Perheen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksissa olette!

Jeremia 32:

17 "Oi Herra, Herra! Katso, sinä olet tehnyt taivaan ja maan suurella voimallasi ja ojennetulla käsivarrellasi: ei mikään ole sinulle mahdotonta;

27 "Katso, minä olen Herra, kaiken lihan Jumala; onko minulle mitään mahdotonta?
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rauhaa teille kaikille Jeesuksessa Kristuksessa, joka meitä niin paljon RAKASTAA! Tätä rakkautta älkää unohtako minään hetkenä!
Tuokoon tämä päivä meille Herramme yltäkylläistä Rakkautta ja Hänen hyvää Tahtoaan!

Rakkauden säteilyä

"Juuri siinä Jumalan rakkaus ilmestyi meidän keskuuteemme, että hän lähetti ainoan Poikansa maailmaan, antamaan meille elämän. Siinä on rakkaus -- ei siinä, että me olemme rakastaneet Jumalaa, vaan siinä, että hän on rakastanut meitä ja lähettänyt Poikansa meidän syntiemme sovitukseksi. Rakkaat ystävät! Kun Jumala on meitä näin rakastanut, tulee meidänkin rakastaa toisiamme.
. . .
Me olemme oppineet tuntemaan Jumalan rakkauden kaikkia meitä kohtaan ja uskomme siihen. Jumala on rakkaus. Se, joka pysyy rakkaudessa, pysyy Jumalassa, ja Jumala pysyy hänessä. Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa.

Me rakastamme, koska Jumala on ensin rakastanut meitä."
1. Joh. 4:9-11, 16-19 [kr92] [kr38]
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hyvää Yötä, hiljennyn Rukoukseen ....
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos rakkaat sisaret ja veljet rukouksistanne. Tämä päivä oli huomattavasti helpompi kuin eilinen. Herra siunatkoon teitä kaikkia.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mukvaa kuulla Sisar! Kiitos Herralle Jeesukselle, Hänen armolleen.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Shalom! Herran Rauhaa , Sisar, kuin myös te muut! Noukin tuolta hyvän Rukouksen päiväämme!

Kiitos, rakas Vapahtaja, Jeesus Kristus, että olet minut kurjan pelastanut. Kiitos, että saan olla sinun tekoasi alusta loppuun, saan olla sinun opetuslapsesi. Kiitos, että sinä olet rakastanut minua niin, että annoit henkesi minun puolestani. Kiitos, että minäkin saan olla se opetuslapsi, jota Jeesus rakastaa!

Kiitos Jeesus, mitä teit puolestani. Kiitos, että et jätä kesken kättesi työtä minussa. Herra, tee minusta sinun kaltaisesi. Muovaa minua, jotta sinun kuvasi voisi minussa tulla näkyviin.

Herra Jeesus Kristus, sinä ylösnoussut Vapahtaja, tule luokseni tänään ja auta, että sinun elämäsi voisi minun kuolevaisen ruumiini kautta tulla näkyviin. Tässä olen, Herra. Minä kuulun sinulle, käytä minua. Tule tähän aikaan ja paikkaan ja elä minun kauttani tässä ajassa ja paikassa. Ajattele minussa, tunne minussa, toimi minussa. Tee minussa tekojasi. Anna minun nähdä mitä sinä teet ja tehdä samoja tekoja. Anna minun saada sinun ajatuksesi, sinun tunteesi. Anna minun saada sinun rauhasi ja sinun ilosi. Anna minun saada sinun totuutesi, sinun laupeutesi, sinun sävyisyytesi.

Herra, jos ihmiset suhtautuvat minuun kylmästi ja torjuvasti, vaikka vaellan totuudessa ja olen lapsesi, niin auta minua, että voisin ajatella sinua:

Ajatelkaa häntä, joka kesti syntisten ankaran vastustuksen, jotta ette menettäisi rohkeuttanne ja antaisi periksi. Hepr.12:3.

