Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Joku sisar sai siihen hissinäkyyn sanan että emme voi mennä enää edestakaisin. Mulla on päihdeongelma olen antabuskuurilla. Viime viikolla kävin yhen uskovan kaverin luona. Sil on uskova kaveri aiankin väitti niin. No me mentiin sinne niin se joi siellä siideriä.Mulle tuli aivan mielettömät kiusaukset Mä olin aikasemmin sanonu että en lähde sen ihmisen luo koska koin niin. Mut nyt sit käytiin. Jumala yritti puhua mulle että älä avaa sellaista ovea jonka olen sinulta kieltänyt. Se hissin ovien väkisin aukaisemisen näky oli mulle varoitus.Voitteko rukoilla että raitistuisin ennen kaikkea sydämessäni siellä sieltä elämä lähtee. En halua olla fariseus joka ulkonaisesti on raitis mutta sisin himoitsee juomista. Se ei ole Jeesuksen tarjoamaa vapautta.Että voisin sanoa en elä enää minä vaan Kristus minussa. Tässäkin asiassa koska se tuo niin paljon muuta pahaa. Mulla alko myös päihdeseuranta rukoilkaa että saisin sen läpi ja pääsisin tottelevaisuuteen ja tekisin oman osuuteni siinä mitä Herra haluaa vaikuttaa elämässäni.Myöskin kykyä erottaa näyt jotka eivät ole Jumalasta. ja näkökykyä niiden merkitykseen.
siukkikksia!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukoilen puolestasi!

Voimia ja Siunausta sinulle katso7!

...äläkä saata meitä kiusaukseen vaan päästä meidät pahasta...
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, Pelastajamme, Sinä sovitit meidän syntimme ristillä ja näin saamme jättää kaiken maallisen synnin ristisi juurelle,
niin myös veljemme, katso7, kiitos Jeesus että tämä on sinunkin tahtosi!
Rakas Jeesus Kristus Parantajamme, joka voit ottaa pois kaikki sairautemme,
niin myös veljeltämme, katso7:ltä, kiitos että otat pois tuon alkoholin sairastuttaman mielen ja uudistat sen, kiitos Jeesus, että tämä on Sinunkin tahtosi!
Rakas Jeesus Kristus, Vapahtajamme, sinä vapautit meidät synnin orjuudesta,
niin myös vapautit veljemme katso7:män, kaikki kahleet murtuu, sillä se on Sinun tahtosi!
Kiitos Herra, että on myös Sinun tahosi kulkea meidän rinnallamme, ohjaten, johdattaen ja neuvoen. Kulje tänäänkin, myös veljemme, katso7 edellä, näyttäen tietä, joka vie Sinussa voittoon. Sinä johdatat ja ohjaat häntä tuolla päihdeseuranassa, ja yhdessä saatte ILOITA TUOSTA VOITOSTA,jonka yhdessä saavutatte, KIITOS HERRA, JEESUS KRISTUS, SILLÄ TÄMÄ KAIKKI ON SINUN TAHTOASI!!!
Amen!

USKO AINOASTAAN, TUOHON KRISTUKSEN SOVITUKSEEN ja PELASTUKSEEN!!! SE ON, HÄNEN TAHTONSA!
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 13 Joulu 2016, 11:04. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos rukouksista.Vanhurskaan rukous voi paljon kun se on harras.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Sinettisormus

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Rukouksessa mukana.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomenna se alkaa... koska uskon vahvasti että 30.11. aamulla saamani juuri herätessä veistin "tasan kaksi viikko peliaikaa".

Se mitä peliaika mulle voi merkitä, niin pidän joistain tietokenpeleistä ja yksi juuri löytämäni peli on eräs varmasti koko elämäni parhaista pelielämyksistä. Tarsport Fever, jossa heittäydytään kuljetusalan yrittäjäksi ja peli alkaa vuodesta 1850 ja päättyy nykyaikaan.
Tässä on sen pelin traileri jos jotakuta kiinnostaa: https://www.youtube.com/watch?v=0H3fy637enU

Sitten toinen rakas pelimuoto on minulle Darts, jossa minulla on Suomen mittapuussa paljon saavutuksia ja pari pienempää mutta mulle merkittävää ulkomailta myöden.
Nyt olen tehnyt päivityksen mun Darts pelipaikalle ja siinä on yks vanha tietokone, johon sain netistä joidenkin brittien tekemän ilmaissoftan, jossa voi pelata eri pelejä tietokenetta vastaan. Kone antaa virtuaalivastuksen peliin ja minä heitän aidosti. Tason saa valita ja niitä on vissiin 18 eri tasoa, aivan amatööristä alkaen maailman ykköspelaajiin saakka.
Tämäkin on ollut viime aikoina minulle kiva harrastus, koska tietokoneella istuminen ei esimerkiksi ole terveydelle paras juttu.

