Hätähuuto tyttären puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Hän on ollut kerran osastolla.eivät väkisin pidä.
Kuvioissa myös päihteet.tytön veli myös samoissa kuvioissa.
Yksi poikamme jo päätin päivänsä.
Itse joutuu taistelemaan masennuksen kanssa.huokaisee usein
Tapahtukoon Sinun tahtosi.pojan kuoleman jälkeen luin Jobin kirjaa.
Jonkin sanoi Herra antoi Herra otti kiitetty olkoon Herran nimi.
Kiitos että jaksatte muistaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyllä sä oot sitte ankaran kovan kokemuksen käyny jo tähänkin... varmasti toi Job lohduttaa sua.
Pigeon
Viestit: 894
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.

Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon teille armollinen.

Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja antakoot teille rauhan.

Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Aamen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4865
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Herra anna meille voimaa vastustaa pahaa, poista pahuuden vaikutus elämästämme, sitä jotka sitä rukoilevat. Ennen kaikkea, tule Herra pian!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
olli

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja olli »

Turku kirjoitti:Hän on ollut kerran osastolla.eivät väkisin pidä.
No, tuo ei kyllä ole aivan noin. Toki, jos vapaaehtoisesti menee, saa vapaaehtoisesti poistuakin.

Mutta Suomessa on määritelty ns. tahdosta riippumaton psykiatrinen sairaanhoito, jolla on toki edellytyksiä, mutta alle 18-vuotiaan kohdalla niiden kaikkien ei edes tarvitse täyttyä, jotta henkilö voidaan määrätä sellaiseen. Ja lapsen oman edun suojelu menee aina etusijalle, joten itsetuhoisten taipumusten takia se määrätään aina tarpeen mukaan.

Oma tyttäreni määrättiin sellaiseen juurikin itsetuhoisten taipumuksien vuoksi, ja siinä vaiheessa kun psykologi teki kyseisen päätöksen (eli samana päivänä kun hänet terveyskeskuksesta psykologin puheille suoraan passitettiin), potilaan tai edes huoltajan mielipidettä ei asiassa kysytty. Se oli sitten usean kuukauden mittainen reissu; eikä niin hauska, mutta kannatti.
näkymätön ninni

