Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tuossa olkapäätä testailin ja nyt saan sen jo 45 asteen kulmaan sekä eteen että sivulle. Taaksepäinhän se on mennytkin ihan mukavasti, joten sinne suuntaan minun vamma ei kaiketi sitten ollut paha. Kiitos Herralle Jeesukselle ja teille kaikille kun jaksoitte kantaa asiaa.
näkymätön ninni

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ps. 28:

6 Kiitetty olkoon Herra, sillä hän on kuullut minun rukousteni äänen.
7 Herra on minun voimani ja kilpeni; häneen minun sydämeni turvasi, ja minä sain avun. Siitä minun sydämeni riemuitsee, ja veisuullani minä häntä ylistän.
8 Herra on kansansa väkevyys, hän on voideltunsa pelastus ja turva.
9 Pelasta kansasi ja siunaa perikuntasi; kaitse heitä ja kanna heitä iankaikkisesti.
näkymätön ninni

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Ps.70:4 (70:5) Iloitkoot ja riemuitkoot sinussa kaikki, jotka sinua etsivät; joille sinun apusi on rakas, ne sanokoot aina: "Ylistetty olkoon Jumala!"
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Tuossa olkapäätä testailin ja nyt saan sen jo 45 asteen kulmaan
Mahtava uutinen, olen iloinen puolestasi! Jeesus meidän parantajamme on ihmeellinen ja hyvä!

-Markku
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

341bKiitos sulle, Jumalani

George Coles Stebbins 1876


1.
Kiitos sulle, Jumalani,
armostasi kaikesta,
jota elinaikanani
olen saanut tuntea.
Kiitos sulle kirkkahista,
keväisistä päivistä.
Kiitos myöskin raskahista
syksyn synkän hetkistä.

2.
Kiitos, että rukoukset
monet, monet kuulit sä.
Kiitos, että pyynnöt toiset
eivät saaneet täyttyä.
Kiitos, kun mä hädässäni
avun saan sun kauttasi.
Kiitos, että synneistäni
vapahtavi Poikasi.
3.
Kiitos sulle jokaisesta
elämäni hetkestä.
Kiitos päivän paistehesta
niin kuin pimeydestä.
Kiitos sulle taisteluista,
rististäkin, Jumalain.
Kiitos, että aina muistat,
autat mua tuskissain.

4.
Kiitos sulle kukkasista,
jotka teilläin kukoisti.
Kiitos myöskin ohdakkeista,
jotka mua haavoitti.
Kiitos, että tahdot mulle
elon antaa iäisen.
Kaikesta, oi Herra, sulle
annan ikikiitoksen!


August Ludvig Storm 1891. Suom. Kaarlo J. Rahikainen 1900. Virsikirjaan 1986.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olkapääni haisee pahalle aina välillä. Siellä on sellanen paranemiseen liittyvä tulehduksen haju. Se on ikävän imelä ja samalla pistävä. Se harmittaa ja koko ajan haluis käydä suihkussa muttei se auta kun se tulee ihon läpi.
Aina kun koitanb nostaa kättä ylemmäs, kohti ennätystä niin silloin on riski että siellä hajoaa taas ja kohta olen jälleen takapakkia muutama päivä. Mutta näin se parantuminen menee ja etenee.
Tossa soittelin Jarille (Pecemaker) välillä kun hän on terveydenhuollon ammattilaisia ja kyllä Jarikin on ihmeissään kun näin hyvin on parantunu tällainen vamma.
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Olkapääni haisee pahalle aina välillä. Siellä on sellanen paranemiseen liittyvä tulehduksen haju. Se on ikävän imelä ja samalla pistävä. Se harmittaa ja koko ajan haluis käydä suihkussa muttei se auta kun se tulee ihon läpi.
Aina kun koitanb nostaa kättä ylemmäs, kohti ennätystä niin silloin on riski että siellä hajoaa taas ja kohta olen jälleen takapakkia muutama päivä. Mutta näin se parantuminen menee ja etenee.
Tossa soittelin Jarille (Pecemaker) välillä kun hän on terveydenhuollon ammattilaisia ja kyllä Jarikin on ihmeissään kun näin hyvin on parantunu tällainen vamma.
... onko sinulla lääkitystä siihen vielä? Varmaankin on? Lääkkeetkin puskevat ihonalta omanlaistaan hajua... mutta kärsivällisyyttä, rauhassa eteenpäin, kyllä siitä vielä hyvä tulee. Miehellänikin leikkattiin joku vuosi sitten olkapää ja lääkäri sanoi ettei siitä koskaan saada entisenlaistaan, mutta väärässä oli, se parani yliodotusten, lääkäri oli näyttänyt ylhäällä olevaa asentoa johon ei enää tule kykenemään, mutta yllätys, molemilla tekee sen yhtä hyvin. Jumppa on tärkeää, ettei siinä fuskaa yhtään....
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos Sinetti sisar, kyllä on siis Buranaa 600 tulehduskipun. Alussa mulla oli tosi vahvoija kolmiolääkkeitä mutta nyt ei enää.
Mullahan on näitten mun jalkojen takia jo ikuinen resepti burana 600 ja 800 jota saan aina kun tarviin. 600 on nopee ja 800 on hidas ja pitkävaikutteinen.
Mä oon vanha voimailija, joten mulla on noi tasovaatimukset jo valmiiks niinku aika hurjat ja siks ne lääkäritki sano että oo varovainen, eikä ne laittanu mua kuntouttajalle ku tiesivät että teen kumminki sietokyvyn yli kaikkee. Eilenhän Jarille soitin just tästä ja Jari sano että ole varovainen sen kans.
Peacemaker

