Kiitos Aiheita

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Hienosti sanottu, sillä vihulaisella ei ole yhtään mitään annettavaa. Vain otettavaa ja senkin se vie mukanaan tyhjyyteen.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiittäkää Herraamme, Jeesusta Kristusta Halleluja!
Hän on kuullut rukouksemme. Uusi aika koittaa Pelastussanomassa! Halleluja Halleluja
Amen!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Hei Sinetti ! Sinulla uusi hieno logo, niin kuin veren merkki.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Hei vain sinullekkin, siunattu veljeni!
Annoin Jarmolle vapaat kädet tuohon logoon, sellaisena kuin minut näkee ja tuo oli tulos.
Valtava lahja josta saan myös kiittää.
Se on kuin tuo alla oleva allkirjoitukseni, jonka uusin myös logon mukaan.
olli

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja olli »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Hei Sinetti ! Sinulla uusi hieno logo, niin kuin veren merkki.
Jos nyt Jumalan sinetistä, joka ihmisiin painetaan, voi ylipäätään jokin maallisen sinetin mielikuva tulla, niiin se on koko lailla lähellä juuri tuota Sinetin logoa. Toki en suinkaan väitä että Jumalan sinetti olisi näkyvä, enkä väitä ettei olisi. ;)
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Saan kiittää teistä kaikista veljistäni ja siskoistani täällä ja erityisesti myös sinusta, Olli!
Tämä On Herramme, Jeesuksen Kristuksen työtä meissä! Halleluja Halleluja!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Give Thanks By Don Moen (With Lyrics) https://www.youtube.com/watch?v=BAo2iZ9vWHg
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen, logo on hieno, "uusi" ihminen on kanssamme, eikä enää palaudu sinne "taantumuksen huoneeseen".
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
Pigeon
Viestit: 887
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen. Samaa mieltä, Jarmo on onnistunut täydellisesti uudessa logossa!
Onnea uudistuneelle Sinetille :)
katso7
Viestit: 1415
Liittynyt: 19 Kesä 2016, 16:58
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja katso7 »

Olen saanut 5 eri rukouspyyntöön vastauksen 2 päivän aikana tietysti eripäivinä mutta kun sanotaan odota Herraa me emme voi määritellä kuinka kauan se odotus kestää pian vai kauna. Kiitos Jeesus ja Isä ja Pyhä Henki näistä vastauksista!
https://www.youtube.com/watch?v=9ScRmcpRip4
Dennis Jernigan-You are my all in all
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Mulla on kiitosaihe omassa terveystilassa. Olen saanut painoa pudotettua jo 15kg ja verenpaineet on vielä hieman koholla mutta parempaan päin ja olo alkaa olla jo jonkin verran parempi. Ruokavalio ja kevyt liikkuminen on ollut oikeestaan ne kaks maallista pääpointtia mutta suuri kiitos menee Jeesukselle joka sai muutoksen aikaan ja poisti multa sen kauhean masennuksen jota kärsin vielä alkutalvesta.

Nyt olis hyvä vaikka lähteä Jeesuksen luo Taivaskotiin!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle. Herran Rauhaa ja Siunausta teille.
Herra, todella missä me kuljemmekaan ja mitä teemmekään, niin suojele ja hoida meitä.
Herra, suojaa meidän Suomalaisten koteja, älä anna niiden rikkoutua, tämän kurimuksen keskellä, joka tulee vielä ehkä syvenemään. Anna koteihimme rakkautta, vaikka maallista turvaa puuttuisikin, että oppisimme luottamaan toisiimme, vaikka kurjuuskin koettelee.
Herra, ole armollinen tälle Suomen kansalle ja turvaa meitä, anna meille siipiesi suoja koko Isänmaalle ja auta meitä ymmärtämään että kaikki tämä on sinulta lahjaa, rakkaudessasi meitä kohtaan. Opeta tämä kansa taas tuntemaan sinut, Isämme, niin, että voit johdattaa meidät sinne taivaan kotiin.
Herra tätä me odotamme - TULE PIAN!
Aamen.
Avatar
Eero
Valvoja
Viestit: 4764
Liittynyt: 15 Syys 2016, 22:51
Viesti:

