Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Jos haluat että palstalaiset osallistuu rukousaiheisiin ja voit kertoa täällä esirukouspyynnöt
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Tämä on siis SOPIMUS RUKOUS. Jokainen Rukoilee Matin puolesta klo.21 ja rukoillaan vielä Isä meidän rukous rukouksemme päälle, tapahtukoon Herran tahto! Ja sodan jälkeen voimme laulaa tätä laulua: https://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... aloin kuuntelemaan tuota laulua ja heti alussa puhutaan joukosta Urhoja... huomenna on URHON päivä, koen Hengen olevan vahvasti tässä mukana, ei meillä ole lihaa ja verta vastaan, vaan henkivaltoja vastaan......
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

... voit rukoilla aloituksessa olevalla rukouksella tai aivan omin sanoin mutta rukoillaan myös tuo isä meidän, sillä siinä on kaikki oleelliset elementit ja rukoillaan täydellä sydämellä, kuvitellaan, että pidämme toisiamme kädestä kiinni ja keskellämme on Matti jonka kohotamme Herran kasvojen eteen. Viemme kirjaimellisesti Matin Herramme luo, täydessä rakkaudessa. ja kaikki rukoukset tänne, on toivottavia, voimme niitä sitten yhteisvoimin lukea rukoukseksi, sillä tiedän että yksilöinä, meille nousee erilaisia asioita mieleemme ja näin voimme kantaa ne yhdessä Herralle, Jeesukselle Kristukselle!
Amen!
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Näen Matin suurena ja voimallisena Kotkana, en sinä maallisena mäkikotkana, vaan herkkänä ja nöyränä sydämeltään. Herra haluaa tehdä hänestä tahtonsa mukaisen luomuksen, joka ilossa jakaa Herran sanomaa. En halua luopua tästä "näystäni", jonka kokemalla koen. Herra murtakoon nuo kahleet jotka Mattia pidättelee, Herra; MURRA! Kanna Matti ylös vuorille, jossa hän saa kokea ennennäkemättömän vapauden, jollaista hän ei kisamäessäkään ole saanut kokea. Vie hänet vuorellesi, josta saa katsella kauas ja oppia seisomaan tuulessakin avaralla paikalla, että hän oppii ottamaan voimansa sinulta, ja jättämään omatahtoisen elämän ja noudattamaan vain sinun tahtoasi. Jeesus kiitos tästä kauniista "näystä", joka sinussa, on mahdollista toteutua. Kiitos ja Kunnia Jeesus Kristus, Herrani, Herra Sebaot, Israelin Jumala! Kiitos ja Kunnia, sinulle Elävä Jumalani, Yeshua Hamashi, Adonai! Siunattu olet sinä, siunausta ja rauhaa Israelille ja Jerusalemille, kuin myös Suomelle ja sen kansalle. Kiitos ja Kunnia!
Amen.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