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Matt 15:
22 Ja katso, kanaanilainen vaimo tuli niiltä seuduilta ja huusi sanoen: "Herra, Daavidin poika, armahda minua. Riivaaja vaivaa kauheasti minun tytärtäni."
23 Mutta hän ei vastannut hänelle sanaakaan. Niin hänen opetuslapsensa tulivat ja rukoilivat häntä sanoen: "Päästä hänet menemään, sillä hän huutaa meidän jälkeemme".
24 Hän vastasi ja sanoi: "Minua ei ole lähetetty muitten kuin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö".
25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta minua".
26 Mutta hän vastasi ja sanoi: "Ei ole soveliasta ottaa lasten leipää ja heittää penikoille".
27 Mutta vaimo sanoi: "Niin, Herra; mutta syöväthän penikatkin niitä muruja, jotka heidän herrainsa pöydältä putoavat".
28 Silloin Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Oi vaimo, suuri on sinun uskosi, tapahtukoon sinulle, niinkuin tahdot". Ja hänen tyttärensä oli siitä hetkestä terve.
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Hei ystävät
Olen epätietoinen mikä tyttären vointi tällä hetkellä on.mutta tosi huolestuttava.ehkä vakavaa mielisairautta ehkä myös vihollinen niin tietekin yrittää saada tuhon aikaan.Jeesus tietää.Rukoillaan että kaikki päättyy hyvin.
Myös että taloudelliset ja asuntoasiat selviää.eräs henkilö ei myös suostu palauttamaan asunnon avainta.
Olen kaikesta huolimatta ollut toivorikkaampi.
Jeesuksen tulon läheisyys tuo toivoa ja muutoksen myös rakkaiden elämään.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4865
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Rukoilen tyttäresi puolesta, rakas ystävä, Herran Tahto tapahtukoon meidän ihmisten elämässä ja Hänen Tahtonsa on puhdasta Rakkautta alusta loppuun.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen ollut mukana rukouksessa ja Herra on kuullut ruokoukset!
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Kiitos veljet ja siskot
Välillä miettii että miten lapset pärjää kun me kadotaan. Tyttö tietää ja mielessä on nämä asiat hänellä.
Saatiin hänelle halvempi asunto.rahatilanne vetää tiukaksi yritetään auttaa missä voidaan.
Rukoilen hänen terveydentilan puolesta .hän tarvii pelastusta ja parantumista.
Miten sitä voikaan rakastaa niin paljon lapsiaan.Jeesus varmasti rakastaa enemmän
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4652
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikki elämä maailmassa kokee suuren pysähdyksen hetken kun me katoamme. Se on heille kaikille välttämätöntä kun Jumala alkaa valmistella pohjaa tulevalle Jeesuksen hallintokaudelle. Se on samalla valtavan herätyksen aika, koska siinä kohtaa maailma pannaan valitsemaan maailman ja Jeesuksen seuraamisen väliltä. Osa valitsee väärin ja osa oikein. Siinä kohtaa kuitenkin jo omat vanhemmat ovat kadonneiden joukossa, niin tämä koko tietoisuus pysäyttää nämä nuoret miettimään niitä sanoja joita me toistelimme ja he nyrpisteli neniään. Nyt niistä tulee kuitenkin heille pelastus kun taas joku muu ei välttämättä edes kosketa jonkun hölmön katoaminen mitenkään ja jatkavat maailman seuraamista.
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Olen miettinyt
Miten meidän kissojen käy sullakin Jarmo kaksi kissaa.olen toivonut että Jeesus ottais ne turvaan kanssa ettei jää heitteille.
Eihän sitä sit enää mitään sure mutta nyt mietityttää.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4865
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Mietiskelin tätä asiaa eilen ja kyselin Herralta että miten joku voi aivan lopunkin aikana olla ottamatta Jeesusta sydämeensä. Ja vastaus oli jotakuinkin, että vain paatuneimmista paatuneimmat kääntyvät pois Herrasta ja että kaikille tulee se viimeinen hetki valita. Eikä ne välttämättä ole niitä jotka verisesti vastustavat Herraa, vaan niitä jotka ovat mielestään menneet liian syvälle maailmaan, että ei enää mukamas pystyisi kääntymään ja luopumaan ylpeydestään.

Tuli mieleen, että silloin on myös varmasti kaikilla tiedossa että se on käytännössä sama kuin itsemurha ja jos sitä ajattelee niin sehän on kai lopullinen ero Jumalasta eli kuolema kaikilla tasoilla.

Jarmo sanoit jossain hyvin että Jumala ohjaa aina tahtonsa tapahtumaan, eikä meidän tarvitse siitä hermoilla, koskee varmasti myös lemmikkejä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Samoja ajatuksia mullakin noista asioista.Lemmikkieläintenkin suhteen tärkeä luottaa Hänen huolenpitoonsa.
Eihän Jeesus tahdo meidän mistään murehtimaan.
Jännittää kyllä lähipäivät
näkymätön ninni

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen!

Sanoohan Sanakin: "heittäkää kaikki murheenne hänen päällensä, sillä hän pitää teistä huolen".
Turku

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Turku »

Tilanne tyttären kohdalla näyttää taas tosi uhkaavalta
Siksi taas pyydän että tytär selviää tästä ettei pääty huonosti.
Itsellä asioista johtuen paha masennus.ei jaksais enää.
Jeesus auta ja armahda!!
Sinettisormus

