Nuori mies kriittisessä tilassa

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Tänään ollessani ehtoolliskokouksessa seurakunnassani, eräs nuori nainen nousi edessäni yhtäkkiä ja itki ja huusi seurakunnalle, että rukoilkaa, veljeni on ottanut yliannostuksen. Hän oli saanut viestin ja soitti samalla kun keräsi tavaroitaan. Sitten hän huudahti, että "nyt hän on kuollut". Koko seurakunta oli järkyttynyt ja rukoilimme yhdessä tämän nuoren miehen puolesta. Kokouksen jälkeen saimme kuulla, että poika on saatu elvytettyä ja on teholla kriittisessä tilassa hengityskoneessa. En tiedä tarkempia yksityiskohtia, mutta uskon, että Jeesus Kristus, kuoleman voittaja, palautti pojan kuolemasta elämään ja parantaa hänet, jotta hän pelastuisi iankaikkiseen elämään ottamalla Jeesuksen vastaan. Rukoilkaa kanssani!
näkymätön ninni

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti tätä rukoilemme!
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukouksissa on, nostetaan tämä nuori mies Parantajamme, Jeesuksen Kristuksen kasvojen eteen! Amen!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin myös.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Salome1972

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Poika pääsi jo hengityskoneesta, mutta joutui siihen uudelleen. Jatkakaa rakkaat vielä rukousta!
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Me rukoilemme! Amen,Amen Amen! Me yhdessä yhteisenä rintamana huudamme ääneen, että henkivallatkin sen kuulevat. Me huudamme Jeesuksen Kristuksen nimeen, emme omaan nimeemme, että KAIKKI PAIHTEIDEN KÄYTTÄJÄT ja HUUMEIDEN ORJAT, joita tänne on tuotu esirukoiltaviksi, tulevat pääsemään irti noista KAHLEISTA ja SITEISTÄ. Ne KISKAITAAN pois heidän yltään, eikä päahalla ole enää valtaa oleman heihin, vaan nämä vapautetut saavat uuden HERRAN, JEESUKSEN KRISTUKSEN!!! Ja minä huudan myös tätä vapautusta siskoni, TUULAN puolesta, että päihteet irroittavat otteen myös hänestä ja ystäväni miehen HANNUN puolesta että nuo päihteet myös irtoavat hänestä ja MATTI NYKÄSEN puolesta, että hänkin saa täyden vapauden, eikä kukaan enää ole noiden kahleiden sitoma, vaan vapaa TÄYDELLISESTI niistä päihteistä. Ja he ilolla alkavat ylistää Herraa, joka on JEESUS KRISTUS, Tämän me JULISTAMME YHDESSÄ ÄÄNEEN henkivalloille, sillä sillä ei ole enää valtaa näihin rakkaisiin siskoihimme ja veljiimme.
KIITOS JA KUNNIA JEESUKSELLE KRISTUKSELLE, joka on MEIDÄN HERRAMME!!!
Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Voi kun on itkuisen raskasta. Tuntuu että joka puolella tarvitaan juuri tänä päivänä rukousapua. KAIKKIALLA!

Herra Jeesus sinä näet ja kuulet tämän kaiken murheen ja huolen näistä joita tänäänkin kävin läpi, niin Pihon sivuilla kuin täälläkin. Pahat henkivallat kiemurtelevat ja kiljuvat koska se tietää että hetki on käsillä, eivätkä muuta voi. Anna Henkesi voitelua rukoilijoille ja ruokouskohteisiin enkelijoukkojasi. Jeesuksen nimessä, Amen!
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Aivan kuin eilinen näkyni, nyt tarvitaan rukoustaistelua! Sain tänään läheiseltäni soiton juuri huume ongelmien takia, rukous taistelua tarvitaan sielläkin. Vihollinen hyökkää.
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

PSALMIT 91
1. Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy,

2. se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
3. Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta.
4. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus.
5. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta,
6. et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
7. Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu.
8. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan. -
9. Sillä: "Sinä, Herra, olet minun turvani". - Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
10. Ei kohtaa sinua onnettomuus, eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
11. Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
12. He kantavat sinua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
13. Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen ylitse, sinä tallaat nuorta jalopeuraa ja lohikäärmettä. -
14. "Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan; minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
15. Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.
16. Minä ravitsen hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Salome1972

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos rukouksista ja ennen kaikkea Jumalalle, joka on Kaikkivaltias! Poika on herännyt ja paranemaan päin. Ja varmasti Herra hänet pelastaakin ajallaan! Kiitos Jeesus!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Aamen.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, meidän Herrallemme, joka nimessään, veressään ja ylösnousemus voimassaan on antava meille voimallisen apunsa. Kiitos Jeesus että kuulet tämänkin hätähuutomme, kiitos että kannat tätä nuorta miestä siipiesisuojassa. Kuljetat häne myös parannuksesta, pelastukseen ja vapautukseen kaikista häntä sitovista kahleista. Virittäkäämme Herralle riemuhuuto, tämän Psalmin sanoin:

PSALMIT 135
1. Halleluja! Ylistäkää Herran nimeä. Ylistäkää, te Herran palvelijat,

2. jotka seisotte Herran huoneessa, meidän Jumalamme huoneen esikartanoissa.
3. Ylistäkää Herraa, sillä Herra on hyvä, veisatkaa kiitosta hänen nimellensä, sillä se on suloinen.
4. Sillä Herra on valinnut Jaakobin omaksensa, Israelin omaisuudeksensa.
5. Sillä minä tiedän, että Herra on suuri, ja meidän Herramme korkeampi kaikkia jumalia.
6. Kaiken, mitä Herra tahtoo, hän tekee, sekä taivaassa että maassa, merissä ja kaikissa syvyyksissä;
7. hän, joka nostaa pilvet maan ääristä, tekee salamat ja sateen ja tuopi tuulen sen säilytyspaikoista;
8. hän, joka surmasi Egyptin esikoiset, niin ihmisten kuin eläinten;
9. hän, joka lähetti tunnusteot ja ihmeet sinun keskellesi, Egypti, faraota ja kaikkia hänen palvelijoitansa vastaan;
10. hän, joka kukisti suuret kansat ja tuotti surman väkeville kuninkaille,
11. Siihonille, amorilaisten kuninkaalle, ja Oogille, Baasanin kuninkaalle, ja kaikille Kanaanin valtakunnille
12. ja antoi heidän maansa perintöosaksi, perintöosaksi kansallensa Israelille.
13. Herra, sinun nimesi pysyy iankaikkisesti, Herra, sinun muistosi polvesta polveen.
14. Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.
15. Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa.
16. Niillä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe,
17. niillä on korvat, mutta eivät kuule, eikä niillä ole henkeä suussansa.
18. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka niihin turvaavat.
19. Te, Israelin suku, kiittäkää Herraa, te, Aaronin suku, kiittäkää Herraa.
20. Te, Leevin suku, kiittäkää Herraa, te, Herraa pelkääväiset, kiittäkää Herraa.
21. Kohotkoon Herralle kiitos Siionista, hänelle, joka Jerusalemissa asuu. Halleluja!
Salome1972

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Mun on pakko jakaa tämä riemuni teidän kanssa! Tämä poika on tullut uskoon. Hänen tilansa on edelleen hyvin vakava ja nyt näyttää siltä, että aivotoiminta ei ole normaalia. Epilepsian kaltaisia oireita hänellä on yms. Mutta pojan äiti on myös tullut uskoon ja sisar sanoo, että Herra on vienyt häntä lähemmäs itseään kuin koskaan. Ja hoitanut hänen sisäisiä ongelmiaan. Saatana halusi tuhota tämän nuoren ihmisen ja viedä kaiken toivon läheisiltä. Poika oli tosiaan hetken kuollut ja palasi elämään. Tämä ihme puhui läheisille niin, että he tekivät parannusta. Ja kuinka monen ihmisen elämään tapahtunut on vaikuttanut voimakkaasti; myös minun. Kiitos ja ylistys Herralle!!! Halusin tuoda tämän vielä teille rohkaisuksi rukoillessanne rakkaat!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

WAU! Halleluja, Jeesus Kristus voi tehdä näitä ihmeitä. On se niin ihmeellistä kuinka Herramme kokoaa omiaan mutta kovin usein rankkojen elämänkokemusten kautta. Me olemme niin kovapäisiä ja omavoimaisia uskomaan ettemme kykene.

Mutta kiitos Salome1972 kun kerroit tämä uutisen. Tuli hyvä mieli.
Sinettisormus

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos Salome tuosta hyvästä uutisesta ja vielä että tuo nuorukainen oli tullut uskoon, äitinsä kanssa. Tämä nuorukainen oikeasti kuoli elämään, äitinsä kanssa. Tässä voitossa voi olla siunausta koko sukukunnalle. Saamme osoittaa KIITOSTA ja KUNNIAA, Jeesukselle Kristukselle, Herrallemme!
kiitosvirsi
Viestit: 106
Liittynyt: 12 Helmi 2016, 17:05

Re: Nuori mies kriittisessä tilassa

Viesti Kirjoittaja kiitosvirsi »

Ylistys Jumalalle ja kunnia Karitsalle.Mahtava juttu.
Vastaa Viestiin