YHTEENVETO RUKOUS:
RUKOILKAA KANSSANI; Herra, sinä näet Matin surun ja väsymyksen. Tuon masennuksen, joka häntä kalvaa. Herra vahvista Mattia, murra noiden masennusten ja demoneiden kahleet, jotka Mattia sitoo: MURRA! Minä näen herkän Matin, ja niin Jeesus sinäkin tiedät hänet herkäksi ja tiedän hänen jolloinkin etsivän jotain hengellistäkin. Ota siis sinä hänet siipiesi suojaan, vahvistaen , lohduttaen, Herra, sinä tiedät ja tunnet Matin. Me tiedämme hänet mäkikotkaksi ja siksi nostit nuo jesajan sanat sydämelleni,Jesaja 40:31 sanat: mutta ne jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä kuin kotkat. he juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.Ja me tiedämme hänet viihdelaulajaksi, joka vetää kansaa, mutta anna tuon alueen muuttua, tee hänestä sinun evankelistasi, sillä hänen sydämensä olisi varmasti herkkä sinun sanallesi, Herra sinä tiedät ja näet. Auta Matti uskontielle, tielle jossa hän elää VAIN SINULLE, Jeesus Kristus, sinun voimallasi ja sinun nimeesi kaikki tämä tapahtukoon ja me saamme laulaa sinulle Matista riemulaulua kiittäen. rukoillaan täydellä sydämellä, kuvitellaan, että pidämme toisiamme kädestä kiinni ja keskellämme on Matti jonka kohotamme Herran kasvojen eteen. Viemme kirjaimellisesti Matin Herramme luo, täydessä rakkaudessa. ja kaikki rukoukset tänne, on toivottavia, voimme niitä sitten yhteisvoimin lukea rukoukseksi, sillä tiedän että yksilöinä, meille nousee erilaisia asioita mieleemme ja näin voimme kantaa ne yhdessä Herralle, Jeesukselle Kristukselle! Kiitos, Kuinnia ja Ylistys sinulle, Jeesus Kristus!Näen Matin suurena ja voimallisena Kotkana, en sinä maallisena mäkikotkana, vaan herkkänä ja nöyränä sydämeltään. Herra haluaa tehdä hänestä tahtonsa mukaisen luomuksen, joka ilossa jakaa Herran sanomaa. En halua luopua tästä "näystäni", jonka kokemalla koen. Herra murtakoon nuo kahleet jotka Mattia pidättelee, Herra; MURRA! Kanna Matti ylös vuorille, jossa hän saa kokea ennennäkemättömän vapauden, jollaista hän ei kisamäessäkään ole saanut kokea. Vie hänet vuorellesi, josta saa katsella kauas ja oppia seisomaan tuulessakin avaralla paikalla, että hän oppii ottamaan voimansa sinulta, ja jättämään omatahtoisen elämän ja noudattamaan vain sinun tahtoasi. Jeesus kiitos tästä kauniista "näystä", joka sinussa, on mahdollista toteutua. Kiitos ja Kunnia Jeesus Kristus, Herrani, Herra Sebaot, Israelin Jumala! Kiitos ja Kunnia, sinulle Elävä Jumalani, Yeshua Hamashi, Adonai! Siunattu olet sinä, siunausta ja rauhaa Israelille ja Jerusalemille, kuin myös Suomelle ja sen kansalle. Kiitos ja Kunnia!
Amen.

Isä meidän

Isä meidän, joka olet taivaissa.
Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
Tulkoon sinun valtakuntasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
myös maan päällä niin kuin taivaassa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä kiusaukseen,
vaan päästä meidät pahasta.
Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.

Ja sodan jälkeen voimme laulaa tätä laulua: https://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE
Samuli

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Rakas Isä, että olet tuonut Matin lastesi sydämelle. Kuule yhteinen rukouksemme ja vapauta Matti kahleista. Anna kirkkautesi ja rakkautesi loistaa hänen sydämeen tehden ne teot, jotka sinä olet jo ennalta nähnyt.
Kunnia ja ylistys Herrallemme tulkoon sinun valtakuntasi ja tapahtukoon sinun tahtosi.
näkymätön ninni

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Kiitos Jeesus!
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Kiitos, Jeesus Kristus, kaikista rukoilijoista, olkoon se heille siunaukseksi! Kiitos, että kuulet rukouksemme ja otat kantaaksesi tuon asian, joka on kuin näky, joka odottaa toteutumistaan.
Amen.

ps. rukoilkaamme taas illalla klo.21.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Illalla kotonani kun pidimme kokousta, rukoilimme myös vahvasti Matin puolesta. Veljeni kertoi, että hänkin oli jokuaika sitten saanut tuntuman sydämelleen että Matin puolesta tulee rukoilla ja tämä vahvasti näin omaani, joten Herralla on Matille suunnitelma, jonka kohta ehkä saamme lukea kiitos aiheena lööpeistä. Tämä tapahtukoon!
Amen!
Samuli

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Samuli »

Kiitos Jumalalle kaikista rukoustaistelijoista. Olkaa kärsilällisiä Matin suhteen ja jatkakaa rukoilua päivittäin esim. muistaa häntä aina iltaisin kello 9 ja miksei muutoinkin. Tämä Jerikon kohta tuli tästä vahvasti mieleen ja uskon että tässä tarvitaan nyt samanlaista uskoa ja kestävyyttä rukouksessa, jonka jälkeen sitten tapahtuu se mikä on Isämme suunnitelma Matin kohdalla.

