Pyydän esirukousta puolestani

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen pyytänyt aiemminkin mutta nyt asia on esillä ja olen useita päiviä Keskusrikospoliisilla kuultavana oman yritykseni kaappausasiassa jonka vuoksi jouduin tänne landelle asumaan ja melko toivottaomaan taloudelliseen ahdinkoon.
Kuulustelut alkoivat eilen 31.1. ja jatkuvat nyt huomenna eikä tiedä sitten jatkosta milloin mutta jatkuvat joka tapauksessa helmikuun aikana. Juttu päätyy oikeuteen varmaan vielä tämän kevään kuluessa.

En minä mitään maailmasta kaipaa, koska minulta ei mitään puutu, koska minulle on jo kaikki. Jeesus Kristus vapahtajani joka vie minut paikkaan jonka me kaikki saamme omaksemme. Sitä paikkaa ja aikaa, ikuista elämää ei voi koskaan verrata mihinkään minkä maailma voisi parhaimmillaankaan tarjota meille. Jeesus Kristus on sydämeni ykkönen, kakkonen ja kolmonen, kaikki muu tulee sitten perästä.

Mutta rukoilkaa minulle veren suojaa.
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Muistan Sinua rukouksessa veljeni.
näkymätön ninni

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Olet rukouksissa Jarmo rakas veljeni Jeesuksessa Kristuksessa!
Sinettisormus

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olet Rukouksissani, rakas veljeni, Jarmo! Olet Siunattu, Jeesuksen Kristuksen nimessä!
sisar

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja sisar »

Ole turvallisella mielillä. Herra näkee sinun tulevat päiväsi, Hänen käsissään sinä olet turvassa vaikka maailma murjoo. Tapahtukoon tässäkin asiassa Herran tahto ja johtakoon Hän asiat omaksi kunniakseen. Herra vaikuttakoon kaikissa asianosaisissa sinun kauttasi rakas veljemme. Sinä et elä enää, vaan Kristus elää sinussa! Loistakoon Kristuksen valkeus kauttasi!

Sattuipa "sopivasti", ruokaillessani Herran Sanan äärellä. Toivottavasti tämä lohduttaa (ja myös ehkä muistuttaa ja varoittaa) sinua ja kaikkia muitakin:

1.Kor 4: 3-5.
3. Mutta siitä minä hyvin vähän välitän, että te minua tuomitsette tai joku inhimillinen oikeus; en minä itsekään tuomitse itseäni,
4. sillä ei minulla ole mitään tunnollani, mutta en minä silti ole vanhurskautettu, vaan minun tuomitsijani on Herra.
5. Älkää sentähden lausuko mitään tuomiota, ennenkuin aika on, ennenkuin Herra tulee, joka myös on saattava valoon pimeyden kätköt ja tuova ilmi sydänten aivoitukset; ja silloin kukin saa kiitoksensa Jumalalta.

Kunnia olkoon Sinulle Herra, kunnia Sinulle!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Olen pyytänyt aiemminkin mutta nyt asia on esillä ja olen useita päiviä Keskusrikospoliisilla kuultavana oman yritykseni kaappausasiassa...........

Mutta rukoilkaa minulle veren suojaa.
Rukoilen puolestasi Jarmo, Jeesuksen siiven alla olet turvassa.
olli

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja olli »

Jarmo, uskon että puhun kaikkien puolesta jos sanon että meillä on etuoikeus tuntea sinua ja kuulla todistustasi.

Kaikella on tarkoitus, eikä se sinun kohdallasi ole suinkaan poikkeus, vaan päinvastoin - sinä olet meille kaikille elävä todistus siitä miten Hän kutsuu ja kuljettaa, mutta vastaavasti myös nostaa, kantaa ja pelastaa. Meille kaikille ei myöskään ole varattuna samanlaista osaa, mutta Hän antaa meille jokaiselle juuri sen osan jonka Hän on valinnut. Meidän kaikkien osa on olla ja elää kunniaksi Hänelle, mutta meidän osamme ovat varsin erilaisia, toiset astiat on vaan tehty toista käyttöä varten, sen mukaan kun Savenvalaja on parhaaksi nähnyt.