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Eero »

Aamen! Kutsu Herra Suomen kansaa ja varjele ja johdata niitä, jotka tämän maan asioista päättävät ja pitävät yllä.
Jeesus, sä Herramme, sua seurata tahdomme.
Kanssamme kulje eteenpäin, yhdessä, yksittäin.

https://herrannimessa.blogspot.com
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Viime vuoden puolella, joskus loppusyksystä/alkutalvesta käteni kipeytyi. Kipu oli välillä todella kovaa ja rajoitti huomattavasti käden toimintaa ja omaa tekemistä.
Välttelen aina viimeiseen asti lääkäreitä ja nytkään lähtenyt lääkäriin missään vaiheessa enkä myöskään ottanut lääkkeitä. Rukoilin ja pyysin rukousta käden puolesta useampaan otteeseen luottaen siihen, että Herra parantaa ajallaan, jos se on Hänen tahtonsa. Pikkuhiljaa kipu helpotti, mutta toiminta oli pitkään "vajaata" ja edelleen jotkut liikkeet tuntuivat kivuliailta.

Kiitos Herralle, käteni on ollut nyt varmaan jo kuukauden terve. Ei kipua, ei liikerajoituksia ei mitään. Kuin uusi!

HALLELUJA! HALLELUJA! HALLELUJA!

Hän on meidän Parantajamme! Hän on jo kantanut sairautemme ja syntimme Ristille! Kipumme ja vaivamme täällä maan päällä kestävät vain hetken verrattuna siihen, mitä Iankaikkinen kivuttomuus ja synnittömyys tulee olemaan.

HUOM! En kuitenkaan kehota ketään olla menemättä lääkäriin tai jättämään lääkkeitä pois. Tämä on ollut erityisesti itselleni ja eräälle läheiselleni uskon koetus. Tällä tarkoitan sitä, että tämä (ja toinen vähän vastaava tapaus toisen fyysisen ruumiini jäsenen kanssa) on ollut opettelua hakemaan ENSIN apua HERRALTA ja seurata Hänen ohjeitaan)

Mutta kiittäen rukoilkaamme ja jättäkäämme asiat USKOSSA Hänen hoitoonsa. HALLELUJA! Ylistys Sinulle Kristus! Minun Herrani ja Jumalani! Lunastajani ja Vapahtajani! HERROJEN HERRA ja KUNINGASTEN KUNINGAS! Sinulle, jonka edessä jokainen tulee polvistumaan ja tunnustamaan että Sinä, Jeesus Kristus olet HERRA!

HALLELUJA!
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos rakas Taivaallinen Isä, että olet lahjoittanut meille tämän elämän ja luonut meidät.

Herra, meidän Jumalamme! Sinä olet arvollinen saamaan ylistyksen, kunnian ja vallan, sillä sinä olet luonut kaiken. Kaikki, mikä on olemassa, on sinun tahdostasi luotu. Ilm.4:11.

Minä olen ihme, suuri ihme, ja kiitän sinua siitä. Ihmeellisiä ovat sinun tekosi, minä tiedän sen. Minä olen saanut hahmoni näkymättömissä, muotoni kuin syvällä maan alla, mutta sinulta ei pieninkään luuni ole salassa. Sinun silmäsi näkivät minut jo idullani, sinun kirjaasi on kaikki kirjoitettu. Ennen kuin olin elänyt päivääkään, olivat kaikki päiväni jo luodut. Ps.139:14-16.

Halleluja! Kiitos, että sinä olet lähettänyt rakkaan Poikasi Jeesuksen ja hänen kauttaan sovittanut minun syntini, vanhurskauttanut minut ja kutsunut uuteen elämään. Kiitos, että sinä Jeesus, meidän Vapahtajamme, olet ollut Isälle kuuliainen, kärsinyt meidän puolestamme ja

...yhdellä ainoalla uhrilla tehnyt pysyvästi täydellisiksi ne, jotka pyhitetään. Hepr.10:14.