Joosua:
6:1 Mutta Jeriko sulki porttinsa ja oli suljettuna israelilaisilta: ei kukaan käynyt ulos, eikä kukaan käynyt sisälle.
6:2 Niin Herra sanoi Joosualle: "Katso, minä annan sinun käsiisi Jerikon sekä sen kuninkaan ja sotaurhot.
6:3 Kulkekaa siis, kaikki sotakuntoiset miehet, kaupungin ympäri, kiertäkää kerta kaupunki; tee niin kuutena päivänä.
6:4 Ja seitsemän pappia kantakoon seitsemää oinaansarvista pasunaa arkin edellä. Seitsemäntenä päivänä kulkekaa kaupungin ympäri seitsemän kertaa, ja papit puhaltakoot pasunoihin.
6:5 Ja kun pitkä oinaansarven puhallus kuuluu, kun kuulette pasunan äänen, niin nostakoon koko kansa kovan sotahuudon; silloin kaupungin muuri kukistuu siihen paikkaansa, ja kansa voi rynnätä sinne ylös, kukin suoraan eteensä."
näkymätön ninni

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja näkymätön ninni »

Totisesti Samuli, niin on kuten yllä totesit! :D
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

AA-MEN!!! RUKOUS JATKUU! ME VIEMME MATIN JEESUKSELLE! :D
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Sinettisormus kirjoitti:AA-MEN!!! RUKOUS JATKUU! ME VIEMME MATIN JEESUKSELLE! :D
Exit, Hymni: https://www.youtube.com/watch?v=Xc3QwGUoPeo
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Jätimme jokin aika sitten Jeesukselle kannettavaksi Matti Nykäsen rukouksissamme, kun sain hänet vahvasti sydämelleni.
Tänä aamuna sain ihmeellisen kuvan, oliko se näky ja jos oli, se kertoo tähän rukoukseemme vastauksen.
Kuvassa näin tarjotin pinon, joka oli nostettu pystyyn. Ne olivat sellaisia kuvatarjottimia ja kaikissa muissa oli tarjottimen pohjakuvana Matti Nykänen, ilmeisesti vaimonsa kanssa, heiksi heidät tunnistin.
Mutta päällimäinen tarjotin, joka oli asetettu näiden kaikkien takana olevien päälle, niin että takana olevan kuva näkyi, Matti kuvineen, tässä päällimäisessä kuvassa oli pienen Karitsan kuva. Minulle nousi aivan samassa mieleeni tuosta kuvasta, Uhrikaritsa. Matista en ole liiemmin kuulut pitkään aikaan, noiden Matin Isän hautajaisten. Mutta haluan uskoa, että muutos olisi nyt tapahtumassa. Sitä voimme vain jäädä odottamaan. Ensin ajattelin etten tuo tätä tänne, mutta jos tuo toteutuu ja se toteutuu kun jätetään pois tuo jos sana. Silloin olen jo edeltä ilmoittanut tämän, eikä vasta jälkijunassa, kun kaikki on tapahtunut. Kuunnellaan uutisia.... Siunausta niin Matille kuin myös teille kaikille rukoilijoille. Kiitos ja Kunnia Jeesukselle Kristukselle!

Tiellä Via dolorosan: https://www.youtube.com/watch?v=ZUB_jMbW8Sc
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Olipa saamasi vastaus hieno ja selvä.

Voisiko nuo tarjottimet tarkoittaa Matin niitä monia voittamiaan palkintoja, ja tuo Karitsa sitä tärkeintä voittopalkintoa, seppelettä, iankaikkista elämää.

Muut ovat Matin työllä ansaitsemia, mutta vain yksi ja tärkein niistä, on Kristuksen voittopalkinto.
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Avatar
AOAOAOAOAO
Site Admin
Viestit: 2202
Liittynyt: 29 Kesä 2016, 19:52
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja AOAOAOAOAO »

Kiitos sinulle Sinetti kuuliaisuudesta Jumalan johdatukselle. Sinä kuulit ja sinä tottelit.

Minä tunnustan, että en edes muistanut koko Mattia. Vasta kun luin viestisi tuli tämä asia mieleeni.

