Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Rukoilkaa, pliis!
Lapsenlapsi syntyi toissapäivänä. Nyt on teholla, ei tiedetä mistä johtuu, mutta tulehdusarvot korkeet ja sokerit ja on keltanenkin.
Itse olen myös huonona, mutta musta ei väliä. Rukoilkaa rakkaat ystävät, että tämä pieni sais elää ja paranis! Kiitos taas!
Sinettisormus

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, Sinä Suuri Pelastajamme, auta tämä pieni, uusi ihme maailmaan. Paranna ja eheytä tämä RAKAS pienokainen!!!
Kiitos Jeesus että Sinä olet kuulolla ja Sinä riennät apuun kun Sinua huudamme!
Kiitos että olet tässäkin hädässä apuna ja Jeesus rakkaani, näe myös tämä rakas, lapsen mummo, paranna heidät molemmat.
Näet huoleni ja rakkauteni heitä molempia kohtaan.
Minä tiedän, että Sinä rakastat heitä minuakin enemmän!
Vain Sinä voit!
Riemuitsen siitä että saan iloiten julistaa heidän parannustaan.
Kiitos, Kunnia ja Ylistys Sinulle Jeesus Kristus!!!
Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 22 Kesä 2017, 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hannah

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Yhdyn rukoukseen...Amen.
näkymätön ninni

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksessa mukana!
Sinettisormus

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jumalan Kämmenellä

Kuva

15. Ja he toivat hänen tykönsä myös pieniä lapsia, että hän koskisi heihin; mutta sen nähdessään opetuslapset nuhtelivat tuojia.
16. Mutta Jeesus kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta.
17. Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
Luuk.18.
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Katselkaa taivaan lintuja ja Jumala huolehtii niistä.Rukouksessa Mukana!
Pikku katso7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
sisar

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra, me jätämme tämän pienen lapsen, Sinun käsiisi. Sinä tiedät, mikä on hänelle parhainta. Me luotamme Herra Sinun rakkauteesi, armoosi, viisauteesi ja hyvyyteesi. Sinä Herra yksin tiedät ja näet kaiken. Sinä tiedät pelot, surut, ja toiveet. Herra, tapahtukoon Sinun tahtosi.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen tämänkin lapsen puolesta! Voi kun tämä on raskasta :( mutta onneksi meillä on JEESUS!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Salome1972 kirjoitti:Rukoilkaa, pliis!
Lapsenlapsi syntyi toissapäivänä. Nyt on teholla, ei tiedetä mistä johtuu, mutta tulehdusarvot korkeet ja sokerit ja on keltanenkin.
Itse olen myös huonona, mutta musta ei väliä. Rukoilkaa rakkaat ystävät, että tämä pieni sais elää ja paranis! Kiitos taas!
Voi kuinka pelottava tilanne! Jeesus auttaa, Hän ei jätä lasta yksin!

Olen mukana rukouksessa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra rukoilen tämän lapsen ja hänen vanhempiensa ja omaisten puolesta! Herra Sinä pystyt mihin vain, Sinun kätesi parantavat. Herra, auta tätä pientä lasta. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja tuula »

Kiitos jeesus, että autat tätä pientä vasta syntynyttä.tuo keltaisuus johtuu maksasta. joskus vasta syntyneet joutuvat olemaan teholla maksa arvojen vuoksi. muistan kun itse tein lapset 80 luvulla, niin monella vasta syntyneellä oli keltaisuutta. pitävät jonkin aikaa lämpökaapissa / antavat sinivalo hoitoa.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Halleluja! Uskon että hän parantuu ja hänestä tulee täysin terve vauva. Kiitos, kunnia ja ylistys Herralle!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mitä Juhannusvauvalle kuuluu nyt? Toivottavasti asiat ovat paremmin, rukoilen hänen puolestaan ja pyydän Herralta parantavaa voimaa. Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Salome1972

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos teille rakkaat siskot ja veljet esirukouksistanne, ja Jeesukselle Kristukselle, meidän Herrallemme niiden kuulemisesta ja niihin vastaamisista.
Juhannusvauva voi jo paljon paremmin! Hiukan on lupailtu, että huomenna pääsee kotiin. Nenämahaletku on otettu pois ja osaa jo imeä itse. Tulehdusarvot laskevat päivä päivältä. Olen niin kiitollinen Jumalalle! Samassa, poikani perheessä, 3,5 v sitten syntyi vakavasti sydänsairas lapsi, jolle ei annettu kovin hyvää ennustetta. Jumala on kuitenkin kaiken yläpuolella ja kosketti myös tätä lasta ja nyt sydän on suurelta osalta tervehtynyt ja lapsi elää normaalia pienen lapsen elämää. Kunnia yksin Jumalalle! Siitä huolimatta poikani ei näe rukouksen osuutta tai halua sitä nähdä. Kunpa Herra avaisi hänen silmänsä näkemään, sitä rukoilen! Että koko perhe saisi riemuita Herran suurista teoista!

Itku silmässä olen näitä teidän viestejänne lukenut. Ette tiedä miten hyvältä tuntuu olla osa Kristuksen ruumista. Mikä valtava rikkaus meillä on, kun voimme kantaa toinen toistemme kuormia. Kiitos, kun olette muistaneet!
Sinettisormus

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, Kunnia ja Ylistys, Herrallemme, Jeesukselle Kristukselle!!! Vain Hän voi ja saamme Hänen kanssaan, Riemuiten iloita tästä paranemisesta!!!
Sanat ei riitä tähän Kiitokseen ja Hänen RAKKAUTEEN, meitä kohtaan!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Vastasyntynyt lapsenlapsi teholla!

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukselle! Hänen käsissään on kaikki, mutta meidän ihmisten teot vaikuttavat myös, riippumatta siitä uskommeko vain niiden näkyvään vaikutukseen, näkymättömään vaikutukseen tai molempiin yhdessä ja erikseen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Vastaa Viestiin