Kiitos, että olet Golgatalla avannut avoimen lähteen kaikkea syntiä ja saastaisuutta vastaan ja me saamme turvautua Jeesuksen veren voimaan. Kiitos, että murrat meissä asuvan synnin vallan! Kiitos Kristuksen kirkkauden evankeliumista, josta minäkin saan olla osallinen. Kiitos Jumalan sanasta, jonka olet lahjoittanut meille.

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani. Ps.119:105.

Kiitos, että lahjoitat minulle Kristuksen elävän ja voidellun sanan ja autat, että se uskossa sulautuu minuun. Kiitos, että kirjoitat sanasi minun sydämeeni, että minä sitä noudattaisin.

Kiitos, että olet luonut minut uudeksi ja lahjoittanut minulle ylösnousemus- elämän Kristuksessa - halleluja! Kiitos, että minun nimeni on elämän kirjassa eikä sitä pyyhitä sieltä pois! Kiitos Jeesus, että et kadota yhtäkään niistä, jotka Isä on sinulle antanut, et minuakaan! Ylistys, kiitos ja kunnia sinulle, Taivaallinen Isämme! Ja ylistys, kiitos ja kunnia sinulle, Jeesus Kristus, meidän Vapahtajamme ja Kuninkaamme, meidän Herramme! Sinä olet suuri ja ylistettävä, sinulle kuuluu kunnia ja valta ja voima, nyt ja ikuisesti, aamen.

Kiitos, rakas Taivaallinen Isämme, että olet lahjoittanut meille kaiken, mitä elämään ja jumalisuuteen tarvitaan. Kiitos, että saamme olla varmoja siitä, mistä Paavali todistaa:

Kun hän ei säästänyt omaa Poikaansakaan vaan antoi hänet kuolemaan kaikkien meidän puolestamme, kuinka hän ei lahjoittaisi Poikansa mukana meille kaikkea muutakin? Room.8:32.

Kiitos kaikista maallisista lahjoistasi: hyvästä terveydestä, toimeentulosta, läheisistä ihmisistä, jotka olet minulle antanut! Kiitos kaikesta vauraudesta, jota olet minulle suonut, ja siitä huolenpidosta, jota olet osoittanut minua kohtaan. Kiitos tästä kauniista, vapaasta maasta, jossa meidän ei tarvitse pelätä mitään väkivaltaa ja terroria.

Kiitos, että saan olla uskossa. Kiitos Jeesus, että olet lähettänyt meille toisen puolustajan, Pyhän Hengen, olemaan meidän kanssamme. Kiitos, että olet antanut meille luvatun Pyhän Hengen sinetiksi lunastuksen päivää varten. Kiitos, että Jumalan rakkaus on vuodatettu meidän sydämeemme Pyhän Hengen kautta, joka on meille annettu. Kiitos, että olemme saaneet tulla osallisiksi armolahjoistasi ja saaneet maistaa tulevan maailmanajan voimia.

Kiitos Pyhä Henki, että otat Kristuksen omasta ja jaat meille! Kiitos, että annat Jumalan sanasta minun sisäiselle ihmiselleni ravintoa ja valaiset minun sisimpäni Kristuksen kirkkauden evankeliumilla! Kiitos, että käytät sitä valtaa, joka Kristuksella on minun elämääni, ja viet läpi Jumalan suunnitelman, joka hänellä on elämäni suhteen. Kiitos, että annat läsnäolosi jokaiseen päivääni ja kuljetat minua, johdatat ja autat vaeltamaan Hengessä! Kiitos, että autat minua Pyhä Henki, kun en tiedä, kuinka tulisi rukoilla. Kiitos, että autat minua heikkoudessani ja annat minulle voiman, että voin rukoilla niinkuin rukoilla tulee, hengessä ja totuudessa, Pyhän Hengen voimassa ja palavuudessa!

