Paljon vaikeuksia

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Rakkaat ystävät Herrassa! Olen ollut koko kevään todella huonossa kunnossa. Vielä ei ole selvinnyt, mikä kaiken aiheuttaa, mutta tänään minulla on keuhkojen tietokonetomografia. Siinä varmaan sitten näkyy lopulta enemmän. En pelkää mitään, mutta aika hankalaa on elää näinkin, kun henki ei kulje.- Henki kulkee kuitenkin, kiitos Herralle, ja puhaltaa missä tahtoo!
Minusta on aivan sama lähdenkö täältä vai en. Odotan Jeesusta tulevaksi milloin tahansa. Kohtahan toi omerikin on taas käsillä! Olkaa siunatut ja kohta nähdään ilman huolenhäivää!
Siskollani oli sydänpysähdyksiä, joiden takia asennettiin tahdistin. Olen nyt aktiivisesti evankelioinut häntä ja onkin pehminnyt aika hyvin ottamaan Jeesuksen vastaan. Tiettävästi ei ihan vielä kuitenkaan. Jaksatteko rukoilla?
11. lapsenlapsi syntyy näinä päivinä. Hänen puolestaan vielä pyytäisin.
Kiitos!
ps. kiitosaiheena, että tyttären ja hänen lapsensa asiat ovat selvinneet ihmeellisesti Herran avulla!
näkymätön ninni

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olenkin kaivannut sinua Salome sisko! Kiitos Taivaan Isälle, että tyttäresi asiat ovat selvinneet!
Väsymystä on ollut minullakin ja taitaa olla muillakin täällä!
Jatketaan rukouksia!!!
Sinettisormus

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Salome viestistäsi pitkästä aikaa. Rukoilin juuri kaiken tuon puolesta Herran puoleen, mitä ruudulta luin, käsi kohotettuna tekstisi ylle ja Herra tuon näkee myös itse. Kun tulee aikamme lähteä, on kaikki kyyneleet ja sairaudet poissa. Rukoilin kuitenkin terveyttä sinulle ja sisarellesi ja kasvavaa uskoa Jeesuksen löytämiseen sisarellesi.
Ja nuo lapset, niin tuo tulevakin, on lähdettäessä taivaskelpoisia. Mutta jos elomme jatkuu vielä täällä, olen rukoillut noiden tuomiesi asioiden puolesta.Luotetaan, että Herra kyllä kuulee ja auttaa. Siunausta! Kiitos että Herra on kuullut rukoukset tyttäresi puolesta.
Amen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4800
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen Salome sinun ja perheesi puolesta! Kohta lähdetään!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Juhani

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Toivotan sinulle Salome pikaista paranemista ja muistan sinua rukouksin. Herra on kanssamme.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukoilen puolestanne. Siunausta ja voimia kaikille!!
katso7
Viestit: 1420
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Paljon vaikeuksia

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Haluan rukouksin tukea sinua uskon rukouksin että sinä pysyt terveenä koska Jeesus on sinut lubnstanut ja haluaa terveyttä kaikille osaaluielle.Rukoillaan uskossa ollenkaan epäilemättä.Sinulle salome paranemistaJeesuksen nimessä
Terv pikku katso7
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Vastaa Viestiin