Rukoilen puolestasi, mutta rukoilen myös, että Jumala antaa meille kaikille myöskin kyvyn nähdä itsemme ja oma osamme osana sitä suurta suunnitelmaa jonka Hän toteuttaa.
Samuli

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Siunausta ja Herran johdatusta rakas veli. Olet rukouksissa.
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Olet rukouksissani! Tämä asia on varmasti Herran vahvassa Johdatuksessa! Ole turvallisin mielin.
tuula

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja tuula »

psalmi 91. joka korkeimman suojassa istuu ja kaikki valtiaan varjossa yöpyy, se sanoo Herra on minun linnani. rukoilen puolestasi jarmo veliseni.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos kaikille todella kauniista sanoistanne. Kyllä minä tämän klaaraan kun tiedän vielä että rukoilette puolestani. Rukous on meidän suurin aseemme pahuuden henkimaailmaa vastaan, joka mielellään musertaisi meidät nimenomaan maallisten ongelimiemme alle. Lähden tästä taas ihan hyvillä mielin tuonne KRP:lle ja katsellaan huomenna tai ylihuomenna sitten saldo.

Hyvää ja siunattua päivänjatkoa kaikki!
Sinettisormus

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Herran, Jeesuksen Kristuksen, Verensuojassa kulje Jarmo tänäänkin matkaasi, ylläsi taivaallinen sota-asu, avaruuden henkivaltoja vastaan!
Amen!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Jarmo, rukoilen puolestasi. Kaikki on Herran käsissä!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen nyt avautunut FaceBookissa:
No nyt voin avautua kun KRP:n kuulustelut ovat ohi. Olen siis muuttanut tänne landelle 2014 toukokuussa koska yritykseni City Security Partner OY kaapattiin minulta rikollisin toimin. Asiahan ei ole vielä käsitelty oikeudessa mutta nyt ovat kuulustelut ohi ja menemme oikeuteen.
Omistin City Security Partner OY portsarifirman Helsingissä ja 40% sen osakkeista ja se yhtiö kaapattiin Terano Oy:lle yksipuolisin menettelyin ja minut omistajana jätettiin sovittujen lupausten ulkopuolelle ja menetin samalla työni ja asuntoni täysin tyhjän päälle, joten tilanne vuonna 2014 keväällä oli minulle konkreettisesti kestämätön ja henkisesti erittäin kova paikka.
Nyt on Suomen Keskusrikospoliisi tehnyt asiasta omat tutkinnat ja kuulustellut kaikkia henkilöitä, joten asia alkaa selvitä ja minäkin voin kertoa jo miksi olen tällä hetkellä täällä jossain Norjan takana Kuubassa piilossa.
Tämän kevään aikana kaikki asiat sitten ratkeaa ja ollaan kuulolla rakkaat ystävät ja Jumalan siunausta kaikille ja joilla sellaista ei ole, eli ei sitä tunnusta, niin hyvää päivänjatkoa muuten. Olette minulle kaikesta huolimatta rakkaita ystäviä. REHELLISYYS MAAN PERII!!!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Sinettisormus

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pyydän Herraamme Jeesusta Kristusta, että kaiken tämän läpi käyneenä, Jarmo, saat nähdä PIAN suuren VOITON, tästä kaikesta maallisesta!
Kiitos Herra että pidät meistä omistasi huolta, Kiitos RAKKAUDESTASI meitä kohtaan!
Sinettisormus

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kerron että mieleni on todella rauhallinen ja luotan niin täysin Jeesuksen Kristuksen ohjaukseen. Joskin en jaksa kauheasti nyt ottaa kantaa tai tehdä juttuja.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, Aamen! Ole huoleti Jarmo, sillä rehellisyys todella maan perii. Eikä se ole muuta kuin Jumalan johdatusta, nuo kaikki vastoinkäymiset mitä ihminen kokee. Se on lopulta varmasti hyvä että et ole Helsingissä sen kaiken turhuuden keskellä. Herra tule pian, pelasta meidät, jotka täällä Sinua odotamme!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Pyydän esirukousta puolestani

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen! Rakas "HerranNimessä" ja kiitos miljkoonasti kaikille rukoilijoilleni. Asia menee miten Herramme Jeesus sen minulle parhaaksi katsoo ja siihen tulen luottamaan, en omaan tahtooni. Oma haluni on vain päästä pikaisesti Taivaan lepoon, iloon ja oikeaan oikeudenmukaisuuteen ja rauhaan.
Vastaa Viestiin