Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Herralle! Ehkäpä Herran tulo on niin lähellä, että äitisi tempaistaan Salome, meidän kanssa! Nyt me yhdessä kiittäen odotamme Herramme tuloa!!!
Salome1972

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Niin mä olenkin aina rukoillut, että päästään äidin kanssa yhdessä Herraan vastaan pilviin! On se mahtavaa!
Tule Herra Jeesus!!!
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitollisella mielellä ja ilolla luin viestiäsi Salome, että äitisi on toipunut! Ja että hän saa täällä vielä kirkastaa Jeesuksen Kristuksen nimeä!

Kiitos ja kunnia Herralle Jeesukselle Kristukselle!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Amen, Herra on kuullut rukouksemme ja kuoleman kautta lähtö Taivaaseen muuttui tempauksen kautta lähdöksi. Halleluja!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitosrukous

Tässä rukouksessa annamme sydämemme pohjasta kiitoksen ja ylistyksen Jumalalle.
Kiitos rakas Taivaallinen Isä, että olet lahjoittanut meille tämän elämän ja luonut meidät.

Herra, meidän Jumalamme! Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen, kunnian ja vallan, sillä sinä olet luonut kaiken. Kaikki, mikä on olemassa, on sinun tahdostasi luotu. Ilm.4:11.

Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen. Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa. Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut. Ps.139:14-16.

Halleluja! Kiitos, että sinä olet lähettänyt rakkaan Poikasi Jeesuksen ja hänen kauttaan sovittanut minun syntini, vanhurskauttanut minut ja kutsunut uuteen elämään. Kiitos, että sinä Jeesus, meidän Vapahtajamme, olet ollut Isälle kuuliainen, kärsinyt meidän puolestamme ja

...yhdellä ainoalla uhrilla tehnyt pysyvästi täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Hepr.10:14.

Kiitos, että olet Golgatalla avannut avoimen lähteen kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan ja me saamme turvautua Jeesuksen veren voimaan. Kiitos, että murrat meissä asuvan synnin vallan! Kiitos Kristuksen kirkkauden evankeliumista, josta minäkin saan olla osallinen. Kiitos Jumalan sanasta, jonka olet lahjoittanut meille.

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105.

Kiitos, että lahjoitat minulle Kristuksen elävän ja voidellun sanan ja autat, että se uskossa sulautuu minuun. Kiitos, että kirjoitat sanasi minun sydämeeni, että minä sitä noudattaisin.

Kiitos, että olet luonut minut uudeksi ja lahjoittanut minulle ylösnousemus- elämän Kristuksessa - halleluja! Kiitos, että minun nimeni on elämän kirjassa eikä sitä pyyhitä sieltä pois! Kiitos Jeesus, että et kadota yhtäkään niistä, jotka Isä on sinulle antanut, et minuakaan! Ylistys, kiitos ja kunnia sinulle, Taivaallinen Isämme! Ja ylistys, kiitos ja kunnia sinulle, Jeesus Kristus, meidän Vapahtajamme ja Kuninkaamme, meidän Herramme! Sinä olet suuri ja ylistettävä, sinulle kuuluu kunnia ja valta ja voima, nyt ja ikuisesti, aamen.

Kiitos, rakas Taivaallinen Isämme, että olet lahjoittanut meille kaiken, mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan. Kiitos, että saamme olla varmoja siitä, mistä Paavali todistaa:

Kun hän ei säästänyt omaa Poikaansakaan vaan antoi hänet kuolemaan kaikkien meidän puolestamme, kuinka hän ei lahjoittaisi Poikansa mukana meille kaikkea muutakin? Room.8:32.

Kiitos kaikista maallisista lahjoistasi: hyvästä terveydestä, toimeentulosta, läheisistä ihmisistä, jotka olet minulle antanut! Kiitos kaikesta vauraudesta, jota olet minulle suonut, ja siitä huolenpidosta, jota olet osoittanut minua kohtaan. Kiitos tästä kauniista, vapaasta maasta, jossa meidän ei tarvitse pelätä mitään väkivaltaa ja terroria.

