Isä meidän

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Avatar
Sanna
Valvoja
Viestit: 1252
Liittynyt: 11 Joulu 2021, 09:40

Isä meidän

Viesti Kirjoittaja Sanna »

Onko joku tutkinut Isä meidän rukousta arameaksi? Tietääkö joku oikeat sanat siihen? Netistä löytyy useampi eri versio 🤔
Kaikki mikä heikentää Jeesuksen ristintyötä - on valetta.

Loista lapseni! Näytä mistä sinut on tehty!
Et ole tuhkaa ja tomua, vaan arvokkaita aineita. Näytä vahvuutesi! Taistele sanani eteen!
Olet uudelleen luotu savesta!
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Isä meidän

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Seuraan. En ole koskaan asiaa tutkinut, mutta
minua on aina jostain kumman syystä häirinnyt rukouksessa ”NIIN KUIN” kohta.
”Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille, jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

Se tökkäsee joka kerta.. koska minun anteeksantoni on vajavaista.
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Isä meidän

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Tämä on äärettömän tärkeä asia. Jeesus Messias itse jatkaa Herran rukouksen eli meille Isä Meidän rukouksen opetettuaan, että meidän anteeksiantomme pitää olla täydellinen.
Matt 6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Pigeon
Viestit: 891
Liittynyt: 18 Syys 2016, 10:37

Re: Isä meidän

Viesti Kirjoittaja Pigeon »

Aamen! Tämä. Ja rehellisyyden nimissä oma anteeksiantoni on vajavaista. Koen, että täydellinen anteeksianto ei onnistu ilman apua ylhäältä, mutta anova saa ja kolkuttavalle avataan!
Avatar
Rutger
Site Admin
Viestit: 1140
Liittynyt: 14 Loka 2023, 14:13

Re: Isä meidän

Viesti Kirjoittaja Rutger »

Amen.
Joh 3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.
Vastaa Viestiin