Noh, mutta huomenna peliaika päättyy ja mitä se sitten merkitsee, niin kerron sen kyllä heti. Toivottavasti ei pahempaa. Rukoilkaa ystävät!!!
sisar

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja sisar »

Herra pitää sinusta huolen. Hän antakoon sinulle levollisen unen ja voimaa huomiseen päivään ja peliin. mikä se sitten onkaan. Ole siunattu rakas Jarmo-veli Kristuksessa.

Samoin sina katso7. Hessa on iäti uskollinen. Hän ei hylkää, vaikka me hylkäisimme. Hän juoksee riemuiten meitä vastaan, kun me vasta ajattelemme palaavamme Hänen luokseen (kertomus tuhlaajapojasta). Vihulainen yrittää saada meidät epätoivoisiksi ja uskomaan, ettei Isä halua meitä takaisin... Vaikka me lankeamme, Hän antaa meille voimaa nousta jälleen. Hän tietää heikkoutemme ja Hänen armonsa on suuri.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kyl sä "sisar" oot niin yhtä lutunen rakas ku noi vanhat tuttavat, Sinetti ja Ninni... Kiitos Herra Jeesus että olet meillä täällä ja annat meille sinun lämmintä sydäntäsi. Halleluja, Herra Jeesus!
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Richard wumbrant kuulemma joskus on lausunut että jos vihollinen ottaa meidät takaisin tekemään syntiä vielä enemmän armahtava Isämme ottaa vastaan katuvan!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti:Richard wumbrant kuulemma joskus on lausunut että jos vihollinen ottaa meidät takaisin tekemään syntiä vielä enemmän armahtava Isämme ottaa vastaan katuvan!
Muotoilisitko ystäväni selvemmin, mitä tarkoitat, koska koen että tämä on henkilökohtainen vihjailu että olisin tehnyt jotani pahaa, joka vaatisi minulta erityistä kääntymystä. Siis syytös! Syyllinen mistä? Olen syntinne jo ennestään ja armahdettu....kuka siis on syyttäjämme? = saatana. Kuka puolstaan on sen lunastusveren vuodattanut ja Hänen uskonsa kautta puolustajamme = Jeesus, johon uskossamme olemme oksastettu. Kuka voi siis vielä syyttää ja vihajat mistään synneistämme? Ei ole sellaista.
katso7
Viestit: 1421
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Miksi otit tämän itseesi jos sydämemme syyttää meitä on Jumala suurempi. En puhunut kenestäkään muusta ajattelin lähinnä itseäni ja niitä muita jotka lankeavat ja ajattelevt että armoa ei minulle enää ole.En tahtonut mitenkään vihjata sinuun Anteeksi jos käsitit niin. niin kuin minä olen langennnut alkoholiin jatkuvasti en nyt just kyl viime aikoina muttta minun mielestäni Jumalan Henki on puhunut minulle tämän Wumbrantin sanan kautta että vaikka lankeaisit monia kertoja otan sinut takaisin koska saatanan ottaa sinut takaisin ja viettelee sinut juomaan.En usko oppiin kerran pelastettu aina pelastettu teki sitten itä tahansa.Tietysti on vaarana että sydämeni ei enää halua armoa eikä totuutta vaan juon itseni kuoliaaksi jos leikin synnillä.niin kuin joku sano että edestakaisin sahaamisen on loputtava on tehtävä valinta synnin tai elämän kanssa. Saat aina tulla takaisin kun tahdot tulla syntisi kanssa Minun luokseni ja tunnustaa sen puhuin lähinnä itsestäni.Minusta tässä on kysymys pelkästään suuresta jumalan armosta eikä mistään muusta.En nyt puhu sinusta Jarmo mutta mielestäni saatana syyttää synneistä jotka on annettu anteeksi Pyhä Henki kyllä muistuttaa meitä kun olemme langenneet mutta Hän tekee sen rakkaudessaan .Saatanan syytös on eri asia kuin Pyhä henki myös meille uskoville osoittaa synnin. En puhu nyt sinusta Jarmo. Mielessäni on tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta että parantuisitte. Rukouksen jonka Jeesus opetti sanoo...anna meille meidän syntimme anteeksi. JOS me valkeudessa vaellamme Jeesuksen veri pesee meidät puhtaiksi. siinä on sana jos ei sana kun ja minun täytyy tunnustaa että olen ollut pois valkeudesta ja mennyt pimeyden tekohin jolloin olen palannut ja tunnustanut syntini. Se ei ole syytös vaan armahdus.
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
näkymätön ninni

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Viime aikoina (varmaan jo parin kuukauden ajan) olen usein ajatellut mielessäni, rukoillut äänettömin huokauksin; Herra armahda meitä.

