Perheen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Rakkaat siskot ja veljet Kristuksessa!

Voisitteko rukoilla minun ja perheeni puolesta. Herra tietää tilanteen, en halua siitä netissä mainita sen enempää. Toivoisin vain vahvaa rukousmuuria suojaksemme pidemmäksi aikaa, jos Hänen paluunsa vielä kestää.
Tapahtukoon Hänen tahtonsa ja antakoon meille voimansa. Hänessä meillä on turva.

Kiitos Herralle teistä kaikista. Hän siunatkoon ja varjelkoon meitä kaikkia.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, sinä näet ja tiedät, tämän sisaren ja hänen perheensä. Me haluamme olla yhteydessä tähän rakkaaseen sisareen ja hänen perheeseen, kauttasi, olemalla rukousmuurina, sinun kauttasi, TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI, tämän sisaren ja hänen perheensä elämässä. Tee se, minkä katsot hyväksi heille. Me kiitämme sinua tästä riemuiten!
Herran armoa, siunausta ja varjelusta kaikille!
Amen.
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Mukana. TAPAHTUKOON SINUN TAHTOSI.
Amen.
näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksessa mukana myös!
Salome1972

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Minäkin rukoilen! Olkaa siunatut!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Olen mukana rukousrintamassa!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen myös perheellesi suojaa Jeesuksen Kristuksen veressä!
Samuli

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Jeesus siunatkoon ja varjelkoon teidän perhettänne. Herra sitokoon kaikki henkivallat, jotka teitä yrittävät ahdistella ja vapauttakoon teidän perheenne taivaaseen. Jeesuksen Kristuksen veri on teidän suojananne ja Isämme tahto saakoon tapahtua perheessänne. Aamen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4795
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Herra Siunatkoon teitä ja Varjelkoon teitä, sisar perheineen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos sisaret ja veljet rukouksistanne. Taistelu jatkukoon.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Pyytäisin vielä jatkamaan rukousta perheemme puolesta. Herra yksin tietää, tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Tiedän, ettei Herra anna suurenpaa taakkaa kuin jaksan kantaa, mutta tällä hetkellä on voimavarat niin lopussa, että tuntuu etten jaksa enää. Herra voi tehdä ihmeen halutessaan, ihmisestä ei ole apua. Herra, minä pyydän, kuule meitä ja näe ahdinkomme ja auta meitä armossasi.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi RAKKAHIN Jeesus!
Kiitos että kuulet huutomme. Sinä näet ja tiedät tämän sisaremme hädän ja tuskan, mikä hänen perheessään vallitsee.
Herra auta, sillä itsessämme olemme niin pieniä ja riittämättömiä, mutta sinun voimassasi saamme elää turvassa.
Herra, minä kuulen ja tunnen sydämessäni tämän sisaren suuren huolen ja se herättää valtavan huolen sydämessäni.
Herra auta! Tapahtukoon sinun hyvä tahto sisaren elämässä ja hänen perheensä elämässä.
Minä en tiedä mistä on kyse, mutta sinä tiedät, sinä tiedät hänen ja hänen perheensä hiustenkin määrän.
Sinulta ei ole mikään salattua ja vain Sinä, Jeesus Kristus, olet kaikki voipa auttaja, parantaja, pelastaja ja vapauttaja, mitä ikinä tuo perhe tarviikaan, niin Sinä voit ja voit yksin auttaa!
Anna sisarelle voimaa jaksaa. Voi jospa voisin, ottaisin sisaren nyt isoon haliin, tukien ja lohduttaen, sillä tämä sisar, Jeesus, on minulle hyvin rakas, olemmehan samaa perhettä. Mutta minä tiedän, että Sinä, Jeesus, RAKASTAT häntä vielä enemmän, kuin yksikään meistä.
Herra auta, kuule huutomme! Anna ilon pian koittaa, anna sen jo ovelle kolkuttaa ja riemulla saamme sen vastaan ottaa.
Herra auta, Tapahtukoon Sinun hyvä Tahtosi, niin täällä maan päällä kuin siellä Taivaassa! Iankaikkisesta iankaikkiseen!
Kiitos ja Kunnia on yksin Sinun, Jeesus Kristus, Vapahtajamme! Halleluja!
Amen.

