Perheen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Matt 10:21 ja 34-39.
Anteksi, en pystynyt liittämään jakeita.


Miksi, oi miksi tämä on niin vaikeaa? Herra armahda meitä kaikkia! Anna silmät jotka näkevät, korvat jotka kuulevat. Anna minulle anteeksi kaikki syntini, mitä ikinä olenkaan tehnyt. Tietoisesti tai tietämättäni! Pese minut lunta valkeammaksi kalliilla sovintoverelläsi! HERRA ARMAHDA!HERRA ARMAHDA! HERRA ARMAHDA!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rakas "sisar" Jeesuksessa Kristuksessa. Kaikki sovinto sinun ja Jeesuksen välillä on jo tehty Golgatalla. Kaikki on täydellisesti sovitettu!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sisaren tuoma Sananpaikka:

Evankeliumi Matteuksen mukaan 10
1. Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista opetuslastaan ja antoi heille vallan ajaa ulos saastaisia henkiä ja parantaa kaikkinaisia tauteja ja kaikkinaista raihnautta.
2. Ja nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäinen oli Simon, jota kutsuttiin Pietariksi, ja Andreas, hänen veljensä, sitten Jaakob Sebedeuksen poika, ja Johannes, hänen veljensä,
3. Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja Matteus, publikaani, Jaakob, Alfeuksen poika, ja Lebbeus, lisänimeltä Taddeus,
4. Simon Kananeus ja Juudas Iskariot, sama, joka hänet kavalsi.
5. Nämä kaksitoista Jeesus lähetti ja käski heitä sanoen: "Älköön tienne viekö pakanain luokse, älkääkä menkö mihinkään samarialaisten kaupunkiin,
6. vaan menkää ennemmin Israelin huoneen kadonneitten lammasten tykö.
7. Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
8. Parantakaa sairaita, herättäkää kuolleita, puhdistakaa pitalisia, ajakaa ulos riivaajia. Lahjaksi olette saaneet, lahjaksi antakaa.
9. Älkää varustako itsellenne kultaa, älkää hopeata älkääkä vaskea vyöhönne,
10. älkää laukkua matkalle, älkää kahta ihokasta, älkää kenkiä, älkääkä sauvaa; sillä työmies on ruokansa ansainnut.
11. Ja mihin kaupunkiin tai kylään te tulettekin, tiedustelkaa, kuka siellä on arvollinen, ja jääkää hänen luokseen, kunnes sieltä lähdette.
12. Ja tullessanne taloon tervehtikää sitä.
13. Ja jos talo on arvollinen, tulkoon sille teidän rauhanne; mutta jos se ei ole arvollinen, palatkoon teidän rauhanne teille takaisin.
14. Ja missä teitä ei oteta vastaan eikä teidän sanojanne kuulla, lähtekää pois siitä talosta tai siitä kaupungista ja pudistakaa tomu jaloistanne.
15. Totisesti minä sanon teille: Sodoman ja Gomorran maan on tuomiopäivänä oleva helpompi kuin sen kaupungin.
16. Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.
17. Kavahtakaa ihmisiä, sillä he vetävät teidät oikeuksiin, ja synagoogissaan he teitä ruoskivat;
18. ja teidät viedään maaherrain ja kuningasten eteen minun tähteni, todistukseksi heille ja pakanoille.
19. Mutta kun he vetävät teitä oikeuteen, älkää huolehtiko siitä, miten tahi mitä puhuisitte, sillä teille annetaan sillä hetkellä, mitä teidän on puhuminen.
20. Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä.
21. Ja veli antaa veljensä kuolemaan ja isä lapsensa, ja lapset nousevat vanhempiansa vastaan ja tappavat heidät.
22. Ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden; mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.
23. Ja kun teitä vainotaan yhdessä kaupungissa, paetkaa toiseen; sillä totisesti minä sanon teille: te ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunkeja, ennenkuin Ihmisen Poika tulee.
24. Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!
26. Älkää siis peljätkö heitä. Sillä ei ole mitään peitettyä, mitä ei tule paljastetuksi, eikä mitään salattua, mikä ei tule tunnetuksi.
27. Minkä minä sanon teille pimeässä, se puhukaa päivän valossa. Ja minkä kuulette kuiskattavan korvaanne, se julistakaa katoilta.
28. Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29. Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30. Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31. Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
32. Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
33. Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
34. Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan.
35. Sillä minä olen tullut 'nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan ja miniän anoppiansa vastaan;
36. ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa'.
37. Joka rakastaa isäänsä taikka äitiänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias; ja joka rakastaa poikaansa taikka tytärtänsä enemmän kuin minua, se ei ole minulle sovelias;
38. ja joka ei ota ristiänsä ja seuraa minua, se ei ole minulle sovelias.
39. Joka löytää elämänsä, kadottaa sen; ja joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

40. Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt.
41. Joka profeetan ottaa tykönsä profeetan nimen tähden, saa profeetan palkan; ja joka vanhurskaan ottaa tykönsä vanhurskaan nimen tähden, saa vanhurskaan palkan.
42. Ja kuka hyvänsä antaa yhdelle näistä pienistä maljallisen kylmää vettä, hänen juodaksensa, opetuslapsen nimen tähden, totisesti minä sanon teille: hän ei jää palkkaansa vaille."
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Sinetti laittamastasi lainauksesta, jota itse en pystynyt viimeksi lisäämään. Edellisen viestini tarkoitus oli purkaa sitä tuskaa, mitä tunnen eläessäni kahden "todellisuuden" välissä. Voi miten toivon ja rukoilen, että Herra armahtaa koko suku- ja perhekuntaani. Että he näkisivät ja kuulisivat, ottaisivat Herran armon ja lahjan vastaan. Ja että itse voittaisin pahan Hyvällä, jaksaisin taisteluissa olla Herran kuvana, VALONA ja SUOLANA, Hyvän välikappaleena. Etten tuottaisi häpeää Kristuksen nimelle. Paavalin sanoin:Room 9:3 "Sillä minä soisin itse olevani kirottu pois Kristuksesta veljieni hyväksi, jotka ovat minun sukulaisiani lihan puolesta," Voi Herra, olet antanut minulle, alhaisista alhaisimmalle suuren USKON lahjan, ole armollinen kaikille muillekin ja anna KAIKKIEN ottaa lahjasi vastaan. Herra armahda meitä ja maailmaasi!

Kiitos rakkaat sisaret ja veljet teille kaikesta rukoustuesta.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos edelleen rakkaat sisaret ja veljet teille kaikesta rukoustuesta. Herra on auttanut monessa asiassa ja päivä paistaa välillä risukasaankin.

Itse olen tällä hetkellä niin väsynyt, takki on ihan tyhjä ja tuntuu, että tehtäväni täällä (maanpäällä) on tehty. Täälläkään en juuri ole jaksanut kommentoida mihinkään. Rukouksissa olen kuitenkin mukana, vaikken niihin kommentoisikaan.

Haluaisin vihdoin jo päästä kotiin ja nähdä rakkaani kasvoista kasvoihin. Arki on sen verran hektistä, että aikaa kahdenkeskiseen Herran läsnäoloon ei juuri ole. Välillä olen jopa rukoillut, että katkaisisin koipeni tai jotain, että saisin vain olla Hänen läsnäolossaan, murehtimatta maallisista asioista. On ollut ihanana lukea, miten Herra tekee työtään teidän kauttanne ja miten Hän ohjaa elämäänne.

Voisitteko rukoilla (ei ehkä kuitenkaan sitä jalan katkaisua), että Herra virvoittaisi uupuneen sieluni ja ruumiini. Haluan palvella Häntä 100%:sti, ihan niin kuin Hän itse haluaa. Mutta samalla haluaisin vain olla Hänen jalkojensa juuressa, kuin Maria. Levätä Isän kämmenellä, tuntea Hänen silityksensä ja kuulla Hänen äänensä.

Voi Herra, ole minulle syntiselle armollinen ja täytä minun kaipuuni. Janoan Sinua Herra! Tapahtukoon Sinun tahtosi, ei minun.

