muutto

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
tuula

muutto

Viesti Kirjoittaja tuula »

tänään sitten muutamme sinne uuteen taikka vanhaan asuntoon (ihan kumpaa nimikettä haluaa käyttää)ja nyt en sitten tiedä, milloinka pääsen seuraavan kerran näkemään netistä teidän kirjoituksia sillä netti yhteys katkeaa.voi mennä muuan päivä/viikko ennekuin saadaan netti yhteys siellä toisessa päässä pelaamaan. rukousta pyydän tässä tämän asian takia. siunausta teille uskoville täällä. mukavaanhan teidän kirjoituksia on lukea. ja sinetille terkkuja.(palstan äiti)
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, Rakas tuula siskoni, noista ihanan lämpimistä terveisistäsi! Mielelläni toimitan teille tässä "äidinkin" virkaa, jos vain minusta on siihen.
Haluan Siunata teidän muuttoanne, ja "uutta asuntoanne" sanoilla joilla Jumalakin siunasi Israelia:

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
teille armollinen. Herra kääntäköön kasvonsa
teidän puoleenne ja antakoon teille rauhan.
Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen.
Aamen.
(4. Moos.6:24–26)

Elämme joka päivä Jumalan siunauksen varassa. Hänen hyvyytensä ja armonsa ympäröi meidät. Herra varjelee elämämme, vaikka emme hänen rakkautensa teitä aina tunnekaan. Hän antaa meille sisäisen rauhan, joka kantaa elämän rikkinäisyydenkin keskellä. Jumalan siunauksen turvissa voimme kerran myös kuolla.

Kun siunaamme toisiamme tai pyydämme siunausta itsellemme, voimme luottaa siihen, että kolmiyhteinen Jumala kääntyy meidän puoleemme ja on meidän kanssamme.

Tulkoon teidän kaikkien osaksi Herran Jeesuksen Kristuksen armo, Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen yhteys!
(2. Kor. 13:13)
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... ehkäpä pian, hyvinkin pian, tulee sinulle ja meille, se toinenkin muutto, se" lopullinen!"
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tuula, tulee niin ikävä, :cry: mutta rukoillaan toistemme puolesta... :roll:
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siunausta ja rukouksia saat Tuula sisar!!!
näkymätön ninni

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Toivottavasti saat nettiyhteyden pian Tuula. Rukouksissa olet!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4800
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Eero »

Samoin, toivottavasti saatte netin nopeasti toimimaan. Oon itse huomannut, että tämä palsta tekee juuri sitä mitä uskovien yhteisön pitääkin - Tukee myös heikkoina hetkinä.

Tule sinä Rakkahin, Herra Jeesus Kristus, aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
tuula

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja tuula »

nonnih. shalom rakkaat uskovat täällä. lomat on lusittu ja muutto tehty.olo on aika väsynyt ja pitäs jaksaa alkaa työsarkaa tekemään taas normaalisti. rukousta edelleen pyydän. talo, johonka muutettiin on "kummitustalo" kansan kielessä.eka yönä nukuin tavaroiden takia tuossa olohuoneessa, enkä saanut unta. katseeni kiinnittyi keittiöön, jonka näin tuosta sohvalta suoraan. yhden kaapin ovi aukeni itsestään. olen huutanut joka ilta siitä lähtien "Jeesuksen veren suojaa" iltarukouksessa.ja muita selittämättömiä asioita on ollut myös.netti pelaa taas normaalisti. eilen illalla mies sai tämän taas pelaamaan normaalisti.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Herra Jeesus Kristus suojelkoon teidän uuden kotinne, ja Herra Jeesus Kristus puhdistakoon teidän asuntonne kaikesta siitä mikä ei ole Jumalasta. Aamen.

Herran Jeesuksen Vanhurskaus on TEIDÄN vaatteenne ja sota-asunne.

Paha pelkää TEITÄ, ja teidän HERRAANNE.

Turvallisia,levollisia ja siunauttuja yöunia teille Jeesuksen Pyhässä Nimessä. Aamen, Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Tää saattaa kuulostaa pöhköltä ja nykyään varmaan onkin sitä mutta vanha adventistien keino uuteen asuntoon muuttaa on että otat pieneen kuppiin oliiviöljyä. Sitten laitat sen Raamatun päälle ja siunaat sen öljyn Jeesuksen nimeen. Sen jälkeen menet ja kierrät kaikki huoneet rukoillen veren suojaa asunnolle ja sivelet pihtipieliin ja ikkunanpokiin öljyä ihan sormin vaan vähän.

