Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Antakaa anteeksi suorasanaisuuteni, toivon ettei se ketään loukkaa, mutta se selittyy sillä, että minulle on annettu tuo Esterin tehtävä ja taisteluni on Haamania vastaan. Äsken tämä tuli minua vastaan, kuin muistutuksena ja koin, että minun tätynee teillekkin tätä selventää, en tarkoita olla loukkaava vaan oikeudenmukainen, ja rakastava, kaikkia lähimmäisiäni kohtaan, joita olette te kaikki ...
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Niin alhaalla kukaan ei kulje : https://www.youtube.com/watch?v=t_3iqc2t1tc

1. Niin alhaalla ei kukaan kulje, / ettei siellä Jeesus ois. / Hän ei ketään luotansa sulje / eikä karkota yhtään pois.

2. Maan alimpiin paikkoihin astui / hän kantaen ristiään. / Ja viittansa verestä kastui, / repi haavoille piikit pään.

3. Ja alemmas vieläkin johti / tuo tuskien raskas tie. / Hän syntistä naista käy kohti, / yhä ryöväri yössä lie.

4. Hän kieltäjän kurjankin kohtaa, / ei väistä vaan luokseen käy. / Vain rakkaus silmistä hohtaa, / eikä kostoa, vihaa näy.

5. Ja vieläkin alemmas tulla / hän tahtoo, jos siellä on / joku tunnolla haavoitetulla, / joku kurja ja mahdoton.

6. Niin alhaalla ei kukaan kulje, / ettei siellä Jeesus ois. / Hän ei ketään luotansa sulje / eikä karkota yhtään pois.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Jokainen kompuroi tiellä taivaan. Olen itse varovainen kutsumaan jotakuta eksyneeksi.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kaikki me ollaan "tavallamme" eksyneitä, sillä yhtään täydellistä astiaa meissä ei ole, vain vajavaisia eritavoin. Ja täällä olemme rukoilleet ja rukoilemme edelleen näiden vajavaisuukiemme tähden.
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ja vielä, ei meidän tarvitse tuota syntiä ja vajavaisuutta ihmisessä rakastaa,vaan sitä ihmistä kaiken sen alla, sitä, minkä Jumala alussa loi, ennenkuin synti tuli ja jouduimme piilottamaan alastomuutemme...
Tämä on nyt, rukousta meidän kaikkien puolesta, että astuisimme Jeesuksen kasvojen eteen, pyytäen syntimme anteeksi, kuin päivittäen ...
Itse teen niin, joka aamu ja ilta, Isä meidän rukouksen kautta.
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Isä meidän

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.
Sinettisormus

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tule Pyhä Henki!
Rakas Jeesus, tule sydämeeni asumaan. Anna anteeksi kaikki syntini. Tahdon puhdistua ja vapautua syntikahleista.
Jeesus, kiitos että kuolit puolestani ristillä! Uskon, että nousit ylös kuolleista ja tulet pian takaisin hakemaan meidät Taivaan kotiin.
Jeesus, Ainoa Pelastajani, täytä minut Pyhällä Hengellä!
Anna minulle rohkeus kertoa sinusta niille, jotka eivät vielä tunne sinua.
Olen nyt pelastunut! Olen uudestisyntynyt! Olen saanut syntini anteeksi, ja olen nyt matkalla taivaaseen, koska sinä Jeesus asut sydämessäni!
Kiitos Herrani Jeesus! Aamen.

Jos rukoilit äskeisen ääneen ja todellisesti sitä tarkoittaen, on syntisi todellakin nyt annettu anteeksi!
Jumala rakastaa sinua ja Hänellä on suurenmoinen suunnitelma elämääsi varten.

ONNEA JA SIUNAUSTA SINULLE!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Jokainen kompuroi tiellä taivaan. Olen itse varovainen kutsumaan jotakuta eksyneeksi.
Ei eksyminen ole kuin ihmisen luontainen ominaispiirre... Jeesus on luvannut hakea eksyneet lampaat. Mutta kadotustielle joutuminen, se on paha asia, joka tarkoittaa ettei eksyttyään kadu mitään, vaan jatkaa haparoimistaan omin avuin.

Me olemme kaikki välillä hieman olleet eksyksissä ja Jeesus on ohjannut meitä aina kun ajaudumme sivuun. Eksyminen on vain oppia Jumalan valtakunnan tiellä.

Näitä samanlaisia termejä on paljon, jotka eivät liity kadotustuomioon ja ihmiset ovat aina mieluusti osoittamassa sormillaan että katsos kun tuokin menee kadotukseen. Ei mene... YKSIKÄÄN ei ole vielä tuuomittu kadotukseen. Eksyä saa ja voi... se ei ole vielä kadotustuomio.
katso7
Viestit: 1422
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Amen Jarmo veli Jeesuksessa olen samaa mieltä.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4651
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukousta Patric Tiaisen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Katso7 veljeni Herrassa...

Sitten mulla tuli tämä häpeään joutuminen mieleen, koska luste ja nisu pitää kasvaa yhdessä elonleikkuuseen asti. Vihamies kävi kylvämässä... eikä se siis tehnyt sitä joskus ammoina aikoina, vaan tässä sukupolvessa ja vain muutamia hetkiä sitten tai vuosia tai jotain sellaista. Jonka jälkeen Jumalan Henki sitoo jokaisen harhautuneen yksitellen ja muodostaa niistä kimppuja, kun taas nisu jää vainiolle korjattavaksi.
Tässä ylösotossa tapahtuu tämä häpeään joutuminen, joka siis ei ole lähimaillekaan kadotustuomio. Luste sidotaan ja poltetaan kaupungin ulkopuolella ja siitä kasvaa uusi luomus ja entistä parempi aito vilja, joka kerätään aikaanaan.
Vastaa Viestiin