Sisareni, et ole yksin, sinä minä olen kanssasi, olet rakkaana sydämessäni ja mikä tärkeintä, Jeesus on myös kanssasi, jokapäiväisessä elämässäsi, alati. Jospa olisit tässä, että voisimme yhdessä murheesi kantaa, mutta meillä on yhteys toisiimme Jeesuksessa Kristuksessa ja Jeesus tietää, että minäkin oikeasti sinusta välitän, rakas siskoni!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Pigeon
Viestit: 888
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Kiitos Jeesus, että sinä näet sisaremme ahdingon ja kuulet rukouksemme.
Tapahtukoon sinun hyvä tahtosi tässäkin asiassa.
Aamen.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Halleluja! Tunnet sydämeni ... : https://www.youtube.com/watch?v=qHKHLRidM4k
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilemme tänään yhdessä kaikkien työn kuormittamien ja uupuneiden puolesta.
Kiitos, rakas Taivaan Isä, siitä että sinä olet auttanut meitä jaksamaan. Sinä olet luvannut:

...niinkuin sinun päiväsi, niin olkoon sinun voimasikin. 5.Moos.33:25.(KR38)

Kiitos, että voimme tänään hengessä pystyttää avun kiven, kuten Samuel:

Tämän jälkeen Samuel otti kiven ja asetti sen Mispan ja Senin välille. Hän antoi kivelle nimen Eben-Eser, Avunkivi, sanoen: "Tähän asti Herra on auttanut meitä." 1.Sam.7:12.

Herra, me käännymme jälleen sinun puoleesi apua pyytäen: anna meille voimia, auta meitä jaksamaan. Herra, ilmesty niiden avuksi, jotka tänä päivänä ovat uupuneita. Ole heidän tukenaan ja apunaan. Auta heitä löytämään apu uupumukseensa. Auta, jos uupumus johtuu työn paljoudesta. Auta pääsemään pois liian kuorman alta, auta vähentämään työn tekemistä, auta lepäämään, rentoutumaan, löytämään fyysinen, psyykkinen ja henkinen lepotila - myös hengellinen. Herra, sinä joka tiedät kaikki meidän asiamme, vaikuta tahtomista ja tekemistä ja myös oikeanlaiseen lepoon hakeutumista. Vähennä kiirettä ja stressiä niin, etteivät ne meitä hallitse. Auta jokaista lastasi, ettei kukaan juokse rahan perässä, aineellista rikkautta tavoitellen. Johdata meitä pois kaikesta mammonan orjuudesta, tyytymään siihen, mitä meillä on.

Auta, rakas taivaan Isä, niitä jotka ovat uupuneita unettomuuden vuoksi. Auta jokaista unettomuudesta kärsivää nukkumaan. Auta löytämään levollinen mieli ja luja luottamus Kristukseen, turvallisuuden tunne, joka mahdollistaa rauhallisen unen. Kiitos, että annat sopivia lääkkeitä niille, jotka eivät ilman lääkkeitä pysty nukkumaan. Auta, että lääkkeiden varassa nukkuminen ei olisi kenenkään kohdalla jatkuvaa, vaan jokainen saisi nukkua edes välillä ilman lääkkeitä.

Kiitos, Jeesus, meidän Herramme ja Vapahtajamme, että sinä annat meille levon, olethan sinä sanonut:

"Tulkaa minun luokseni, kaikki te työn ja kuormien uuvuttamat. Minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni harteillenne ja katsokaa minua: minä olen sydämeltäni lempeä ja nöyrä. Näin teidän sielunne löytää levon. Minun ikeeni on hyvä kantaa ja minun kuormani on kevyt." Matt.11:28-30.

Sinuun, Herra, me turvaamme, älä anna meidän joutua uskossamme häpeään. Anna meille voimia, auta jaksamaan. Olethan sinä luvannut meille antaa voimia:

Hän virvoittaa väsyneen ja antaa heikolle voimaa. Nuoretkin väsyvät ja nääntyvät, nuorukaiset kompastelevat ja kaatuvat, mutta kaikki, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohoavat siivilleen kuin kotkat. He juoksevat eivätkä uuvu, he vaeltavat eivätkä väsy. Jes.40:29-31.

