

Sisälläni on massiivinen pahaolo, olen Herralle syntejäni tunnustanut ja anteeksi pyytänyt ja pyydän taukoamatta, koska nytkin itken. Olen täysin lattiaan poljettu ja lannistettu, lepoa en saa kun unissani minua kiusataan kaikenlaisilla iljetyksillä....auta Jeesus
sisar

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja sisar »

Hannah kirjoitti:Sisaret ja veljet, pyydän rukoustukeanne koska omat voimani eivät enää riitä yksinäni kamppailemaan. Olen pahasti veloissani, no niistä selviää vain kovalla työnteolla. Mutta työskentelen jo jaksamiseni äärirajoilla. Lisäksi velkaantumiseni johtuu peliriippuvaisuudestani, joka ei näytä edelleenkään olevan hallinnassani. Keskusteluterapia ei ole hyödyttänyt aiemminkaan, kärsin jo teininä peliriippuvaisuudesta, tuolloin minulla diagnosoitiin bipolaari ja lääkityksellä "tautini" on ollut tasapainossa. Nyt tuntuu siltä, etten voi täysin laskea vaikeuksiani sairauteni piikkiin...

Sisälläni on massiivinen pahaolo, olen Herralle syntejäni tunnustanut ja anteeksi pyytänyt ja pyydän taukoamatta, koska nytkin itken. Olen täysin lattiaan poljettu ja lannistettu, lepoa en saa kun unissani minua kiusataan kaikenlaisilla iljetyksillä....auta Jeesus
Rakas sisareni Hannah. Kristus tuli sovittamaan sinun syntisi, ne ovat anteeksi annetut. Me rukoilemme puolestasi että saatanan kahleet, jotka ovat sitoneet sinut peliriippuvuuteen katkeavat Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. Jeesus Kristus, meidän pelastajamme ja vapahtajamme! Me ympäröimme sisaremme Hannahin rukouksin. Me vetoamme Raamatun Sanaan ja Sinun sovitukseesi. Sinä tulit vapauttamaan vangitut ja Sinä itse sanoit, että mitä tahansa me pyydämme uskossa, Sinun nimessäsi, niin Isä antaa sen. Uskossa me rukoilemme Sinun nimessäsi, että vapautat sisaremme Hannahin peliriippuvuuden kahleista. Samoin myös rukoilemme kaikkien sisarten ja veljien puolesta, että minkä tahansa orjina he olevat ja haluavat siitä irti, Sinä Herra meidän Lunastajamme ja Vapahtajamme vapautat heidät. Auta Herra, että sisaremme Hannah, saa myös taloutensa kuntoon. Herra! Kiitos, että sinä olet voimallinen auttamaan ja kiitos että Sinä haluat auttaa!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4843
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen Sisar!

Vaikka se kuulostaakin itsestään selvyydeltä, niin Herra kyllä auttaa! Luulen, että tässä on kyse omasta lihasta kumpuavasta synnistä, jollainen meillä jokaisella varmaankin on ja sen saaminen kuriin on ainakin omalla kohdalla vaikeinta. Jos vihollinen ei keksi muuta niin se käyttää sitten sitä ja olo on kurja kun siihen lankeaa.