Olkaa suuresti siunatut rakkaat sisaret ja veljet!
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Voi, rakas siskoni, olet sydämessäni ja rukouksissani!
näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

kiitos Herra Jeesus, että Sinä kuulet meidän rukouksemme! Tapahtukoon Sinun tahtosi!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Ollaan niin samassa veneessä samoin tuntein... Tule Herra Jeesus!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4760
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, olet rukouksissani sisar! Maailma on raskas ja uuvuttava, mutta Herra virvoittaa yllättävällä hetkellä, Hänen tiensä ovat meille tuntemattomat, mutta saamme luottaa siihen että Hän pitää meistä huolen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Salome1972

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Samat on fiilikset täälläkin! Rukoilen myös!
Muistakaa myös minua. Elän vaikeaa aikaa.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Salome1972 kirjoitti:S....Muistakaa myös minua. Elän vaikeaa aikaa.
Muistan sua tänään kun rukoilen nukkumaanmennessä.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen myössinun puolestasi Salome, ja sanasen meille kaikille.
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos teille kaikille rukouksista! Olette rakkaita.

Itkin hengessäni taas aamulla tämän maailman sokeutta. Kaikkea mielettömyyttä, pimeyttä ja turhuutta, minkä perässä ihmiset juoksevat ja miten he eivät näe, missä ajassa elämme.

Mieleeni tuli Raamatun paikka Matt 24 37-39:

37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Voi Herra rakas. Armahda luotujasi ja avaa heidän silmänsä!

Rukoilen puolestasi Salome! Ole Siunattu Herrassa Kristuksessa!

Tule Jeesus rakas hakemaan meidät jo kotiin.

Rukouksessa tuli myös Ilmestyskirjan 6 luvun kohta:
9. "Kun Karitsa avasi viidennen sinetin, näin alttarin alla niiden sielut, jotka oli tapettu Jumalan sanan ja oman todistuksensa tähden. 10 Ne huusivat kovalla äänellä: "Kuinka kauan kestää, Valtias, sinä Pyhä ja Tosi, ennen kuin lausut tuomiosi ja kostat meidän veremme maan asukkaille?" "

En pyydä kostoa verestäni, mutta sisimpäni huutaa: "Kuinka kauan kestää Jeesus Rakkaani, että Sinä tulet hakemaan morsiamesi?!"

Olkaa Siunatut!
sisar

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja sisar »

[quote="sisar"]Kiitos teille kaikille rukouksista! Olette rakkaita.

Rakkaat sisaret ja veljet Herrassa Kristuksessa!

Anteeksi kun taas vaivaan teitä tällä samalla asialla. Pyytäisin teitä ympäröimään minut rukouksillanne... maallisesti katsottuna asiat ovat loistavasti.... Mutta käyn ilmeisesti läpi jotain henkivaltojen taistelua. Tänään olen itkenyt fyysisesti useita kertoja, ilman "konkreettista" syytä. Hengellisesti itken tälläkin hetkellä. Tuntuu, että kaikki voimani ovat rauenneet ja pimeys ympäröi.... Kesken "maallisten" ilonpitojen, naurun yms. maallisesti ihanien asioiden keskellä, kyyneleeni vain vuotavat.
En osaa sitä selittää, mutta koko päivän on kulkenut hirveän synkkä musta varjo ylläni ja tuntuu kuin jotain pahaa tapahtuisi... Olen huutanut Herran puoleen sanattomin huokauksin. En tiedä, mistä on kyse, mutta olen ihan voimaton.

Herra puhdista minut synneistäni, anna anteeksi rikkomukseni, auta minua heikkoudessani. Herrani Jeesus Kristus, Sinuun ainoaan minä turvaan. Ilman Sinua minä tuhoudun. Auta minua! RIennä avukseni, anna Viisautesi ja Ymmärryksesi. Olen valmiina taistelemaan Sinun Voimassasi! Herra auta!

Olkaa siunatut ja suojatut Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä!
näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rakas sisar Jeesuksessa Kristuksessa!

Iloitse siitä, että itket ja kiitä Herraa Jeesusta! Herra on heikkojen ystävä, ja silloin kun olet heikoimillasi ja voimaton on Hän sinua kaikkein lähimpänä.