Kiitos, että saan uskossa tarttua Jumalan sanan lupauksiin ja pyytää voimia itselleni ja muillekin, kaikille, jotka tänä päivänä tuntevat itsensä väsyneiksi ja uupuneiksi. Ilmesty jokaiselle uupuneelle ja auta! Sinä näet ne monet, jotka potevat pahaa työuupumusta - auta heitä jo ennen kuin he polttavat itsensä loppuun. Estä 'burn-out', loppuunpalaminen ja johdata ulos vääristä elämäntavoista, epäterveistä työolosuhteista ja auta löytämään tasapaino arjen vaatimusten ja omien voimavarojen välillä. Auta meitä hoitamaan kehoamme, hoitamaan sieluamme, hoitamaan henkisiä ja hengellisiä tarpeitamme niin, että voimme pysyä terveinä ja jaksaa hyvin päivästä toiseen. Anna meidän löytää lepoa ja virkistystä, sopivia tapoja rentoutua ilman, että ajautuisimme maailman turhuuksien pauloihin, vääränlaisiin huvituksiin, hemmottelemaan itseämme himojemme mukaan.

Auta meitä pyhittämään lepopäivä. Herra, me ymmärrämme, että sinä olet meidän sapattimme: sinä valmistit meille pelastuksen eikä meidän tarvitse sen puolesta työtä tehdä. Me saamme löytää levon sinussa. Auta meitä ymmärtämään tämä ja soveltamaan se elämäämme. Auta meitä myös pyhittämään lepopäivä siinä mielessä, että osaisimme levätä arjen työstä ja jättää omien maallisten asioittemme ajamisen pois pyhäpäivinä. Kiitos, Herra, levosta. Kaikesta virkistyksestä ja mahdollisuudesta terveelliseen joutilaisuuteen. Anna meidän elämäämme työn ja levon tasapaino. Vapauta työnarkomaniasta niitä, joita se riivaa. Auta, ettei työstä tule meille liian tärkeä itsetunnon perusta. Auta meitä löytämään terve itsetunto, omanarvon tunne ja itsekunnioitus ilman työtäkin. Anna jokaiselle työriippuvuudesta kärsivälle armo nähdä itsensä Jumalan kuvana, arvokkaana siksi, että on sinun rakkautesi ja huolenpitosi kohde.

Kiitos, Isä, kiitos Jeesus, kiitos Pyhä Henki, kaikesta hyvyydestäsi joka meitä ympäröi. Kiitos, että sinä nostat, sinä kannat, sinä viet eteenpäin ja annat voiman jokaiseen päivään. Aamen.

Kiitos, että taistelet rukouksessa yhdessä toisten Jumalan omien kanssa. Hän pitää huolta kansastaan:

Hän otti sen hoiviinsa ja huolehti siitä, hän varjeli sitä kuin silmäteräänsä. Niin kuin kotka suojelee pesäänsä ja liitelee poikastensa yllä, niin kuin se kantaa niitä siivillään, niin Herrakin kuljetti kansaansa. Herra yksin johdatti omiaan, ei hänellä ollut muuta jumalaa rinnallaan. 5.Moos.32:10-12.
Lähde: http://www.uskonkilpi.net/vanha/PR123.htm
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos rakas Sinetti-sisar. Asiat eivät ole muuttuneen, mutta suunnaton ahdistus helpotti ainakin tilapäisesti. Kiitos Herralle!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kolme suurta sanaa: Jumala, lähimmäinen ja minä. Ja ehkä vielä neljäskin, rakkaus, joka yhdistää nämä kolme. Rakasta Jumalaa, totta kai, elämän ja voiman ja sovituksen antajaa. Rakasta lähimmäistäsi, toista Jumalan luotua ja rakasta, ja tee hänen elämästään parempi. Mutta hyvä ihminen: rakasta myös itseäsi! Sinä olet Jumalalle rakas ja tärkeä osa Hänen luomaansa maailmaa. Ei Jumala halua, että sinä olet surkea ja onneton. Itsellesi rakkaana välität Jumalan rakkautta myös muille ja teet maailmasta paremman. Pyhitettynä rakastamaan.

Siunattua ja turvaisaa yötä, Jeesuksen käsivarsilla, rakas sisareni ja samaa toivotan teille muillekkin rakkaille ystävilleni.
Vastaa Viestiin