Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

katso7 kirjoitti: 22 Tammi 2019, 12:31 Kiitosaihe että sain ajolupani takaisin 2 vuoden jälkeen.
WAU! Sait viimein sen takas... Herralle kiitos ja hieno homma sulle.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Herralle, Hän voi ja kääntää kaikkien niiden elämän suunnan, jotka Häneen turvaavat! Herra, kiitos että olet kanssamme, Sinun kanssasi on niin hyvä olla.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Päivän rukous

Ke 27.3.2019

Rukoilemme tänään yhdessä ja tunnustamme rakkautemme Jeesukseen.
Kiitos, rakas Vapahtaja, Jeesus Kristus, että olet minut kurjan pelastanut. Kiitos, että saan olla sinun tekoasi alusta loppuun, saan olla sinun opetuslapsesi. Kiitos, että sinä olet rakastanut minua niin, että annoit henkesi minun puolestani. Kiitos, että minäkin saan olla se opetuslapsi, jota Jeesus rakastaa!

Kiitos Jeesus, mitä teit puolestani. Kiitos, että et jätä kesken kättesi työtä minussa. Herra, tee minusta sinun kaltaisesi. Muovaa minua, jotta sinun kuvasi voisi minussa tulla näkyviin.

Herra Jeesus Kristus, sinä ylösnoussut Vapahtaja, tule luokseni tänään ja auta, että sinun elämäsi voisi minun kuolevaisen ruumiini kautta tulla näkyviin. Tässä olen, Herra. Minä kuulun sinulle, käytä minua. Tule tähän aikaan ja paikkaan ja elä minun kauttani tässä ajassa ja paikassa. Ajattele minussa, tunne minussa, toimi minussa. Tee minussa tekojasi. Anna minun nähdä mitä sinä teet ja tehdä samoja tekoja. Anna minun saada sinun ajatuksesi, sinun tunteesi. Anna minun saada sinun rauhasi ja sinun ilosi. Anna minun saada sinun totuutesi, sinun laupeutesi, sinun sävyisyytesi.

Herra, jos ihmiset suhtautuvat minuun kylmästi ja torjuvasti, vaikka vaellan totuudessa ja olen lapsesi, niin auta minua, että voisin ajatella sinua:

Ajatelkaa häntä, joka kesti syntisten ankaran vastustuksen, jotta ette menettäisi rohkeuttanne ja antaisi periksi. Hepr.12:3.

Auta minua kaikella nöyryydellä olemaan osallinen Kristuksen kärsimyksistä ja kasvamaan uskossa, tulemaan kärsivälliseksi, koetuksen kestäväksi, uskolliseksi ja lujaksi.

Herra Jeesus, kun katselen sinua, tulen kiitolliseksi. Sinä otit päällesi minun syntini ja sairauteni ja veit ne ristin puulle. Sinun kanssasi ne haudattiin, mutta kun sinä nousit ylös, uusi luomus Kristuksessa heräsi kuolleista. Sinun tahtosi oli tehdä minut uudeksi. Kiitän siitä. Sinä olet rakastanut minua enemmän kuin kukaan ihminen. Sinä olet ollut uskollisempi rakkaudessasi kuin kukaan toinen. Kiitän sinua. Ihailen sinua, Jeesus. Minun sydämeni kuuluu sinulle, minä kuulun sinulle kokonaan. Sinä olet minun sankarini, sinua minä ylistän. Sinä et tee minulle koskaan vääryyttä, kaikki sinussa on puhdasta, kaikki sinussa on kirkasta, kaikki sinussa on hyvyyttä tulvillaan ja iloitsen siitä. Sinun rakkautesi saa sydämeni sulamaan ja minä koen: minunkin sydämessäni palaa rakkauden tuli sinua kohtaan.

Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Suuret vedet eivät voi sitä sammuttaa, virran tulva ei vie sitä mukanaan. Jos joku tarjoaisi talot ja tavarat rakkauden hinnaksi, hän saisi vain toisten pilkan. Laul.l.8:6-7.

Ylistän sinua, Herra, palvon sinua. Haluan päästä lähellesi, nojata pääni sinua vasten. Haluan olla sinulle rakas ja osoittaa rakkautta. Anna minulle sinun ihanien voiteittesi tuoksu. Anna minulle sinun Pyhän Henkesi tuore voitelu. Haluan olla sinulle nardus, joka levittää tuoksuaan, haluan olla sinulle sulaa mirhaa, joka helmeilee sormissani, haluan, että Pyhän Hengen tuuli nostaa esiin minun sydämeni puutarhasta balsamin tuoksun sinua varten. Haluan lumota sinut yhdellä silmäykselläni, yhdellä kaulanauhani helmellä.

Ota minua kädestä, juostaan! Vie minut taloosi, kuningas, vie minut huoneeseesi! Tule, iloitaan ja riemuitaan! Rakkautesi on ihanampaa kuin viini. Suotta eivät neidot sinua rakasta. Laul.l.1:4.

Minun sydämeni virittää sinulle kiitoslaulun. Minä laulan ja ylistän Herraa. Hän on vierelläni, hän kulkee kanssani, hän jakaa osansa minun kanssani, hän tekee minut onnelliseksi. Ihana on vanhurskaan osa!

Laulan hallelujaa Herralle...! (Anna sydämesi laulaa ylistystä Herralle ja palvo häntä, joka antoi sydämensä rakkauden sinulle ja joka rakastaa sinua uskollisesti.)

