Äiti sairaana

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Salome1972

Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Vanha uskova äitini on sairaalassa; tulehdusarvot korkeat (267) ja kuumetta. Vatsa lievästi kipeä. Antibiootit eivät oikein auta ja äiti on hyvin väsynyt. Äiti on esirukoilija, rukoillut uskollisesti, vaikkei mm.meistä lapsista ole tullut uskoon muita kuin minä. Äiti on valmis lähtemään taivaaseen Jeesuksen luo, mutta itse kuitenkin haluan rukoilla, että hän vielä paranisi. Tapahtukoon kuitenkin Herran tahto tässäkin asiassa.
Äidillä on huonekaverina nuori tyttö, jolla jonkinlainen parantumaton sairaus, joka aiheuttaa kovia vatsakipuja. Tämän Idan puolesta äiti pyysi laittamaan rukouspyynnön. Että Herra pelastaisi ennen kaikkea ja parantaisi.- Kiitos taas!
Sinettisormus

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rukoilen Idan puolesta. Itselläni on myös krooninen suolisto sairaus, joten ymmärrän vakavuuden. Tapahtukoon äitisi asiassa Jumalan tahto.
Sinettisormus

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Paranna minut, Herra

Herra, älä rankaise minua vihassasi,
älä kiivaudessasi minua kurita!
Ole minulle armollinen, Herra,
minä olen nääntynyt.
Paranna minut, Herra,
tuska polttaa minun luissani
ja mieltäni jäytää pelko.
Herra, kuinka kauan vielä?

Herra, käänny jo puoleeni
ja pelasta minut,
auta minua, osoita uskollisuutesi!
Kuoltuaan ei kukaan sinua ylistä,
ei kukaan kiitä sinua tuonelassa.

Olen valittanut itseni uuvuksiin,
yöt kaiket on vuoteeni itkusta märkä,
leposijani kastunut kyynelistä.
Silmäni ovat surusta hämärtyneet,
näköni on himmentynyt ahdinkoni tähden.

Väistykää luotani, te väärintekijät!
Herra on kuullut itkuni äänen.
Hän on kuullut hartaan pyyntöni
ja vastaa rukoukseeni.
Häpeään joutuvat minun viholliseni!
Ps. 6:2-10
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Minä luin nyt myös ja pistän kädet tiukasti ristiin, Herra Jeesus, minun Herrani, näet tämän... Amen!
näkymätön ninni

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Rukouksissa myös!
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Rukoilin.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Salome1972

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos rukouksista ja ennen kaikkea kiitos Herralle siitä, että äiti on parantunut. On ihan entisellään; reipas ja painaa ulkona rollaattorin kanssa pihahommia. Lääkkeitä viikoksi vielä, mutta hyvältä näyttää! Idan puolesta saa rukoilla edelleen.
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2192
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos hyvistä uutisista. Oli mukava kuulla, että saitte Jumalalta pian avun. :D
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle, joka kuulee rukouksemme. Kiitos tuon vanhan äidin paranemisesta ja kiitos, että Herra työstää edelleen tätä nuorta Ida tyttöä, Kiitos Jeesus Kristus!

PSALMIT 135
1. Halleluja! Ylistäkää Herran nimeä. Ylistäkää, te Herran palvelijat,

2. jotka seisotte Herran huoneessa, meidän Jumalamme huoneen esikartanoissa.
3. Ylistäkää Herraa, sillä Herra on hyvä, veisatkaa kiitosta hänen nimellensä, sillä se on suloinen.
4. Sillä Herra on valinnut Jaakobin omaksensa, Israelin omaisuudeksensa.
5. Sillä minä tiedän, että Herra on suuri, ja meidän Herramme korkeampi kaikkia jumalia.
6. Kaiken, mitä Herra tahtoo, hän tekee, sekä taivaassa että maassa, merissä ja kaikissa syvyyksissä;
7. hän, joka nostaa pilvet maan ääristä, tekee salamat ja sateen ja tuopi tuulen sen säilytyspaikoista;
8. hän, joka surmasi Egyptin esikoiset, niin ihmisten kuin eläinten;
9. hän, joka lähetti tunnusteot ja ihmeet sinun keskellesi, Egypti, faraota ja kaikkia hänen palvelijoitansa vastaan;
10. hän, joka kukisti suuret kansat ja tuotti surman väkeville kuninkaille,
11. Siihonille, amorilaisten kuninkaalle, ja Oogille, Baasanin kuninkaalle, ja kaikille Kanaanin valtakunnille
12. ja antoi heidän maansa perintöosaksi, perintöosaksi kansallensa Israelille.
13. Herra, sinun nimesi pysyy iankaikkisesti, Herra, sinun muistosi polvesta polveen.
14. Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.
15. Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa.
16. Niillä on suu, mutta eivät ne puhu, niillä on silmät, mutta eivät näe,
17. niillä on korvat, mutta eivät kuule, eikä niillä ole henkeä suussansa.
18. Niiden kaltaisia ovat niiden tekijät ja kaikki, jotka niihin turvaavat.
19. Te, Israelin suku, kiittäkää Herraa, te, Aaronin suku, kiittäkää Herraa.
20. Te, Leevin suku, kiittäkää Herraa, te, Herraa pelkääväiset, kiittäkää Herraa.
21. Kohotkoon Herralle kiitos Siionista, hänelle, joka Jerusalemissa asuu. Halleluja!
Salome1972