Rukouksissa olet!
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen!
Olet rukouksissa!
näkymätön ninni

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

virsi 270:

1.
Enkö Herraa Jumalaani
riemuvirsin kiittäisi!
Enkö suurta auttajaani
ylistäisi hartaasti!
Pohjatonta laupeutta
lapsilleen hän osoittaa,
Isän sydän armahtaa
täynnä pelkkää rakkautta.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

2.
Niin kuin kotka siivillänsä
poikiansa peittelee,
niin hän minut kädellänsä
armiaasti suojelee.
Äidinkohdussa jo antoi
muodon, hengen, elämän,
sieltä tähän hetkeen hän
huostassansa hoiti, kantoi.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

3.
Eipä ollut Poikansakaan
liian kallis hänelle,
kuolemaan hän antoi rakkaan
elämäksi minulle.
Ääretön on Herran hyvyys!
Vaikka heikko henkeni
kuinka tarkoin miettisi,
tutkimaton on sen syvyys.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

4.
Pyhän Hengen johdattamaan
Herra antaa sanassaan,
elämääni hallitsemaan
tiellä taivaan kunniaan.
Uskon kirkkaan, puhtaan liekin
sytyttää hän sydämeen,
johtaa minut autuuteen,
valaistu on kuolontiekin.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

5.
Sielustani huolen kantaa,
armollaan hän ruokkii sen.
Ruumiilleni hän myös antaa
kaiken, mitä tarvitsen.
Milloin taito oma puuttuu
taikka olen voimaton,
Herra heikon voima on,
vahvaksi näin heikko muuttuu.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

6.
Maailmamme aarteinensa
hallintaamme Herra soi,
luomakunnan luotuinensa
hyödyksemme meille loi.
Minne silmä, tieto kantaa,
runsaasti on lahjoja,
joita Luoja, kaitsija,
luoduillensa aina antaa.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

7.
Silmäni kun uneen suljen,
Herrani jää valvomaan.
Taas kun uuteen aamuun kuljen,
uuden armon aina saan.
Ellei kasvot Herran armaan
jäisi tiellä saattamaan,
sieluni ei tuskistaan
koskaan toipua vois varmaan.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

8.
Vaikka väijyy sieluani
vihollinen, kiusaaja,
ei se koskaan Herrastani
tempaa irti minua.
Herra torjuu voimallansa
kaiken pahan päältäni
johdattaen juoksuni
Hengellänsä, armollansa.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

9.
Niin kuin isä ei voi kieltää
rakkautta lapseltaan,
joka vastoin isän mieltä
harhaan kulkee toisinaan,
niin myös Herra hoitaa lastaan
rakkauden vitsalla
eikä koston miekalla,
armoon sulkee ainoastaan.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

10.
Vaikka joskus ankaralta
tuntuu Herran kuritus,
Herralla on siihen valta,
häntä ohjaa rakkaus.
Minut syntiin hukkumasta
Isä tahtoo varjella,
siksi ohjaa luoksensa
ristin tietä taivaan lasta.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

11.
Eikä ole, uskon kyllä,
risti luotu iäksi.
Ei sen vaiva enää yllä
tuolle puolen matkani.
Talven tuimat tuiskut poistaa
jälleen suvi suloinen,
niin myös jälkeen vaivojen
ilosta saa silmä loistaa.
Kaikki loppuu aikanaan,
armonsa ei milloinkaan.

12.
Sinulla on Isän sydän,
niin myös Isän rakkaus.
Herra, lapsenasi pyydän:
Kuule uskon rukous.
Auta, että armostasi
täällä aina päivin, öin,
ajatuksin, puhein, töin
etsin, Herra, kasvojasi.
Ja kun loppuu aikani,
ylistää saan iäti.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Rukoilen myös puolestasi, rakas sisar! Ole siunatusti rauhassa ja vapaa taakoista.
Sinettisormus

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RAKAS sisareni, olet Sydämeni Rukouksissa!
jouko

Re: Perheen puolesta

Viesti Kirjoittaja jouko »

Muistan sinua rukouksissani rakas sisar, samoin teitä kaikia.
Vastaa Viestiin