Rukoilen puolestasi sinulle voimaa Herralta. Seuraavan kerran kun pelihimo iskee, niin jätä se kerta väliin, vaikka pitäisi hammasta purra. Ja sitten jos lankeatkin niin tiedät että sillä ei ole valtaa sinuun ja et jää "mistään paitsi". Kuinka paljon parempi on olla Herran kanssa ja sitten Taivaassa, missä olemme autuudessa hetkestä toiseen, eikä meiltä mitään puutu. Niin kuin ei nytkään.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, minä kiitän Sinua että riennät apuun ja olet nähnyt Hannahin kyyneleet.
Koen että sinulle voisi toimia sama kuin minulle, jos vain olet rohkea ja oikeasti luotat ja uskot Jeesukseen.
Olen kertonut teille tuosta kevennyksestäni ja se on onnistunut todella hyvin ja samalla on jo pudonnut melkein 12kg painoa. Minulla on ollut jo vuosia paino ongelmia eikä sitä ole helpottanut aika ajoin tarvittavat kortisooni hoidot.
Helmikuussa kun sokeriarvot pomppasivat yli 10, mietin että jotain on tehtävä mutta mistä motivaatio. Koskaan mitkään dieetit ei ole auttanut eikä niitä jaksa noudattaa. Pari päivää tuolloin pähkäilin, kun keksin tai ajatus laskettiin minulle, etten tee sitä itselleni enkä miehelleni, enkä yhdellekkään ihmiselle. Mutta minä annan tuon syömis himoni Sinulle Jeesus ja kun sen lupasin, ei ole koskaan ollut näin helppoa.
Painoni oli ensin n. 86 kg ja nyt se on n. 74.kg. En ajattele että laihdutan vaan kevennän ja samalla puhdistun.
Uskon että tätä voisi käyttää myös tuossa pelihimossasi ja samalla alkaa velatkin vähetä.
Anna tuo pelihimosi Jeesukselle,LUOVUTA SE HÄNELLE, lupaa se Hänelle ja kun sen uskallat tehdä, loppu hoituu kuin itsestään, sillä sen jälkeen saat voimasi Jeesukselta.
Ja jos tulee joskus tunne että pitäisi, ... katsot vain heti ajatuksen tulessa Jeesuksen kasvoihin, niin se menee ohi.
Uskon, että jos tämän uskallat luvata ja luottaa Jeesukseen, tulee Hän sinua vastaan, kun otat tuon valtavan uskon askeleen.
Hän on parempi terapeutti kuin yksikään tässä maailmassa.
Älä tee sitä itsellesi, et kenellekkään läheisellesi, et terapeuteille, et kellekkään ihmiselle, vaan Jeesukselle.
Näin samalla osoitat Hänelle uskollisuutesi ja rakkautesi Häntä kohtaan!
Ota tämä vastaan, sillä koen että Herra haluaa näin auttaa sinuakin. Minulle tämä jo alkaa muotoutua elämän tavaksi ja uskon vakaasti että tämän tehdessäsi, sinäkin saat Jeesukselta tuon voiman, joka katkaisee sinun kahleet peliriippuvuudesta ja saat VAPAUDEN; JEESUKSESSA KRISTUKSESSA!!!
KIITOS JEESUS ETTÄ OLET VALMIINA AUTTAMAAN HANNAHIA!
Amen!!!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 04 Heinä 2017, 19:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Muista, että Jeesus ei tee kenellekkään mitään väkisin, mutta kun sinä itse LUOVUTAT Hänelle tuon riippuvuutesi, voima tulee sen toteutumiseen Häneltä, Jeesukselta Kristukselta!!!
Muista luvata se ääneen, niin että henkivallatkin sen kuulee. Siten ne tietävät kuka niitä on vastassa ja niiden on päästettävä sinusta irti.

Olet rukouksessani!
Sinettisormus

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. ... ja jos vihulainen tuon jälkeen yrittää sinua sillä kiusata, voit vain nauraa, että eihän sinulla enää ole tuota kiusausta, sillä olet luovuttanut sen Jeesukselle! Halleluja!!!!
Minulle eräät ystävät toivat minun lempi karkkejani; hopea toffee pussin. Nauroin vain, että nuo ovat olleet aina minun lemppareitani, mutta enpähän enää niitä tarvitse vaikka ne tiedänkin hyväksi ... mieheni sai syödä ne ... :D
Hannah

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitän teitä jokaista lohdun sanoistanne, rukouksistanne ja neuvoistannekin. Oloa helpotti sekin, että sain tunnustettua ja sanottua näin näppäimistön välityksellä "ääneen" syntilastini.

Rakas Jeesus. Ota vastaan raskas syntilastini, peliriippuvuuteni ja kaikki riipuvuuteni, velkani. Ota vastaan elämäni, jonka Sinulle haluan luovuttaa nyt...juuri NYT. Ole minun Herrani, Jeesus Kristus, Sinä Elävän Jumalan Poika! Herra armahda..
Pigeon
Viestit: 892
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Olen Rukouksissa mukana.
Juhani

Re: Voisitteko rukoilla puolestani

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Aamen Hannah!
Rukoilen myös puolestasi. Ole rauhallisin mielin, Herra kuulee sinua!
Vastaa Viestiin