Auta minua kaikella nöyryydellä olemaan osallinen Kristuksen kärsimyksistä ja kasvamaan uskossa, tulemaan kärsivälliseksi, koetuksen kestäväksi, uskolliseksi ja lujaksi.

Herra Jeesus, kun katselen sinua, tulen kiitolliseksi. Sinä otit päällesi minun syntini ja sairauteni ja veit ne ristin puulle. Sinun kanssasi ne haudattiin, mutta kun sinä nousit ylös, uusi luomus Kristuksessa heräsi kuolleista. Sinun tahtosi oli tehdä minut uudeksi. Kiitän siitä. Sinä olet rakastanut minua enemmän kuin kukaan ihminen. Sinä olet ollut uskollisempi rakkaudessasi kuin kukaan toinen. Kiitän sinua. Ihailen sinua, Jeesus. Minun sydämeni kuuluu sinulle, minä kuulun sinulle kokonaan. Sinä olet minun sankarini, sinua minä ylistän. Sinä et tee minulle koskaan vääryyttä, kaikki sinussa on puhdasta, kaikki sinussa on kirkasta, kaikki sinussa on hyvyyttä tulvillaan ja iloitsen siitä. Sinun rakkautesi saa sydämeni sulamaan ja minä koen: minunkin sydämessäni palaa rakkauden tuli sinua kohtaan.

Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Suuret vedet eivät voi sitä sammuttaa, virran tulva ei vie sitä mukanaan. Jos joku tarjoaisi talot ja tavarat rakkauden hinnaksi, hän saisi vain toisten pilkan. Laul.l.8:6-7.

Ylistän sinua, Herra, palvon sinua. Haluan päästä lähellesi, nojata pääni sinua vasten. Haluan olla sinulle rakas ja osoittaa rakkautta. Anna minulle sinun ihanien voiteittesi tuoksu. Anna minulle sinun Pyhän Henkesi tuore voitelu. Haluan olla sinulle nardus, joka levittää tuoksuaan, haluan olla sinulle sulaa mirhaa, joka helmeilee sormissani, haluan, että Pyhän Hengen tuuli nostaa esiin minun sydämeni puutarhasta balsamin tuoksun sinua varten. Haluan lumota sinut yhdellä silmäykselläni, yhdellä kaulanauhani helmellä.

Ota minua kädestä, juostaan! Vie minut taloosi, kuningas, vie minut huoneeseesi! Tule, iloitaan ja riemuitaan! Rakkautesi on ihanampaa kuin viini. Suotta eivät neidot sinua rakasta. Laul.l.1:4.

Minun sydämeni virittää sinulle kiitoslaulun. Minä laulan ja ylistän Herraa. Hän on vierelläni, hän kulkee kanssani, hän jakaa osansa minun kanssani, hän tekee minut onnelliseksi. Ihana on vanhurskaan osa!

Laulan hallelujaa Herralle...! (Anna sydämesi laulaa ylistystä Herralle ja palvo häntä, joka antoi sydämensä rakkauden sinulle ja joka rakastaa sinua uskollisesti.)

Herra puhuu sinulle, jota hän rakastaa, näin:

Miten kaunis oletkaan, kalleimpani! Miten kaunis on katseesi, kyyhkysilmä! Laul.l.1:15.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Ja tämä vahvistuksena!
Arvaappa mitä Sinetti kuuntelin juuri.. :D

https://m.youtube.com/watch?list=RDLRP8 ... ode=NORMAL
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen!
Jotta oikein täyttyisimme tuosta KIITOKSESTA, sanotaan, ettei kahta ilman kolmatta, sillä olin kuuntelemassa tätä vielä Suomeksi, sillä niin on kaunis tämä; HALLELUJAH: https://www.youtube.com/watch?v=cPk1kG0PuGE
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Anninan versio, tuosta Hallelujasta, olisi ollut myös kaunis, mutta kuvituksen vuoksi, en sitä tänne laittanut. Tällä Anninalla on hyvin kaunis ääni ja yksi lemppareitani on tämä; Adagio (Matkalla ikuisuuteen): https://www.youtube.com/watch?v=f3TMXDKrh3g
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Ja tässä yksi lempparini, jota en olekkaan kuunnellut vähään aikaan, mutta tämän päivän tunnelmaan se sopii: Tunnen Suurta Jumalaa vain vähän: https://www.youtube.com/watch?v=XhE2i_N7oIo