Kiitos Jeesus, ylimmäinen pappimme, että olet tehnyt meistä elävän Jumalan pappeja ja asettanut meidät hoitamaan sovituksen virkaa niin, että voimme julistaa syntejä anteeksi, voimme päästää ihmisiä vääryyden siteistä ja sitoa synnin ja pimeyden voimia. Kiitos, että annat meille voiman korkeudesta olla Kristuksen todistajia omassa lähipiirissämme ja kauempanakin ja aina maan ääriin asti! Kiitos, että varustat meitä hengelliseen työhön ja lähetät meitä ja meidän kauttamme tuot ilmi Jumalan viisauden niin, että

...myös avaruuden henkivallat ja voimat tulevat seurakunnan välityksellä tuntemaan Jumalan viisauden kaikessa moninaisuudessaan. Ef.3:10.

Kiitos, että olet luvannut meille maan ääret omaksi, pakanakansat perinnöksi (Ps.2:8) Kiitos, että sinun evankeliumisi voittokulkua ei voi mikään estää, eikä mikään luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta. (Room.8:38-39)

Halleluja, kiitos, Herra! Kiitos, että saamme tulla hänen kaltaisikseen, Kristuksen kaltaisiksi. Kiitos, että olet lahjoittanut meille ylösnousemuselämän ja valmistanut meille uuden ruumiin. Kiitos, että rakennat meille kaupungin: uuden Jerusalemin ja annat meille sijan luonasi kirkkaudessa. Kiitos, että annat meille kuninkaallisen vallan!

Herra, Siionin valtias, ojentaa sinulle hallitsijan sauvan. Ulottukoon sinun mahtisi myös vihollistesi yli. Ps.110:2.

Kiitos, että autat meitä käyttämään sinun valtaasi rakkauden ja armon välineenä kaikkia pyhiäsi kohtaan, niitä kohtaan, jotka sinä olet valinnut ja kutsunut, mutta myös käyttämään sitä valta-asemaa, joka Kristuksen ruumiin osana meille tulee, kaikella lujuudella ja uskon varmuudella Paholaisen juonien kukistamiseen, pimeyden voimien vastustamiseen ja vihollisen nujertamiseen! Kiitos, että saamme olla Jumalalle alamaiset ja Kristukselle kaikessa kuuliaiset, kiitos, että saamme pukeutua Jumalan koko sota-asuun ja vastustaa Perkelettä niin, että se meistä pakenee!

Kiitetty olkoon Herra, niin minä huudan, ja vihollisistani minä pelastun! 2.Sam.22:4.

Kiitos, että aina kuljetat meitä voittosaatossa Kristuksessa! Kiitos Jeesus, että aina rukoilet meidän puolestamme. Kiitos, että sinä et väsy, sinun rukoukseen kohotetut kätesi eivät vaivu alas, vaan sinä rukoilet kestävästi taistelevan seurakuntasi puolesta ja niin voittomme on varma! Halleluja, ylistys Herralle! Kunnia Kristukselle!

- Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan vallan, rikkauden, viisauden ja voiman, kunnian kirkkauden ja ylistyksen. Ilm.5:12

- Hänen, joka istuu valtaistuimella, hänen ja Karitsan, on ylistys, kunnia, kirkkaus ja mahti aina ja ikuisesti. Ilm.5:13.

