Läheisten pelastusta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Turku

Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Hei ystävät
Huoli läheisten pelastuksen puolesta.muutama läheinen syvällä New agessa.
Poika nyt vankilassa.Että Herra ottais todella puhutteluun.
Tytön asuminen vaarassa jopa häätö.En tiedä paljonko päihteet mukana.Raha asiat pielessä.sakot voi joutua istumaan jos ei maksa.Huuto rakkaalle Jeesukselle että Hän ilmestyy eikä vihollinen ehdottele itsetuhoa tai muuta hirveää.
Ilmesty Jeesus kallis ja kirkasta Itsesi rakkailleni että hekin saisivat tulevaisuuden ja toivon.Avaa Jeesus heidän sydämensä
Totuudelle.
Kiitos Herralle .olen toivorikkaapi ollut viime aikoina.kunpa pian lähdettäisiin kotiin häihin.Ja rakkaamme ymmärtäisivät
Ja saisivat myös toivon ja tulevaisuuden.
Rukoillaan yhdessä
Teitä siunaten
olli

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja olli »

Tämä on hyvä rukousaihe. Meillä jokaisella on läheisiä - sukulaisia, lapsia tai muutoin läheiseksi tulleita - joiden puolesta haluamme tuoda esiin äänemme Isän edessä.

Isä, Sinä näet ja tiedät. Pyydämme, että puhut näille jotka ovat meitä lähellä, ja avaat heille rakkauttasi kuten olet tehnyt meillekin. Anna heidän ymmärtää, että Sinä olet rakkaus. Pyydämme, että Poikasi saisi olla myös heidän Herransa, Ja anna meille viisautta ja ymmärrystä olla mukana johdattamassa heitä kohti Sinua.
Juhani

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja Juhani »

Herra kuule yhteisen rukouksemme. Jeesuksen Kristuksen nimessä. Aamen.
Sinettisormus

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Liityn tähän tärkeään ja yhteiseen rukoukseemme! Herra kuule meitä!
Sinettisormus

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

ps. Turku, olen iloinen ja Riemuitsen Herrassa, että olet taas täällä, niin monasti olen sinuakin ajatellut, mihin hävisit, kuin te monet muut!
Muistakaa, että uskossa meillä on yhteys ja sitä on syytä vaalia!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4868
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Olen rukouksessa mukana.

3. Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, laupeuden Isä ja kaiken lohdutuksen Jumala,
4. joka lohduttaa meitä kaikessa ahdistuksessamme, että me sillä lohdutuksella, jolla Jumala meitä itseämme lohduttaa, voisimme lohduttaa niitä, jotka kaikkinaisessa ahdistuksessa ovat.
5. Sillä samoin kuin Kristuksen kärsimykset runsaina tulevat meidän osaksemme, samoin tulee meidän osaksemme myöskin lohdutus runsaana Kristuksen kautta.


Toinen kirje korinttilaisille 1
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Läheisten pelastusta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksessa mukana!

Aamen!
Vastaa Viestiin