Rohkeutta meille kaikille

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kuten olette monista viesteistäni varmasti huomanneet, odotan Rakastani malttamattomasti, lähes epätoivoisesti. Viime päivien aikana olen sydän verillä huutanut Hänen puoleensa ja pyytänyt, että Hän vahvistaisi minulle henkilökohtaisesti, että Hän on todella tulossa pian.

No, mitään merkkiä tai "ilmoitusta" en ole saanut. Mutta eilisillan jälkeen, minulla on ollut yli ymmärryksen käyvä rauha tämän asian suhteen. Aikaa ja päivää minun ei tarvitse tietää. Hän on luvannut tulla pian ja Hän on ainoa, joka ei valehtele. Viime aikoina, on ollut paljon kehoituksia pysyä Häntä lähellä, valmistautua ja puhdistua. Vastaavia kehoituksia tulee ympäri maailman, yhä tiheämpään tahtiin. Totisesti Hän tulee pian!

Samalla, kun itse haluan valmistautua tuleviin häihin, koen suurta huolta läheisistäni (ja toki kaikista ihmisistä), jotka ovat vain kiinnostuneita maailmasta. Kuten katso7 on monesti sanonut, meidän tulisi julistaa Kristusta pimeydessä eläville. Mennä torille ja aitovierille huutamaan Kristus tulee, Kristus tulee. Häpeäkseni tunnustan, että itseltäni puuttuu rohkeus. Läheiseni ovat menossa kohti tuhoa, mutta miten minä heille voisin sanoa että Jeesus on tulossa takaisin, jos he eivät ole kiinnostuneita? Eivät tunne Jeesusta, eivätkä todennäköisesti tiedä, että Hän on oikeasti tulossa toisen kerran? jotka ajattelevat, että elämä on vain tämä maallinen aika...

Voi Herra auta meitä heikkoja! Me olemme sinun jalkojasi, käsiäsi, Sinun suusi ja silmäsi. Vuodata Henkesi, kuten vuodatit sen apostoleillesi ensimmäisenä Helluntaina. Herra, ilman sinun Henkeäsi, me emme voi mitään tehdä. Valmista Herra meidän läheistemme ja kaikkien kohtaamiemme ihmisten sydämet vastaanottamaan Sinun Sanasi Siemen, ja anna meille oikeat sanat ja teot oikeaan aikaan. Herra auta meitä! Vain Sinun Eläväksi tekevän Henkesi kautta me voimme toimia. Pue meidät voimaasi, auta meitä kuolettamaan lihamme. Sinun Sanasi on hullutusta niille, jotka eivät (vielä) usko, mutta auta meitä ja heitä! Anna meille rohkeus olla maailman silmissä "hullu" Sinun vuoksesi Kristus! ei sillä ole väliä, miltä me näytämme ihmisten silmissä, vaan Herra ainoastaan sillä, miltä me näytämme Sinun silmissäsi. Herra, sinä olet antanut meille tehtävän, anna myös voima ja varusteet sen tekemiseen. Sinä tiedät, että ilman Sinua me emme voi mitään tehdä. HERRA AUTA MEITÄ!

Herra, Sinä olet moneen kertaan sanonut, että aikaa on vähän. Auta meitä käyttämään tämä jäljellä oleva aika oikein.

Herra armahda meitä ja maailmaasi. Kuule meitä, Rakkaan Poikasi, Jeesuksen Kristuksen tähden!
Hannah

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Amen Sisar Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen Sisar myö ja ihan samoja tuntemuksia täällä. Se hetki taphtuu juuri oikealla hetkellä, ei ennen ja kaikki on meidän kohdalle varmistettu.
näkymätön ninni