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Rohkenen pyytää teitä rukoilemaan vielä äidin puolesta. Koska äiti on iäkäs, uskossa ja valmis lähtemään taivaan kotiin, pyydän rukoilemaan, ettei joutuisi kärsimään. Äiti on uudelleen sairaalassa, paljon huonommassa kunnossa kuin aikaisemmin. Ei oikein voida tehdä mitään. Äidin toive on nukahtaa eikä sitten enää herätä, jos se on Herran tahto. Itse rukoilen vielä paranemistakin, koska en halua menettää äitiäni = sisartani. Mutta "tahtosi Herra tapahtukoon"!
olli

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja olli »

Levolle lasken, Luojani.
Armias, ole suojani.
Jos vuoteeltain en nousisi,
taivaaseen ota tykösi.

Amen.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Olen mukana rukouksessa!
Sinettisormus

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Rakas Jeesus Kristus, meidän Parantajamme, anna parannus tälle vanhalle uskovalle sisarelle, jos se on tahtosi, että tytär ja äiti hetken saisivat vielä olla yhdessä. Mutta jos sinun tahtosi on toinen, niinkuin on tämän vanhan sisrenkin tahto jo päästä luoksesi, tee se hellästi, kanna hänet siivilläsi, vahvoilla käsivarsillasi sinne Taivaankotiin, jossa sitten aikanamme saamme yhdessä iloita. Kiitos ja kunnia sinulle, Rakas Jeesus Kristus!
Amen!

Kuva
Salome1972

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kerron teille väliaikatietoja. Äiti on edelleen sairaalassa.Hän on ollut niin huonossa kunnossa, etteivät lääkärit ole voineet leikata. (Leikkaus kuulemma ainoa hoitokeino). Nyt alkanut vähän voimistua ja maanantaiksi suunniteltu leikkaus. Pyydän edelleen esirukousta.
Varsinainen syy miksi kirjoitin tähän: Olen huolestuneena ajatellut, että miten äiti jaksaa olla siellä petin pohjalla, kun ei jaksa lukea mitään, eikä kuunnella radiosta tms. Hengellistä siis. Sanon aina äidille lähtiessäni "Jeesus kanssasi", johon äiti vastaa samalla tavalla. Tänään hän kuiskasi mulle, kun olin lähdössä: " Olen ollut niin lähellä Jeesusta täällä, ihan kuin taivaallisissa jo ja Jeesus on siunannut minua niin!" Tiedän, että hän esirukoilee viimeiseen asti. Äiti pienenä, harmaana ja kuihtuneena on Jeesuksen sylissä kuin tuossa kuvassa toi karitsa.
Sen verran vielä, että äidin viereisessä sängyssä on evankelioitavana sisareni työkaveri. Äiti ei pidä kynttilää vakan alla!
Markku_my
Viestit: 541
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 22:46

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Markku_my »

Pyydän Jeesus, ole parantaja Salomen Äidille, sinun mimessäsi Jeesus, Amen!
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Kaikki on Isän kädessä, niin parantuminen kuin poispääsykin. Voimme kiittää pelkästään Kristuksesta ja Golgatan verestä-
Sinettisormus

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

RUKOUKSENA:

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.

2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Siis oli ihana lukea tuo Salome1972 äidin tilanne kuitenkin, ottaen huomioon vakava terveydellinen tilanne. En halua vaikuttaa kliiniseltä, vaan ymmärtää se tuska jolla tätä asiaa joutuu oma lapsi miettimään. Muistan kun isoisäni oli pois menossa ja hän oli minulle kuin isä, vähintään yhtä rakas ja hänellä oli maanantaina edessä kovasti kivulias leikkaus kun siitä heräisi. Tuona viikonloppuna, sunnuntai-iltana Jumala oli ottanut ukin pois. Ensin se oli minulle pitkän itkun paikka, mutta kun sen yli pääsin, niin se oli suunnaton helpotus. Isoisä oli ollut Jumalan oma aina, pikkulapsesta alkaen, kuten minäkin ja kuolema erotti meidät toisistamme vain tämän maallisen vaelluksen matkan siihen kohtaan. Mutta meillä on ikuisuus elettävänä vielä yhdessä, koska Jeesus on Herramme, samoin kuin sinun äidilläsi hyvä Salome1972. Siksi voimme jättää kyynel silmin omaisemme aina Jumalan käteen ja olla levollisia ja kiitollisia Jeesuksesta Kristuksesta, jonka Isä antoi meille edestämme.
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Älä siis Salome1972 pelkää miten kaikki menee. Elämme siinä rukouksessa että äitisi saa hyvän hoidon ja kaikki onnistuu ja hän pääsisi jatkamaan elämää kanssasi vielä tämän lopun aikaa, minkä täällä vietämme. Siinä rukouksessa liitämme kädet Herran Jeesuksen nimessä ja veressä...
Salome1972

Re: Äiti sairaana

Viesti Kirjoittaja Salome1972 »

Kiitos kovasti näistä sanoista! Todella lohduttavaa! Jätän äidin nyt Jeesuksen hyviin käsiin ja hyväksyn Hänen tahtonsa!
Vastaa Viestiin