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Juu..ota jarmo vaan ihan rauhassa ja ole kärsivällinen...olkapäävamma on aina hankala ja ottaa aikaa kuntoutua..
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tääks bro... niinpä! Kyllä mä otan ja tiedän että vaaroja on jos sitä alkaa rassaan liikaa. Otan rauhallisesti ja teen pieniä liikeitä lisää ja lisää.

Eilen vaan ku kerroin just Jarille olkapäästä, niin todettiin että sillä voi tehdä vaikka mitä mutta kipu on se joka varottaa.
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

-jarmo- kirjoitti:Tääks bro... niinpä! Kyllä mä otan ja tiedän että vaaroja on jos sitä alkaa rassaan liikaa. Otan rauhallisesti ja teen pieniä liikeitä lisää ja lisää.

Eilen vaan ku kerroin just Jarille olkapäästä, niin todettiin että sillä voi tehdä vaikka mitä mutta kipu on se joka varottaa.
... Aamen! Kroppaa pitää kuunnella ..... :roll:
Sinettisormus

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:
-jarmo- kirjoitti:Tääks bro... niinpä! Kyllä mä otan ja tiedän että vaaroja on jos sitä alkaa rassaan liikaa. Otan rauhallisesti ja teen pieniä liikeitä lisää ja lisää.

Eilen vaan ku kerroin just Jarille olkapäästä, niin todettiin että sillä voi tehdä vaikka mitä mutta kipu on se joka varottaa.
... Aamen! Kroppaa pitää kuunnella ..... :roll:

Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti
päällensä...”Jes.53:4
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Katsokaas mikä on nyt tilanne:
Jarmon olkapää 17.3.2016.jpg
Kävin 3kk lääkärintarkastuksessa ja röntgenissä. Kaikki kunnossa ja luutunut hyvään kohtaan.
Nostan käsivarren jo n. 75 asteen kulmaan ja selviän kaikista normaaliaskareista sillä nyt.

Kiitos Herralle Jeesukselle Kristukselle, suurelle lääkärille !!!
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Tsemppiä Jarmo! Saattaapi olla, että pääset vielä siirtämään tonnin konttia - ihan ite 8-)
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

-jarmo- kirjoitti:Katsokaas mikä on nyt tilanne:
Aivan mahtavaa!

Kiitos Jeesukselle!

-Markku
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jyrki kirjoitti:Tsemppiä Jarmo! Saattaapi olla, että pääset vielä siirtämään tonnin konttia - ihan ite 8-)
Ei se tonnii paina, vaan se bungaa sen ;)
Jyrki
Viestit: 597
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 14:54

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

"Se bungaa sen." Hyvä veto :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Stiflat bungaa sen, ei faijan vanhat bläägät bungaa ku kybän :D
Peacemaker

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja Peacemaker »

Pinnistä Jarmo :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Jarmon rukousvastaus - KIITOS!

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomaatsä Sökke ku käsi nousee jo eteen "hei-hei kundi, ei tänään, huomenna sitte uusiks ja tulkaapas te rouva sieltä takaa sisään".
Vastaa Viestiin