Mä kerron tapauksen vielä vuodelta 2006 kesältä kun 40 päivää oli kulunut siitä kun olin alkanut rukoilla ja avioeroni oli kauheassa vaiheessa ja kun olin jo alkanut saada pelastussanoman ensimmäisiä viestejä siitä. Silloin saatana hyökkäsi kimppuuni viimeisen kerran kok voimalla. Muistan hyvin kuinka kamalaa se oli. Pääni oli musta kuin syvä graniitti ja itsemurha-ajatuksia sateli ovista ja ikkunoista. Olo oli täysin kelvoton eikä mitään rauhaa tuntunut saavan. Mutta sitten muistin Raamatussa tarinan kun Jeesus oli erämaassa ja joutui tällaisen hyökkäyksen kohteeksi ja mitä hän sanoi. Jeesus sanoi että "Häivy saatana, sillä Herraa sinun Jumalaasi sinunkin pitää kumartaman".
Kirjoitin tuon isolla fontilla A4 koon arkkeihin ja tulostin ne 20 kpl ja liimasin ne teipillä jokaiseen asunnon seinään, niin etten voinut olla missään kohtaa asuntoa, ettei tuo lause olisi ollut näkyvissä. VOI MÄ SANON, örkit katos siitä pikkuhiljaa vähin äänin :D
tuula

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja tuula »

kiitos rakkaat uskovat sanoista. pitääpä kokeilla jarmo sinun ehdotusta, josko saisi nuo örkit mäkeen. pää on ollut sekaisin kun haminan kaupunki. oikein tuntee, kuinka ovat hyökänneet välillä henkisesti minua vastaan.
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ihanaa saada sinut, Tuula, taas joukkoomme!
Hyviä konsteja sinulla, Jarmo ollut. Tuota Siunattua öljyä myös itse olen käyttänyt. Alkuaikoina minä koin myös täällä jotakin. Se ei tuntunut, että se olisi ollut pahaa, mutta jotain ylimääräistä täällä asusti ... tyttäreni koki samoin.
Kun sitten uskoni alkoi syvenemään, nuo asiatkin alkoi voimistumaan. Herra piti silloin minulle tuota pelkokoulua, josta olen joskus kertonutkin.
Hoin jatkuvasti: "Minä tiedä kuka sinä olet, mene pois Jeesuksen Kristuksen nimeen. Jeesus on Herrani!"
Aina se auttoi siihen hetkeen, mutta tuli myöskin aika ajoin takaisin. Kunnes olin siinä pisteessä, etten enää välittänyt siitä, hoin nuo sanat ja käänsin selkäni sille. Olin oppinut läksyni, että Herrassa minun ei tarvinnut pelätä mitään. Ja kun pääsin tuosta pelosta, loppui se lähes olemattomiin. Toki joskus se vielä yrittää, mutta jää tappiolle ....
Jeesuksen Kristuksen Verensuojaa kotinne ylle, Siunatkoon Herra kotinne! Amen.
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 24 Tammi 2017, 09:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Asunnoissahan on sellainen juttu että niistä puhutaan että "siellä on paha karma". Asunnossa on siis ollut ennen asukas joka on ollut todella paha ihminen ja pitänyt yllään henkimaailmaa, joka jättää sinne sen "karman". Asunnosta pitää saada pois ne henget... yksinkertaisesti.
Henkihän ei ole mikään yksittäinen leijailija, kuin "pieru" ;) joka on kuin pilvi joka pyörii jossain. Vaan henkimaailma on globaali ja se vaikuttaa laajoilla alueilla. Puhutaan eteläsuomen hengestä ja lapin hengestä jne. USA:ssa jonkin osavaltion hengestä. Tällaisilla hengillä on taipumus ilmeisesti vaikuttaa siellä enemmän missä on otollinen maaperä ja asunto jossa riivattu tms. pahantekijä on asunut, niin siellä niiden vaikutus tuntuu, vaikka olisimmekin niille ikäänkuin kuolleita, koska olemme Kristuksen omia.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Muistaakseni nuo paperiarkit roikkui seinällä sen 3 päivää.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Jarmo hyvistä vinkeistä ja osuvista kuvauksista ;)
Meillä saattaa olla samoja ongelmia, joita minä en aisti, mutta toinen lapsistani kyllä.
Siunausta uuteen kotiinne Tuula!
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... eli sen Joonaan merkin verran .... tuo numero 3 on vahva.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Luku KOLME on ennen kaikkea "yhdistävä luku". Mutta toivotan minäkin Tuulalle onnea uuteen asuntoon ja siunaa se asuntos kunnolla :D
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Sinettisormus

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kodin Siunaaminen teki talosta kodin: https://www.youtube.com/watch?v=ZuWFIJnSkrk
tuula

Re: muutto

Viesti Kirjoittaja tuula »

joo. kaikenlaista tässä ollut. eräänä yönä heräsin klo 2 yöllä ja näin hengessä, kun vatsapäätä tuolilla istui vanhamies ja katsoi minua. luulen, että örkki oli pukeutunut talon vanhaksi isännäksi, joka tässä talossa oleillut mutta kuollut jo.kokeilen tuon jarmon konstin joku ilta, kun ehdin. minulla kauheat paineet nyt ollut, kun palasin töihin.
Vastaa Viestiin