Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuin myös kiitos sinulle Pi_O sisko. Siunausta teille ja meille kaikille.
Hymyillen tätä tähän kirjoitan, sillä näen tässä toteutuvan tuon aamuisen lusikka kuvani. Näin me toisiamme vahvistamme ja tuemme, että kaikille riittäisi ravintoa ja kaikki sitä saisi. Jaamme sitä tuolla "lusikalla" toisillemme.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Rukouspyyntö

Viesti Kirjoittaja Ella »

Nyt hiihtolomien alkaessa Rukoillaan koululaisille varjelusta. Myös heidän perheilleen, kotimaan matkoilla ja ulkomailla.
Paljon suojelusenkeleitä! Jeesus auta!

Myös kouluissa ja päiväkodeissa Kristillistä kasvatusta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tätä Rukoillaan! Kiitos Jeesus että kuulet meitä!
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Tulin tänne koska halusin johonkin jakaa kiitos aiheen , toki uskovien foorumit ovat vähissä ja Suomi24ään ei viitsi niitä viedä pilkattaviksi.

Jouduin kummallisen henkisen hyökkäyksen kohteeksi eilen. Itkin koko päivän ja koin olevani vähintään luopio tai muuten yhteiskunnan hylkiö. Sellaista ei ole tapahtunut (jupinoistani huolimatta) noin voimakkaasti kuin joskus kerran. Mietin kovasti mitä olen tehnyt erilailla kuin yleensä ja muistin yhden kommentin youtuben maailmanlaajuiselle uutissivustolle. Siellä kuvattiin jotain kapinaa EUssa, siis uutisvideo. Päätin poistaa kaikki kommenttini siitä videosta ja pääni selkeni saman tien. Noissa pahuuden kapinoissa ja kommenteissa on varmasti noitia ja muita todellisia ihmisuhrien tekijöitä saatananpalvojia kun heidän noituutensa ovat niin voimakkaat. Joten pääsin heidän kirouksestaan kun poistin kommenttini sieltä.

Kiitos aiheeni on myös ehkä siihen liittyvä uneni, jonka näin viime yönä. Siinä läträsin bensan kanssa ja sitä roiskui silmiini. Pesin kasvojani hädässä ja rukoilin että Jeesus varjelisi näköni. Unessa sitten koin suurta kiitollisuutta että näköni säilyi ja Jeesus varjeli sen.
Kun heräsin mietin että tuo uni ehkä liittyi siihen että olin mennyt kommentoimaan pahuuden videota (katsomaan) mutta selvinnyt sen kirouksesta mielenterveyttäni menettämättä. Ja se että edes oivalsin sen kauhean masennushyökkäyksen johtuneen siitä videosta oli Jumalan ihme.

Kiitos siis Jeesukselle siitä !!
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Pyydetään Herralta Jeesuksen veren suojaa ja Pyhän Hengen voimaa
ja myös iloa ja rauhaa jokaiseen päiväämme.
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Olen lopettanut uutisten katselun TVssäkin kun ne ovat läpeensä samaa saastaa. Mulle tulee äärimmäisen paha olo siitä kaikesta valehtelusta ja sellaisten asioiden uutisoinnista jotka ei koske 80% akaan suomalaisista. Varsinkaan ei tällaista "minua" joka on totaalisen syrjäytetty yhteiskunnasta. Miksi mä kuuntelisin niiden juttuja kun ei ne edes halua mun olevan olemassa eikä mikään osa tätä yhteiskuntaa tai edes ihmiskuntaa.
Rakentakoot ihan rauhassa sitä mistä tykkäävät ja haluavat olla osallisia itse. Kun se sitten tuhoutuu ennusteiden mukaan niin se on heidän asiansa kuten ovat sen heidän asiakseen halunneet koko ajan tehdä.
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Uskon Jeesukseen kirjoitti: 10 Heinä 2020, 14:49 Olen huomannut, että jopa joiltain kristillisiltä lopunaikaan keskittyviltä sivustoilta tulee "jotain", joka painostaa ja jopa masentaakin,
mutta tänään kun olen kuunnellut ylistysmusiikkia (esim. Zipporah Bennett) on olo aivan erilainen. Muita nimiä on esim. Sarah Liberman,
joka on messiaaninen juutalainen. Nuo nimet löytyy googlaamalla. Myös haulla Hebrew worship löytyy paljon ylistysmusiikkia.

Minulla on tunne, että näinä aikoina on hyvä luopua kaikista sosiaalisen median tileistä ja säilyttää vain sähköposti asiointia varten.

Tälläinen kun www.calvarychapelkaneohe.com/prophecy-update/ on sivusto, josta voi seurata "ikäviäkin" asioita pastori J.D.Faragin
kertomana. Klikkaamalla cc-kirjaimia tulee engl.kielinen tekstitys. Pyydetään Herralta Jeesuksen veren suojaa ja Pyhän Hengen voimaa
ja myös iloa ja rauhaa jokaiseen päiväämme.
Tuo mun kokema oli tosi outo koska se video ei edes kestänyt kuin alle 2 min ja katsoin sen vain kerran. Mutta taisin sanoa siellä jotain mistä ihmisiä uhraavat noidat eivät pitäneet. Mitä enemmän hirveyksiä ne tekee sen suurempi pahuuden persoonien voima niillä on takanaan. Mutta tällainen mitättömyys kuin minä on Jeesuksen veren suojassa jos ei vain änge sinne sekaantumaan herkkänä sieluna. Toiset voi olla vahvempia kuin minä ja voivat ajaa niitä pahoja henkiäkin ihmisistä pois mutta herkkien on paras olla kaukana sellaisesta.