Sinulla on selvä esirukoilijan kutsumus, ja Jumalalta saatu voima siihen. :)
Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen. Matt.28:19

https://www.youtube.com/watch?v=MKLwutE ... -S&index=1 Psalmi.135, kuoro
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Minulle tuo avautui Jesaja 55 sanoin, otetaan vastaan sitä hyvää, mitä Jumalalla on meille tarjota, eikä sitä mitä maailma tarjoaa (tarjotin):

JESAJA 55
1. Kuulkaa, kaikki janoavaiset, tulkaa veden ääreen. Tekin, joilla ei
ole rahaa, tulkaa, ostakaa ja syökää; tulkaa, ostakaa ilman rahatta, ilman hinnatta viiniä ja maitoa.
2. Miksi annatte rahan siitä, mikä ei ole leipää, ja työnne ansion siitä, mikä ei ravitse? Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvää, ja teidän sielunne virvoittuu lihavuuden ääressä.
3. Kallistakaa korvanne ja tulkaa minun tyköni; kuulkaa, niin teidän sielunne saa elää. Ja minä teen teidän kanssanne iankaikkisen liiton, annan lujat Daavidin armot.
4. Katso, hänet minä asetin kansoille todistajaksi, kansojen ruhtinaaksi ja käskijäksi.
5. Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
6. Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.
7. Jumalaton hyljätköön tiensä ja väärintekijä ajatuksensa ja palatkoon Herran tykö, niin hän armahtaa häntä, ja meidän Jumalamme tykö, sillä hänellä on paljon anteeksiantamusta.
8. Sillä minun ajatukseni eivät ole teidän ajatuksianne, eivätkä teidän tienne ole minun teitäni, sanoo Herra.
9. Vaan niin paljon korkeampi kuin taivas on maata, ovat minun tieni korkeammat teidän teitänne ja minun ajatukseni teidän ajatuksianne.
10. Sillä niinkuin sade ja lumi, joka taivaasta tulee, ei sinne palaja, vaan kostuttaa maan, tekee sen hedelmälliseksi ja kasvavaksi, antaa kylväjälle siemenen ja syöjälle leivän,
11. niin on myös minun sanani, joka minun suustani lähtee: ei se minun tyköni tyhjänä palaja, vaan tekee sen, mikä minulle otollista on, ja saa menestymään sen, mitä varten minä sen lähetin.
12. Sillä iloiten te lähdette, ja rauhassa teitä saatetaan; vuoret ja kukkulat puhkeavat riemuun teidän edessänne, ja kaikki kedon puut paukuttavat käsiänsä.
13. Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita; ja se tulee Herran kunniaksi, iankaikkiseksi merkiksi, joka ei häviä.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

En minäkään joka päivä erikseen ole tätä muistanut rukoilla, mutta aina silloin tällöin ja tärkeintähän on, että olemme tuon asian kerran jättäneet Jeesuksen ristin juurelle. Nyt odotamme vain median puolelta vahvistusta, kiitoksella Kristuksen puoleen.
Sinettisormus

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja Sinettisormus »

Joh. 14: 23-29

Jeesus sanoi opetuslapsilleen:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen. Se, joka ei minua rakasta, ei noudata minun sanaani - mutta sana, jonka te kuulette, ei ole minun omani, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.

Tämän minä olen puhunut teille nyt, kun vielä olen teidän luonanne. Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä minun nimessäni lähettää, opettaa teille kaiken ja palauttaa mieleenne kaiken, mitä olen teille puhunut.

Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon. Kuulittehan, mitä sanoin: minä menen pois, mutta tulen taas teidän luoksenne. Jos rakastaisitte minua, te iloitsisitte siitä, että minä menen Isän luo, sillä Isä on minua suurempi. Olen puhunut tästä jo nyt, jotta te uskoisitte, kun se tapahtuu."
Avatar
-jarmo-
Site Admin
Viestit: 4650
Liittynyt: 09 Helmi 2016, 12:19
Paikkakunta: Taivastenvaltakunta
Viesti:

Re: Rukoilkaamme Matti Nykäsen puolesta

Viesti Kirjoittaja -jarmo- »

Nyt Matti Nykänen tosiaan tarvitsee rukousta. Minä kuulin livenä tuon lähetyksen ja se oli kertakaikkiaan kauheaa juopon horinaa.
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001251982.html
Haastattelu oli pelkästään ryyppäämisellä kehumista, kohtalollaan mässäilyä ja kiroilua ym. alakulttuurista sontaa.
Vastaa Viestiin