221 Tunnen suurta Jumalaa vain vähän

1. Tunnen suurta Jumalaa vain vähän. / Hän on juuri minut löytänyt. / Hän hiljaa astui elämääni tähän. / Kaiken uusin silmin näen nyt, näen nyt. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon, / päivä sarastaa. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon. / Päivä sarastaa, sarastaa.

2. Uskoa ei synny omin voimin, / ilmaiseksi anova sen saa. / Sitä ansaita ei töin ja toimin, / Jumala sen meille lahjoittaa. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon, / päivä sarastaa. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon. / Päivä sarastaa, sarastaa.

3. Olin täynnä suurta ahdistusta, / Vapahtajaa hiljaa rukoilin. / Hän sanoi: Älä pelkää rangaistusta, / ristillä jo sinut armahdin. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon, / päivä sarastaa. / Sydän kun auki on, / sinne Jeesus tekee asunnon. / Tänään häneen uskon, / näen aamuruskon. / Päivä sarastaa, sarastaa.

............... koin nämä laulut sanat, tuossa kuunnellessani, juuri sisarelle ...
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... tänään onkin kiitoksen ja ylistyksen päivä ...
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Minä en jaksa enää! Herra armahda meitä!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas sisar, kun sinä et jaksa, astuu Jeesus sinussa kuvaan, ja kantaa sinua väsynyttä ja hiekkaan jää vain yhdet jäljet, jotka on Kristuksen jäljet, jotka sinua kantaa. Jää luottavaisin mielin Herran läsnäoloon, vaikka vihollinen ympärillä yrittää tehdä olosuhteita mahdottomaksi. Herra on meidän turvamme ja suoja paikkamme. Hän on valmistanut pöydän meille, vihollistemme eteen, joten kaikki on hallinassa, Herran Tahtomalla tavalla.
Olet nyt minunkin sydämessäni, minun halauksessa, jota koen sinua kohtaan, rakas sisar! Et ole yksin, me olemme kanssasi ja ennenkaikkea, Jeesus Kristus! Vihollinen yrittää väittää muuta, mutta sitä otusta me emme kuuntele, voi jospa sisareni olisit tässä, mutta olet jossain siellä koneen takana, mutta meillä on yhteys Herrassa ja saan lähettää lämpimän halaukseni sinulle, Herramme kautta! Tunnethan sen?
Kiitos Herra että pidät huolen sisarestamme, Suuri on sinun RAKKAUTESI!!!
Amen.

Psalmi 23: https://www.youtube.com/watch?v=bRiD89OVq40
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Herramme Jeesus ei anna meille mahdottomia koetuksia, vaikka Hän meitä joskus kovin koetteleekin. Meidän kärsimyksemme ovat kuitenkin aina Jumalan kädessä ja Hänen mittapuustaan otettuja. Monet meidän kärsimyksemme ovat toisen pelastukseksi... niin se menee ja jälkikäteen menisimme siihen ilomielin uudelleen, koska toisen murhe on toisen pelastus.

Kuten Sinetti löysi lohduttavan kuvan, niin sanon sen silti: "silloin kun Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu" !!!
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos sisaret ja veljet taas kerran.Olo ei ole enää niin epätoivoinen kuin aamulla. Kiitos Herralle teistä kaikista ja tästä palstasta. Ja kiitos ennenkaikkea Hänen suuresta armostaan, laupeudestaan ja RAKKAUDESTAAN, jota Hän osoitti meille kalliilla sovintoverellään. YLISTÄKÄÄ HÄNTÄ! Kunnia Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle. Nyt, aina ja iankaikkisesti. Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Onpa hieno kuulla! Halleluja, suuri sielunhoitajamme Jeesus Kristus!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Vastaa Viestiin