Aamen, aamen.
http://www.uskonkilpi.net/vanha/Kiitos.htm
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos Sisar todistuksestasi. Itseäni myös vaivaa ajoittainen vasemman kyynärvarren kipu, ilmeisesti rasitusvamma. Toivon sen menevän ajan kanssa ohi, ei myöskään innosta lähteä terveyskeskukseen selittelemään. Jomotusta on tietyissä lepoasennoissa, ei itse kättä käyttäessä.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

AOAOAOAOAO kirjoitti:Kiitos Sisar todistuksestasi. Itseäni myös vaivaa ajoittainen vasemman kyynärvarren kipu, ilmeisesti rasitusvamma. Toivon sen menevän ajan kanssa ohi, ei myöskään innosta lähteä terveyskeskukseen selittelemään. Jomotusta on tietyissä lepoasennoissa, ei itse kättä käyttäessä.
Herra on Voimallinen parantamaan kätesi ja poistamaan kipusi. Tapahtukoon Hänen hyvä tahtonsa sinua kohtaan rakas veljemme Kristuksessa.
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

Kiitos Herra, että avasit tänään näkemään Sinun hyvyytesi minua kohtaan. Kiitos, kun sain maistaa hyvyyttäsi. Minä kiitän ja ylistän Sinua päivin ja öin. Kiitos Herra, ettet ole hylännyt minua, etkä sulkenut korviasi rukouksiltani. Kiitos Herra, että kaikki on Sinun Käsissäsi. Kiitos Herra että Sinä OLET sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Kiitos Herra, että Sinä et muutu. Halleluja! Halleluja! Halleluja! Kiitos Herra, että pitkältä tuntuvan erämaavaelluksen jälkeen Sinä toit minut pitkästä aikaa Virvoittavien Lähteiden luo. Herra vahvista ja virvoita jokaista sisarta ja veljeä kaikkialla maailmassa. Herra anna jokaisen luotusi maistaa Sinun Hyvyyttäsi.
Kiitos Jeesus.

Ps. 66:8
Kiittäkää, te kansat, meidän Jumalaamme, korkealle kaiuttakaa hänen ylistystänsä.
Ps. 68:26
Kiittäkää Jumalaa seurakunnan kokouksissa, kiittäkää Herraa te, jotka olette Israelin lähteestä.
Ps. 97:12
Iloitkaa Herrassa, te vanhurskaat; kiittäkää hänen pyhää nimeänsä.
Ps. 100:4
Käykää hänen portteihinsa kiittäen, hänen esikartanoihinsa ylistystä veisaten. Ylistäkää häntä, kiittäkää hänen nimeänsä.
Ps. 103:21
Kiittäkää Herraa, kaikki hänen sotaväkensä, te hänen palvelijansa, jotka hänen tahtonsa teette.
Ps. 103:22
Kiittäkää Herraa, kaikki hänen tekonsa, hänen valtakuntansa kaikissa paikoissa. Kiitä, minun sieluni, Herraa.
Ps. 105:1
Kiittäkää Herraa, julistakaa hänen nimeänsä, tehkää hänen suuret tekonsa tiettäviksi kansojen keskuudessa.
Ps. 106:1
Halleluja! Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 107:1
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 117:1
Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ylistäkää häntä, kaikki kansat.
Ps. 118:1
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 118:29
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä; sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 136:1
Kiittäkää Herraa, sillä hän on hyvä, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 136:2
Kiittäkää jumalien Jumalaa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.
Ps. 136:3
Kiittäkää herrain Herraa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti;
Ps. 136:26
Kiittäkää taivaan Jumalaa, sillä hänen armonsa pysyy iankaikkisesti.

1. Tess. 5:18
Kiittäkää joka tilassa. Sillä se on Jumalan tahto teihin nähden Kristuksessa Jeesuksessa.
Sinettisormus

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Liityn tähän kiitokseen sydämessäni. Halleluja!
Amen. Amen. Amen.
sisar

Re: Kiitos Aiheita

Viesti Kirjoittaja sisar »

En voi enää kuin rukoilla että tapahtukoon Herran tahtonsa elämässäni, maksoi mitä maksoi ja tuntui miltä tuntui.
Luottakaamme siihen, että Hänen tahtonsa on hyvä meitä kohtaan, vaikka meistä tuntuisi miltä ja vaikka minkälaisen erämaan kautta joutuismme kulkemaan.

Kiitos Herralle Hänen Suunnattoman SUURESTA Armostaan, Laupeudestaan ja Rakkaudestaan!
Vastaa Viestiin