Kiitos, että saan olla uskossa. Kiitos Jeesus, että olet lähettänyt meille toisen puolustajan, Pyhän Hengen, olemaan meidän kanssamme. Kiitos, että olet antanut meille luvatun Pyhän Hengen sinetiksi lunastuksen päivää varten. Kiitos, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämeemme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. Kiitos, että olemme saaneet tulla osallisiksi armolahjoistasi ja saaneet maistaa tulevan maailmanajan voimia.

Kiitos Pyhä Henki, että otat Kristuksen omasta ja jaat meille! Kiitos, että annat Jumalan sanasta minun sisäiselle ihmiselleni ravintoa ja valaiset minun sisimpäni Kristuksen kirkkauden evankeliumilla! Kiitos, että käytät sitä valtaa, joka Kristuksella on minun elämääni, ja viet läpi Jumalan suunnitelman, joka hänellä on elämäni suhteen. Kiitos, että annat läsnäolosi jokaiseen päivääni ja kuljetat minua, johdatat ja autat vaeltamaan Hengessä! Kiitos, että autat minua Pyhä Henki, kun en tiedä, kuinka tulisi rukoilla. Kiitos, että autat minua heikkoudessani ja annat minulle voiman, että voin rukoilla niinkuin rukoilla tulee, hengessä ja totuudessa, Pyhän Hengen voimassa ja palavuudessa!

Kiitos Jeesus, ylimmäinen pappimme, että olet tehnyt meistä elävän Jumalan pappeja ja asettanut meidät hoitamaan sovituksen virkaa niin, että voimme julistaa syntejä anteeksi, voimme päästää ihmisiä vääryyden siteistä ja sitoa synnin ja pimeyden voimia. Kiitos, että annat meille voiman korkeudesta olla Kristuksen todistajia omassa lähipiirissämme ja kauempanakin ja aina maan ääriin asti! Kiitos, että varustat meitä hengelliseen työhön ja lähetät meitä ja meidän kauttamme tuot ilmi Jumalan viisauden niin, että

...myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan. Ef.3:10.

Kiitos, että olet luvannut meille maan ääret omaksi, pakanakansat perinnöksi (Ps.2:8) Kiitos, että sinun evankeliumisi voittokulkua ei voi mikään estää, eikä mikään luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta. (Room.8:38-39)

Halleluja, kiitos, Herra! Kiitos, että saamme tulla hänen kaltaisikseen, Kristuksen kaltaisiksi. Kiitos, että olet lahjoittanut meille ylösnousemuselämän ja valmistanut meille uuden ruumiin. Kiitos, että rakennat meille kaupungin: uuden Jerusalemin ja annat meille sijan luonasi kirkkaudessa. Kiitos, että annat meille kuninkaallisen vallan!

Herra, Siionin valtias, ojentaa sinulle hallitsijan sauvan. Ulottukoon sinun mahtisi myös vihollistesi yli. Ps.110:2.

Kiitos, että autat meitä käyttämään sinun valtaasi rakkauden ja armon välineenä kaikkia pyhiäsi kohtaan, niitä kohtaan, jotka sinä olet valinnut ja kutsunut, mutta myös käyttämään sitä valta-asemaa, joka Kristuksen ruumiin osana meille tulee, kaikella lujuudella ja uskon varmuudella Paholaisen juonien kukistamiseen, pimeyden voimien vastustamiseen ja vihollisen nujertamiseen! Kiitos, että saamme olla Jumalalle alamaiset ja Kristukselle kaikessa kuuliaiset, kiitos, että saamme pukeutua Jumalan koko sota-asuun ja vastustaa Perkelettä niin, että se meistä pakenee!

Kiitetty olkoon Herra, niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun! 2.Sam.22:4.

Kiitos, että aina kuljetat meitä voittosaatossa Kristuksessa! Kiitos Jeesus, että aina rukoilet meidän puolestamme. Kiitos, että sinä et väsy, sinun rukoukseen kohotetut kätesi eivät vaivu alas, vaan sinä rukoilet kestävästi taistelevan seurakuntasi puolesta ja niin voittomme on varma! Halleluja, ylistys Herralle! Kunnia Kristukselle!

- Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan vallan, rikkauden, viisauden ja voiman, kunnian kirkkauden ja ylistyksen. Ilm.5:12

- Hänen, joka istuu valtaistuimella, hänen ja Karitsan, on ylistys, kunnia, kirkkaus ja mahti aina ja ikuisesti. Ilm.5:13.

Aamen, aamen.

Lähde: http://www.uskonkilpi.net/vanha/Kiitos.htm
Viimeksi muokannut Sinettisormus, 09 Loka 2016, 18:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Amen!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Jeesus, että opetit minut rukoilemaan Sinun Tahtosi mukaan ja unohtamaan sen, mitä oma lihani huutaa!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Herra että sinä kuulit meidän rukouksemme ja huutomme ja näit kyyneleemme ja hätämme tämän Pelastussanoman puolesta.
Kiitos että löysit tahon, jolla oli sydän auttaa, siunaa heitä!
Kiitos, että on Sinun Tahtosi, Herramme, Jeesus Kristus, Rakas Jumalamme, että saamme edelleen tehdä täällä työtä, sinun nimesi kirkastamiseksi, siihen asti, kunnes sinä tulet ja haet meidät omasi.
Kiitos ja kunnia Sinulle, me odotamme Sinut pian saapuvaksi! Maranata!
Amen.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 100
1. Kiitosuhri-virsi. Kohottakaa riemuhuuto Herralle, kaikki maa.

2. Palvelkaa Herraa ilolla, tulkaa hänen kasvojensa eteen riemulla.
3. Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät tehnyt, ja hänen me olemme, hänen kansansa ja hänen laitumensa lampaat.
4. Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
5. Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen.

https://www.youtube.com/watch?v=TXTXeLyPTgo

Kuva
http://www.reijotelaranta.fi/data/kuvat ... 00x200.png
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jumalani !!! Minä kiitän Sinua näistä kaikista täällä olevista, rakkaista siskoistani ja veljistäni !!! Kiitos että olemme saaneet kulkea Sinussa yhtä matkaa!!! Halleluja!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Herra on minun kanssani kuin väkevä sankari
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos jeshua jer20:11 ps4:4,5 jes 59
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4763
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Katso7 näistä Raamatunkohdista. Tänään olen miettinyt tapahtumia Golgatalla ja tuli mieleen miten harvoin muistaa että siellä oli ristillä kaksi muutakin henkilöä. Ja miten näissä muutamassa jakeessa kiteytyy ensinnäkin keitä me ihmiset olemme, kuka Herra on ja lopulta mikä on koko Jumalan pelastussuunnitelman ydin:

Evankeliumi Luukkaan mukaan 23
39. Niin toinen pahantekijöistä, jotka siinä riippuivat, herjasi häntä: "Etkö sinä ole Kristus? Auta itseäsi ja meitä."
40. Mutta toinen vastasi ja nuhteli häntä sanoen: "Etkö sinä edes pelkää Jumalaa, sinä, joka olet saman rangaistuksen alainen?
41. Me tosin kärsimme oikeuden mukaan, sillä me saamme, mitä meidän tekomme ansaitsevat; mutta tämä ei ole mitään pahaa tehnyt."
42. Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
43. Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."


Kiitos Herra Jeesus Kristus! Aamen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
näkymätön ninni

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Aamen HerranNimessä! Totisesti Aamen!

Kiitos Herra Jeesus Kristus!
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Meille kaikille san 31:25 vallalla ja kunnialla hän on vaatetettu ja hän nauraa tulevalle päivälle kiitos juudan jalopeura
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Meidän siekumme virvoittuu jumalan sanan lihavuuden äärellä ps36:9 ps 63:6
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Minulla roimii taas netti ja olen vapautunut täysin siitä mikä ei ole sopivaa. tutukinnvain hengellistä materiaalia ja nettisivuja päivittelen. siunausta
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Kiitos Jeesus ettei tarvi ottaa saatanalta vastaan enää yhtään mitään. kiitos että saamme olla Jumalan ystävivä silloin meistä tulee uhka saatanalle!Pyhän Hengen viisautta ja johtoa meille jokaiselle!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Hannah

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Hannah »

Kiitos ja Amen!
Vastaa Viestiin