Musiikista olet oikeassa, ja mulle on siitä ennenkin sanottu että se olisi hyvää hoitoa mielelle. Ja tuli tänään jopa mieleeni että suuri soturi Daavidkin lohdutti itseään lauluilla ja soitolla. Täytyy kai ottaa kehoitus todesta. Muinoin kuuntelin musiikkia mutta nyt on vuosia kulunut ilman sitä. 😕
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Olen vahvasti sitä mieltä että meidän tulee kaikessa yksinkertaisuudessaan keskittyä nyt vain Kristuksen kasvojen eteen. Ei siihen niinkään mitä maailma pauhaa ja sehän pauhaa!
Keskittyä evankelioimaan mutta myös kiitokseen ja ylistykseen Jumalamme edessä. Virittää kanteleet soimaan.
Ei tehdä uskon työstämme liian vaikeaa maailman kautta. Meille on annettu kaikki ohjeet evankeliumin sanan kautta.
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Sinettisormus kirjoitti: 10 Heinä 2020, 15:02 Olen vahvasti sitä mieltä että meidän tulee kaikessa yksinkertaisuudessaan keskittyä nyt vain Kristuksen kasvojen eteen. Ei siihen niinkään mitä maailma pauhaa ja sehän pauhaa!
Keskittyä evankelioimaan mutta myös kiitokseen ja ylistykseen Jumalamme edessä. Virittää kanteleet soimaan.
Ei tehdä uskon työstämme liian vaikeaa maailman kautta. Meille on annettu kaikki ohjeet evankeliumin sanan kautta.
Kyllä, olisi vain mukavaa jos sitä evankeliointia saisi tehdä jonkun kanssa. 😪
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Sitä minäkin olen toivonut ...
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Suoraan sanottuna olen kyllästynyt näihin videoihin. Koen että se ei ole sitä evankeliointi mitä Jeesus meidän kehoitti tekemään. Sen kautta lähtee helposti eksytyksen polulle.
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

Ev.lut Herätysseuralta voi tilata traktaatteja muutaman sentin kpl-hintaan www.herätyseura.fi
tai sitten www.4laws.com/laws/finnish/default.htm "Jumala rakastaa sinua"-traktaatti, jonka
voi ladata ja lähettää emailina jollekulle.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulla onkin tuo herätysseuran linkki kirjanmerkeissäni. Tuo traktaattien jako on ollut yksi sydämelläni ollut asia.
Nyt olen jakanut n.500 ommeltua ja täytettyä ristiä ilmaiseksi pitkin maailmaa .. aloin tekemään niitä ja niiden jakoa saamani näyn mukaan.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Päivän ilon ja kiitoksen aihe minulle on että Maaret olet taas täällä. 💝👑💝
Avatar
Uskon Jeesukseen
Viestit: 2066
Liittynyt: 09 Kesä 2020, 12:31

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uskon Jeesukseen »

www.jesusministries.org/endtime_tract.php. Tuolta voi ladata Suomen- ja muunkin -kielisiä traktaatteja. Profeetta
Sundar Sadhu Selvaraj:in palvelutyön sivusto. Hänen youtube-videoitaan voinee mielestäni katsoa, jos haluaa olla
"kärryillä" koronasta, talousromahduksesta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Olen iloinen Maaret että ole tullut palstalle takaisin.

Jyväskylän kävelykadulla on evankeliointia useana iltana viikossa. Jos kesällä joku liikkuu siellä päin.
Voi liittyä mukaan. Kuulin yhden rukous ystäväni kautta tämän.

Olkaa siunatut sisaret ja veljet.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Tervetuloa "takaisin" Maaret, mukavaa että oot täällä, ollaan yhtä perhettä Kristuksessa kaikki!
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Joo, oon kyllä samaa mieltä että joistakin videoista ja teksteistä tulee huono olo, silloin kannattaa vaan jatkaa eteenpäin saman tien. Eikä niissä tarvitse olla mitään kauheuksiakaan, vihulainen on mestari ujuttamaan hapatustustaan sekaan.

Tuon J.D. Faragin videoista oon kuullut paljon hyvääkin tai ehkä en hyvää, mutta hänen "profetiakatsaustaan" on kiitelty. Itse en ole noita videoita katsellut, mutta sen verran tiedän että hän on ilmeisesti käännynnäinen musmili.

Ehkä niiden hyvien videoiden joukossa Youtubessa on juuri ne käännynnäisvideot, jossa näkee mitä Herra on tehnyt ihmisille, kaikki vihaisuus on poissa ja silmistä loistaa loistaa Kristuksen Rakkaus.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Maaret

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Maaret »

Pitäisi olla jotain muuta tekemistä sen tilalle. Kun seisoo keskellä huonetta tuijottaen pihakoivua niin sitä helposti tarttuu läppäriin jotta ei tarvitsisi seisoa keskellä huonetta ja tuijottaa pihakoivua.
Toisaalta tuosta äärimmäisen kauniista koivusta olen Jumalaa kiittänyt kymmeniä kertoja. Se on onnellinen tunne kun saa katsella jotain kaunista.
Eilen pyöräilin kauppaan ja näin kaksi aivan upeaa valkoista koiraa. Kyllä sitä Jumalan luomuksista saa välillä hurmaantua 💖
Vastaa Viestiin