Tähän aamuun löyti ihana Psalmin teksti:

Psalmit 27

1 Daavidin virsi. Herra on minun valkeuteni ja autuuteni: ketä minä pelkään! Herra on minun elämäni turva: ketä minä vapisen!
2 Kun pahat käyvät minun kimppuuni, syömään minun lihaani, niin he, minun ahdistajani ja vihamieheni, kompastuvat ja kaatuvat.
3 Vaikka sotajoukko asettuisi minua vastaan, ei minun sydämeni pelkäisi; vaikka sota nousisi minua vastaan, siinäkin minä olisin turvassa.
4 Yhtä minä rukoilen Herralta, sitä minä pyydän: että saisin asua Herran huoneessa kaiken elinaikani, katsella Herran suloisuutta ja tutkistella hänen temppelissänsä.
5 Sillä hän kätkee minut majaansa pahana päivänä, hän suojaa minua telttansa suojassa, korottaa minut kalliolle.
6 Niin kohoaa nyt minun pääni vihollisteni yli, jotka minua ympäröivät, ja minä uhraan riemu-uhreja hänen majassansa, Herralle minä veisaan ja soitan.
7 Herra, kuule minun ääneni, kun minä huudan, armahda minua ja vastaa minulle.
8 Minun sydämeni vetoaa sinun omaan sanaasi: "Etsikää minun kasvojani". Herra, minä etsin sinun kasvojasi.
9 Älä kätke minulta kasvojasi, älä työnnä vihassa pois palvelijaasi. Sinä olet minun apuni, älä minua jätä, älä minua hylkää, pelastukseni Jumala.
10 Vaikka minun isäni ja äitini minut hyljätkööt, niin Herra minut korjaa.
11 Neuvo, Herra, minulle tiesi ja johdata minua tasaista polkua minun vihamiesteni tähden.
12 Älä anna minua alttiiksi ahdistajaini vimmalle, sillä väärät todistajat nousevat minua vastaan ja puuskuvat väkivaltaa.
13 Mutta minä totisesti uskon näkeväni Herran hyvyyden elävien maassa.
14 Odota Herraa. Ole luja, ja vahva olkoon sinun sydämesi. Odota Herraa.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Koko päivä on pian pulkassa muttei mitään ihmeellistä ole ainakaan vielä tapahtunut. Ja niinhän se on että se tasan 2 viikkoa kului tänään.
Vääjäämättömästi silti tuo mun asia tulee eteen ihan lähiaikooina, joten eletään vaan luottamuksessa Herraan Jeesukseen, joka vapautti meidät paljon pahemmistakin asioista.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Arvatkaas mitä...? Se oli eilen kun nämä asiat alkoi vyöryä, sain vain vasta tänään kuulla, kun sain ekan puhelun asian tiimoilta.
Se sanoma siis piti sitten kuitenkin paikkansa. Siinä meni 14 vuorokautta tasan, vaikka itse sain 15 päivää ja melkeen jopa sen 16.
Huomenna siis alkaa kuulua enemmän!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Huomasin nyt vasta ettei tää ollukaan se mun aloittama ketju. Sori kaikki.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Taas saimme vahvistuksen, miten voimme luottaa, että Isä ei puhu vain lämpimikseen.
Vaan pitää myös lupauksensa! :D
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Voitteko rukoilla puolestani hissin ovet....

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Joo, siis vaikkei tää oo eka kerta ku näin käy, niin täytyy sanoa että aina se tuntuu ihan uudelta ja ihmeelliseltä. Niinku se mun uni sillon siitä autobussimatkasta ja yhtäkkiä tajusin olevani siinä mutta vain Onnibussin etupenkissä istuminen puuttui. Noh, pidin jo mahdottomana, niin sitten tuttu bussikuski tulee ja pyytää mut etupenkkiin, jota luulin ettei sellasta busseissa edes ole. Jumala voi!

Tosin nyt alkaa mulla mielenkiintoiset ajat. Muistakaa mua rukouksilla kun taas muistatte... tai siis koittakaa muistaa :)
Vastaa Viestiin