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen Sisar! Samoin ajatuksin!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Sisar haluan sanoa rohkaisuksi sinulle jo että tuo että olet huolissasi lähimmäisistä on jo mielestäni niitä sanomattomia Pyhän Hengen huokauksia. Jeesus kuulee myös ne me emme voi tietää mitä huokaukset ja rukoukset vaikuttavat. haluan kuitenkin kertoa että sanoin Jumalalle että koska en halua ruveta jakamaan traaktteja joka päivä please dont go hell. lähetä ihmisiä luokseni niin lupaan todistaa. Oli eräs kokous kaupungissani sanoin Jumalalle että lähetä ihmisiä luokseni. tein kutsuja kyseiseen kokoukseen ja 1.5kk aika tuli aloittamaan juttelu jostain asiasta niitä 60 ihmistä joille todistin.Jumala ne lähetti. Annoin vain lapun ja sanoin Jumalan siunausta. Joitakin heistä oli paikalla. ei opetuslapsetkaan koko genesarettia kerralla tyhjentäneet. aina en uskaltanut toistaa vaikka Jumalalle lupasin. kerran kävi että mies tuli puhumaan minulle en uskaltanut todistaa. pyysin anteeksi Jumalalta ja pyysin uutta mahdollisuutta menin kaupunkiin samana päivänä ja sama mies tuli minua vastaan. kerroin että anteeksi en kertonut Jeesuksesta kun piti mutta koska sain uuden mahdollisuuden kerron nyt kerroin ja todistin. Rohkeutta joka tulee sydämestä. kerromme ilosanomaa emme surusanoma. jos teemme sitä ansio tai velvollisuusmielessä en sitä silloin tekisi. koska iloista antajaa Jumala siunaa(myös iloista todistajaa).lahjaksi olemme saaneet lahjaksi antakaamme. rukoilen että uskovat heräisivät myös levittämään ja todistamaan homoille että Jumala rakastaa. ja voi antaa siihen suureen tyhjyyteen todellisen ilon joka heiltä puuttuu. valheellinen ulkokuori on saatanan suuri juoni juuri tässä asiassa. kirjoitin tamperelaiseen mielipiteeni siitä 16 vuotiaasta joka sai sen irja askolan antaman palkinnon. joku kirjoitti heti perään(en voinut kuin nauraa)näin: Oletko sinä joku helluntailainen homo-lesbokyttä....en viitti kirjottaa loppua.olin iloinen että mielestäni siellä jarmon linkkilistalla oli jotain näistä ihmisistä jotka ovat muuttuneet.laitoin myös omalle nettisivulle linkin tv7 130min dokumentin: Tällaisia jotkut teistä olivat! Dennis jernigan muuten on entinen homo. hän teki sen laulun: Sinusssa on mun voimani olet mun kallein aarteeni olet mun kaikkeni. Hän on naimisissa ja 9 lasta.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen, rakas sisar! Noilla samoisilla ajatuksilla täälläkin ollaan! Amen!
Sinettisormus

Re: Rohkeutta meille kaikille

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva


https://www.youtube.com/watch?v=Ekv3PBUIlDQ Suurempi kuin sydämeni
Rukous virsi 525

Suurempi kuin sydämeni
Jumalan on rakkaus.
Suurempi kuin oma tahdo
Kutsujan on laupeus.
Suurempi kuin oma into,
Ehdottomuus mieleni
-Uskollisuus Jumalamme kaikkea on suurempi.
Suurempi kuin epäilymme
Suurempi kuin lankeemus.
Suurempi kuin pettymykset
Jumalan on luottamus.
Hän on itse kutsuessaan
Meihin istuttanut sen.
Hän ei kadu kutsumistaan,
Hän on vahvuus heikkojen.
Yhtä pyydän Vapahtaja
Tänään yhtä pyydän vain.
Näytä yhden päivän matka,
Askel jonka tänään sain.
Keiden kanssa, mihin suuntaan
Polku tänään avautuu.
Millä tavoin, Isän tahto,
Meissä tänään tapahtuu?
Anna, Kristus, rohkeutta
Mennä maastoon tiettömään,
Jossa merkkejä en tunne,
Vaille vastausta jään.
Juuri siellä sinuun juurrun,
Vastuuseen viet laajempaan,
Taikka suostun vähimmässä
Uskollinen olemaan.
Liian suurten odotusten,
Vaatimusten paineessa
Vapauteen minun anna,
Lepoon käydä Jumala.
Rukouksen hiljaisuuteen,
Valoon Kirjan avatun,
Lähellesi, Vapahtaja,
Kutsut kesken taistelun.
Suurempi kuin sydämemme,
Suurempi kuin ihmistyö.
Hiljaisuus on rukouksen,
Siinä Luojan sydän lyö.
Siinä itse, armon Henki,
Uupunutta uudistat.
Annat kasvullemme aikaa,
Uuteen työhön valmistat.
Vastaa Viestiin