Herra puhuu sinulle, jota hän rakastaa, näin:

Miten kaunis oletkaan, kalleimpani! Miten kaunis on katseesi, kyyhkysilmä! Laul.l.1:15.
Lähde : http://www.uskonkilpi.net/vanha/PR126.htm
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4762
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Kiitos Sinetti tästä, meillä on Mahtava Herra, Hänen Rakkautensa käsittää koko elämän kirjon, Hän On Elämä itse.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kuva

Kiitos Jeesus!


Rohkaisuksi kaikille🔥🔥🔥Sunnuntai 30.6. aamuna sain viestin:

Huomenta ja rauhaa, olen se henkilö, jonka puolesta ugandalainen pastori rukoili Hollolassa ruokajakelussa ja olit rukoilemassa myös ja tulkkina. Tästä on kulunut jo viikkoja. Kerroin monista ongelmistani. Nyt Jeesus on vastannut kaikkiin rukousaiheisiin. Minä ja tyttäreni olemme saaneet työpaikan. Isäni on täysin terve, vaikka oli pitkään kriittisessä tilassa tehohoidossa. Ensin isäni munuaiset alkoivat toimimaan ja hänet irrotettiin dialyysikoneesta. Tämän jälkeen hän alkoi itse hengittämään ja hänet irrotettiin hengityskoneesta. Lopulta hän myös heräsi ja nyt hän on täysin terveenä kotona. Halleluja, meillä on ihana Jeesus, joka kuulee rukoukset ja vastaa niihin. Haluan, että kerrot näistä vastauksista kaikille ja kaikkialla. Tahdon myös, että kerrot Jeesuksen suuresta ihanuudesta ugandalaiselle pastorille, jotta hänkin voi todistaa Jeesuksen suuruudesta. Ylistäkäämme yhdessä Jeesuksen valtavasta armosta ja avusta. Terveisin, Virpi
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Wau ! Tuo oli jo todellinen rukousVASTAUS !
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

AMEN! Herra on ihmeellinen, koska näissä on aina kaksi puolta, miksi parantua, miksi sairastua? Syitä on kaksi, samoin kuin syitä paranemiseen. Herra tekee ihmeitä vaikka kuolleeista, kun sen aika tulee taas, että niin tapahtuu. Nämä tällaiset ovat useimmiten niitä varten, jotka läheltä seuraavat, mutta heillä ei ole vielä täysin tilit selvät Jeesuksen kanssa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukous

Oi, sinä kaikkien Pörisevien Otusten Jumala. Kun katson sudenkorentoa, kun se huristaa ohitseni, katson ihmettä ja historiaa. Sinä annoit elämän syntyä. Anna minunkin kulkea läpi hyvä ja merkityksellinen elämä.
Aamen.

🕊🐞🦟🦋🦗🦋🐞🕊 .....
🙏

Pikku lintu riemuissaan: https://youtu.be/Qol4tcMEI88
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Kiitos! Hellejakso ei kestänyt pitkään, niin kuin viime kesänä.
Oli sydän oireita. Rukousystävä rukoili puhelimessa. Jeesus kosketti!
Oireita ei ole sen jälkeen ollut!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen! Kiitos Jeesus!
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos aiheena lähetän Herralle tämän. Tänään työnantaja soitti sieltä Kaunialan sotavammasairaalasta ja nyt sitten siirryn sinne hoitajaksi lokakuun alusta. Olen helpottunut. ja se EKG:n otto meni sitten niin, että minua tutki 2 kardiologia ja kuuntelin heidänjutteluaan, kun he kahdestaan yrittivät löytää sydämmestäni kohtaa, josta he voisivat määrittää sydämmessäni olevan vajaatoimintaa. lopussa he sanoivat, että he eivät näe sydämmessäni selvää vajaatoimintaa ja että todennäköisesti oireet, joita on ollut olisivat stressiperäisiä sydän oireita. joten Kiitos Herralle siitäkin. sanoinkin niille lääkäreille, että sitä olen rukoillut, että siellä ei olisi mitää vikaa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos Jeesus! Olet kuullut rukouksemme!
Tuula1

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Tuula1 »

Kiitos esi rukoilijoille täällä. Niin se vain menee, että Herra kuulee kaikki rukoukset.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Amen. Kiitos Jeesus rukousvastauksesta!
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Jos muistatte Petrin, jonka puolesta rukoilimme kun hän yritti itsemurhaa monta kertaa. Hän on nyt ollut hoidossa ja juttelin hänen kanssaan. Hän on oikein hienosti uskossa ja puhuu Jeesuksesta, joka on hänen sydämeensä tullut. Hän sanoo rukoilevansa joka päivä ja on nöyrä syntisyytensä kanssa. Puhuttiin tänään pitkään hänen kanssaan ja huomenna hän palaa takas kuntoutukseen.

Mutta rukoillaan vielä Petun puolesta jotta hän pysyy Kristuksessa kiinni... ja miks ei pysyis kun kerran on sinne tullu.
Uusiluomus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Uusiluomus »

Rukoilen hänen puolestaan
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Amen. Kiitos Jeesus! Petu on sydämeni rukouksessa. Ei Herra omaansa hylkää.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kiitos rakkaani ja Petulle voimia ja siunausta.
Ella
Viestit: 745
Liittynyt: 04 Kesä 2019, 12:21

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Ella »

Voimia ja siunausta Petulle. Rukouksessa mukana.
"Kirkas aamu pian koittaa. Jälkeen aikojen yön. Päivä varjot jo voittaa. Kautta Golgatan työn. Huomenkellojen soiton Kaiku sielussa soi. Meille kertoen: Voiton Jeesus matkaamme toi."
rauhansoturi

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja rauhansoturi »

Minä kans mukana Petun puolesta.
Vastaa Viestiin