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet rukouksessani!
Itselläni oli myös eilisestä lähtien masennus ja väsymys. Huusin Jeesusta apuun ja Hän toi eteeni numerot 139 ja minä näin sen heti tuona psalmina, jonka ääressä olen niin monasti itkenyt ja niin itkin nytkin kun näin nuo numerot ja ymmärsin, että Herrani, Jeesus Kristus haluaa lohduttaa minua juuri niiden sanoin ja se todella auttoi.
Joten määrään sinullekkin tuon psalmin lukemista. Olet siinä Herran läsnäolossa.
Amen.
Sinettisormus

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 139
1. Veisuunjohtajalle; Daavidin virsi. Herra, sinä tutkit minua ja tunnet
minut.
2. Istunpa minä tahi nousen, sinä sen tiedät; sinä ymmärrät minun ajatukseni kaukaa.
3. Käynpä tahi makaan, sinä sen havaitset, ja kaikki minun tieni ovat sinulle tutut.
4. Sillä, katso, ei ole sanaa minun kielelläni, jota sinä, Herra, et täysin tunne.
5. Sinä olet saartanut minut edestä ja takaa ja laskenut kätesi minun päälleni.
6. Senkaltainen tieto on minulle ylen ihmeellinen, ylen korkea käsittääkseni sen.
7. Minne minä voisin mennä, kussa ei sinun Henkesi olisi, minne paeta sinun kasvojesi edestä?
8. Jos minä taivaaseen nousisin, niin sinä olet siellä; jos minä tuonelaan vuoteeni tekisin, niin katso, sinä olet siellä.
9. Jos minä kohoaisin aamuruskon siivillä ja asettuisin asumaan meren ääriin,
10. sielläkin sinun kätesi minua taluttaisi, sinun oikea kätesi tarttuisi minuun.
11. Ja jos minä sanoisin: "Peittäköön minut pimeys, ja valkeus minun ympärilläni tulkoon yöksi",
12. niin ei pimeyskään olisi sinulle pimeä: yö valaisisi niinkuin päivä, pimeys olisi niinkuin valkeus.
13. Sillä sinä olet luonut minun munaskuuni, sinä kudoit minut kokoon äitini kohdussa.
14. Minä kiitän sinua siitä, että olen tehty ylen ihmeellisesti; ihmeelliset ovat sinun tekosi, sen minun sieluni kyllä tietää.
15. Minun luuni eivät olleet sinulta salatut, kun minut salassa valmistettiin, kun minut taiten tehtiin maan syvyyksissä.
16. Sinun silmäsi näkivät minut jo idussani. Minun päiväni olivat määrätyt ja kirjoitetut kaikki sinun kirjaasi, ennenkuin ainoakaan niistä oli tullut.
17. Mutta kuinka kalliit ovat minulle sinun ajatuksesi, Jumala, kuinka suuri on niitten luku!
18. Jos minä tahtoisin ne lukea, olisi niitä enemmän kuin hiekan jyväsiä. - Minä herään ja olen vielä sinun tykönäsi.
19. Jumala, jospa sinä surmaisit jumalattomat! Ja te murhamiehet, väistykää minusta pois!
20. Sillä he puhuvat sinusta petollisesti ja lausuvat turhaan sinun nimesi - nuo sinun vihollisesi.
21. Herra, enkö minä vihaisi niitä, jotka sinua vihaavat, enkö inhoaisi niitä, jotka sinua vastustavat?
22. Kaikella vihalla minä heitä vihaan, he ovat minun omia vihollisiani.
23. Tutki minua, Jumala, ja tunne minun sydämeni, koettele minua ja tunne minun ajatukseni.
24. Ja katso: jos minun tieni on vaivaan vievä, niin johdata minut iankaikkiselle tielle.
Sinettisormus

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Turku, Herran Rauhaa teille, olette sydämessäni ja rukouksissani. Muista tämä joka hetki, Jeesus on joka hetki kanssamme, aivan tuossa lähellämme.
Kukaan, maallinen ystävä ei pääse meitä niin lähelle, kuin Jeesus pääsee. Kun huoli yllättää, voit kiittää Häntä, että Hän ON SIINÄ !!!
Amen.
Sinettisormus

Re: Hätähuuto tyttären puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Vastaa Viestiin